Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w gminie Tomice w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51
1.5.2.) Miejscowość: Tomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 33 823 35 98
1.5.8.) Numer faksu: 48 33 823 35 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w gminie Tomice w 2021 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dee91f57-a656-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004146/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/ugtomice,m,380330,2021.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 8.16 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, 2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz (za wyjątkiem składania ofert) 3) poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tomice z siedzibą 34-100 Tomice, ul. Wadowicka 51 (kontakt do inspektora ochrony danych: iod.gmina@tomice.pl ); 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w gminie Tomice w 2021 roku” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.2.2.2021.TK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w gminie Tomice w 2021 roku”, w następującym zakresie:1) Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Tomice wg zestawienia: a) ul. Kwiatowa: 14,50 m2; b) ul. Czarny Las: 41,00 m2; c) ul. Starowiejska: 45,00 m2; d) ul. Miła: 30,00 m2; e) ul. Podlesie: 12,19 m2; f) ul. Podlesie (boczna k. Sowy): 131,25 m2; g) ul. Podstawie: 356,25 m2; h) ul. Łęg: 9,40 m2; i) ul. Wiśniowa: 15,00 m2; w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogowych emulsją asfaltową. 2) Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Woźniki wg zestawienia: a) ul. Wikliniarzy: 3,75 m2; b) Plac obok OSP: 2,50 m2; c) ul. Górna: 72,28 m2; d) ul. Dębowa: 3,75 m2; e) ul. Kościelna: 5,50 m2; f) ul. Gościniec: 3,75 m2; w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogowych emulsją asfaltową. 3) Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Zygodowice wg zestawienia: a) ul. Gościniec: 361,40 m2; b) ul. Górna: 90,35 m2; c) ul. Dworska: 36,14 m2; d) ul. Ogrodowa: 18,07 m2; e) ul. Jesionowa: 27,11 m2; w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogowych emulsją asfaltową. 4) Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Lgota wg zestawienia: a) ul. Leśna: 6,30 m2; b) ul. Poprzeczna: 144,56 m2; c) ul. Lubań: 75,00 m2; w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogowych emulsją asfaltową. 5) Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Witanowice wg zestawienia: a) ul. Pagór: 18,90 m2; b) ul. Słoneczna: 30,00 m2; c) ul. Rzeczna: 39,00m2; d) ul. Bobrówka: 24,00 m2; e) ul. Polna: 292,10 m2; w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogowych emulsją asfaltową. 6) Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Radocza wg zestawienia: a) ul. Graniczna: 41,60 m2; b) ul. Klonowa: 18,20 m2; c) ul. Dębowa: 7,80 m2; d) ul. Spacerowa: 9,36 m2; e) ul. Kwiatowa: 15,60 m2; f) ul. Polna: 36,80 m2; g) ul. Widokowa: 144,56 m2; h) ul. Widów: 175,50 m2; i) ul. Na Wzgórzach: 83,20 m2; j) ul. Kościelna: 5,20 m2; k) ul. Zacisze: 20,70 m2; l) ul. Łęgowa: 166,40 m2; m) ul. Ogrodowa: 13,50 m2; n) ul. Wierzbowa: 54,21 m2; o) ul. Leśna: 145,60 m2; w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogowych emulsją asfaltową.7) Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Tomice w technologii remontu mieszankami mineralno – bitumicznymi wg lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego. Szacowana ilość mieszanki mineralno – bitumicznej do wbudowania: 45,00 t.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV niniejszej SWZ (przedmiar robót), Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), w Rozdziale III pn. Projektowane Postanowienia Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7