Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Remonty dróg gminnych w Orzeszu w podziale na części (7części) - pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia
1.1.15 Remonty dróg gminnych w Orzeszu w podziale na części (7części)
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Część I
Remont odcinka ul. Krasickiego w Orzeszu-Zawadzie.
Remont nawierzchni asfaltowej o pow. ok. 872 m2. Remont uszkodzonego przepustu wraz ze ściankami czołowymi i barierką. Na odcinku kolizji z istniejącym wodociągiem roboty należy wykonać zgodnie z zawartym porozumieniem z RPWiK nr 83/CRU/2021 z dnia 23.04.2021r (zał. Nr 8 do wniosku). Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, humusowanie skarp z obsianiem. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD.
ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1. roboty budowlane wykonywać zgodnie dokumentacją projektową, opiniami i uzgodnieniami, przedmiarem, SSTWiOR, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia
2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg poza terenem prowadzenia robót, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego
3. roboty w ul. Krasickiego należy wykonywać zgodnie z zawartym porozumieniem z RPWiK nr 83/CRU/2021 z dnia 23.04.2021r,
4. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności
5. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić ewentualne koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu
6. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci
7. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej projekt, a także zgodnie opinią Zarządu Dróg Wojewódzkich i Komendy Wojewódzkiej Policji
8. umożliwić w razie konieczności dojazd samochodem uprzywilejowanym
9. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie (z siedzibą: Łaziska Górne ul. Chopina 8) oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie oraz mieszkańców o terminie wprowadzenia ograniczeń w ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia
10. Powiadomić Marszałka Województwa Śląskiego i Zarząd Dróg Wojewódzkich oraz pozostałe organy wskazane w decyzji zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu dla zadania: „Remont odcinka ul. Krasickiego w Orzeszu-Zawadzie” na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia
11. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót
12. Wykonawca w zawiadomieniu o zakończenia robót przedłoży Zamawiającemu wszystkie certyfikaty i badania.
13. po zakończonych robotach usunąć oznakowanie na czas prowadzenia robót oraz uporządkować teren prowadzenia robót oraz tereny przyległe.
14. W momencie rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD wcześniej wykonanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz 953 z późniejszymi zmianami). Koszt wykonania i montażu ww. tablicy uwzględni w cenie oferty oraz przedłożonym Zamawiającemu kosztorysie ofertowym, składanym przez Wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia przed zawarciem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Warunki gwarancji 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez stwierdzenia wad istotnych przedmiotu odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Pełna treść opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
Część II
Remont ul. Ks. Henryka Bednarczyka w Orzeszu-Gardawicach.
Remont nawierzchni asfaltowej o pow. ok. 1681 m2
Wymiana uszkodzonych krawężników, ścięcie poboczy w odwozem i utylizacją urobku, wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego, humusowanie skarp z obsianiem. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD.
ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, przedmiarem, SSTWiOR, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia
2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg poza terenem prowadzenia robót, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego
3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności
4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić ewentualne koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu
5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci
6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej projekt,
7. umożliwić w razie konieczności dojazd samochodem uprzywilejowanym
8. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie (z siedzibą: Łaziska Górne ul. Chopina 8) oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie oraz mieszkańców o terminie wprowadzenia ograniczeń w ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia,
9. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót
10. Wykonawca w zawiadomieniu o zakończenia robót przedłoży Zamawiającemu wszystkie certyfikaty i badania.
11. po zakończonych robotach usunąć oznakowanie na czas prowadzenia robót oraz uporządkować teren prowadzenia robót oraz tereny przyległe.
12. W momencie rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD wcześniej wykonanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz 953 z późniejszymi zmianami). Koszt wykonania i montażu ww. tablicy uwzględni w cenie oferty oraz przedłożonym Zamawiającemu kosztorysie ofertowym, składanym przez Wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia przed zawarciem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Warunki gwarancji 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez stwierdzenia wad istotnych przedmiotu odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Pełna treść opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
Część III
Remont odcinka ul. Czarnieckiego w Orzeszu-Królówce.
Remont nawierzchni asfaltowej o pow. ok. 1120 m2
Ścinanie poboczy w odwozem i utylizacją urobku, wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD.
ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, przedmiarem, SSTWiOR, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia
2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg poza terenem prowadzenia robót, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego
3. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić ewentualne koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu
4. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci
5. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej projekt,
6. umożliwić w razie konieczności dojazd samochodem uprzywilejowanym
7. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie (z siedzibą: Łaziska Górne ul. Chopina 8) oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie oraz mieszkańców o terminie wprowadzenia ograniczeń w ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia
8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót
9. Wykonawca w zawiadomieniu o zakończenia robót przedłoży Zamawiającemu wszystkie certyfikaty i badania.
10. po zakończonych robotach usunąć oznakowanie na czas prowadzenia robót oraz uporządkować teren prowadzenia robót oraz tereny przyległe.
11. W momencie rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD wcześniej wykonanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz 953 z późniejszymi zmianami). Koszt wykonania i montażu ww. tablicy uwzględni w cenie oferty oraz przedłożonym Zamawiającemu kosztorysie ofertowym, składanym przez Wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia przed zawarciem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Warunki gwarancji 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez stwierdzenia wad istotnych przedmiotu odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Pełna treść opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
Część IV Remont ul. Mickiewicza w Orzeszu.
Remont nawierzchni asfaltowej o pow. ok. 1390 m2
Ścinanie poboczy w odwozem i utylizacją urobku, wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego, regulacja zaworów gazowych i wodociągowych oraz włazów kanałowych, humusowanie skarp z obsianiem. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD.
ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1. roboty budowlane wykonywać zgodnie dokumentacją projektową, opiniami i uzgodnieniami, przedmiarem, SSTWiOR, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia
2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg poza terenem prowadzenia robót, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego
3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności
4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić ewentualne koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu
5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci
6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem
7. umożliwić w razie konieczności dojazd samochodem uprzywilejowanym
8. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie (z siedzibą: Łaziska Górne ul. Chopina 8) oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie oraz mieszkańców o terminie wprowadzenia ograniczeń w ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia,
9. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót
10. Wykonawca w zawiadomieniu o zakończenia robót przedłoży Zamawiającemu wszystkie certyfikaty i badania.
11. po zakończonych robotach usunąć oznakowanie na czas prowadzenia robót oraz uporządkować teren prowadzenia robót oraz tereny przyległe.
12. W momencie rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD wcześniej wykonanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz 953 z późniejszymi zmianami). Koszt wykonania i montażu ww. tablicy uwzględni w cenie oferty oraz przedłożonym Zamawiającemu kosztorysie ofertowym, składanym przez Wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia przed zawarciem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Warunki gwarancji 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez stwierdzenia wad istotnych przedmiotu odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Pełna treść opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
Część V Remont ul. Konarskiego w Orzeszu.
Remont nawierzchni asfaltowej o pow. ok. 1540 m2
Wymiana uszkodzonych krawężników, ścięcie poboczy w odwozem i utylizacją urobku, wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego, regulacja zaworów gazowych i wodociągowych oraz włazów kanałowych, remont uszkodzonych elementów odwodnienia drogi, humusowanie skarp z obsianiem. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD.
ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1. roboty budowlane wykonywać zgodnie dokumentacją projektową, opiniami i uzgodnieniami, przedmiarem, SSTWiOR, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia
2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg poza terenem prowadzenia robót, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego
3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności
4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić ewentualne koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu
5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci
6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem
7. umożliwić w razie konieczności dojazd samochodem uprzywilejowanym
8. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie (z siedzibą: Łaziska Górne ul. Chopina 8) oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie oraz mieszkańców o terminie wprowadzenia ograniczeń w ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia
9. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót
10. Wykonawca w zawiadomieniu o zakończenia robót przedłoży Zamawiającemu wszystkie certyfikaty i badania.
11. po zakończonych robotach usunąć oznakowanie na czas prowadzenia robót oraz uporządkować teren prowadzenia robót oraz tereny przyległe.
12. W momencie rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD wcześniej wykonanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz 953 z późniejszymi zmianami). Koszt wykonania i montażu ww. tablicy uwzględni w cenie oferty oraz przedłożonym Zamawiającemu kosztorysie ofertowym, składanym przez Wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia przed zawarciem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Warunki gwarancji 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez stwierdzenia wad istotnych przedmiotu odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Pełna treść opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
Część VI Remont odcinka ul. Plebiscytowej w Orzeszu.
Remont nawierzchni asfaltowej o pow. ok. 1960 m2
Wymiana uszkodzonych krawężników, ścięcie poboczy w odwozem i utylizacją urobku, wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego, regulacja zaworów gazowych i wodociągowych oraz włazów kanałowych, remont uszkodzonych elementów odwodnienia drogi, humusowanie skarp z obsianiem. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD.
ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1. roboty budowlane wykonywać zgodnie dokumentacją projektową, opiniami i uzgodnieniami, przedmiarem, SSTWiOR, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia
2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg poza terenem prowadzenia robót, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego
3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności
4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić ewentualne koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu
5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci
6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem
7. umożliwić w razie konieczności dojazd samochodem uprzywilejowanym
8. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie (z siedzibą: Łaziska Górne ul. Chopina 8) oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie oraz mieszkańców o terminie wprowadzenia ograniczeń w ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia
9. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót
10. Wykonawca w zawiadomieniu o zakończenia robót przedłoży Zamawiającemu wszystkie certyfikaty i badania.
11. po zakończonych robotach usunąć oznakowanie na czas prowadzenia robót oraz uporządkować teren prowadzenia robót oraz tereny przyległe.
12. W momencie rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD wcześniej wykonanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz 953 z późniejszymi zmianami). Koszt wykonania i montażu ww. tablicy uwzględni w cenie oferty oraz przedłożonym Zamawiającemu kosztorysie ofertowym, składanym przez Wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia przed zawarciem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Warunki gwarancji 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez stwierdzenia wad istotnych przedmiotu odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Pełna treść opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
Część VII
Remont odcinka ul. Mlecznej w Orzeszu-Gardawicach.
Remont nawierzchni asfaltowej o pow. ok. 1300 m2
Wymiana uszkodzonych krawężników, ścięcie poboczy w odwozem i utylizacją urobku, wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego, regulacja zaworów gazowych i wodociągowych oraz włazów kanałowych, humusowanie skarp z obsianiem. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD.
ZAKRES ZAMÓWIENIA:
1. roboty budowlane wykonywać zgodnie dokumentacją projektową, opiniami i uzgodnieniami, przedmiarem, SSTWiOR, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia
2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg poza terenem prowadzenia robót, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego
3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności
4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić ewentualne koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu
5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci
6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem
7. umożliwić w razie konieczności dojazd samochodem uprzywilejowanym
8. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie (z siedzibą: Łaziska Górne ul. Chopina 8) oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie oraz mieszkańców o terminie wprowadzenia ograniczeń w ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia,
9. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót
10. Wykonawca w zawiadomieniu o zakończenia robót przedłoży Zamawiającemu wszystkie certyfikaty i badania.
11. po zakończonych robotach usunąć oznakowanie na czas prowadzenia robót oraz uporządkować teren prowadzenia robót oraz tereny przyległe.
12. W momencie rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania z RFRD wcześniej wykonanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz 953 z późniejszymi zmianami). Koszt wykonania i montażu ww. tablicy uwzględni w cenie oferty oraz przedłożonym Zamawiającemu kosztorysie ofertowym, składanym przez Wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia przed zawarciem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Warunki gwarancji 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez stwierdzenia wad istotnych przedmiotu odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Pełna treść opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Remonty kompleksowe
Sosnowiec (śląskie)
Tynkowanie
Sosnowiec (śląskie)
Malowanie
Sosnowiec (śląskie)
Wyburzanie ścian
Sosnowiec (śląskie)
Wykańczanie wnętrz
Sosnowiec (śląskie)
Serwis AGD
Chybie (śląskie)
Usuwanie awarii elektrycznych
Rudziniec, Katowice, Opole (śląskie)
Montaż monitoringu
Rudziniec, Katowice, Opole (śląskie)
Instalacje antenowe
Rudziniec, Katowice, Opole (śląskie)