Remonty budynków zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Zgierzu , Leźnicy Wielkiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty budynków zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Zgierzu , Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku i Łodzi w latach 2023 r. - 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-09-15
  • Zamawiający31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2023-08-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00373863
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty budynków zlokalizowanych w kompleksach wojskowych
w Zgierzu , Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku i Łodzi
w latach 2023 r. - 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261442097

1.5.8.) Numer faksu: 261442101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty budynków zlokalizowanych w kompleksach wojskowych
w Zgierzu , Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku i Łodzi
w latach 2023 r. - 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd3153af-4276-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

31wog@ron.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/31wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały określone w rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zostały określone w rozdziale XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 89/ZP/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 6564160,65 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 Remont budynku nr 1 w latach 2023 r. – 2024 r. zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Zgierzu
ul. Konstantynowska 85 , 95 - 100 Zgierz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót zerowe kosztorysy ( tj. przygotowane przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 1 A ,1B,2A,2B do SWZ.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowymi kosztorysami (tj. przygotowanymi przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 1 A,1B,2A,2B do SWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru

4.2.5.) Wartość części: 1252270,19 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. cena ofertowa brutto za I i II etap w latach 2023 r. - 2024 r. - max. 60 pkt.
2. okres udzielonej gwarancji - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzieolnej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 Remont budynku nr 36 w latach 2023 r. – 2024 r. zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej
95 – 043 gm. Parzęczew
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót zerowe kosztorysy ( tj. przygotowane przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 3A,3B,4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowymi kosztorysami (tj. przygotowanymi przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 3A,3B,4 do SWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.2.5.) Wartość części: 1247043,11 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1, cena ofertowa brutto za I i II etap w latach 2023 r. - 2024 r. -
max. 60 pkt.
2. okres udzielonej gwarancji - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 Remont budynku nr 44 w latach 2023 r. – 2024 r. zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
97 – 217 gm. Lubochnia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót zerowe kosztorysy ( tj. przygotowane przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 5A , 5 B , 6 do SWZ.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowymi kosztorysami (tj. przygotowanymi przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 5A,5B,6 do SWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.2.5.) Wartość części: 2277271,75 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. cena ofertowa brutto za I i II etap w latach 2023 r. - 2024 r. - max. 60 pkt.
2. okres udzielonej gwarancji - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 Remont budynku nr 5 w latach 2023 r. – 2024 r. zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Łodzi
ul. 6-go Sierpnia 92 , , 90 – 646 Łódź
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót zerowe kosztorysy ( tj. przygotowane przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 7A,7B,8 do SWZ.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót zerowymi kosztorysami (tj. przygotowanymi przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 7A,7B,8 do SWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

4.2.5.) Wartość części: 1787575,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. cena ofertowa brutto za I i II etap w latach 2023 r. - 2024 r. - max. 60 pkt.
2. okres udzielonej gwarancji - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu;
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.2 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż : dla zadania 1 - o wartości nie mniejszej niż 1.550.000,00 zł
( słownie złotych : jeden milion pięćset pięćdziesiąt tysięcy)
dla zadania 2 - o wartości nie mniejszej niż 1.550.000,00 zł
( słownie złotych : jeden milion pięćset pięćdziesiąt tysięcy)
dla zadania 3 - o wartości nie mniejszej niż 2.802.000,00 zł
( słownie złotych : dwa miliony osiemset dwa tysiące)
dla zadania 4 - o wartości nie mniejszej niż 2.200.000,00 zł
( słownie złotych : dwa miliony dwieście tysięcy)
Wykonawca zobowiązany będzie także do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej przez cały okres trwania umowy .
UWAGA : W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych na kwotę stanowiącą sumę w/w zadań np: dla zadań nr 1 - 2 nie mniejszą niż 3.100.000,00 złotych
słownie złotych : trzy miliony sto tysięcy
( zadanie nr 1 = 1.550.000,00 zł + zadanie nr 2 = 1.550.000,00 zł)
RAZEM dla zadań nr 1 - 4 = 8.102.000,00 zł
(słownie złotych : osiem milionów sto dwa tysiące)
Zamawiający informuje , że dla potrzeb spełnienia tego warunku opisanego powyżej , jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł/PLN , Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania .
1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
1.2.4.1 O zamówienie ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę
i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie - zakończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego :
• dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż na kwotę brutto dla zadań nr 1 - 4
Dla zadania nr 1 - 750.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) (słownie złotych : siedemset pięćdziesiąt tysięcy )
Dla zadania nr 2 - 750.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) (słownie złotych : sto siedemdziesiąt tysięcy )
Dla zadania nr 3 - 1.400.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) (słownie złotych : jeden milion czterysta tysięcy )
Dla zadania nr 4 - 1.100.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa)
(słownie złotych : jeden milion sto tysięcy )
Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań, Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym dla zadań nr 1 - 4 , przy czym wartość każdej z nich nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje ;
Przykładowo razem dla zadań nr 1,2 = 1.500.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa)
słownie złotych : jeden milion pięćset tysięcy ( 750.000,00 zł + 750.000,00 zł )
Razem dla zadań nr 1 - 4 = 4.000.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa)
słownie złotych : cztery miliony
W odniesieniu do każdego należy podać ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonywania oraz załączyć dowody / dokumenty, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje, protokoły odbiorów końcowych, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN) .
1.2.4.2 O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą /mi która/e będzie/ będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą/ymi ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( kierownik robót ) wpisanymi do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadań nr 1 - 4
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla zadań nr 1 - 4
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji , urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych dla zadań nr 1 - 4
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie wystarczy dysponowanie jedną osobą posiadającą w/w uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu tj. :
Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp , o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ze.zm. ) , z innym Wykonawcą , który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej , sporządzone zgodnie z załącznikiem 14 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu tj. :
1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia aktualnej polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych w wysokości określonej w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2.3 SWZ
2) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej , należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego :
a) wykaz co najmniej dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym ( dla zadań nr 1 - 4 ) o wartości określonej w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2.4.1 SWZ dla każdego zadania wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonywania wraz z załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje, protokoły odbiorów końcowych, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty .
b) wykaz osób , skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego określonych w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2.4.2 SWZ dla każdego z zadań a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami .
3) oświadczenie o aktualności oświadczeń i dokumentów – załącznik nr 17 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ( spółki cywilne , konsorcja ) , z którego wynika , które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wzór stanowi załącznik nr 12 do SWZ (WYPEŁNIĆ - JEŻELI DOTYCZY/ .
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ( w przypadku konsorcjum może to być jeden z konsorcjantów tzw.,, LIDER’’ konsorcjum lub osoba trzecia nie związana z żadnym z konsorcjantów ) .
2.Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty lub innych dokumentów i oświadczeń przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - / WYPEŁNIĆ - JEŻELI DOTYCZY / .
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy / WYPEŁNIĆ JEŻELI DOTYCZY/ .
Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania,
- zakres czynności, do których został umocowany
4.ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) wzór stanowi załącznik nr 13 do SWZ / WYPEŁNIĆ JEŻELI DOTYCZY/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium oraz jego formę wniesienia oraz wysokość dla każdego z zadań Zamawiający określił w
rozdziale XIV SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W takich przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania :
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ( w przypadku konsorcjum może to być jeden z konsorcjantów tzw. LIDER KONSORCJUM LUB OSOBA TRZECIA nie związana z żadnym z konsorcjantów ) .
2) Wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu przeznaczonym na dane Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie – załączniki nr 10 i nr 11 do SWZ
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenie , z którego wynika , które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 12 do SWZ.
5. Przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia , Zamawiający może zażądać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedstawienia umowy regulującej zasady współpracy między nimi .
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców , którzy wykonują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane .

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zostały określone w § 23 załącznik nr 20 do SWZ
(wzór umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresemhttps://portal.smartpzp.pl/31wog na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie styropianem domku holenderskiego- Kutno
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie styropianem domku holenderskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI