Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowanie poziome i pionowe w mieście i gminie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowanie poziome i pionowe w mieście i gminie Wschowa w roku 2019 – IV postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWschowa
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta i Gminy Wschowa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-10
  • Numer ogłoszenia571589-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 571589-N-2019 z dnia 2019-07-10 r.

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa: Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowanie poziome i pionowe w mieście i gminie Wschowa w roku 2019 – IV postępowanie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, krajowy numer identyfikacyjny 52678800000000, ul. Rynek  1 , 67-400  Wschowa, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 655 408 600, , e-mail przetargi@gminawschowa.pl, , faks 655 401 340.
Adres strony internetowej (URL): www.gminawschowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gminawschowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej w postaci papierowej pod rygorem nieważności
Adres:
Urząd Miasta i Gminy we Wschowie ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa (pokój nr 31 - II piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowanie poziome i pionowe w mieście i gminie Wschowa w roku 2019 – IV postępowanie
Numer referencyjny: RZP.271.13.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 niezależne części: CZĘŚĆ 1 - ROBOTY DROGOWE - NAWIERZCHNIE ASFALTOWE CZĘŚĆ 2 - ROBOTY DROGOWE - NAWIERZCHNIE UTWARDZONE CZĘŚĆ 3 - ROBOTY DROGOWE - DROGI GRUNTOWE 2. Zakres prac obejmuje: a) Część 1 – Roboty drogowe – nawierzchnie asfaltowe 1) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltem grysowym mechanicznie (m = 5,000 Mg) 2) Wyrównanie nierówności nawierzchni asfaltem grysowym (m = 2,000 Mg) 3) Regeneracja nawierzchni emulsją z grysem kamiennym 7 dm3/m2 (S = 10,000 m2) 4) Remont rakowizn grysem kamiennym i asfaltem drogowym (S = 10,000 m2) 5) Remont wyboi głębokości 1,5 cm grysem kamiennym i asfaltem drogowym (S = 10,000 m2) 6) Remont wyboi głębokości 2,0 cm grysem kamiennym i asfaltem drogowym(S = 10,000 m2) 7) Remont wyboi głębokości 3,0 cm grysem kamiennym i asfaltem drogowym(S = 800,000 m2) 8) Skropienie nawierzchni asfaltem (S = 10,000 m2) b) Część 2 - Roboty drogowe- nawierzchnie utwardzone 1) Remont nawierzchni z płyt betonowych grubości12 cm, spoiny wypełnione piaskiem (S = 15,000 m2) 2) Remont nawierzchni z płyt betonowych grubości 12 cm, spoiny wypełnione piaskiem analogia) – Płyty betonowe dostarczone przez Wykonawcę (S = 5,000 m2) 3) Remont chodnika z płyt betonowych 35x35 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (S = 2,000 m2) 4) Remont chodnika z płyt betonowych 35x35 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) – płyty betonowe dostarczone przez wykonawcę (S = 2,000 m2) 5) Chodnik z płyt betonowych kl. 1 35x35 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (S = 2,000 m2) 6) Remont nawierzchni z kostki kamiennej grubości 6 cm, podsypka i spoiny piaskowe (S = 2,000 m2) 7) Remont nawierzchni z kostki kamiennej grubości 8 cm, podsypka i spoiny z piasku (S = 5,000 m2) 8) Remont nawierzchni z kostki kamiennej grubości 10 cm, spoiny podsypka i spoiny z piasku (S = 10,000 m2) 9) Remont nawierzchni z kostki kamiennej grubości 14-18 cm, podsypka i spoiny z piasku (S = 5,000 m2) 10) Remont cząstkowy nawierzchni z kamienia narzutowego („kocie łby”) wys. 13-17 cm (S = 5,000 m2) 11) Remont nawierzchni z kostki brukowej szarej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) (S = 20,000 m2) 12) Remont nawierzchni z kostki brukowej szarej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) (S = 2,000 m2) 13) Chodniki z kostki brukowej szarej betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem ( S = 2,000 m2) 14) Remont nawierzchni z kostki brukowej szarej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) (S = 5,000 m2) 15) Remont nawierzchni z kostki brukowej szarej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) – kostki betonowe dostarczone przez Wykonawcę (S = 2,000 m2) 16) Chodnik z kostki brukowej szarej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (S = 2,000 m2) 17) Remont nawierzchni z kostki brukowej kolorowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) (S = 2,000 m2) 18) Remont nawierzchni z kostki brukowej kolorowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) – Kostki betonowe dostarczone przez Wykonawcę (S = 2,000 m2) 19) Chodnik z kostki brukowej kolorowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (S = 2,000 m2) 20) Ręczne wykonanie koryta na całej szerokości głębokości 10 cm w gruncie kategorii 3/4 (S = 250,000 m2) 21) Warstwa odcinająca z piasku zagęszczana ręcznie (S = 2,000 m2) 22) Przestawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą piaskową (L = 2,000 m) 23) Przestawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (analogia) – obrzeża betonowe dostarczone przez Wykonawcę (L = 2,000 m) 24) Obrzeże betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (L = 2,000 m) 25) Przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą piaskową (analogia) (L = 2,000 m) 26) Przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (analogia) – obrzeża betonowe dostarczone przez wykonawcę (L = 2,000 m) 27) Obrzeże betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (L = 2,000 m) 28) Regulacja pionowa ulicznych kratek ściekowych (5,000 szt.) 29) Dostarczenie ulicznej kratki ściekowej żeliwnej typu ciężkiego (materiał) ( 2, 000 szt.) 30) Regulacja pionowa włazów kanałowych (2,000 szt.) 31) Regulacja pionowa zaworu wodociągowego lub gazowego (2,000 szt.) 32) Regulacja pionowa studzienki telefonicznej (2,000 szt.) 33) Wymiana włazu żeliwnego o wadze do 60kg (2,000 szt.) 34) Osadzenie włazu żeliwnego o wadze do 60kg (2,000 szt.) 35) Osadzenie włazu żeliwno-betonowego o wadze do 60kg (analogia) (2,000 szt.) 36) Przestawianie krawężnika betonowego wystającego 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej (L = 2,000 m). 37) Przestawianie krawężnika betonowego wystającego 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej (L = 2,000 m). Krawężnik betonowy dostarczony przez Wykonawcę. 38) Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm ława betonowa B-7,5 na podsypce cementowo-piaskowej (L = 2,000 m) 39) Krawężnik betonowy wystający 20x30 cm ława betonowa B-7,5 na podsypce cementowo-piaskowej (L = 2,000 m) 40) Przestawienie krawężnika kamiennego wystającego na podsypce cementowo-piaskowej (L=2,0 m) 41) Przestawianie krawężnika kamiennego wystającego na podsypce cementowo – piaskowej ( analogia) – Krawężnik kamienny dostarczony przez Wykonawcę. (L=2,0 m) 42) Podbudowa betonowa grubości 12 cm bez dylatacji (S = 2,000 m2) 43) Podbudowa betonowa bez dylatacji – dodatek za każdy 1 cm (S = 2,000 m2) 44) Słupek do znaku drogowego z rur stalowych ocynkowanych Ø 50 (analogia) (15,000 szt.) 45) Słupek do znaku drogowego z rur stalowych ocynkowanych Ø 50- Słupek do znaku drogowego dostarczy Zamawiający. (15,000 szt.) 46) Regulacja pionowa słupka stalowego do znaku drogowego ( robocizna + materiał ) (15,000 szt.) 47) Regulacja pionowa i pozioma tablicy znaku drogowego ( robocizna + materiał ) (15,000 szt.) 48) Przycięcie drobnych gałęzi drzew i krzewów zasłaniających tablice znaków drogowych (2,000 szt.) 49) Oczyszczenie i mycie tablic znaków drogowych (2,000 szt.) 50) Znak drogowy o powierzchni ponad 0,3 m² (20,000 szt.) 51) Znak drogowy o powierzchni ponad 0,3 m²– Tablicę znaku drogowego dostarczy Zamawiający. ( 50,000 szt.) 52) Znak drogowy o powierzchni do 0,3 ( 2,000 szt.) 53) Znak drogowy o powierzchni do 0,3 m²– Tablicę znaku drogowego dostarczy Zamawiający (2,00 szt.) 54) Zdjęcie znaków lub drogowskazów ( 20,000 szt.) 55) Rozebranie słupków do znaków drogowych ( 2,000 szt.) 56) Zamontowanie tablicy z nazwą ulicy na istniejącym słupku drogowym – Tablicę dostarczy Zamawiający ( 5,000 szt.) 57) Zamontowanie tablicy z nazwą ulicy na murze- Tablicę dostarczy Zamawiający ( 5,000 szt.) 58) Poręcze ochronne sztywne z rur ze słupkami co 2,5 m (L = 2,000 m) 59) Odnowienie poręczy sztyw. z kątownika słupki co 1,5 m farbą olejną (L = 2,000 m) 60) Odnowienie farbą olejną słupka z rury Ø 50 ( 2,000 szt) 61) Odnowienie pasów i innego oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową zwykłą ręcznie ( analogia) (S = 1000,000 m2). ( Termin realizacji do 31.08.2019 r.) 62) Odnowienie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych farbą w kolorze niebieskim ( S=5,00m2). 63) Oczyszczenie nawierzchni utwardzonych z zalegającego piasku i gruntu; załadunek urobku na samochody samowyładowcze wraz z transportem i rozładunkiem na miejsce składowania i utylizacji (V = 2,000 m3) ( kalkulacja własna) 64) Zamontowanie słupka drogowego żeliwno – stalowego ozdobnego wysokości około 1.1 m na istniejącej stopie fundamentowej. Słupek żeliwno – stalowy dostarczy Wykonawca ( 2,000 kmpl.) 65) Zamontowanie słupka drogowego żeliwno – stalowego ozdobnego wysokości około 1.1 m wraz z wykonaniem stopy fundamentowej. Słupek żeliwno – stalowy dostarczy Wykonawca ( 2,000 kmpl.) 66) Zamontowanie słupka drogowego U-12c z tworzywa sztucznego – słupek drogowy z tworzywa sztucznego dostarczy Zamawiający ( 10,000 szt.) 67) Zamontowanie brakującego elementu progu zwalniającego – Element progu zwalniającego dostarczy Zamawiający. ( 10,000 szt.) 68) Zamontowanie brakującego elementu progu zwalniającego – Element progu zwalniającego dostarczy Wykonawca ( 5,000 szt.) 69) Zdemontowanie elementu progu zwalniającego ( 2,000 szt.) c) Część 3 - Roboty drogowe - drogi gruntowe 1) Naprawa drogi gruntowej- wyrównanie z uzupełnieniem tłuczniem kamiennym niesortowalnym analogia (V=150,000 m3) 2) Mechaniczne plantowanie poboczy, grubość ścinania 10 cm (S = 2,000 m2) 3) Mechaniczne plantowanie poboczy, grubość ścinania 20 cm (S = 2,000 m2) 4) Ręczne plantowanie poboczy, grubość ścinania do 10 cm (S = 2,000 m2) 5) Załadunek, wywóz i rozładunek urobku powstałego ze ścinania poboczy samochodami samowyładowczymi na miejsce składowania i utylizacji (V = 2,000 m3). 6) Naprawa drogi gruntowej – profilowanie (S = 15000,000 m2) 7) Naprawa drogi gruntowej – zagęszczanie (S = 15000,000 m2) 8) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 10 cm (S = 150,000 m2) 9) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 10 cm. Tłuczeń kamienny dostarczony przez Zamawiającego (S = 2,000 m2) 10) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 15 cm (S = 2,000 m2) 11) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 15 cm. Tłuczeń kamienny dostarczony przez Zamawiającego (S = 2,000 m2) 12) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 20 cm. (S = 20,000 m2) 13) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 20 cm. Tłuczeń kamienny dostarczony przez Zamawiającego (S = 20,000 m2) 14) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa górna grub. 7 cm (S = 20,000 m2) 15) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa górna grub. 10 cm (S = 20,000 m2) 16) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa górna grub. 15 cm (S = 20,000 m2) 17) Oczyszczenie rowu z namułu grub. 10 cm z wyprofilowaniem dna i skarp (L = 2,000 m) 18) Oczyszczenie rowu z namułu grub. 20 cm z wyprofilowaniem dna i skarp (L = 2,000 m) 19) Oczyszczenie z namułu przepustu Ø 0,40 m grub. 50% średnicy (L = 2,000 m) 20) Oczyszczenie z namułu przepustu Ø 0,60 m grub. 50% średnicy (L = 2,000 m) 21) Sączki poprzeczne z kruszywa w gruncie kat. 3 na głębokości 30cm (L = 2,000 m) 22) Sączki poprzeczne z kruszywa w gruncie kat. 3 na głębokości 40cm (L = 2,000 m) 23) Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego grub. 8 cm (S = 2,000 m2) 24) Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego grub. 15 cm szer. 2,5 m (S = 10,000 m2) 25) Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego grub. 8 cm (S = 2,000 m2) 26) Przepust rurowy z rur betonowych Ø 400 ( L= 2,000 m) 27) Przepust rurowy z rur betonowych Ø 500 ( L= 2,000 m) 28) Przepust rurowy z rur betonowych Ø 600 ( L= 2,000 m) 29) Rozebranie uszkodzonego przepustu z rur betonowych Ø 400 wraz z załadunkiem gruzu na samochód samowyładowczy i transportem na miejsce składowania i utylizacji ( L= 2,000 m).Kalkulacja własna. 30) Rozebranie uszkodzonego przepustu z rur betonowych Ø 500 wraz z załadunkiem gruzu na samochód samowyładowczy i transportem na miejsce składowania i utylizacji ( L= 2,000 m). Kalkulacja własna. 31) Rozebranie uszkodzonego przepustu z rur betonowych Ø 600 wraz z załadunkiem gruzu na samochód samowyładowczy i transportem na miejsce składowania i utylizacji ( L= 2,000 m). Kalkulacja własna.

II.5) Główny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót polegających na remontach cząstkowych dróg o wartości nieprzekraczającej kwoty: dla Części 1 (nawierzchnie asfaltowe) - 7 000,00 zł netto dla Części 2 (nawierzchnie utwardzone) - 11 000,00 zł netto dla Części 3 (drogi gruntowe) - 7 000,00 zł netto.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: CZĘŚĆ 1 – ROBOTY DROGOWE – NAWIERZCHNIE ASFALTOWE 1.Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże łącznie, że: 1.1. Dysponuje lub będzie dysponował następującym sprawnym technicznie sprzętem (wymagania minimalne): 1) Walec statyczny samojezdny 6-10 Mg - 1 szt. 2) Ciągnik kołowy z przyczepą - 1 szt. 3) Skrapiarka do bitumu - 1 szt. 4) Kocioł do grzania bitumu - 1 szt. 5) Piaskarka samochodowa - 1 szt. 6) Przecinarka do asfaltu - 1 szt. 7) Samochód ciężarowy - 1 szt. 8) Urządzenie skrapiająco posypujące emulsją i grysem - 1 szt. 1.2. Dysponuje lub będzie dysponował: osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami: kierownik robót branży drogowej, który posiada: a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz.1278 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – art.12 ust.2 z uwzględnieniem art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2018.1202, ze zm.) bądź odpowiednie kwalifikacje uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65). b) aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. 1.3. Dysponuje co najmniej 6-ma pracownikami fizycznymi, gwarantującymi terminowe i profesjonalne wykonanie robót przewidzianych w zamówieniu. 1.4. Zrealizował nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonywaniu remontów cząstkowych dróg o nawierzchni asfaltowej, każde o łącznej wartości minimum 60 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, w tym przynajmniej jedno zamówienie trwające nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. CZĘŚĆ 2 – ROBOTY DROGOWE – NAWIERZCHNIE UTWARDZONE 2. Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże łącznie, że: 2.1. Dysponuje lub będzie dysponował następującym sprawnym technicznie sprzętem (wymagania minimalne): 1) Walec statyczny samojezdny 6-10 Mg - 1 szt. 2) Ciągnik kołowy z przyczepą - 1 szt. 3) Ubijarka płytowa - 1 szt. 4) Ubijarka (skoczek) - 1 szt. 5) Samochód ciężarowy - 1 szt. 2.2. Dysponuje lub będzie dysponował: osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami: kierownik robót branży drogowej, który posiada: a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz.1278 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – art.12 ust.2 z uwzględnieniem art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2018.1202, ze zm.) bądź odpowiednie kwalifikacje uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65). b) aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. 2.3. Dysponuje co najmniej 6-ma pracownikami fizycznymi, gwarantującymi terminowe i profesjonalne wykonanie robót przewidzianych w zamówieniu. 2.4. Zrealizował nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonywaniu remontów cząstkowych dróg o nawierzchni utwardzonej, każde o łącznej wartości minimum 90 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, w tym przynajmniej jedno zamówienie trwające nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. CZĘŚĆ 3 – ROBOTY DROGOWE – DROGI GRUNTOWE 3. Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże łącznie, że: 3.1. Dysponuje lub będzie dysponował następującym sprawnym technicznie sprzętem (wymagania minimalne): 1) Walec statyczny samojezdny 6-10 Mg - 1 szt. 2) Ładowarka kołowa - 1 szt. 3) Samochód ciężarowy - 1 szt. 4) Samochód samowyładowczy - 1 szt. 5) Równiarka samojezdna - 1 szt. 6) Koparka kołowa - 1 szt. 3.2. Dysponuje lub będzie dysponował: osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami: kierownik robót branży drogowej, który posiada: a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz.1278 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – art.12 ust.2 z uwzględnieniem art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2018.1202, ze zm.) bądź odpowiednie kwalifikacje uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65). b) aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. 3.3. Dysponuje co najmniej 6-ma pracownikami fizycznymi, gwarantującymi terminowe i profesjonalne wykonanie robót przewidzianych w zamówieniu. 3.4. Zrealizował nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonywaniu remontów cząstkowych dróg gruntowych, każde o łącznej wartości minimum 60 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, w tym przynajmniej jedno zamówienie trwające nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej w oparciu o umowę spółki cywilnej należy przedłożyć zaświadczenia dotyczące zarówno każdego wspólnika spółki indywidualnie jak również zaświadczenie dotyczące spółki, w odniesieniu do zobowiązań ich dotyczących. 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej w oparciu o umowę spółki cywilnej należy przedłożyć zaświadczenia dotyczące zarówno każdego wspólnika spółki indywidualnie jak również zaświadczenie dotyczące spółki, w odniesieniu do zobowiązań ich dotyczących. 3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 tycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. z 2018.1445, ze zm.).- wg. załącznik nr 12 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, według załącznika nr 9 do SIWZ; 2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia, publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami według: załącznika nr 10A do SIWZ dla Części 1, załącznika nr 10B do SIWZ dla Części 2, załącznika nr 10C do SIWZ dla Części 3 . 3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według załącznika nr 11 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.wypełniony kosztorys ofertowy – w wersji uproszczonej, w oparciu o przedmiar robót oraz kosztorys „ślepy” stanowiący załącznik: nr 2A do SIWZ dla Części 1, nr 2B do SIWZ dla Części 2, nr 2C do SIWZ dla Części 3. 2.(Jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia– w wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Dowód uiszczenia wadium, z zastrzeżeniem pkt.5 Rozdziału 8 SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zakres umocowania winien zawierać rodzaj czynności, do których uprawniony jest mocodawca. Pełnomocnictwo powinno uwzględniać czynności, do realizacji których może być upoważniony pełnomocnik, w szczególności: • podpisanie oferty przetargowej, • podpisywanie załączników do oferty • potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów, które są załączone do oferty. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy). 6. Wykonawca/każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – – według załącznika nr 8 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie według załącznika nr 8A do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga, aby każda oferta była zabezpieczona wadium w wysokości: - dla Części 1 - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). - dla Części 2 - 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). - dla Części 3 - 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp., Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach: a) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają prowadzenie robót (w szczególności: silne opady deszczu, śniegu, gradobicie, roztopy, wichury, spadek temperatury poniżej 0 stopni C, a w przypadku technologii betonowych poniżej + 5 stopni C), b) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej rozumianej jako zdarzenie losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowi ludzi lub grożące powstaniem szkody w znacznych rozmiarach np. katastrofalne działania przyrody (niezwykłe mrozy, powodzie), epidemie, zamknięcie granic. c) niemożności dochowania przez wykonawcę warunków technologicznych wykonywanych robót niezależnych od Wykonawcy; d) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; e) wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w zakresie ustalonych robót; f) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz; g) wystąpienia różnicy pomiędzy wartością robót wynikającą z kosztorysu ofertowego Wykonawcy, a wartością faktycznie wykonanych robót potwierdzonych kosztorysem powykonawczym lub zamiennym; h) przekształcenia którejkolwiek ze stron umowy, i) w przypadku utraty zdolności prawnej lub zdolności do czynności prawnych przez Wykonawcę realizującego zamówienie w ramach umowy konsorcjum, j) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji, jeżeli wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa k) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy usług: Jeśli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. l) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), m) zmiany uchwały budżetowej w zakresie wydatków obejmujących realizację zadania objętego niniejszą umową. n) innych przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonanie jakichkolwiek prac określonych w art. 144, które mają wpływ na wysokość wynagrodzenia ustalonego w § 7 ust. 4 umowy wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Roboty takie wykonane bez zgody Zamawiającego wyrażonej na zasadach określonych w umowie nie będą dodatkowo wynagradzane. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 i 2 Zamawiający może: a) dokonać w umowie zmiany nazwy stron; b) dokonać zmiany Wykonawcy realizującego zamówienie w ramach umowy konsorcjum; c) dostosować umowę do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa; d) przedłużyć termin wykonania umowy; e) dokonać zmiany zakresu prac przewidzianych do wykonania; f) wprowadzić roboty zamienne; g) dokonać w umowie zmiany dot. podwykonawcy (wprowadzenie podwykonawcy, zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy); h) dokonać zmiany kwoty, o której mowa w § 7 ust.4 umowy, i) zmienić kwotę podatku VAT i kwotę brutto wynagrodzenia; j) zmienić kwotę netto i brutto wynagrodzenia; k) dokonać rozliczenia na podstawie kosztorysu powykonawczego lub zamiennego; l) dokonać rozliczenia cząstkowego za wykonany zakres robót. 4. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu Stron i wymagają sporządzenia aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-25, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Roboty drogowe - nawierzchnie asfaltowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres prac obejmuje: 1.1. Część 1 – Roboty drogowe – nawierzchnie asfaltowe 1) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltem grysowym mechanicznie (m = 5,000 Mg) 2) Wyrównanie nierówności nawierzchni asfaltem grysowym (m = 2,000 Mg) 3) Regeneracja nawierzchni emulsją z grysem kamiennym 7 dm3/m2 (S = 10,000 m2) 4) Remont rakowizn grysem kamiennym i asfaltem drogowym (S = 10,000 m2) 5) Remont wyboi głębokości 1,5 cm grysem kamiennym i asfaltem drogowym (S = 10,000 m2) 6) Remont wyboi głębokości 2,0 cm grysem kamiennym i asfaltem drogowym(S = 10,000 m2) 7) Remont wyboi głębokości 3,0 cm grysem kamiennym i asfaltem drogowym(S = 800,000 m2) 8) Skropienie nawierzchni asfaltem (S = 10,000 m2)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233142-6, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Roboty drogowe - nawierzchnie utwardzone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 - Roboty drogowe- nawierzchnie utwardzone 1) Remont nawierzchni z płyt betonowych grubości12 cm, spoiny wypełnione piaskiem (S = 15,000 m2) 2) Remont nawierzchni z płyt betonowych grubości 12 cm, spoiny wypełnione piaskiem analogia) – Płyty betonowe dostarczone przez Wykonawcę (S = 5,000 m2) 3) Remont chodnika z płyt betonowych 35x35 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (S = 2,000 m2) 4) Remont chodnika z płyt betonowych 35x35 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) – płyty betonowe dostarczone przez wykonawcę (S = 2,000 m2) 5) Chodnik z płyt betonowych kl. 1 35x35 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (S = 2,000 m2) 6) Remont nawierzchni z kostki kamiennej grubości 6 cm, podsypka i spoiny piaskowe (S = 2,000 m2) 7) Remont nawierzchni z kostki kamiennej grubości 8 cm, podsypka i spoiny z piasku (S = 5,000 m2) 8) Remont nawierzchni z kostki kamiennej grubości 10 cm, spoiny podsypka i spoiny z piasku (S = 10,000 m2) 9) Remont nawierzchni z kostki kamiennej grubości 14-18 cm, podsypka i spoiny z piasku (S = 5,000 m2) 10) Remont cząstkowy nawierzchni z kamienia narzutowego („kocie łby”) wys. 13-17 cm (S = 5,000 m2) 11) Remont nawierzchni z kostki brukowej szarej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) (S = 20,000 m2) 12) Remont nawierzchni z kostki brukowej szarej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) (S = 2,000 m2) 13) Chodniki z kostki brukowej szarej betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem ( S = 2,000 m2) 14) Remont nawierzchni z kostki brukowej szarej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) (S = 5,000 m2) 15) Remont nawierzchni z kostki brukowej szarej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) – kostki betonowe dostarczone przez Wykonawcę (S = 2,000 m2) 16) Chodnik z kostki brukowej szarej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (S = 2,000 m2) 17) Remont nawierzchni z kostki brukowej kolorowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) (S = 2,000 m2) 18) Remont nawierzchni z kostki brukowej kolorowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (analogia) – Kostki betonowe dostarczone przez Wykonawcę (S = 2,000 m2) 19) Chodnik z kostki brukowej kolorowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (S = 2,000 m2) 20) Ręczne wykonanie koryta na całej szerokości głębokości 10 cm w gruncie kategorii 3/4 (S = 250,000 m2) 21) Warstwa odcinająca z piasku zagęszczana ręcznie (S = 2,000 m2) 22) Przestawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą piaskową (L = 2,000 m) 23) Przestawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (analogia) – obrzeża betonowe dostarczone przez Wykonawcę (L = 2,000 m) 24) Obrzeże betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (L = 2,000 m) 25) Przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą piaskową (analogia) (L = 2,000 m) 26) Przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (analogia) – obrzeża betonowe dostarczone przez wykonawcę (L = 2,000 m) 27) Obrzeże betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (L = 2,000 m) 28) Regulacja pionowa ulicznych kratek ściekowych (5,000 szt.) 29) Dostarczenie ulicznej kratki ściekowej żeliwnej typu ciężkiego (materiał) ( 2, 000 szt.) 30) Regulacja pionowa włazów kanałowych (2,000 szt.) 31) Regulacja pionowa zaworu wodociągowego lub gazowego (2,000 szt.) 32) Regulacja pionowa studzienki telefonicznej (2,000 szt.) 33) Wymiana włazu żeliwnego o wadze do 60kg (2,000 szt.) 34) Osadzenie włazu żeliwnego o wadze do 60kg (2,000 szt.) 35) Osadzenie włazu żeliwno-betonowego o wadze do 60kg (analogia) (2,000 szt.) 36) Przestawianie krawężnika betonowego wystającego 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej L = 2,000 m). 37) Przestawianie krawężnika betonowego wystającego 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej (L = 2,000 m). Krawężnik betonowy dostarczony przez Wykonawcę. 38) Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm ława betonowa B-7,5 na podsypce cementowo-piaskowej (L = 2,000 m) 39) Krawężnik betonowy wystający 20x30 cm ława betonowa B-7,5 na podsypce cementowo-piaskowej (L = 2,000 m) 40) Przestawienie krawężnika kamiennego wystającego na podsypce cementowo-piaskowej (L=2,0 m) 41) Przestawianie krawężnika kamiennego wystającego na podsypce cementowo – piaskowej ( analogia) – Krawężnik kamienny dostarczony przez Wykonawcę. (L=2,0 m) 42) Podbudowa betonowa grubości 12 cm bez dylatacji (S = 2,000 m2) 43) Podbudowa betonowa bez dylatacji – dodatek za każdy 1 cm (S = 2,000 m2) 44) Słupek do znaku drogowego z rur stalowych ocynkowanych Ø 50 (analogia) (15,000 szt.) 45) Słupek do znaku drogowego z rur stalowych ocynkowanych Ø 50- Słupek do znaku drogowego dostarczy Zamawiający. (15,000 szt.) 46) Regulacja pionowa słupka stalowego do znaku drogowego ( robocizna + materiał ) (15,000 szt.) 47) Regulacja pionowa i pozioma tablicy znaku drogowego ( robocizna + materiał ) (15,000 szt.) 48) Przycięcie drobnych gałęzi drzew i krzewów zasłaniających tablice znaków drogowych (2,000 szt.) 49) Oczyszczenie i mycie tablic znaków drogowych (2,000 szt.) 50) Znak drogowy o powierzchni ponad 0,3 m² (20,000 szt.) 51) Znak drogowy o powierzchni ponad 0,3 m²– Tablicę znaku drogowego dostarczy Zamawiający. ( 50,000 szt.) 52) Znak drogowy o powierzchni do 0,3 ( 2,000 szt.) 53) Znak drogowy o powierzchni do 0,3 m²– Tablicę znaku drogowego dostarczy Zamawiający (2,00 szt.) 54) Zdjęcie znaków lub drogowskazów ( 20,000 szt.) 55) Rozebranie słupków do znaków drogowych ( 2,000 szt.) 56) Zamontowanie tablicy z nazwą ulicy na istniejącym słupku drogowym – Tablicę dostarczy Zamawiający ( 5,000 szt.) 57) Zamontowanie tablicy z nazwą ulicy na murze- Tablicę dostarczy Zamawiający ( 5,000 szt.) 58) Poręcze ochronne sztywne z rur ze słupkami co 2,5 m (L = 2,000 m) 59) Odnowienie poręczy sztyw. z kątownika słupki co 1,5 m farbą olejną (L = 2,000 m) 60) Odnowienie farbą olejną słupka z rury Ø 50 ( 2,000 szt) 61) Odnowienie pasów i innego oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową zwykłą ręcznie ( analogia) (S = 1000,000 m2). ( Termin realizacji do 31.08.2019 r.) 62) Odnowienie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych farbą w kolorze niebieskim ( S=5,00m2). 63) Oczyszczenie nawierzchni utwardzonych z zalegającego piasku i gruntu; załadunek urobku na samochody samowyładowcze wraz z transportem i rozładunkiem na miejsce składowania i utylizacji (V = 2,000 m3) ( kalkulacja własna) 64) Zamontowanie słupka drogowego żeliwno – stalowego ozdobnego wysokości około 1.1 m na istniejącej stopie fundamentowej. Słupek żeliwno – stalowy dostarczy Wykonawca ( 2,000 kmpl.) 65) Zamontowanie słupka drogowego żeliwno – stalowego ozdobnego wysokości około 1.1 m wraz z wykonaniem stopy fundamentowej. Słupek żeliwno – stalowy dostarczy Wykonawca ( 2,000 kmpl.) 66) Zamontowanie słupka drogowego U-12c z tworzywa sztucznego – słupek drogowy z tworzywa sztucznego dostarczy Zamawiający ( 10,000 szt.) 67) Zamontowanie brakującego elementu progu zwalniającego – Element progu zwalniającego dostarczy Zamawiający. ( 10,000 szt.) 68) Zamontowanie brakującego elementu progu zwalniającego – Element progu zwalniającego dostarczy Wykonawca ( 5,000 szt.) 69) Zdemontowanie elementu progu zwalniającego ( 2,000 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233142-6, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Roboty drogowe - drogi gruntowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 - Roboty drogowe - drogi gruntowe: 1) Naprawa drogi gruntowej- wyrównanie z uzupełnieniem tłuczniem kamiennym niesortowalnym analogia (V=150,000 m3) 2) Mechaniczne plantowanie poboczy, grubość ścinania 10 cm (S = 2,000 m2) 3) Mechaniczne plantowanie poboczy, grubość ścinania 20 cm (S = 2,000 m2) 4) Ręczne plantowanie poboczy, grubość ścinania do 10 cm (S = 2,000 m2) 5) Załadunek, wywóz i rozładunek urobku powstałego ze ścinania poboczy samochodami samowyładowczymi na miejsce składowania i utylizacji (V = 2,000 m3). 6) Naprawa drogi gruntowej – profilowanie (S = 15000,000 m2) 7) Naprawa drogi gruntowej – zagęszczanie (S = 15000,000 m2) 8) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 10 cm (S = 150,000 m2) 9) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 10 cm. Tłuczeń kamienny dostarczony przez Zamawiającego (S = 2,000 m2) 10) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 15 cm (S = 2,000 m2) 11) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 15 cm. Tłuczeń kamienny dostarczony przez Zamawiającego (S = 2,000 m2) 12) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 20 cm. (S = 20,000 m2) 13) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa dolna grub. 20 cm. Tłuczeń kamienny dostarczony przez Zamawiającego (S = 20,000 m2) 14) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa górna grub. 7 cm (S = 20,000 m2) 15) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa górna grub. 10 cm (S = 20,000 m2) 16) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego warstwa górna grub. 15 cm (S = 20,000 m2) 17) Oczyszczenie rowu z namułu grub. 10 cm z wyprofilowaniem dna i skarp (L = 2,000 m) 18) Oczyszczenie rowu z namułu grub. 20 cm z wyprofilowaniem dna i skarp (L = 2,000 m) 19) Oczyszczenie z namułu przepustu Ø 0,40 m grub. 50% średnicy (L = 2,000 m) 20) Oczyszczenie z namułu przepustu Ø 0,60 m grub. 50% średnicy (L = 2,000 m) 21) Sączki poprzeczne z kruszywa w gruncie kat. 3 na głębokości 30cm (L = 2,000 m) 22) Sączki poprzeczne z kruszywa w gruncie kat. 3 na głębokości 40cm (L = 2,000 m) 23) Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego grub. 8 cm (S = 2,000 m2) 24) Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego grub. 15 cm szer. 2,5 m (S = 10,000 m2) 25) Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego grub. 8 cm (S = 2,000 m2) 26) Przepust rurowy z rur betonowych Ø 400 ( L= 2,000 m) 27) Przepust rurowy z rur betonowych Ø 500 ( L= 2,000 m) 28) Przepust rurowy z rur betonowych Ø 600 ( L= 2,000 m) 29) Rozebranie uszkodzonego przepustu z rur betonowych Ø 400 wraz z załadunkiem gruzu na samochód samowyładowczy i transportem na miejsce składowania i utylizacji ( L= 2,000 m).Kalkulacja własna. 30) Rozebranie uszkodzonego przepustu z rur betonowych Ø 500 wraz z załadunkiem gruzu na samochód samowyładowczy i transportem na miejsce składowania i utylizacji ( L= 2,000 m). Kalkulacja własna. 31) Rozebranie uszkodzonego przepustu z rur betonowych Ø 600 wraz z załadunkiem gruzu na samochód samowyładowczy i transportem na miejsce składowania i utylizacji ( L= 2,000 m). Kalkulacja własna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45233290-8, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI