Remonty dróg gminnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty dróg gminnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWielowieś
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-18
  • ZamawiającyGMINA WIELOWIEŚ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012286
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOWIEŚ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Wielowieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wielowieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48322378503

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekologia@wielowies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e7f61d4-7a5a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003005/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remonty dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.wielowies.pl/ugwielowies,m,711,2021-r.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidasPZP.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. poprzez platformę zakupową SIDAS PZP dostępną pod adresem: https://sidasPZP.pl/. Za pośrednictwem posiadanych kont użytkowników odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania, dokumentów, oświadczeń, pytań. Komunikacja odbywa się za pośrednictwem modułu Zamówienia/ widok szczegółowy/ Komunikacja. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej SIDAS PZP (https://sidasPZP.pl/), instrukcja użytkowania platformy dla Wykonawców dostępna jest pod adresem: https://sidasPZP.pl/wp-content/uploads/2020/07/Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod wyżej wymienionym adresem klikając przycisk „DOŁĄCZ DO NAS”. Wykonawca rejestrując się zapoznaje się i akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w instrukcji użytkowania platformy dla Wykonawców (https://sidasPZP.pl/wp-content/uploads/2020/07/Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf). Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP. 5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, tj. SIDAS PZP, określone w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP (https://sidasPZP.pl/wp-content/uploads/2020/07/regulamin-SIDAS-PZP.pdf) oraz zobowiązuje się, korzystając z platformy, przestrzegać postanowień Regulaminu korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP oraz instrukcji użytkowania platformy dla Wykonawców (https://sidasPZP.pl/wp-content/uploads/2020/07/Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf). 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy zakupowej SIDAS PZP wynosi 50 MB. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). 7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń elektronicznych, podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji sporządzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje się datę ich wpływu na serwer platformy zakupowej SIDAS PZP. 8. W sytuacji awarii lub błędów lub niedostępności platformy zakupowej SIDAS PZP, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez SIDAS PZP, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania oferty oraz oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i podmiotowych środków dowodowych), adres poczty elektronicznej zamawiającego: ekologia@wielowies.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś, tel. 322378500; e-mail: 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@wielowies.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. 4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: 1. ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych; 2. ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych; 3. ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 4. art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Posiada Pani/Pan prawo: 1. żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 PZP, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 2. żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3. usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane; 4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OŚ.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 427422,99 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej 673 099 S – ulicy Bocznej w miejscowości Dąbrówka; Ulica Boczna znajduje się w miejscowości Dąbrówka. Posiada nawierzchnie z asfaltobetonu. W ramach zadania planuje się sfrezowanie istniejącej nawierzchni drogowej na długości ok. 480mb i szerokości ok/ 3,2-3,7m następnie skropienie asfaltem oraz ułożenie mieszanki mineralno – bitumicznej o grubości 6 cm. Przewiduje się odpowiednie nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nowej nawierzchni, co umożliwi prawidłowe odprowadzenie wody z przedmiotowej drogi. W ramach zadania przewiduje się również utwardzenie zjazdów na przedmiotowym odcinku.

4.2.5.) Wartość części: 136945,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag :1) Cena (C) – 95 pkt (%);2) Okres gwarancji (G) – 5 pkt (%) 2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów: a) W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (C) = (Cmin / Ci) x Max(C)gdzie: • Pi(C) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"; • Cmin - Najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; • Ci - Cena oferty "i"; • Max(C) - Maksymalna ilość punktów (waga) w kryterium "Cena".UWAGA: Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.b) W przypadku kryterium "Okres gwarancji" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (G) = ((Gi-36) / 36) x Max(G)gdzie: • Pi(G) - Ilość punktów, jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Okres gwarancji"; • 72 - Maksymalny okres gwarancji, za który zamawiający przyznaje punkty, okres gwarancji w ofercie musi być wyrażony w miesiącach, minimalny okres gwarancji, który musi zaoferować wykonawca, wynosi 36 m-cy, zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 72 m-cy nie będzie dodatkowo punktowane (w takiej sytuacji oferta otrzyma maksymalną ilość punktów przewidzianą dla tego kryterium); • 36 - Różnica pomiędzy maksymalnym o minimalnym okresem gwarancji • Gi - Okres gwarancji oferty "i"; • Max(G) - Maksymalna ilość punktów (waga), jakie może otrzymać oferta za kryterium "Okres gwarancji".UWAGA: Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach, jeżeli wykonawca poda w formularzu ofertowym ten okres w innej formie (np. w dniach) zostanie on przeliczony przez Zamawiającego na pełne miesiące, zaokrąglając go w do pełnych miesięcy w dół. Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji. 3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. 4. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. 5. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty które nie podlegają odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag :1) Cena (C) – 95 pkt (%);2) Okres gwarancji (G) – 5 pkt (%) 2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów: a) W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (C) = (Cmin / Ci) x Max(C)gdzie: • Pi(C) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"; • Cmin - Najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; • Ci - Cena oferty "i"; • Max(C) - Maksymalna ilość punktów (waga) w kryterium "Cena".UWAGA: Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.b) W przypadku kryterium "Okres gwarancji" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (G) = ((Gi-36) / 36) x Max(G)gdzie: • Pi(G) - Ilość punktów, jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Okres gwarancji"; • 72 - Maksymalny okres gwarancji, za który zamawiający przyznaje punkty, okres gwarancji w ofercie musi być wyrażony w miesiącach, minimalny okres gwarancji, który musi zaoferować wykonawca, wynosi 36 m-cy, zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 72 m-cy nie będzie dodatkowo punktowane (w takiej sytuacji oferta otrzyma maksymalną ilość punktów przewidzianą dla tego kryterium); • 36 - Różnica pomiędzy maksymalnym o minimalnym okresem gwarancji • Gi - Okres gwarancji oferty "i"; • Max(G) - Maksymalna ilość punktów (waga), jakie może otrzymać oferta za kryterium "Okres gwarancji".UWAGA: Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach, jeżeli wykonawca poda w formularzu ofertowym ten okres w innej formie (np. w dniach) zostanie on przeliczony przez Zamawiającego na pełne miesiące, zaokrąglając go w do pełnych miesięcy w dół. Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji. 3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. 4. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. 5. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty które nie podlegają odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa i remont ulicy Słonecznej w Sierotach;W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się remont nawierzchni drogi gminnej o pow. 1220 m2, budowę chodnika z kostki brukowej o pow, 310 m2, budowę kanalizacji deszczowej o dł. 9,58 m oraz budowa zjazdów o pow. 44,05 m2.

4.2.5.) Wartość części: 179697,88 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag :1) Cena (C) – 95 pkt (%);2) Okres gwarancji (G) – 5 pkt (%) 2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów: a) W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (C) = (Cmin / Ci) x Max(C)gdzie: • Pi(C) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"; • Cmin - Najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; • Ci - Cena oferty "i"; • Max(C) - Maksymalna ilość punktów (waga) w kryterium "Cena".UWAGA: Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.b) W przypadku kryterium "Okres gwarancji" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (G) = ((Gi-36) / 36) x Max(G)gdzie: • Pi(G) - Ilość punktów, jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Okres gwarancji"; • 72 - Maksymalny okres gwarancji, za który zamawiający przyznaje punkty, okres gwarancji w ofercie musi być wyrażony w miesiącach, minimalny okres gwarancji, który musi zaoferować wykonawca, wynosi 36 m-cy, zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 72 m-cy nie będzie dodatkowo punktowane (w takiej sytuacji oferta otrzyma maksymalną ilość punktów przewidzianą dla tego kryterium); • 36 - Różnica pomiędzy maksymalnym o minimalnym okresem gwarancji • Gi - Okres gwarancji oferty "i"; • Max(G) - Maksymalna ilość punktów (waga), jakie może otrzymać oferta za kryterium "Okres gwarancji".UWAGA: Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach, jeżeli wykonawca poda w formularzu ofertowym ten okres w innej formie (np. w dniach) zostanie on przeliczony przez Zamawiającego na pełne miesiące, zaokrąglając go w do pełnych miesięcy w dół. Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji. 3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. 4. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. 5. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty które nie podlegają odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag :1) Cena (C) – 95 pkt (%);2) Okres gwarancji (G) – 5 pkt (%) 2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów: a) W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (C) = (Cmin / Ci) x Max(C)gdzie: • Pi(C) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"; • Cmin - Najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; • Ci - Cena oferty "i"; • Max(C) - Maksymalna ilość punktów (waga) w kryterium "Cena".UWAGA: Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.b) W przypadku kryterium "Okres gwarancji" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (G) = ((Gi-36) / 36) x Max(G)gdzie: • Pi(G) - Ilość punktów, jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Okres gwarancji"; • 72 - Maksymalny okres gwarancji, za który zamawiający przyznaje punkty, okres gwarancji w ofercie musi być wyrażony w miesiącach, minimalny okres gwarancji, który musi zaoferować wykonawca, wynosi 36 m-cy, zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 72 m-cy nie będzie dodatkowo punktowane (w takiej sytuacji oferta otrzyma maksymalną ilość punktów przewidzianą dla tego kryterium); • 36 - Różnica pomiędzy maksymalnym o minimalnym okresem gwarancji • Gi - Okres gwarancji oferty "i"; • Max(G) - Maksymalna ilość punktów (waga), jakie może otrzymać oferta za kryterium "Okres gwarancji".UWAGA: Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach, jeżeli wykonawca poda w formularzu ofertowym ten okres w innej formie (np. w dniach) zostanie on przeliczony przez Zamawiającego na pełne miesiące, zaokrąglając go w do pełnych miesięcy w dół. Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji. 3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. 4. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. 5. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty które nie podlegają odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa chodnika przy ul. Gminnej w Wielowsi wraz z budową miejsc parkingowych oraz remontem odcinka chodnika istniejącego;Zadanie obejmuje budowę chodnika (270 m2) o szerokości 2,0m obramowanym krawężnikiem betonowym od strony jezdni oraz obrzeżem betonowym od strony granicy pasa drogowego wraz zatoką postojową dla samochodów osobowych o głębokości 2,50m. Roboty będą w całości realizowane w ramach istniejącego pasa drogi publicznej. Nie występuje kolizja z urządzeniami obcymi.

4.2.5.) Wartość części: 110779,35 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag :1) Cena (C) – 95 pkt (%);2) Okres gwarancji (G) – 5 pkt (%) 2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów: a) W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (C) = (Cmin / Ci) x Max(C)gdzie: • Pi(C) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"; • Cmin - Najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; • Ci - Cena oferty "i"; • Max(C) - Maksymalna ilość punktów (waga) w kryterium "Cena".UWAGA: Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.b) W przypadku kryterium "Okres gwarancji" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (G) = ((Gi-36) / 36) x Max(G)gdzie: • Pi(G) - Ilość punktów, jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Okres gwarancji"; • 72 - Maksymalny okres gwarancji, za który zamawiający przyznaje punkty, okres gwarancji w ofercie musi być wyrażony w miesiącach, minimalny okres gwarancji, który musi zaoferować wykonawca, wynosi 36 m-cy, zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 72 m-cy nie będzie dodatkowo punktowane (w takiej sytuacji oferta otrzyma maksymalną ilość punktów przewidzianą dla tego kryterium); • 36 - Różnica pomiędzy maksymalnym o minimalnym okresem gwarancji • Gi - Okres gwarancji oferty "i"; • Max(G) - Maksymalna ilość punktów (waga), jakie może otrzymać oferta za kryterium "Okres gwarancji".UWAGA: Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach, jeżeli wykonawca poda w formularzu ofertowym ten okres w innej formie (np. w dniach) zostanie on przeliczony przez Zamawiającego na pełne miesiące, zaokrąglając go w do pełnych miesięcy w dół. Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji. 3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. 4. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. 5. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty które nie podlegają odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag :1) Cena (C) – 95 pkt (%);2) Okres gwarancji (G) – 5 pkt (%) 2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów: a) W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (C) = (Cmin / Ci) x Max(C)gdzie: • Pi(C) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"; • Cmin - Najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; • Ci - Cena oferty "i"; • Max(C) - Maksymalna ilość punktów (waga) w kryterium "Cena".UWAGA: Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.b) W przypadku kryterium "Okres gwarancji" oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:Pi (G) = ((Gi-36) / 36) x Max(G)gdzie: • Pi(G) - Ilość punktów, jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Okres gwarancji"; • 72 - Maksymalny okres gwarancji, za który zamawiający przyznaje punkty, okres gwarancji w ofercie musi być wyrażony w miesiącach, minimalny okres gwarancji, który musi zaoferować wykonawca, wynosi 36 m-cy, zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 72 m-cy nie będzie dodatkowo punktowane (w takiej sytuacji oferta otrzyma maksymalną ilość punktów przewidzianą dla tego kryterium); • 36 - Różnica pomiędzy maksymalnym o minimalnym okresem gwarancji • Gi - Okres gwarancji oferty "i"; • Max(G) - Maksymalna ilość punktów (waga), jakie może otrzymać oferta za kryterium "Okres gwarancji".UWAGA: Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach, jeżeli wykonawca poda w formularzu ofertowym ten okres w innej formie (np. w dniach) zostanie on przeliczony przez Zamawiającego na pełne miesiące, zaokrąglając go w do pełnych miesięcy w dół. Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji. 3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. 4. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. 5. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty które nie podlegają odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty (sporządzonej na podstawie Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawca musi dołączyć: a) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ; b) kosztorys ofertowy (katalog elektroniczny w postaci wypełnionego przedmiaru robót – załącznik nr 6 do SWZ). c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; d) Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). W innym przypadku do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt. XII.3.c. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: a) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane w granicach określonych zapisem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia tych zmian szczegółowo opisany jest w paragrafie 18 wzoru umowy, która stanowi załącznik nr 1 do SWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w tym pkt. ogłoszenia nie mogły być one tutaj zamieszczone).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej, tj. SIDAS PZP (https://sidasPZP.pl/).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-16

2021-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarzy - Pszczyna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję poj. pracowników lub brygady brukarskiej do prac przy budowie parkingów, chodników, dróg. Praca na terenie Śląska. Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remonty dróg gminnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wielowieś: Budowa przedszkola w Świbiu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wielowieś: Remonty dróg gminnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa ul. Kasperka w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remonty dróg gminnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI