Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoEłk
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-17
  • ZamawiającyGmina Miasto Ełk
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00011165
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f07aca0-7802-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000052/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2021 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. 3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej - adres email um@um.elk.pl . Identyfikator w ePUAP: umelk Nazwa podmiotu w ePUAP: URZĄD MIASTA EŁK Adres skrzynki ePUAP: /umelk/SkrytkaESP https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowychprzetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19- 300 Ełk; b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Ełku za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2021 r. , Nr sprawy: O-ZP.271.3.2021, prowadzonym w trybie podstawowym; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O-ZP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 162542,05 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres remontu : a) nawierzchnia z trylinki, kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej (nowej lub rozbiórkowej) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety jezdni zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiemb) przełożenie istniejącej nawierzchni z trylinki, kostki lub płytki betonowej – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozbiórka istniejącej nawierzchni, wyrównanie warstwy podbudowy, ułożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem.c) Ustawienie krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni.d) Ustawienie obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni. e) Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z ławą betonową , przygotowanie koryta pod krawężnik, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni. f) Przestawienie istniejącego obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozebranie istniejącego obrzeża,wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni. g) Podbudowa z kruszywa lub gruntobetonu – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta , wykonanie podbudowy z mechanicznym zagęszczeniem warstwami z zachowaniem niwelety jezdni. Przy prowadzeniu remontów należy uwzględnić wywóz i utylizację gruzu we własnym zakresie.Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco:- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej gr.5cm - 200 m2;- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo -piaskowej gr.5 cm - 200 m2; - Wykonanie nawierzchni z trylinki na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 50 m2;- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej lub płytki (materiał inwestora) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm – 210,00 m2; - Wykonanie nawierzchni z trylinki (materiał inwestora) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 50 m2;- Wykonanie nawierzchni drogowych płyt betonowych (materiał inwestora) na podsypce piaskowej gr. 5 cm - 30 m2;- Przełożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm- 500 m2; - Przełożenie nawierzchni z trylinki na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm- 100 m2;- Przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej 8/10 cm na posypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin żywicą epoksydową przeznaczoną do dużych obciążeń -100 m2;- Oczyszczenie spoin (piasek, podsypka cementowo - piaskowa) kostki kamiennej 15/17 cm z wypełnieniem spoin żywicą epoksydową przeznaczoną do dużych obciążeń - 150 m2;- Ustawienie krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej - 80 mb; - Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej - 80 mb; - Ustawienie krawężnika kamiennego gr. 15cm na ławie betonowej - 40 mb; - Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej - 50 mb; - Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej - 50 mb; - Ustawienie obrzeża betonowego 6x20cm na podsypce cementowo -piaskowej - 50 mb;- Ustawienie obrzeża betonowego 6x20cm (materiał inwestora) na podsypce cementowo -piaskowej - 150 mb;- Przestawienie istniejącego obrzeża betonowego 6x20cm na podsypce cementowo -piaskowej - 60 mb;- Wykonanie koryta gł. 10cm w gruncie kat III z wywozem urobku sam. samowył. na odl. do 5 km - 100 m2;- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (gr. 10cm) - 100 m2;- Wykonanie podbudowy z gruntobetonu (gr. 10 cm) - 200 m2 ; - Rozebranie krawężnika bet. 20x30cm z ławą betonową i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 60 mb; - Rozebranie krawężnika bet. 15x30cm z ławą betonową i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 60 mb; - Rozebranie obrzeży bet. 6x20cm i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 100 mb; - Rozebranie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej i wywóz gruzu na odl. do 5 km – 200 m2; - Rozebranie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej i wywóz gruzu na odl. do 5 km – 40 m2 :- Regulacja studni kanalizacyjnych - 10 szt.;- Regulacja studzienek telekomunikacyjnych – 5 szt.; - Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 10 szt.2. Po podpisaniu umowy Wykonawca w terminie 7 dni zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:a) kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN,3. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofertWybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,sposób punktowania):Nazwa kryterium WagaCena 60Gwarancja 401.1. Kryterium Cena (Wc)Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:Wc = Cn/Cp x 60Cn – najniższa oferowana cenaCp – cena oferty porównywanejWc – wynik1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.Sposób punktacji za okres gwarancji:Wg = Gp/Gn x 40Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiąceGn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesiąceWg – wynikUwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.Gwarancja udzielona na 60 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 60 miesięcy.Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.2. WynikOferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.W= Wc + WgW – wynik punktowy ofertyWc – wynik punktowy w kryterium cenyWg – wynik punktowy w kryterium gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, tj. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (wzór załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-14

2021-02-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI