Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁAWIEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefanii Sempołowskiej 2A
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 059 810 64 22
1.5.8.) Numer faksu: 59 810 64 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.sokolowska@powiatslawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatslawno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg powiatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b94b1ed0-b2fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000912/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty dróg powiatowych w technologii powierzchniowe utrwalenie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.powiatslawno.pl/public/?id=1715293.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.powiatslawno.plhttps://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznejprzekazywanej przy użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz zobowiązujesię korzystając z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz Regulaminie ePUAP;2) maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-3rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 poz. 1 i z 2018 r. Nr 127 poz. 2), zwanym dalej „RODO”informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Sławieński – StarostwoPowiatowe w Sławnie ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno;2. we wszelkich sprawach związanych zochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem danych osobowych, e-mail:iodo@powiatslawno.pl, tel. 59 810 64 31 lub na adres wskazany powyżej;3. dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego pn. „Remonty dróg powiatowych” - DI.272.5.2021.I, prowadzonego wtrybie podstawowym bez negocjacji oraz jego realizacji;4. dane osobowe mogą zostać przekazane /powierzone osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowaniaprzetargowego w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” oraz podmiotom, które na mocyobowiązujących przepisów prawa mogą dokonywać oceny, weryfikacji i kontroli prowadzonegopostępowania i realizacji zadania, w tym w szczególności dokumentacji związanej z pozyskiwaniemśrodków finansowych pochodzących z budżetu państwa i Unii Europejskiej;5. dane osobowe nie będąprzekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru Gospodarczego;6. dane osobowe będąprzechowywane przez okres wynikający z obowiązujących terminów archiwizacji, w tym wszczególności w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowaniaadministracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149 i 650), ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217, 650, 357 i 398) oraz ustawyPzp;7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, akonsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;9. osoba, którejdane dotyczą ma prawo do:1) dostępu do danych na podstawie art. 15 RODO;2) sprostowania danychzgodnie z zapisami art. 16 RODO;3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych napodstawie art. 18 RODO z wyjątkiem przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;− prawo do wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10. osoba, której dane dotyczą nie maprawa do:1) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d i e RODO;2) przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i eRODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3lit.b,dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszeniadanychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanychosobowychjest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DI.272.5.2021.I
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg powiatowych zgodnie z przedmiarami robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną.Odcinki przeznaczone do remontu:1) droga powiatowa na odcinku Boleszewo - Słowino o długości 1.607,00 mb.Zakres robót obejmuje: odkrycia krawędzi i oczyszczenie jezdni z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy, wyrównania nierówności i kolein w nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na całej szerokości jezdni wraz z oczyszczeniem i skoropieniem emulsją, wykonanie w dwóch warstwach nawierzcni cienkowarstwowej z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno, typu "slurry seal", wyrównanie zaniżeń poboczy mieszanką kruszywa łamanego lub destruktu bitumicznego gr. do 10 cm.2) droga powiatowa na odcinku Tychowo - Słonowiczki o długości 2.141,02 mb.Remont drogi będzie polegał na wykonaniu: wyrównania lokalnego nierówności, kolein i ubytków w nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na zimno 0-16 mm lub destruktem bitumicznym wraz z oczyszczenie i skoropieniem emulsją, remontu cząstkowego ubytków patcherem przy użyciu emulsji i grysu 5/8 mm, odkrycia krawędzi jezdni z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy, oczyszczenie jezdni, potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem.3) droga powiatowa na odcinku Postomino - Marszewo o długości 2.931,98 mb.Remont drogi będzie polegał na wykonaniu: wyrównania lokalnego nierówności, zaniżeń i ubytków w nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na zimno 0-16 mm lub destruktem bitumicznym wraz z oczyszczenie i skoropieniem emulsją, remontu cząstkowego ubytków patcherem przy użyciu emulsji i grysu 5/8 mm, odkrycia krawędzi jezdni z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy, oczyszczenie jezdni, potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem, odtworzenia oznakowania poziomego grubowarstwowego, montaż progu zwalniającego.4) droga powiatowa na odcinku Kowalewice - Sulimice o długości 3.657,41 mb.Remont drogi będzie polegał na wykonaniu:Odcinek od km 0+000 do km 0+160 wyrównania lokalnego nierówności, kolein i ubytków w nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na zimno 0-16 mm lub destruktem bitumicznym wraz z oczyszczeniem i skoropieniem emulsją, remontu cząstkowego ubytków patcherem przy użyciu emulsji i grysu 5/8 mm, odkrycia krawędzi jezdni z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy, oczyszczenia jezdni, potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem, wyrównania zaniżeń poboczy mieszanką kruszywa łamanego lub destruktu bitumicznego gr. do 10 cm, poboczy utwardzonych z mieszanki kruszywa łamanego lub destruktu bitumicznego gr. 15 cm.Odcinek od km 0+160 do km 3+657,41 odkrycia krawędzi jezdni z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy, wzmocnienia podbudowy jezdni mieszanką kruszywa łamanego gr. 20cm, wyrównania nierówności, kolein i ubytków w nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na całej szerokości jezdni wraz z oczyszczeniem i skoropieniem emulsją, podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją i grysem, wyrównania zaniżeń poboczy mieszanką kruszywa łamanego lub destruktu bitumicznego gr. do 10 cm.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:45233140-2 – Roboty drogowe3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający działając na podstawie art. 139 pzp, najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których moa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7pzp. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia w niniejszym postępowaniu przetargowym zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie większej niż do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót.Zamówienie zostanie udzielone w okresie do końca 2021 roku w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że:1) zrealizował roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem przetargowym w terminie i z najwyższą starannością, 2) zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, 3) przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7pzp. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia w niniejszym postępowaniu przetargowym zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie większej niż do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót.Zamówienie zostanie udzielone w okresie do końca 2021 roku w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że:1) zrealizował roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem przetargowym w terminie i z najwyższą starannością, 2) zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, 3) przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7