Remonty cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie działania poszczególnych Rejonów Dróg...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie działania poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-23
  • Numer ogłoszenia770905-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770905-N-2020 z dnia 23.12.2020 r.

Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych: Remonty cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie działania poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Wilczak  51 , 61-623  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 826 53 92, e-mail przetargi@wzdw.pl, faks 61 826 53 92; 61 852 01 31.
Adres strony internetowej (URL): www.wzdw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.platformazakupowa.pl/pn/wzdw

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.platformazakupowa.pl/pn/wzdw

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
www.platformazakupowa.pl/pn/wzdw

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, 61 – 623 Poznań, ul. Wilczak 51

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie działania poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich
Numer referencyjny: WZP.271-92/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 3
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Remonty cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie działania poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich

II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 03.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem polegającymi na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie co najmniej trzech zadań związanych z robotami remontowymi lub naprawami nawierzchni drogi kategorii minimum powiatowej, każde o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.W przypadku gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.b) Wykonawca musi dysponować (dla każdej części osobno) wymienionymi poniżej, jednostkami sprzętu lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w zakresie tu określonym: - frezarka do nawierzchni drogowych – 1 szt. - układarka do rozkładania masy mineralno – bitumicznej 1 szt.- termos do przewozu mieszanki bitumicznej – 1 szt.- walec do 10 t – szt.1- zagęszczarka płytowa – szt. 1- skrapiarka do bitumu przewoźna – szt.1c) Wykonawca musi wykazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz Wykonawca musi wykazać że będzie dysponował osobami podając podstawę dysponowania tymi osobami:Kierownik Robót Drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:a) nie podlega wykluczeniub) spełnia warunki udziału w postępowaniuW celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający pobierze:a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej.Wykonawca ma obowiązek wskazać adres strony internetowej ogólnodostępnej i bezpłatnej, z której Zamawiający będzie mógł samodzielnie pobrać powyższy dokument.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,- wykaz sprzętu (dla każdej części osobno) którym dysponuje Wykonawca lub którym będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia,- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część 1 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej dróg wojewódzkich nr 153, 174, 178, 181, 182, 183, 187 na terenie działania RDW Czarnków 4.000,00Część 2 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej dróg wojewódzkich nr 117, 118, 135, 153, 174, 177, 180, 181 na terenie działania RDW Czarnków 4.000,00Część 3 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 190, 241, 251 na terenie działania RDW Gniezno 8.000,00Część 4 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 194, 194A, 260 187, 196, 197 na terenie działania RDW Gniezno 6.000,00Część 5 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 263, 270, 473 na terenie działania RDW Koło 3.500,00Część 6 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 266, 269 na terenie działania RDW Koło 2.500,00Część 7 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 470, 471, 478 na terenie działania RDW Koło 3.000,00Część 8 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 262, 263, 264, 467 na terenie działania RDW Konin 6.500,00Część 9 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 441, 442, 443, 466 na terenie działania RDW Konin 6.500,00Część 10 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 432, 434, 436, 437 na terenie działania RDW Kościan 5.000,00Część 11 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 308, 309, 310, 323, 430, 431 na terenie działania RDW Kościan 4.000,00Część 12 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich – sieć drogowa RDW Nowy Tomyśl 8.500,00Część 13 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 438, 442, 443 na terenie działania RDW Ostrów Wlkp. 4.000,00Część 14 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 447, 449, 450, 482 na terenie działania RDW Ostrów Wlkp. 5.000,00Część 15 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 444, 445, 490 na terenie działania RDW Ostrów Wlkp. 3.000,00Część 16 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 184, 150, 116, 143, 145, 306, 187, 186, 182 na terenie działania RDW Szamotuły 4.500,00Część 17 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 160, 133, 198, 199, 195, 186, 182 na terenie działania RDW Szamotuły 3.500,00Część 18 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 191, 193, 242 na terenie działania RDW Złotów 4.000,00Część 19 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 179, 188, 189 na terenie działania RDW Złotów 3.500,00Część 20 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 190 na terenie działania RDW Złotów 2.500,00

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej dróg wojewódzkich nr 153, 174, 178, 181, 182, 183, 187 na terenie działania RDW Czarnków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej dróg wojewódzkich nr 153, 174, 178, 181, 182, 183, 187 na terenie działania RDW Czarnków
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej dróg wojewódzkich nr 117, 118, 135, 153, 174, 177, 180, 181 na terenie działania RDW Czarnków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej dróg wojewódzkich nr 117, 118, 135, 153, 174, 177, 180, 181 na terenie działania RDW Czarnków
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 190, 241, 251 na terenie działania RDW Gniezno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 190, 241, 251 na terenie działania RDW Gniezno
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 194, 194A, 260 187, 196, 197 na terenie działania RDW Gniezno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 194, 194A, 260 187, 196, 197 na terenie działania RDW Gniezno
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 263, 270, 473 na terenie działania RDW Koło
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 263, 270, 473 na terenie działania RDW Koło
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 266, 269 na terenie działania RDW Koło
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 266, 269 na terenie działania RDW Koło
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 470, 471, 478 na terenie działania RDW Koło
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 470, 471, 478 na terenie działania RDW Koło
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 262, 263, 264, 467 na terenie działania RDW Konin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 262, 263, 264, 467 na terenie działania RDW Konin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 441, 442, 443, 466 na terenie działania RDW Konin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 441, 442, 443, 466 na terenie działania RDW Konin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 432, 434, 436, 437 na terenie działania RDW Kościan
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 432, 434, 436, 437 na terenie działania RDW Kościan
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 308, 309, 310, 323, 430, 431 na terenie działania RDW Kościan
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 308, 309, 310, 323, 430, 431 na terenie działania RDW Kościan
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich – sieć drogowa RDW Nowy Tomyśl
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich – sieć drogowa RDW Nowy Tomyśl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 438, 442, 443 na terenie działania RDW Ostrów Wlkp.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 438, 442, 443 na terenie działania RDW Ostrów Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 447, 449, 450, 482 na terenie działania RDW Ostrów Wlkp.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 447, 449, 450, 482 na terenie działania RDW Ostrów Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 444, 445, 490 na terenie działania RDW Ostrów Wlkp.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 444, 445, 490 na terenie działania RDW Ostrów Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 184, 150, 116, 143, 145, 306, 187, 186, 182 na terenie działania RDW Szamotuły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 184, 150, 116, 143, 145, 306, 187, 186, 182 na terenie działania RDW Szamotuły
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 160, 133, 198, 199, 195, 186, 182 na terenie działania RDW Szamotuły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 160, 133, 198, 199, 195, 186, 182 na terenie działania RDW Szamotuły
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 191, 193, 242 na terenie działania RDW Złotów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 191, 193, 242 na terenie działania RDW Złotów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 179, 188, 189 na terenie działania RDW Złotów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 179, 188, 189 na terenie działania RDW Złotów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 190 na terenie działania RDW Złotów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 190 na terenie działania RDW Złotów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 03.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji 20,00
liczba dni roboczych na wbudowanie 1200 m2 mieszanki mineralno-bitumicznej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI