III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Dla potwierdzenia przez wykonawcę sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga udokumentowania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia; ubezpieczenie ma obejmować szkody majątkowe, jak i niemajątkowe powstałe w związku z odpowiedzialnością kontraktową i deliktową wykonawcy; wysokość ubezpieczenia ma być nie mniejsza niż: a/ dla części 1: ul. Poprzeczna 12 – 90.000,00 zł, b/ dla części 2: ul. Północna 3 – 130.000,00 zł, c/ dla części 3: ul. Warszawska 37 – 140.000,00 zł, d/ dla części 4: ul. Moniuszki 45 – 210.000,00 zł, e/ dla części 5: ul. Narutowicza 4 – 270.000,00 zł, f/ dla części 6: ul. Sienkiewicza 2 – 130.000,00 zł, g/ dla części 7: ul. Sienkiewicza 11 – 90.000,00 zł, h/ dla części 8: ul. Karniszewicka 25 – 70.000,00 zł, i/ dla części 9: ul. Torowa 2/4 – 90.000,00 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia – Zamawiający wymaga udokumentowania ubezpieczenia, o którym mowa powyżej, w wysokości nie mniejszej niż wynikającej z zsumowania tych części, na które składa ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dla potwierdzenia przez wykonawcę zdolności technicznej do wykonania zamówienia Za-mawiający wymaga udokumentowania wykonania w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli wykonawca wykonał należycie (w szczególności - roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) co najmniej dla dwóch inwestorów (zleceniodawców) remonty dachów i kominów w zakresie oraz minimalnej wartości dla każdej ze wskazanych robót: a/ część 1: ul. Poprzeczna 12 – 22.000,00 zł, b/ część 2: ul. Północna 3 – 33.000,00 zł, c/ część 3: ul. Warszawska 37 – 33.000,00 zł, d/ część 4: ul. Moniuszki 45 – 52.000,00 zł, e/ część 5: ul. Narutowicza 4 – 67.000,00 zł, f/ część 6: ul. Sienkiewicza 2 – 33.000,00 zł, g/ część 7: ul. Sienkiewicza 11 – 22.000,00 zł, h/ część 8: ul. Karniszewicka 25 – 18.000,00 zł, i/ część 9: ul. Torowa 2/4 – 22.000,00 zł. Jeżeli wykonawca będzie składał oferty na więcej niż jedną część zamówienia – wymaga się, aby wskazał dla każdej części zamówienia wykonanie innych robót blacharsko-dekarskich (roboty wskazywane dla poszczególnych części nie mogą się dublować). Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca wskazał te same roboty budowlane dla różnych części zamówienia – wezwie wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających, iż spełnia warunki wyżej określone dla wszystkich części zamówienia na które zostanie złożona oferta.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wskazane w sekcji III pkt 3 i odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W/w dokumenty należy złożyć wraz z ofertą.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu z art. 22c dotyczącej sytuacji finansowej lub ekonomicznej – dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w sekcji III punkt 1.2 wraz z dowodami opłacenia składek; 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu z art. 22d ustawy dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dla każdej z części zamówienia na którą składa ofertę wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z warunkami określonymi w sekcji III punkt 1.3. W/w dokumenty należy złożyć wraz z ofertą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane będą spełniały wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda dla n/w materiałów budowlanych przedłożenia przez wykonawcę certyfikatów wydanych przez jednostkę oceniającą zgodność, lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, lub deklaracji zgodności jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w Parametrach niektórych materiałów budowlanych stanowiącym załącznik nr 1.4 do SIWZ. a/ cegła ceramiczna pełna o wytrzymałości na ściskanie 20 MPa (wszystkie części zamówienia z wyłączeniem części 9 – ul. Torowa 2/4), b/ papa termozgrzewalna wierzchniego krycia grubości min. 5,2 mm (wszystkie części zamówienia), c/ papa termozgrzewalna podkładowa gr. 2,5 mm (część 8 zamówienia – ul. Karniszewicka 25), d/ blacha stalowa ocynkowana plaska gr. 0,55 mm (wszystkie części zamówienia), e/ gotowe elementy obróbek blacharskich (rynny, rury, okapy itp.) z blachy stalowej ocynkowanej grubości min. 0,55 mm (część 1 zamówienia – ul. Poprzeczna 12; część 2 zamówienia – ul. Północna 3; część 3 zamówienia – ul. Warszawska 37), f/ cement portlandzki M 250 (wszystkie części zamówienia z wyłączeniem części 9 – ul. Torowa 2/4). W/w dokumenty należy złożyć wraz z ofertą.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dołączane do oferty: formularz cenowy; oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia; oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego u zamawiającego; pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy; zobowiązanie podmiotu trzeciego (lub inny dokument), na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega - jeżeli dotyczy. Przekazywane po otwarciu ofert - informacja o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z innymi uczestnikami postępowania.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja-przedłużenie rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony zgodnie przewidują możliwość dokonania zmian w umowie w n/w przypadkach: a/ ustawowej zmiany podatku VAT - rozliczenie nastąpi zgodnie z § 22 ust. 3, b/ zmiany materiałów budowlanych wskazanych w Parametrach dokonanej zgodnie z § 11 umowy, c/ wydłużenia maksymalnie o 20 dni kalendarzowych terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót, 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 3) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4) w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, 5) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia umowy, o charak-terze działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Przedmiotu umowy w sposób należyty, 6) wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym lub robót zamiennych, d/ zmiany podwykonawcy na którego zasoby powoływał się wykonawca; zmiana ta ma być dokonana zgodnie z § 17 ust. 5 umowy, e/ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, jeżeli przewidywane w Przedmiarach robót ilości robót zakryte w trakcie sporządzania Przedmiaru w rażący sposób odbiegają od stanu faktycznego (min. 10 %). Stawka ryczałtowa określona w § 2 zostanie wówczas skorygowana o wartość wynikającą ze zmiany ilości robót oraz cen jednostkowych wskazanych w Kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 8 do umowy. f/ zmian dokonywanych na podstawie art. 144 ust. 1 punkty 2-6 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-06-06, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
ul. Poprzeczna 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ogólny zakres remontu dachu budynku mieszkalnego: roboty murarskie – uzupełnienie tynków na istniejących głowic kominowych ponad dachem, naprawa uszkodzeń gzymsu roboty ciesielskie – wymiana odeskowania roboty dekarskie – wymiana pokrycia dachowego roboty blacharskie- montaż obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, okapy, wiatrówki);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45262500-6, 45410000-4, 45261900-3, 45261300-7, 45262100-2, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
ul. Północna 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ogólny zakres remontu dachów na budynkach mieszkalnych: roboty murarskie – przemurowanie istniejących głowic kominowych ponad dachem z wykonaniem tynków roboty ciesielskie – rozbiórka koryt drewnianych, uzupełnienie odeskowania roboty dekarskie – wymiana pokrycia dachowego roboty blacharskie- montaż obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, okapy, wia-trówki);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45261900-3, 45262500-6, 45320000-6, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
ul. Warszawska 37 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ogólny zakres remontu dachu budynku mieszkalnego: roboty murarskie – przemurowanie istniejących głowic kominowych ponad da-chem, wykonanie tynków na ścianach szczytowych klatki schodowej ponad dachem roboty ciesielskie – rozbiórka koryt drewnianych, uzupełnienie odeskowania roboty dekarskie – wymiana pokrycia dachowego roboty blacharskie- montaż obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, okapy, wiatrówki);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45262500-6, 45410000-4, 45261900-3, 45261300-7, 45262100-2, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
ul. Moniuszki 45 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ogólny zakres remontu dachu budynku mieszkalnego: roboty murarskie - naprawa głowic kominów oraz gzymsów ponad dachem roboty blacharskie - wymiana obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, okapy, wiatrownice, itp.), blaszane wywiewki z kanalizacji oraz rury wentylacyjne roboty stolarskie - częściowa wymiana odeskowania i facjat roboty dekarskie - wymiana pokrycia dachu z papy na papę termozgrzewalną Ogólny zakres remontu dachu budynku gospodarczego z pralnią i ubikacjami roboty blacharskie – wymiana obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, okapy wiatrownice, itp.) roboty stolarskie – częściowa wymiana odeskowania dachu, likwidacja listew okapowych roboty dekarskie – wymiana pokrycia dachu z papy na papę termozgrzewalną Ogólny zakres remontu dachu budynku gospodarczego z komórkami (z galeryjką) roboty blacharskie – wymiana obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, okapy, wiatrownice, itp.) roboty stolarskie – częściowa wymiana odeskowania dachu, likwidacja listew okapowych roboty dekarskie – wymiana pokrycia dachu z papy na papę termozgrzewalną;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45261900-3, 45262500-6, 45320000-6, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
ul. Narutowicza 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ogólny zakres remontu dachów na budynku mieszkalnym frontowym: roboty murarskie - naprawa głowic kominów oraz gzymsów ponad dachem roboty blacharskie - wymiana obróbek blacharskich / rynny, rury spustowe, okapy, wiatrownice, itp. /, blaszane wywiewki z kanalizacji oraz rury wentylacyjne roboty stolarskie - częściowa wymiana odeskowania, likwidacja koryt roboty dekarskie - wymiana pokrycia dachu z papy na papę termozgrzewalną Ogólny zakres remontu dachów na budynku mieszkalnym oficyny: roboty murarskie – naprawa głowic kominów, ogniomurów oraz gzymsów ponad dachem roboty blacharskie – wymiana obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, okapy, wiatrownice, itp.), blaszane wywiewki z kanalizacji oraz rury wentylacyjne roboty stolarskie – częściowa wymiana odeskowania roboty dekarskie – wymiana pokrycia dachu z papy na papę termozgrzewalną Ogólny zakres remontu dachów na budynku gospodarczo - mieszkalnym oficyny: roboty murarskie – naprawa głowic kominów ponad dachem roboty blacharskie – wymiana obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, okapy, wiatrownice, itp.), blaszane wywiewki z kanalizacji oraz rury wentylacyjne roboty stolarskie – częściowa wymiana odeskowania roboty dekarskie – wymiana pokrycia dachu z papy na papę termozgrzewalną;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45262500-6, 45261900-3, 45262100-2, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
ul. Sienkiewicza 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ogólny zakres remontu dachów na budynkach mieszkalnych: roboty murarskie - naprawa głowic kominów oraz gzymsów ponad dachem roboty blacharskie - wymiana obróbek blacharskich / rynny, rury spustowe, okapy wiatrownice, itp. /, blaszane wywiewki z kanalizacji oraz rury wentylacyjne roboty stolarskie - częściowa wymiana odeskowania roboty dekarskie - wymiana pokrycia dachu z papy na papę termozgrzewalną;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45261900-3, 45262500-6, 45320000-6, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
ul. Sienkiewicza 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ogólny zakres remontu dachu budynku mieszkalnego: roboty murarskie - naprawa głowic kominów oraz gzymsów ponad dachem roboty blacharskie - wymiana obróbek blacharskich / rury spustowe, okapy, wiatrownice, itp. /, blaszane wywiewki z kanalizacji oraz rury wentylacyjne roboty stolarskie - częściowa wymiana odeskowania, likwidacja koryta roboty dekarskie - wymiana pokrycia dachu z papy na papę termozgrzewalną;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45261900-3, 45262500-6, 45320000-6, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
ul. Karniszewicka 25 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ogólny zakres remontu dachu budynku mieszkalnego: rozbiórka pokrycia dachowego rozbiórka obróbek blacharskich (piony spustowe, rynny, pasa nadrynnowego , wiatrówek bocznych, obróbek ogniomuru) przemurowanie jednej warstwy ogniomuru wykonanie pokrycia dachu papą podkładową wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wykonanie obróbek blacharskich ( piony spustowe, rynny, pasa nadrynnowego , wiatrówek bocznych, obróbek ogniomuru, obróbek kominów);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45261900-3, 45262500-6, 45261300-7, 45262100-2, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
ul. Torowa 2/4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ogólny zakres remontu dachu budynków mieszkalnych I. Lewa oficyna: rozbiórka obróbek blacharskich ( piony spustowe, rynny, pasa nadrynnowego , wiatrówek bocznych) wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wykonanie obróbek blacharskich (piony spustowe, rynny, pasa nadrynnowego i listew odprowadzających wodę, wiatrówek bocznych) II. Prawa oficyna: rozbiórka obróbek blacharskich ( piony spustowe, rynny, pasa nadrynnowego , wiatrówek bocznych) wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wykonanie obróbek blacharskich ( piony spustowe, rynny, pasa nadrynnowego , wiatrówek bocznych).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45262500-6, 45410000-4, 45261900-3, 45262100-2, 60100000-9, 45261300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: