Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remonty dróg gminnych asfaltowych na terenie gminy Kąty Wrocławskie w technologii PATCHER”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kąty Wrocławskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek - Ratusz 1
1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@katywroclawskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remonty dróg gminnych asfaltowych na terenie gminy Kąty Wrocławskie w technologii PATCHER”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a614dc1-7f73-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html; zp@katywroclawskie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę
drogą elektroniczną powinny być przekazywane za pośrednictwem Platformy Przetargowej dostępnej
pod adresem: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html lub pocztą
elektroniczną na adres: zp@katywroclawskie.plInstrukcja korzystania z Platformy Przetargowej (zw.
Instrukcją) dostępna jest pod adresem https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
w zakładkach:2.1) rejestracja wykonawcy na platformie,2.2) wymagania techniczne,2.3) zadawanie
pytań do postępowania,3. Wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:-
Dopuszczalne przeglądarki internetowe: a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer
10, Internet Explorer11, b) Google Chrome 31 c) Mozilla Firefox 26 d) Opera 18 - Pozostałe
wymagania techniczne: a) dostęp do sieci Internet; b) zainstalowana wtyczka flash- flash playerdotyczy
kupca c) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; d) włączona obsługa
JavaScript; e) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; f) zainstalowany Acrobat
Reader; g) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update
24 lub nowszy. - Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: 4.Zamawiający wskazuje na format
przesyłanej przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznej oferty: „pdf”. Jednak Wykonawca
może przygotować ofertę w każdym innym formacie określonym treścią Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 09 lipca 2020r. poz. 1261 wraz z załącznikiem z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie
użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych - Dopuszczalny format kwalifikowalnego
podpisu Platforma wspiera rozwiązania dostarczane przez firmy: • Polski Centrum Certyfikacji
Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. • Centrum Obsługi Podpisu
Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. • Powszechne Centrum Certyfikacji Certum
firmy Asseco Data Systems S.A.• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe
Technologies S.A. - SzyfrowanieDo połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie
danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych
przesyłanych przez Internet. Zamawiający informuje, że przekazywany przez Wykonawcę plik
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00249319/01 z dnia 2021-10-28
2021-10-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
zawierający ofertę jest zaszyfrowany przez Platformę Przetargową bez możliwości jego otwarcia przez
Zamawiającego przed upływem terminu otwarcia ofert. - Oznaczenie czasu przekazania danych Czas
zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna została zawarta w SWZ w rozdziale
IV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są remonty dróg gminnych asfaltowych na terenie gminy Kąty Wrocławskie w technologii PATCHER.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania: „Remonty dróg gminnych asfaltowych na terenie Gminy Kąty Wrocławskie w technologii „patcher” w roku 2022” w zakresie wykonania remontu dróg asfaltowych przy ubytkach do 4 cm głębokości w tym ze spękaniami siatkowymi technologią „Patcher” (emulsja asfaltowa + grysy), wraz z uporządkowaniem terenu po wykonanych robotach.
2. Zamawiający w okresie trwania umowy określi miejsce, oraz termin wykonania robót każdorazowo odrębnym zleceniem częściowym złożonym w formie pisemnej lub mailem na adres wskazany w umowie.
3. Realizację każdego zlecenia wykonawca rozpocznie w terminie ( jedno z kryteriów) …….dni roboczych od daty otrzymania zlecenia i zakończy w terminie wskazanym każdorazowo w zleceniu.
4. Wykonawca oświadcza, iż przedmiot umowy wykona siłami własnymi, bez angażowania podwykonawców.
5. Roboty określone w pkt 1 powinny być wykonane racjonalnie, zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, sztuką i wiedzą budowlaną.
6. W zleceniu, o jakim mowa w pkt 2 zostanie oszacowana ilość metrów kwadratowych oraz szacunkowa ilość materiału potrzebna do realizacji danego zakresu robót, przy czym przyjmuje się, że remont 1 m2 ubytku do 4 cm głębokości wymaga użycia max 100 kg materiału, a Wykonawca zobowiązuje się zastosować do wykonania przedmiotu umowy emulsję asfaltową (minimum 10% wagowo) + grysy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gotowość do realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie prace remontowe w technologii „PATCHER”, na łączną kwotę brutto min. 50.000,00 zł.
2.Wykonawca będzie dysponował min. jednym pojazdem specjalistycznym do wykonywania prac w technologii „PATCHER” wymagane oświadczenie poświadczone przez właściciela pojazdu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania
oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni