Remonty cząstkowe masą asfaltową na gorąco z frezowaniem nawierzchni (8 000,00 m

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty cząstkowe masą asfaltową na gorąco z frezowaniem nawierzchni (8 000,00 m2)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzarnków
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00414253
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe masą asfaltową na gorąco z frezowaniem nawierzchni (8 000,00 m2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570798870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska

1.5.2.) Miejscowość: Czarnków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpczarnkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpczarnkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe masą asfaltową na gorąco z frezowaniem nawierzchni (8 000,00 m2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8f82534-178f-4fa0-b81d-640ac43e8c50

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054737/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remonty cząstkowe masą asfaltową na gorąco z frezowaniem nawierzchni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdpczarnkow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami określone zostały przez Zamawiającego w punkcie VI SWZ. Adres strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdpczarnkow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale VI SWZ, tj. informacja o środkach komunikacji
elektronicznej, w rozdziale VII SWZ tj. wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w rozdziale XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-2.2410.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe masą asfaltową na gorąco z frezowaniem nawierzchni (8 000,00 m2)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji:
a. Zamawiający zastrzega prawo opcji polegające na możliwości zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zamówienia;
b. w przypadku zwiększenia zakresu zamówienia opcja obejmuje zwiększenie robót o powierzchnię 1 000,00 m2
c. w przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia opcja obejmuje zmniejszenie robót o powierzchnię 1 000,00 m2
d. skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy;
e. zlecenie realizacji dodatkowych prac lub rezygnacja z podstawowego zakresu prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części prac może być w całości, w części lub wcale;
f. Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego;
g. w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyliczone w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w kosztorysie ofertowym,
h. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia ani zmniejszenia
4
przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa;
i. nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy;
j. ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zleceniem realizacji prac w ramach pkt b) lub zmniejszenia zakresu zamówienia w ramach pkt c), na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do SWZ);
k. szczegółowe zasady skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria
oceny ofert:
– Cena (C) – 60%
– Okres gwarancji (G) – 40%
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według następującego wzoru:
x=Cn/Cb×100×60%
X – ilość otrzymanych punktów
Cn – cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi – 24 miesięcy od daty odbioru końcowego. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi –
48 miesiące od daty odbioru końcowego. Oferty z okresem gwarancji i rękojmi niższym niż 24 miesięcy zostaną odrzucone.
oferty z okresem gwarancji i rękojmi równym 24 miesięcy – otrzymają 0 pkt.
oferty z okresem gwarancji i rękojmi od 25 do 36 miesięcy – otrzymają 20 pkt.
oferty z okresem gwarancji i rękojmi od 37 do 48 miesięcy – otrzymają 40 pkt
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę
punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Pkt = C + G
Gdzie: Pkt – suma punktów przyznanych w kryterium cena oraz wysokość gwarancji. W zakresie w/w kryteriów oferta może uzyskać
maksymalnie 100 punktów. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg
przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za
najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy i art. 109 ust. 1, pkt 1, 4 i 7 ustawy.
1) wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
2) wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt. 4 i
7 ustawy, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wymienione w art. 110 ust.2 ustawy.
3) zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy, są
wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli
podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy, nie są wystarczające do wykazania jego
rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
4) wykluczenie Wykonawcy następuje na okres określony w art. 111 ustawy.
2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykonaniem minimum dwóch robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500
000,00 z brutto (każda robota) polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogi o powierzchni nie
mniejszej niż 5 000,00 m2 w technologii nawierzchni asfaltowej co potwierdzi w wykazie wykonanych robót budowlanych
wraz z podaniem rodzaju robót, ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dokumentami
potwierdzającymi, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
były wykonywane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy. Przyklejenie styropianu, zatapianie siatki klejem, 120 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI