Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„REMONTY DACHÓW – ROBOTY BLACHARSKO-DEKARSKIE NA BUDYNKACH STANOWIĄCYCH ZASÓB KOMUNALNY GMINY, ADMINISTROWANYCH I ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZGM „TBS”
W CZĘSTOCHOWIE SP. Z O. O.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W CZĘSTOCHOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: (34) 368 24 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgm-tbs.czest.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REMONTY DACHÓW – ROBOTY BLACHARSKO-DEKARSKIE NA BUDYNKACH STANOWIĄCYCH ZASÓB KOMUNALNY GMINY, ADMINISTROWANYCH I ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZGM „TBS”
W CZĘSTOCHOWIE SP. Z O. O.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8020f0a5-04ca-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://zgm-tbs.czest.pl/category/zamowienia-publiczne/ https://www.zgmtbs.bip.czestochowa.pl/index.php?idg=5&id=12&x=4.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 6 i 7 SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/. System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.
2. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w Rozdziale XI SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych składających się na ofertę wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt. 7 SWZ oraz jej wycofanie opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu zamieszczonej na
stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
2. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
2.1. w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2.2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy).
4. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych
w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w Dziale XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w Dziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DTIZ.2611.16.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są : Remonty dachów – roboty blacharsko-dekarskie na budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM „TBS” w Częstochowie Sp. z o. o. – budynek, przy ul. Bór 196(budynek gospodarczy).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.1.2. Przedmiar robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 7A do SWZ,
2.1.3. Wzór umowy – stanowiący załączniki nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia dla danej części należy wykonać zgodnie z dokumentami wyszczególnionymi w pkt. 3 Działu III SWZ.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu obioru końcowego (dotyczy części 1÷8). Okres gwarancji, o którym mowa w zadaniu powyżej nie dotyczy gwarancji dla:
41. papy termozgrzewalnej modyfikowanej podkładowej (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji),
4.2. papy termozgrzewalnej modyfikowanej wierzchniego krycia (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są :Remonty dachów – roboty blacharsko-dekarskie na budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM „TBS” w Częstochowie Sp. z o. o. – budynek, przy ul. Krakowskiej 80 blok. 8.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.1.2. Przedmiar robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 7B do SWZ,
2.1.3. Wzór umowy – stanowiący załączniki nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia dla danej części należy wykonać zgodnie z dokumentami wyszczególnionymi w pkt. 3 Działu III SWZ.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu obioru końcowego (dotyczy części 1÷8). Okres gwarancji, o którym mowa w zadaniu powyżej nie dotyczy gwarancji dla:
41. papy termozgrzewalnej modyfikowanej podkładowej (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji),
4.2. papy termozgrzewalnej modyfikowanej wierzchniego krycia (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są : Remonty dachów – roboty blacharsko-dekarskie na budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM „TBS” w Częstochowie Sp. z o. o. – budynek, przy ul. Krakowskiej 80 blok. 9.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.1.2. Przedmiar robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 7C do SWZ,
2.1.3. Wzór umowy – stanowiący załączniki nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia dla danej części należy wykonać zgodnie z dokumentami wyszczególnionymi w pkt. 3 Działu III SWZ.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu obioru końcowego (dotyczy części 1÷8). Okres gwarancji, o którym mowa w zadaniu powyżej nie dotyczy gwarancji dla:
41. papy termozgrzewalnej modyfikowanej podkładowej (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji),
4.2. papy termozgrzewalnej modyfikowanej wierzchniego krycia (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są : Remonty dachów – roboty blacharsko-dekarskie na budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM „TBS” w Częstochowie Sp. z o. o. – budynek, przy ul. Krakowskiej 80 blok. 10-komórki i garaże.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.1.2. Przedmiar robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 7D do SWZ,
2.1.3. Wzór umowy – stanowiący załączniki nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia dla danej części należy wykonać zgodnie z dokumentami wyszczególnionymi w pkt. 3 Działu III SWZ.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu obioru końcowego (dotyczy części 1÷8). Okres gwarancji, o którym mowa w zadaniu powyżej nie dotyczy gwarancji dla:
41. papy termozgrzewalnej modyfikowanej podkładowej (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji),
4.2. papy termozgrzewalnej modyfikowanej wierzchniego krycia (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są : Remonty dachów – roboty blacharsko-dekarskie na budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM „TBS” w Częstochowie Sp. z o. o. – budynek, przy ul. Krakowskiej 80 blok. 10.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.1.2. Przedmiar robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 7E do SWZ,
2.1.3. Wzór umowy – stanowiący załączniki nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia dla danej części należy wykonać zgodnie z dokumentami wyszczególnionymi w pkt. 3 Działu III SWZ.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu obioru końcowego (dotyczy części 1÷8). Okres gwarancji, o którym mowa w zadaniu powyżej nie dotyczy gwarancji dla:
41. papy termozgrzewalnej modyfikowanej podkładowej (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji),
4.2. papy termozgrzewalnej modyfikowanej wierzchniego krycia (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są : Remonty dachów – roboty blacharsko-dekarskie na budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM „TBS” w Częstochowie Sp. z o. o. – budynek, przy ul. Olsztyńskiej 45 seg. 7.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.1.2. Przedmiar robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 7Fdo SWZ,
2.1.3. Wzór umowy – stanowiący załączniki nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia dla danej części należy wykonać zgodnie z dokumentami wyszczególnionymi w pkt. 3 Działu III SWZ.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu obioru końcowego (dotyczy części 1÷8). Okres gwarancji, o którym mowa w zadaniu powyżej nie dotyczy gwarancji dla:
41. papy termozgrzewalnej modyfikowanej podkładowej (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji),
4.2. papy termozgrzewalnej modyfikowanej wierzchniego krycia (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są : Remonty dachów – roboty blacharsko-dekarskie na budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM „TBS” w Częstochowie Sp. z o. o. – budynek, przy ul. Wolności 81.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.1.2. Przedmiar robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 7G do SWZ,
2.1.3. Wzór umowy – stanowiący załączniki nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia dla danej części należy wykonać zgodnie z dokumentami wyszczególnionymi w pkt. 3 Działu III SWZ.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu obioru końcowego (dotyczy części 1÷8). Okres gwarancji, o którym mowa w zadaniu powyżej nie dotyczy gwarancji dla:
41. papy termozgrzewalnej modyfikowanej podkładowej (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji),
4.2. papy termozgrzewalnej modyfikowanej wierzchniego krycia (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są :Remonty dachów – roboty blacharsko-dekarskie na budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM „TBS” w Częstochowie Sp. z o. o. – budynek, przy ul. Bór 15(budynek gospodarczy)..
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
2.1.2. Przedmiar robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 7H do SWZ,
2.1.3. Wzór umowy – stanowiący załączniki nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia dla danej części należy wykonać zgodnie z dokumentami wyszczególnionymi w pkt. 3 Działu III SWZ.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania Protokołu obioru końcowego (dotyczy części 1÷8). Okres gwarancji, o którym mowa w zadaniu powyżej nie dotyczy gwarancji dla:
41. papy termozgrzewalnej modyfikowanej podkładowej (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji),
4.2. papy termozgrzewalnej modyfikowanej wierzchniego krycia (producent winien zaoferować co najmniej 10 letni okres gwarancji).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego(dotyczy części 1÷8)::
1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał:
1.1.1.1. Dot. zadania nr 1: co najmniej dwie (2) roboty budowlane wykonane w ramach odrębnych umów, których zakres obejmował wykonanie co robót blacharsko-dekarskich, o wartości każdej umowy nie mniejszej niż 12 000,00 zł netto,
1.1.1.2. Dot. zadania nr 2: co najmniej dwie (2) roboty budowlane wykonane w ramach odrębnych umów, których zakres obejmował wykonanie co robót blacharsko-dekarskich, o wartości każdej umowy nie mniejszej niż 40 000,00 zł netto,
1.1.1.3. Dot. zadania nr 3: co najmniej dwie (2) roboty budowlane wykonane w ramach odrębnych umów, których zakres obejmował wykonanie co robót blacharsko-dekarskich, o wartości każdej umowy nie mniejszej niż 40 000,00 zł netto,
1.1.1.4. Dot. zadania nr 4: co najmniej dwie (2) roboty budowlane wykonane w ramach odrębnych umów, których zakres obejmował wykonanie co robót blacharsko-dekarskich, o wartości każdej umowy nie mniejszej niż 10 000,00 zł netto,
1.1.1.5. Dot. zadania nr 5: co najmniej dwie (2) roboty budowlane wykonane w ramach odrębnych umów, których zakres obejmował wykonanie co robót blacharsko-dekarskich, o wartości każdej umowy nie mniejszej niż 30 000,00 zł netto,
1.1.1.6. Dot. zadania nr 6: co najmniej dwie (2) roboty budowlane wykonane w ramach odrębnych umów, których zakres obejmował wykonanie co robót blacharsko-dekarskich, o wartości każdej umowy nie mniejszej niż 10 000,00 zł netto,
1.1.1.7. Dot. zadania nr 7: co najmniej dwie (2) roboty budowlane wykonane w ramach odrębnych umów, których zakres obejmował wykonanie co robót blacharsko-dekarskich, o wartości każdej umowy nie mniejszej niż 18 000,00 zł netto,
1.1.1.8. Dot. zadania nr 8: co najmniej dwie (2) roboty budowlane wykonane w ramach odrębnych umów, których zakres obejmował wykonanie co robót blacharsko-dekarskich, o wartości każdej umowy nie mniejszej niż 26 000,00 zł netto,
1.1.1.9. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, Wykonawca ma wykazać doświadczenie odpowiednio do wszystkich części na które składa ofertę, tak co do ilości zrealizowanych robót budowlanych jak i ich wartości wskazanych odpowiednio w pkt 3.1.1.-3.1.8. Dział V SWZ.
1.1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:
1.1.2.1. Dot. zadania nr 1: co najmniej jedną (1) osobą - Kierownikiem robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
1.1.2.2. Dot. zadania nr 2: co najmniej jedną (1) osobą - Kierownikiem robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
1.1.2.3. Dot. zadania nr 3: co najmniej jedną (1) osobą - Kierownikiem robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
1.1.2.4. Dot. zadania nr 4: co najmniej jedną (1) osobą - Kierownikiem robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
1.1.2.5. Dot. zadania nr 5: co najmniej jedną (1) osobą - Kierownikiem robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
1.1.2.6. Dot. zadania nr 6: co najmniej jedną (1) osobą - Kierownikiem robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
1.1.2.7. Dot. zadania nr 7: co najmniej jedną (1) osobą - Kierownikiem robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
1.1.2.8. Dot. zadania nr 8: co najmniej jedną (1) osobą - Kierownikiem robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
1.1.2.9. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, funkcję Kierownika robót może pełnić jedna lub więcej osób.
1.1.2.10. Osoby, o których mowa powyżej w pkt. 3.1.2. muszą posługiwać się językiem polskim zarówno w mowie jak i piśmie tj. w sposób umożliwiający realizację obowiązków wynikających z umowy lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy.
1.1.2.11. Uprawnienia budowlane, o których mowa w niniejszej SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
1.1.2.12. Za osoby posiadające ww. kwalifikacje uznaje się również osoby, które nabyły ww. uprawnienia przy zabytkach nieruchomych we wskazanym wyżej zakresie w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykształcenie i tytuły zawodowe, mogą być uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów.
1.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż:
1.2.1. Dot. zadania nr 1: 12 000,00 zł
1.2.2. Dot. zadania nr 2: 40 000,00 zł
1.2.3. Dot. zadania nr 3: 40 000,00 zł
1.2.4. Dot. zadania nr 4: 10 000,00 zł
1.2.5. Dot. zadania nr 5: 30 000,00 zł
1.2.6. Dot. zadania nr 6: 10 000,00 zł
1.2.7. Dot. zadania nr 7: 18 000,00 zł
1.2.8. Dot. zadania nr 8: 26 000,00 zł
1.2.9. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, Wykonawca ma wykazać sumę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. wykonawca składa ofertę na zadanie nr 3 i 4, a więc winien wykazać sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ (dotyczy części nr 1÷8).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ (dotyczy części nr 1÷8).
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
2.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
2.1.1. dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
2.1.2. wzór wykazu będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt. 2 Działu VII SWZ(dotyczy części nr 1÷8).
2.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt. 2 Działu VII (dotyczy części nr 1÷8).
2.3. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (dotyczy części nr 1÷8).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na ofertę składa się:
1.1. Formularz oferty (wzór załącznik nr 1 do SWZ – dotyczy zadania nr 1÷8),
1.2. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 2 lub 3 do SWZ),
1.3. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór załącznik nr 4 do SWZ – jeżeli dotyczy),
1.4. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
1.5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
1.6. Kosztorys ofertowy w formie szczegółowej zawierające czynniki cenotwórcze (R, M, S, Kp, Z, Kz) – dotyczy odrębnie każdego zadania, przy czym:
1.6.1. Kosztorys ofertowy winien zostać sporządzony na podstawie przedmiaru robót budowlanych, który stanowi załącznik nr 7A÷7H do SWZ.
1.6.2. W przypadku gdy wykonawca nie załączy do oferty kosztorysu dotyczącego danego zadania lub załączony kosztorys lub kosztorysy nie zostaną wypełnione przez wykonawcę w części dotyczącej cen jednostkowych, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym mowa w pkt. 3.1.1. i 3.2. działu V SWZ, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
1.1. W odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt. 3.1.1.Działu V SWZj, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian został określone w § 17 wzoru
umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07