"REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2024"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKluczbork
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-14
  • ZamawiającyPowiat Kluczborski
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-30
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00078432
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2024"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 418 52 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwalencka@powiatkluczborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2024"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49b1b55-be7c-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00078432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052264/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Kluczborskiego w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet Oneplace pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 oraz 63 ust. 2 ustawy Pzp - komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego przez link: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl.
Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl
Załączony formularz ofertowy i kosztorys ofertowy wraz z załącznikami należy wypełnić w formie elektronicznej i opatrzyć:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym
lub elektronicznym podpisem osobistym.
4. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy
wykorzystywaniu systemu
do elektronicznej komunikacji z Wykonawcami: Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie
oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością:
-Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
-Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony: https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
- Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu
rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
- Po założeniu konta, Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
5. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
•Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE
L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTA KLUCZBORSKI Z SIEDZIBĄ W STAROSTWIE POWIATOWYM
W KLUCZBORKU, UL. KATOWICKA 1, 46-200 KLUCZBORK.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl
Klauzula informacyjna dot. RODO zawarta została w Rozdziale XXIV SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ) "Ochrona danych osobowych".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZD.272.1.2024.MW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco w 2024 roku w podziale na zakres obligatoryjny oraz fakultatywny zamówienia, z podziałem na asortymenty robót jn.:
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową - naprawa wykonywania bez wycinania krawędzi;
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm - naprawa wykonywania z wycinaniem krawędzi. Powierzchnia naprawy do 5m2;
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm - naprawa wykonywania z wycinaniem krawędzi. Powierzchnia naprawy od 5m2 do 20m2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz sposób jego realizacji zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB, Przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego, Wykaz dróg oraz Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiące załączniki (integralną część) SWZ.

W związku z tym , że Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje tzw. "prawo opcji", przedmiot zamówienia podzielony został na gwarantowany zakres podstawowy zamówienia oraz niegwarantowany zakres opcjonalny zamówienia, zgodnie z SWZ.
Zamówienie obejmuje:
-wykonanie z należytą starannością wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie ze STWiORB, stanowiącą integralną część niniejszej SWZ oraz zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami, przepisami i wymogami wynikającymi w szczególności z przepisów: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 z późn. zm.), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej oraz z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz ustawy Kodeks cywilny;
-Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2021.1213 t.j.).
Prace towarzyszące lub inne koszty cenotwórcze, konieczne do uwzględnienia przy określaniu ceny jednostkowej za przedmiot zamówienia:
-wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 z dnia 2017.04.14 z późn. zm.),
-wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót, organizacji terenu robót zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy BHP, zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót przewidzianych w SWZ wraz z załącznikami, uporządkowanie terenu robót itp.,
- Wykonawca musi brać pod uwagę również inne koszty tj.: uzgodnień, opłat, zabezpieczeń robót, a także wszelkie inne możliwe koszty typu ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz wszelkie ewentualne ryzyka związane z realizacją zamówienia, które w całości ponosi Wykonawca itp. oraz mieć na uwadze ewentualne zamówienia dodatkowych ilości robót w ramach „prawa opcji”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach tzw. "prawa opcji", Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości robót ujętych w Kosztorysie ofertowym Wykonawcy w ilości do 77,75% (ilości) wartości umownego wynagrodzenia zamówienia podstawowego. Zakres ilościowy robót zlecany w ramach tzw. „prawa opcji” poszczególnych asortymentów ujętych w kosztorysie ofertowym będzie uzależniony od (trudnych do przewidzenia) ewentualnych dodatkowych
potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego. Prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego jednorazowo/etapowo/częściowo/fragmentarycznie w okresie trwania umowy – na warunkach określonych w SWZ i w przyszłej umowie (zał. nr 3 SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy). Zamawiający zastrzega, że warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji oraz ceny jednostkowe objęte opcją będą tożsame, jak w zamówieniu podstawowym (ujęte w Kosztorysie ofertowym), stałe i niezmienne przez okres obowiązywania umowy. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny-fakultatywny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Wykonawca składając Ofertę, w razie skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia przewidzianego prawem opcji, zobowiązany jest do jego realizacji. Zamawiający w okresie trwania umowy podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Prawo opcji zostaje każdorazowo uruchamiane w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego „Oświadczenia woli skorzystania z prawa opcji” w ilości i zakresie wskazanym w danym Oświadczeniu. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót w ramach zastrzeżonego prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim skorzysta z niego Zamawiający. W momencie złożenia takiego oświadczenia następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją i w terminie wskazanym w danym Oświadczeniu woli. Szczegóły dot. zamówień opcjonalnych opisano w SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy-zał. nr 3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5,5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówienia "z wolnej ręki" dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.- polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia, które stanowić będą:
nie więcej niż do 77,75% wartości umownej zamówienia podstawowego
Zakres robót podobnych/powtórzeniowych może dotyczyć tylko robót wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego (Kosztorysie ofertowym). Roboty te mogą zostać zlecone po przeprowadzonych negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą, na podstawie
odrębnej umowy, po przeprowadzonej procedurze o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia "z wolnej ręki", zgodnie z ustawą Pzp.
Zakres robót podobnych/powtórzeniowych może dotyczyć tylko i wyłącznie robót wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego - ujętych w zał. nr 1A Kosztorysie ofertowym. Zamówienia te mogą zostać udzielone po przeprowadzonych negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą, na podstawie odrębnej umowy, po przeprowadzonej procedurze
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia "z wolnej ręki" zgodnie z ustawą Pzp. Kwota szacunkowa danego ewentualnego zamówienia powtórzeniowego na roboty podobne będzie każdorazowo ustalana w celu zastosowania odpowiedniej procedury udzielenia zamówienia.
W przypadku podobnych zamówień powtórzeniowych o wartości szacunkowej poniżej progu bagatelności, procedura udzielenia zamówienia z wolnej ręki zgodna będzie z Instrukcją wewnętrzną Starostwa Powiatowego w Kluczborku zlecania zamówień poniżej 130 tys. zł netto, bez stosowania regulacji ustawowych Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował określonymi w SWZ warunkami, kryteriami oceny ofert oraz przepisami ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych w SWZ kryteriów oceny ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji (SWZ) wraz z załącznikami warunki, spełni wymogi ustawy Pzp oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród ocenianych ofert, zgodnie z opisem Rozdz. XIX SWZ na podstawie określonych kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Najkorzystniejsza oferta po zsumowaniu punktacji z powyższych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów.
Szczegółowy OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT zawarto w Rozdziale XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony i odpowiednio podpisany Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SWZ (OFERTA) wraz z załączeniem wypełnionego i odpowiednio podpisanego Formularza Kosztorysu ofertowego-zał. nr 1A do SWZ.
2. Stosowne pełnomocnictwa m. in. do podpisania oferty, do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia itp. (jeśli dotyczy).
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1
4. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w dokumentach zamówienia w SWZ, w szczególności w Rozdz. XII SWZ "INFORMACJA DOT. WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA"

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach, rodzaju i zakresie szczegółowo wymienionych w §18 "Zmiany Umowy" Projektowanych Postanowień Umowy - zał. nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz z odpowiednimi załącznikami należy składać wyłącznie poprzez Platformę zakupową Marketlanet Oneplace prowadzonego postępowania, pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-14 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ofertę składa się za pośrednictwem platformy przetargowej prowadzonego postępowania - na załączonym do SWZ Formularzu Ofertowym – zał. nr 1 wraz z załączeniem Kosztorysu ofertowego – zał. nr 1A oraz innych oświadczeń i ewentualnych dokumentów, zgodnie z wymaganiami SWZ wraz z załącznikami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przemalowanie jednej ściany około 15m2 z ciemnego koloru na biały- Rudniki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania16-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przemalowanie jednej ściany około 15m2 z ciemnego koloru na biały. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI