REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2021 cz. II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2021 cz. II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIzabelin C
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-27
  • ZamawiającyGmina Izabelin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-12
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2021 cz. II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42

1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@izabelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2021 cz. II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6267c090-fb64-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005378/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni bitumicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.izabelin.pl/p,64,zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,https://epuap.gov.pl/wps/portal/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcamiodbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, którydostępny jest pod
adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnego podadresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/,
oraz poczty elektronicznej.2. Zamawiający wyznaczanastępująceosoby do kontaktu z Wykonawcami:
Szymon Kuzyk email. s.kuzyk@izabelin.pl. 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do następującychformularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” oraz do „Formularz dokomunikacji” 4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przyużyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)5.
Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz do
złożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.6.
Za date przekazania oferty,wniosków,zawiadomień dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę przekazania
ich do ePUAP.7.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik
do niniejszej SWZ.Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbiórka budynku nr 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Kościerzyna.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MARCISZOWIE
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI