Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowania poziomego i pionowegow mieście i gminie Wschowa w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 655408600
1.5.8.) Numer faksu: 655401340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowania poziomego i pionowegow mieście i gminie Wschowa w 2021 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac26bbc-9de5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014061/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowania poziomego i pionowego w mieście i gminie Wschowa w roku 2021
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. 9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 10. W celu wentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ;.7Z 11. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informuję,że:1)Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Wschowa reprezentowana przez Burmistrza. Adres i dane kontaktowe administratora danych:Urząd Miasta i Gminy Wschowa,Rynek 1, 67-400 Wschowa, tel: 655408600,e-mail:boi@wschowa.pl.2)W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych,można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych(IOD)w następujący sposób: poczta elektroniczna ochronadanychosobowych24@gmail.com; tel: 783479791 lub pisemnie na adres naszej siedziby.3)Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych,Kodeks cywilny oraz art. 6 ust.1 lit.c)Rozporządzenia RODO. 4)Odbiorcami danych osobowych mogą być inni wykonawcy biorący udział w postępowaniu.Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom i osobom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.Zarchiwizowane dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi, tj. m.in. ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6)Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania(poprawiania)swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 7)Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.8)Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane automatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.9)Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.10 rozporządzenia, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie. 10)Zgodnie z art.22 RODO Posiada Pani/Pan prawo: na podstawie art.15 RODO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);11)Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.13)Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2,00-193 Warszawa,Tel: 225310300,www.uodo.gov.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie:a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.2) na podstawie art.16 RODO do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników); 3) na podstawie art.18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego);4) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art.18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.5) Udostępnianie, o którym mowa w ust. 1 i 2, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust.3 i art.18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot Część I zamówienia (Część A) – „Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieumocnionej” obejmuje wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni nieumocnionej w tym naprawę nawierzchni gruntowych (zgodnie z SST D-05.01.00a ), w tym:a) profilowanie drogi o nawierzchni gruntowej ulepszonej (tłuczniem kamiennym) na dłuższym odcinku z wałowaniem,b) remont cząstkowy nawierzchni gruntowej ulepszonej (tłuczniem kamiennym) – naprawa pojedynczych wybojów i kolein,c) profilowanie drogi o nawierzchni gruntowej na dłuższym odcinku z wałowaniem ,d) remont cząstkowy nawierzchni gruntowej – naprawa pojedynczych wybojów i kolein.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia:Załącznik nr 10 do SWZ- Ogólne specyfikacje techniczneZałączniki 10a- Specyfikacja nawierzchnia żwirowaZałączniki 10b- Specyfikacja remontu cząstkowego nawierzchni dróg gruntowychZałączniki 10c- Specyfikacja remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowejZałącznik nr 11a- Projekt umowy dla części 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że zgodnie z art. art. 214 ust.1 pkt 7 w zw. z 304 pkt 5 ustawy Pzp, przewiduje w części 1 zamówienia możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem Części 1 zamówienia (Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieumocnionej) o wartości nieprzekraczającej kwoty 30.000,00 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 1 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 1 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 1 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 1 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot Część II zamówienia (Część B) – „Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni umocnionej wraz z regulacją studzienek kanalizacyjnych, naprawą i regulacją oznakowania pionowego oraz uzupełnieniem elementów progów podrzutowych na drogach gminnych" obejmuje wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni umocnionej w tym:a)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg (naprawa wybojów, ubytków i pęknięć), zgodnie z SST D-05.03.17, w tym:−naprawa głębokich wybojów i obłamanych krawędzi nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi „na gorąco” lub „na zimno”,−uzupełnianie ubytków zaprawy na powierzchni warstwy ścieralnej mieszankami mineralno-asfaltowymi do wypełnienia, b)Remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej zgodnie z SST D-05.03.23b, w tym:−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką uzyskaną z rozbiórki istniejącej nawierzchni),−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką nową).c)Remont cząstkowy nawierzchni z sześciokątnych betonowych płyt drogowych dróg, zgodnie z SST D-5.03.03a, w tym:−ułożenie nawierzchni z betonowych płyt drogowych z rozbiórki z ubiciem i wypełnieniem spoin po uprzednim rozebraniu nawierzchni z wyżej wymienionych płyt (naprawa wykonywana płytami uzyskanymi z rozbiórki istniejącej nawierzchni ),−ułożenie nawierzchni z betonowych płyt drogowych z rozbiórki z ubiciem i wypełnieniem spoin po uprzednim rozebraniu nawierzchni z wyżej wymienionych płyt (naprawa wykonywana płytami nowymi). d) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej zgodnie z SST D-05.03.01a, w tym:−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z kostki kamiennej regularnej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką uzyskaną z rozbiórki istniejącej nawierzchni),−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką uzyskaną z rozbiórki istniejącej nawierzchni),−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z kostki kamiennej regularnej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką nową),−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką nową),e)Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej zgodnie z SST D-05.02.02a, w tym:−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni brukowcowej o powierzchni do około 5m2 (naprawa brukowcem otrzymanym z rozbiórki istniejącej nawierzchni, nadającym się do ponownego wbudowania),−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni brukowcowej o powierzchni do około 5m2 (naprawa nowym brukowcem, odpowiadającym wymaganiom PN-60/B-11104 [2], jako materiał uzupełniający, o podobnych wymiarach, wyglądzie i kształcie jak brukowiec w rozebranej nawierzchni).f)Remont cząstkowy nawierzchni betonowej zgodnie z SST D-05.03.18, w tym:−naprawa głębokich uszkodzeń nawierzchni o powierzchni do około 5 m2 (naprawa betonem cementowym),−wykonanie nowych nawierzchni po uprzednim rozebraniu starej zniszczonej nawierzchni i utylizacji gruzu betonowego (wykonanie nowej nawierzchni z betonu B-25). g) Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych zgodnie z SST D-03.02.01a, w tym:−regulacja studni kanalizacji deszczowej z odtworzeniem nawierzchni wokół nich.h) Remonty i utrzymanie oznakowania pionowego dróg zgodnie z SST D-07.02.03, w tym:− wyprostowanie słupa oznakowania,−wymiana słupa oznakowania wraz z jego zabetonowaniem,− ustawienie odchylonego słupa oznakowania do pionu,− zamontowanie nowej tarczy znaku−skorygowanie ustawienia tarczy znaku w pionie i w poziomie,−uzupełnienie wszystkich śrub, listew, wkrętów, nakrętek w łącznikach metalowych,−wymiana oprawy oświetleniowej znaku oświetlanego,−przestawienie znaku w inne miejsce.i) Uzupełnienie i montaż brakujących elementów z tworzywa sztucznego prefabrykowanych progów zwalniających. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia:Zał. nr 10 do SWZ, Zał. 10d do SWZ, Zał.10e do SWZ, Zał. 10f do SWZ,Zał. 10g do SWZ, Zał. 10h do SWZ, Zał.10i DO SWZ,Zał.10j do SZW, Zał.10k do SWZ, Zał.10l- do SWZ, Zał. nr 11b- Projekt umowy dla cz.2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że zgodnie z art. art. 214 ust.1 pkt 7 w zw. z 304 pkt 5 ustawy Pzp, przewiduje w części 2 zamówienia możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem Części 2 zamówienia (Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni umocnionej wraz z regulacją studzienek kanalizacyjnych, naprawą i regulacją oznakowania pionowego oraz uzupełnieniem elementów progów podrzutowych na drogach gminnych) o wartości nieprzekraczającej kwoty 30.000,00 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 2 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 2 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości irękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 2 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 2 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot Część III zamówienia (Część C) – „Remonty cząstkowe oznakowania poziomego na drogach gminnych”:zadanie obejmuje wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym oznakowania dróg gminnych, w tym remonty i utrzymanie oznakowania poziomego dróg zgodnie z SST D-07.01.02, w tym:a) remont znakowania drogi materiałami cienkowarstwowymi (ręcznie lub mechanicznie) poprzedzony przedznakowaniem wraz z oczyszczeniem nawierzchni w obrębie pasa przewidzianego do malowania z pyłu, kurzu, piasku, smarów, olejów i innych zanieczyszczeń. b) remont znakowania drogi materiałami grubowarstwowymi (ręcznie lub mechanicznie) wraz z czyszczeniem nawierzchni w obrębie pasa przewidzianego do malowania z pyłu, kurzu, piasku, smarów, olejów i innych zanieczyszczeń. Remont dotyczy odtworzenia oznaczeń poziomych w strefie płatnego parkowania na wskazanych ulicach we Wschowie. Za roboty związane z remontem oznaczeń w strefie płatnego parkowania Wykonawca wystawi Zamawiającemu odrębną fakturę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia:Załącznik nr 10 do SWZ- Ogólne specyfikacje techniczneZałączniki 10ł- Specyfikacja oznaczenia poziomeZałącznik nr 11c- Projekt umowy dla części 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 3 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 3 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 3 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 3 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7