Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowania poziomego i pionowego w mieście

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowania poziomego i pionowego w mieście i gminie Wschowa w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWschowa
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającyGmina Wschowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033828
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowania poziomego i pionowegow mieście i gminie Wschowa w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655408600

1.5.8.) Numer faksu: 655401340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowania poziomego i pionowegow mieście i gminie Wschowa w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac26bbc-9de5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014061/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty cząstkowe dróg gminnych oraz oznakowania poziomego i pionowego w mieście i gminie Wschowa w roku 2021

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. 9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 10. W celu wentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ;.7Z 11. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informuję,że:1)Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Wschowa reprezentowana przez Burmistrza. Adres i dane kontaktowe administratora danych:Urząd Miasta i Gminy Wschowa,Rynek 1, 67-400 Wschowa, tel: 655408600,e-mail:boi@wschowa.pl.2)W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych,można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych(IOD)w następujący sposób: poczta elektroniczna ochronadanychosobowych24@gmail.com; tel: 783479791 lub pisemnie na adres naszej siedziby.3)Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych,Kodeks cywilny oraz art. 6 ust.1 lit.c)Rozporządzenia RODO. 4)Odbiorcami danych osobowych mogą być inni wykonawcy biorący udział w postępowaniu.Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom i osobom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.Zarchiwizowane dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi, tj. m.in. ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6)Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania(poprawiania)swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 7)Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.8)Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane automatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.9)Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.10 rozporządzenia, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie. 10)Zgodnie z art.22 RODO Posiada Pani/Pan prawo: na podstawie art.15 RODO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);11)Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.13)Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2,00-193 Warszawa,Tel: 225310300,www.uodo.gov.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie:a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.2) na podstawie art.16 RODO do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników); 3) na podstawie art.18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego);4) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art.18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.5) Udostępnianie, o którym mowa w ust. 1 i 2, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust.3 i art.18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot Część I zamówienia (Część A) – „Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieumocnionej” obejmuje wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni nieumocnionej w tym naprawę nawierzchni gruntowych (zgodnie z SST D-05.01.00a ), w tym:a) profilowanie drogi o nawierzchni gruntowej ulepszonej (tłuczniem kamiennym) na dłuższym odcinku z wałowaniem,b) remont cząstkowy nawierzchni gruntowej ulepszonej (tłuczniem kamiennym) – naprawa pojedynczych wybojów i kolein,c) profilowanie drogi o nawierzchni gruntowej na dłuższym odcinku z wałowaniem ,d) remont cząstkowy nawierzchni gruntowej – naprawa pojedynczych wybojów i kolein.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia:Załącznik nr 10 do SWZ- Ogólne specyfikacje techniczneZałączniki 10a- Specyfikacja nawierzchnia żwirowaZałączniki 10b- Specyfikacja remontu cząstkowego nawierzchni dróg gruntowychZałączniki 10c- Specyfikacja remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowejZałącznik nr 11a- Projekt umowy dla części 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że zgodnie z art. art. 214 ust.1 pkt 7 w zw. z 304 pkt 5 ustawy Pzp, przewiduje w części 1 zamówienia możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem Części 1 zamówienia (Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieumocnionej) o wartości nieprzekraczającej kwoty 30.000,00 zł netto.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 1 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 1 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 1 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 1 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot Część II zamówienia (Część B) – „Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni umocnionej wraz z regulacją studzienek kanalizacyjnych, naprawą i regulacją oznakowania pionowego oraz uzupełnieniem elementów progów podrzutowych na drogach gminnych" obejmuje wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni umocnionej w tym:a)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg (naprawa wybojów, ubytków i pęknięć), zgodnie z SST D-05.03.17, w tym:−naprawa głębokich wybojów i obłamanych krawędzi nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi „na gorąco” lub „na zimno”,−uzupełnianie ubytków zaprawy na powierzchni warstwy ścieralnej mieszankami mineralno-asfaltowymi do wypełnienia, b)Remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej zgodnie z SST D-05.03.23b, w tym:−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką uzyskaną z rozbiórki istniejącej nawierzchni),−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką nową).c)Remont cząstkowy nawierzchni z sześciokątnych betonowych płyt drogowych dróg, zgodnie z SST D-5.03.03a, w tym:−ułożenie nawierzchni z betonowych płyt drogowych z rozbiórki z ubiciem i wypełnieniem spoin po uprzednim rozebraniu nawierzchni z wyżej wymienionych płyt (naprawa wykonywana płytami uzyskanymi z rozbiórki istniejącej nawierzchni ),−ułożenie nawierzchni z betonowych płyt drogowych z rozbiórki z ubiciem i wypełnieniem spoin po uprzednim rozebraniu nawierzchni z wyżej wymienionych płyt (naprawa wykonywana płytami nowymi). d) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej zgodnie z SST D-05.03.01a, w tym:−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z kostki kamiennej regularnej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką uzyskaną z rozbiórki istniejącej nawierzchni),−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką uzyskaną z rozbiórki istniejącej nawierzchni),−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z kostki kamiennej regularnej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką nową),−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o powierzchni do około 5m2 (naprawa wykonywana kostką nową),e)Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej zgodnie z SST D-05.02.02a, w tym:−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni brukowcowej o powierzchni do około 5m2 (naprawa brukowcem otrzymanym z rozbiórki istniejącej nawierzchni, nadającym się do ponownego wbudowania),−naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni brukowcowej o powierzchni do około 5m2 (naprawa nowym brukowcem, odpowiadającym wymaganiom PN-60/B-11104 [2], jako materiał uzupełniający, o podobnych wymiarach, wyglądzie i kształcie jak brukowiec w rozebranej nawierzchni).f)Remont cząstkowy nawierzchni betonowej zgodnie z SST D-05.03.18, w tym:−naprawa głębokich uszkodzeń nawierzchni o powierzchni do około 5 m2 (naprawa betonem cementowym),−wykonanie nowych nawierzchni po uprzednim rozebraniu starej zniszczonej nawierzchni i utylizacji gruzu betonowego (wykonanie nowej nawierzchni z betonu B-25). g) Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych zgodnie z SST D-03.02.01a, w tym:−regulacja studni kanalizacji deszczowej z odtworzeniem nawierzchni wokół nich.h) Remonty i utrzymanie oznakowania pionowego dróg zgodnie z SST D-07.02.03, w tym:− wyprostowanie słupa oznakowania,−wymiana słupa oznakowania wraz z jego zabetonowaniem,− ustawienie odchylonego słupa oznakowania do pionu,− zamontowanie nowej tarczy znaku−skorygowanie ustawienia tarczy znaku w pionie i w poziomie,−uzupełnienie wszystkich śrub, listew, wkrętów, nakrętek w łącznikach metalowych,−wymiana oprawy oświetleniowej znaku oświetlanego,−przestawienie znaku w inne miejsce.i) Uzupełnienie i montaż brakujących elementów z tworzywa sztucznego prefabrykowanych progów zwalniających. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia:Zał. nr 10 do SWZ, Zał. 10d do SWZ, Zał.10e do SWZ, Zał. 10f do SWZ,Zał. 10g do SWZ, Zał. 10h do SWZ, Zał.10i DO SWZ,Zał.10j do SZW, Zał.10k do SWZ, Zał.10l- do SWZ, Zał. nr 11b- Projekt umowy dla cz.2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że zgodnie z art. art. 214 ust.1 pkt 7 w zw. z 304 pkt 5 ustawy Pzp, przewiduje w części 2 zamówienia możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem Części 2 zamówienia (Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni umocnionej wraz z regulacją studzienek kanalizacyjnych, naprawą i regulacją oznakowania pionowego oraz uzupełnieniem elementów progów podrzutowych na drogach gminnych) o wartości nieprzekraczającej kwoty 30.000,00 zł netto.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 2 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 2 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości irękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 2 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 2 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot Część III zamówienia (Część C) – „Remonty cząstkowe oznakowania poziomego na drogach gminnych”:zadanie obejmuje wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym oznakowania dróg gminnych, w tym remonty i utrzymanie oznakowania poziomego dróg zgodnie z SST D-07.01.02, w tym:a) remont znakowania drogi materiałami cienkowarstwowymi (ręcznie lub mechanicznie) poprzedzony przedznakowaniem wraz z oczyszczeniem nawierzchni w obrębie pasa przewidzianego do malowania z pyłu, kurzu, piasku, smarów, olejów i innych zanieczyszczeń. b) remont znakowania drogi materiałami grubowarstwowymi (ręcznie lub mechanicznie) wraz z czyszczeniem nawierzchni w obrębie pasa przewidzianego do malowania z pyłu, kurzu, piasku, smarów, olejów i innych zanieczyszczeń. Remont dotyczy odtworzenia oznaczeń poziomych w strefie płatnego parkowania na wskazanych ulicach we Wschowie. Za roboty związane z remontem oznaczeń w strefie płatnego parkowania Wykonawca wystawi Zamawiającemu odrębną fakturę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia:Załącznik nr 10 do SWZ- Ogólne specyfikacje techniczneZałączniki 10ł- Specyfikacja oznaczenia poziomeZałącznik nr 11c- Projekt umowy dla części 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 3 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 3 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Najkorzystniejszą ofertą dla Części 3 przedmiotu zamówienia,będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.Zamawiający, dla Części 3 przedmiotu zamówienia, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt], gdzie:Pc – oznacza punkty w kryterium „Cena ofertowa brutto”Cn – oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCb – oznacza cenę brutto badanej oferty 2) Gwarancja jakości i rękojmi– waga kryterium to 40 pkt.W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany przez Wykonawcą w formularzu ofertowym okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca winien podać w miesiącach. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (40 pkt). Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:Pg = (Go/Gn) x 40 [pkt], gdziePg – oznacza punkty w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmi” Go – oznacza okres gwarancji jakości i rękojmi wskazany w badanej ofercie, liczony w miesiącachGn – oznacza najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji jakości i rękojmi, liczony w miesiącach (24 miesiące).UWAGA:1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy. W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.2) W przypadku podania okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji jakości i rękojmi do 24 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.3) W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował gwarancję na okres 6 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.4) Okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:P = Pc + Pgi odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.3. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:A. dla Części I: co najmniej jedno zamówienie, w ramach którego wykonał roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów lub remontów cząstkowych nawierzchni nieumocnionej bądź budowie/przebudowie/ rozbudowie dróg o nawierzchni nieumocnionej o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000, 00 zł brutto. B. dla Części II: co najmniej jedno zamówienie, w ramach którego wykonał roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów lub remontów cząstkowych nawierzchni umocnionej bądź budowie/przebudowie/ rozbudowie dróg o nawierzchni umocnionej o wartości brutto nie mniejszej niż 30.000, 00 zł brutto. Wyjaśnienie:Przez nawierzchnię umocnioną należy rozumieć nawierzchnię bitumiczną, kostkową, brukowcową, z płyt betonowych, betonową, klinkierową, kamienną. Inne drogi są drogami gruntowymi, czyli nieumocnionymi.C. dla Części III: co najmniej jedną zamówienie, w ramach którego wykonał roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych oznakowania poziomego, o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000, 00 zł brutto zł, b) Dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:A. dla Części I przedmiotu zamówienia osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. B. dla Części II przedmiotu zamówienia osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Osoba wyznaczona na Kierownika Robót musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.- zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z uwzględnieniem art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz.1186 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. , poz. 220) – w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika robót branży drogowej, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.c) dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym za minimum uznaje się:A. dla Części I:1) równiarka lub spycharka - 1 szt.2) walec statyczny, gładki lub ogumiony, samojezdny lub doczepny- 1 szt.3) walec wibracyjny lub płytowa zagęszczarka wibracyjna - 1 szt.4) samochód ciężarowy- 1 szt.B. dla Części II:1) samochód ciężarowy - 1 szt.2) piła tarczowa do cięcia asfaltu - 1 szt.3) Młot pneumatyczny- 1 szt.4) Zagęszczarka płytowa- 1 szt.C. dla Części III:1) malowarka mała - 1 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania, które wymaga Zamawiający tj.:W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.Dokumenty podmiotów zagranicznych:1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 7 pkt 2) lit.a) SWZ:a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury– wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem.2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 16 pkt. 1) lit. a) powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust 1 pkt 1, 2 lit a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzających powinny być wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych w ust. 16 pkt.1) lit. a) powyżej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które wymaga Zamawiający tj.:1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej określonego w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 4) SWZ:a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SWZ )- dotyczy części 1 i części 2 zamówienia,b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 7 do SWZ)- dotyczy części 1, części 2 i części 3 zamówienia,c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Załącznik nr 8 do SWZ )- dotyczy części 1, części 2 i części 3 zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, które należy złożyć:1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ. oraz dokumenty składane wraz z ofertą:1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Załącznik nr 2 do SWZ, 2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Załącznik nr 3 do SWZ, (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby),3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) – Załącznik nr 4 do SWZ,4) Oświadczenie dot. rodzajów robót wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie (w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców) – Załącznik nr 5 do SWZ,5) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagana forma: Oświadczenia i dokumenty o których mowa powyżej należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3) powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia dla każdej części zamówienia zostały odpowiednio określone w projektach umów (załącznik 11a- projekt umowy dla części 1, załącznik 11b- projekt umowy dla części 2, załącznik 11c- projekt umowy dla części 3)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

INFORMACJE DODATKOWE W ZAKRESIE TERMINU REALIZACJI CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA:Termin wykonania zamówienia dla Części III przedmiotu zamówienia: 210 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym roboty związane z remontem oznaczeń w strefie płatnego parkowania wykonać należy w całości w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI