Remont zabytkowego pałacu oraz wymiana eternitowego pokrycia dachu na budynku obory...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont zabytkowego pałacu oraz wymiana eternitowego pokrycia dachu na budynku obory w miejscowości Boguszyce gmina Oleśnica, powiat oleśnicki dz. 404/95
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-18
  • Numer ogłoszenia768627-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 768627-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: Remont zabytkowego pałacu oraz wymiana eternitowego pokrycia dachu na budynku obory w miejscowości Boguszyce gmina Oleśnica, powiat oleśnicki dz. 404/95
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177, ul. Mińska  60 , 54-610  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (71) 356-39-19, , e-mail zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowego pałacu oraz wymiana eternitowego pokrycia dachu na budynku obory w miejscowości Boguszyce gmina Oleśnica, powiat oleśnicki dz. 404/95
Numer referencyjny: WRO.WOP.260.57.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Boguszyce, dz. 404/95, gmina Oleśnica, powiat oleśnicki – remont zabytkowego pałacu oraz wymiana eternitowego pokrycia dachu na budynku obory Pałac RandowshofSTAN ISTNIEJĄCYPałac w Boguszycach został wzniesiony w połowie XIX w i kilkukrotnie przebudowywany. Obiekt składa się z dwóch części : neogotyckiej i klasycystycznej. Część neogotycka znajduje się od zachodu i jest złożona z dwóch brył na planie prostokąta. Północna bryła jest najniższa w całym budynku. Ta część budynku jest niepodpiwniczona i zawiera sień z wejściem od północy, niesymetrycznie umieszczoną szeroką klatkę schodową oraz drobne pomieszczenia. Pierwszy bieg schodów prowadzi z sieni na poziom parteru części południowej. Kolejne biegi dochodzą do wyższych kondygnacji obu części kończąc się wyjściem na poddasze części północnej. Poddasze przykryte jest dwuspadowym dachem o konstrukcji krokwiowo-płatwiowej z czterema ścianami stolcowymi. Dach kryty papą i otoczony attyką w formie krenelażu. Odprowadzenie wody wykonane przez przepusty w północnej attyce. Narożniki podkreślone sześciokątnymi wieżyczkami z krenelażem. Obecnie północno-wschodni narożnik jest całkowicie zawalony. Narożnik północno-zachodni również uległ zawaleniu, jednak został odbudowany (prawdopodobnie na początku XXIw).Południowa bryła swoim korpusem dorównuje wysokością części klasycystycznej. Jednak nad całym budynkiem góruje jej dwiema wieżami w południowych narożnikach. Wieże są usytuowane skośnie(pod kątem 45O) w stosunku do korpusu. Na elewacji południowej, między wieżami, znajduje się balkon. Podparcie balkonu stanowią cztery ozdobne, kamienne wsporniki. Pod balkonem jest wyjście prowadzące na niski taras i dalej do parku. Na piętrze tej części znajduje się reprezentacyjna „Sala Rycerska” zajmująca całą kondygnację. Sala przykryta była dwuspadowym, płaskim dachem o konstrukcji jętkowo-wieszakowej z dwoma wieszakami. Do wieszaków podwieszone były belki ozdobnego stropu kasetonowego. Końce belek oparte były na wysokich, przyściennych słupach, stojących na kamiennych wspornikach. Wsporniki są wmurowane w podłużne ściany na poziomie podłogi piętra. Przestrzeń wewnątrz więźby dostępna była przez drzwi z dachu południowej części oraz przejście w ścianie oddzielającej od poddasza części klasycystycznej. Podobnie jak w części północnej dach był kryty papą i otoczony attyką w formie krenelażu. Odprowadzenie wody wykonane było przez przepusty w północnej attyce na dach niższej części. Tą drogą również była odprowadzana woda deszczowa z wież, wcześniej sprowadzana rurami spustowymi. Obecnie większość konstrukcji dachu nad Salą Rycerską jest zawalona. Pozostało jedynie kilka skrajnych wiązarów na południowym i północnym końcu. Spadająca konstrukcja zniszczyła również drewniany strop nad parterem.Konstrukcja zewnętrznych ścian obu korpusów jak i wież wykazuje ślady silnej korozji mrozowej.Na elewacji zachodniej ubytki przekraczają połowę grubości muru (ponad 1,5 cegły). Również korozja mrozowa była najprawdopodobniej przyczyną zawalenia narożników korpusu północnego.UWAGA : Oględziny wykazały, że silna korozja występuje również w częściach muru wciąż pokrytego tynkiem. Jest to prawdopodobnie spowodowane stosunkowo dużą wytrzymałością wyprawy oraz sposobem zalewania ścian przez niesprawne odwodnienie dachów. Klasycystyczna część pałacu znajduje po wschodniej stronie i tworzy prostopadłościenną bryłę na planie litery „L”. Dochodząc krótszym skrzydłem prostopadle do części neogotyckiej tworzy niewielki dziedziniec – studnię. Na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem 2 piętra, biegnie wzdłuż krótszego skrzydła główny korytarz. Korytarze mają swoje przedłużenie w części neogotyckiej. Pierwotnie korytarz przebiegał przy zewnętrznej ścianie od strony studni. W czasie późniejszym zabudowanoczęść studni tworząc dodatkowe pomieszczenia. W skrzydle dłuższym od strony północnej znajduje się klatka schodowa dochodząca do korytarza i łącząca wszystkie kondygnacje skrzydła : od piwnicy do poddasza. Skrzydło dłuższe, od korytarza do ściany szczytowej, jest dwupiętrowe. Piętra tego skrzydła zajmują drobne pomieszczenia o wysokości ok. 2,5m. Skrzydło krótsze jest jednopiętrowe, jednak pomieszczenia na jego pietrze mają większą wysokość (ok. 4m). Wspólne poddasze nad oboma skrzydłami ma z tego powodu dwa poziomy z różnicą nieco ponad metr. Wyjście z klatki schodowej prowadzi na poziom wyższy. Całość poddasza przekryta jest dwuspadowym płaskim dachem z dużymi okapami oraz narożem i koszem w miejscu styku obu skrzydeł. Dach pokryty jest papą na pełnym deskowaniu. Konstrukcja dachu płatwiowo-krokwiowa z czterem ścianami stolcowymi opiera się na belkach stropów pod poddaszem. W późniejszym okresie stropy zostały wzmocnione przez podwieszenie belek do dwóch ram wieszakowych ustawionych na poddaszu wzdłuż obu skrzydeł. Ramy zostały wykonane prawdopodobnie w I połowie XX wieku. Obecnie główny korytarz uległ zawaleniu powyżej parteru ograniczając dostęp do klatki schodowej i wyższych kondygnacji. Zawaleniu uległy wewnętrzne ściany konstrukcyjne, stanowiące wschodnią i południową ścianę korytarza na poziomie pietra i powyżej. Stropy pod poddaszem i konstrukcja dachu utrzymały się jedynie dzięki ramom wieszakowym. Prawdopodobną przyczyną zawalenia była korozja ścian ze szczególnym nasileniem w obrębie trzonów kominowych.Całość budynku wymurowano z cegły z zastosowaniem nielicznych elementów kamiennych (główniewsporniki balkonów i pod słupami w Sali Rycerskiej). Nad piwnicami i na klatkach schodowych orazw północnej części neogotyckiego przyziemia wykonano murowane sklepienia. Pozostałe stropywykonano jako drewniane.DANE LICZBOWE- Powierzchnia zabudowy 600 m2- Wysokość 19,0 m- Kubatura 7100 m3- Ilość kondygnacji nadziemnych 4- Ilość kondygnacji podziemnych 1OCHRONA KONSERWATORSKABudynek pałacu Randowshof został wpisany do rejestru zabytków decyzją nr A/3523/469/W z dnia 29 listopada 1980 roku. Wszelkie prace prowadzone przy tym budynku wymagają uzyskania pozwolenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNEPrzy wykonywaniu napraw konstrukcji dachu należy stosować drewno iglaste klasy minimum C27.Elementy wymieniane wykonywać na wzór istniejących. Elementy wymagające ociosania wzmocnićobustronnie nadbitkami na ociosanej długości. Przekrój nadbitek winien być nie mniejszy od ubytkuprzekroju wzmacnianego elementu. Do uzupełniania ścian należy stosować cegłę pełną klasy min. 20 o wymiarach takich jak oryginalnie zastosowana (28x14x7cm).ZAKRES ROBÓT I ROZWIĄZANIA TECHNICZNO-MATERIAŁOWEPRACE ZABEZPIECZAJĄCETeren wokół budynku jest ogrodzony, wymaga jednak oznakowania, wykoszenia krzewów i uprzątnięcia. Z budynku (i terenu przed budynkiem) należy usunąć gruz z zawalonego narożnika i wewnętrznego korytarza oraz pozostałości zawalonej konstrukcji dachu. Przy usuwaniu pozostałości konstrukcji dachu należy zwrócić szczególną uwagę na wszelkie elementy zdobione. Wszystkie takie elementy (belki, listwy, okładziny, płyciny, sztukaterie, itp.) należy oczyścić i złożyć w bezpiecznym, suchym i przewiewnym miejscu. Usuwając gruz z pomieszczeń w przyziemiu północnej części należ zachować ostrożność by nie uszkodzić posadzki z płytek terakotowych. Po uprzątnięciu gruzu, posadzkę należy zabezpieczyć przykrywając folią i płytami OSB minimum 10mm. Prowadząc prace porządkowe i demontaż pozostałości konstrukcji w Sali Rycerskiej należy zwrócić szczególna uwagę na pozostałości tynków z zachowanymi powłokami malarskimi oraz detale sztukatorskie. Większość detali mocowana jest do elementów konstrukcji sufitu. Sztukaterię należydemontować tylko jeżeli mogłaby zostać uszkodzona przy demontażu elementów konstrukcji dachu. Inwentaryzację zachowanych tynków i sztukaterii w Sali Rycerskiej przedstawiono na rys. 13-15 oraz na fotografiach 1-8.ROZBIÓRKI I DEMONTAŻEW budynku należy rozebrać pokrycie dachu wraz z deskowaniem. Przekrycia wież należy rozebrać w całości. Na wszystkich poddaszach, z wyjątkiem Sali Rycerskiej, należy rozebrać podłogi wraz z wypełnieniem stropów oraz ich podsufitki na niższej kondygnacji. Po demontażach powinny być całkowicie odsłonięte konstrukcje dachu i stropów pod nimi.Uszkodzone drewniane stropy na niższych kondygnacjach należy odsłonić w sposób analogiczny jakstropy pod poddaszem oraz usunąć belki stopowe połamane, skorodowane lub pozbawione właściwego podparcia. Uszkodzone stropy do rozebrania oznaczono na rzutach kolorem czerwonym.NAPRAWA ŚCIANŚciany budynku uległy znacznym uszkodzeniom na skutek zalewania wodami opadowymi i korozjimrozowej. Uszkodzenia dotyczą nie tylko murów obwodowych, ale również ścian wewnątrz budynku. Zaobserwowane obszary korozji mrozowej na ścianach zewnętrznych pokazano na rysunkach elewacji. Wewnątrz korozja dotknęła głównie ścian z trzonami kominowymi, silnie zalewanymi przez nieszczelności w pokryciu dachu. Dotyczy ścian we wschodnim skrzydle przylegających do głównego korytarza od strony południowej i wschodniej. Powyżej parteru doszło na zawalenia tych ścian w miejscu ich połączenia. Ściany wymagają wymiany uszkodzonych cegieł, uzupełnienia braków oraz odbudowy zawalonych fragmentów w korytarzu oraz w północno-wschodnim narożniku części neogotyckiej. Ściany uszkodzone i wymagające przemurowania lub odbudowy oznaczono na rzutach kolorem zielonym. Silne uszkodzenia ścian zewnętrznych, przekraczające 1/2 cegły, oznaczono na rysunkach elewacji dodatkowym, czerwonym szrafem. Braki w ścianach (w tym zawalone ściany), wymagające odbudowy, oznaczono na elewacjach kolorem czerwonym (ciemniejszym).Przed przystąpieniem do prac należy dokonać dokładnych oględzin ścian i usunąć odspojone tynki,zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne. Nie należy usuwać tynków, pod którymi nie stwierdzonoubytków podłoża lub ich całkowitego odspojenia od podłoża.Cegły zlasowane, kuszące się oraz uszkodzone na głębokość powyżej 10mm należy wykuć i wymienić.Na obszarach głębszych uszkodzeń (powyżej 1/2 cegły) należy przemurować co najmniej całązewnętrzną warstwę muru. Zawalone fragmenty ścian odbudować z cegły pełnej na zaprawiemurarskiej łącząc je z zachowanymi częściami na strzępia. Odtwarzając północno-wschodni narożniczęści neogotyckiej należy wzorować się na sąsiednim, północno-zachodnim narożniku. Narożniknależy odtworzyć z zachowaniem wszystkich detali (wieżyczka, blendy, gzymsy, nadproża, ościeżaokien, attyka). Do prac należy stosować cegłę o wymiarach odpowiadających oryginalnie stosowanej (28x14x7cm).Po wykonaniu napraw wszystkie ściany zewnętrzne oraz naprawiane ściany wewnątrz należy wzmocnić przez nasączenie głębokopenetrującym środkiem chemicznym na bazie estrów kwasu ortokrzemowego.Impregnat należy nakładać na mury z obu stron, metodą „mokre na mokre”, do pełnego nasycenia.Prace należy wykonać min. 4 tygodnie po zakończeniu prac murarskich i powtórzyć po kolejnych 4tygodniach. Przy prowadzeniu impregnacji w Sali Rycerskiej nie należy nakładać impregnatu nazachowane malowania tynków. Zachowane tynki należy chronić przed dalszym uszkodzeniem czyzabrudzeniem. Prowadzenie jakichkolwiek prac przy tych elementach musi odbywać się w oparciu oopracowany przez konserwatora dzieł sztuki i uzgodniony z DWKZ programu prac.ZABEZPIECZENIE DREWNIANEJ KONSTRUKCJIW trakcie oględzin stwierdzono porażenie elementów konstrukcji korozją biologiczną – zarówno przez owady (techniczne szkodniki drewna) jak i grzyba domowego. Korozja dotyczy głównie elementów stykających się z murami (murłaty, końcówki krokwi, końce belek stropowych) oraz zalewanych wodami opadowymi w miejscach nieszczelności pokrycia (przy kominach, przy attykach, krokwie szczytowe, itp.). Na rzutach oznaczono kolorem czerwonym elementy, których konieczność wymiany stwierdzono w trakcie oględzin. Ze względu na utrudniony dostęp, lub jego całkowity brak nie przeprowadzono badań całej konstrukcji. Zatem należy się liczyć z ujawnieniem kolejnych elementów w trakcie prowadzenia robót. Po zdjęciu pokrycia oraz rozebraniu podłóg należy dokonać dokładnych oględzin elementów drewnianej konstrukcji dachu i stropów. Za porażone należy uznać elementy z widocznymi otworami wylotowymi, które wydają głuchy dźwięk przy ostukiwaniu albo posiadają owocniki lub wykwity grzyba domowego. Elementy dotknięte korozją biologiczną należy oczyścić mechanicznie do zdrowego drewna przez struganie. Elementy porażone w III stopniu (na głębokość ponad 3cm) należy wymienić w całości. Na elementach porażonych w mniejszym stopniu należy po oczyszczeniu wykonać wzmocnienia z desek. W przypadku częściowego porażenia elementu, tylko na pewnym odcinku (np. krokwie czy belki) dopuszczalne jest sztukowanie elementów. Łączenia elementów sztukowanych można dokonywać wyłącznie na podporach (w miejscach podparcia na płatwiach czy słupach).UWAGA: Nie dopuszcza się ze względów estetycznych sztukowania elementów stropu i dachu nadSalą Rycerską widocznych z pomieszczenia.Zniszczone wiązary dachu nad Salą Rycerską należy odtworzyć wzorując się na zachowanychskrajnych wiązarach. Brakujące elementy konstrukcji dachu przy zawalonym narożniku należyuzupełnić wzorując się na sąsiednim (północno-zachodnim) narożniku. Konstrukcje wiązarów nadposzczególnymi dachami budynku pokazano na przekrojach A, B i C.Na wieżach należy wykonać nowe konstrukcje przekrycia Wszystkie miejsca styku konstrukcji drewnianych z murami (murłaty, słupy przylegające do ścian,końcówki krokwi przechodzące przez podmurówki, gniazda belek stropowych, oparcie przypustnic ikrokwi na murze, itp.) należy zaizolować stosując papę podkładową SBS.Po oczyszczeniu i wykonaniu niezbędnych wzmocnień, uzupełnień oraz wymianie zniszczonychelementów, całą drewnianą konstrukcję budynku należy zaimpregnować środkami przeciw owadom i grzybom domowym oraz zabezpieczającymi do I stopnia zapalności (NRO). Przy impregnacji należy stosować środki bezbarwne.POKRYCIE DACHUPrzed ułożeniem nowego pokrycia należy w skrzydle wschodnim zamocować na końcach krokwi haki do mocowania rynien. W murach pod attykami sali rycerskiej należy wykonać przepusty dla rur spustowych w sposób analogiczny jak istniejące przepusty na wieżach. Lokalizacje odpływów i rur spustowych pokazano na rzucie dachu Następnie na wszystkich dachach wykonać pełnedeskowanie i dwuwarstwowe pokrycie z papy SBS termozgrzewalnej w kolorze czarnym. Deskowania powinny zapewniać właściwe spadki Pokrycie skrzydła wschodniego wykończyć na okapach i krawędziach szczytowych obróbkami z blachy cynkowo-tytanowej. Przy attyce i kominach wywinąć na ścianę na wysokość min. 20cm i zabezpieczyć listwą ochronną. Pokrycia dachów skrzydła zachodniego wywinąć na pełną wysokość attyk (ok. 40cm). W odpływach stosować systemowe kołnierze wpustowe do pokryć papowych wykonane z gumy EPDM. W otworach odpływowych w attykach zamocować sztucery do rur spustowych. Na koniec na wcześniej przygotowanych wspornikach zamocować rynny z blachy cynkowo-tytanowej oraz wymienić i uzupełnić rury spustowe. Szczegóły pokrycia dachowego pokazano na Obora -wymiana pokrycia dachuCHARAKTERYSTYKA OBIEKTUSTAN ISTNIEJĄCYObora została wzniesiona na przełomie XIX i XX wieku jako budynek gospodarczy na potrzebymiejscowego folwarku. Budynek jest obiektem parterowym z poddaszem na rzucie prostokątnym zdwuspadowym dachem o konstrukcji drewnianej. Ściany nośne o konstrukcji murowanej z cegły pełnej. Strop nad przyziemiem w postaci sklepień opartych na ścianach oraz granitowych kolumnach. Konstrukcja dachu płatwiowo-kleszczowa z czterema ścianami stolcowymi oparta za pomocą podwalin na stropie i ścianach. Pokrycie dachu z płyt falistych cemnetowo-azbestowych (eternit).DANE LICZBOWE- Powierzchnia zabudowy 760 m2- Wysokość 11 m- Kubatura 6000 m3SZCZEGÓŁOWY OPIS ROBÓTProjektowany zakres robót obejmuje wymianę pokrycia dachu wykonanego z eternitu na pokrycie z gładkiej blachy ocynkowanej. Z uwagi na konstrukcję dachu wykonaną z elementów o małychprzekrojach nie jest możliwe zastosowanie cięższego pokrycia. W związku z powyższym zdecydowano o zastąpieniu eternity (zawierającego azbest) pokryciem z blachy na pełnym deskowaniu. Wszystkie te prace nie spowodują zmiany wielkości ani układu konstrukcyjnego obiektu.PRACE ZABEZPIECZAJĄCENa czas prowadzenia robót należy wygrodzić i oznakować teren przy budynku.WYMIAN POKRYCIAIstniejące pokrycie z falistych płyt cementowo-azbestowych należy rozebrać wraz z obłaceniem. Płyty, z uwagi na zawartość azbestu, należy demontować w całości unikając ich cięcia, łamania czy kruszenia. Przed ułożeniem nowego pokrycia należy wymienić na końcach krokwi haki do mocowania rynien i wykonać pełne deskowanie grubości 25mm. Deskowanie należy wykonać z drewna iglastego impregnowanego środkami przeciw owadom, pleśniom i grzybom domowym oraz zabezpieczającymi do I stopnia zapalności (NRO). Preparat użyty do impregnacji nie powinien powodować korozji blachy (należy unikać preparatów na bazie soli metali).Pokrycie dachu należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej grubości 0,6mm formowanej w panele na profilarkach rolkowych i mocowanych haftkami do deskowania. Panele należy układać prostopadle do okapu i łączyć ze sobą na podwójny rąbek stojący. Obróbki przy okapach należy łączyć na podwójny rąbek leżący. Do wykonywania pokrycia należy stosować wyłącznie łączniki ze stali ocynkowanej. Niedopuszczalne jest stosowanie elementów miedzianych lub z czarnej stali.Po ułożeniu pokrycia dachu należy na wcześniej przygotowanych wspornikach zamocować rynny z blachy ocynkowanej i rury spustowe. Na kalenicy, przy okapach i krawędziach szczytowych zamocować nowe wsporniki instalacji odgromowej i przewody odgromowe. Przewody z naroży sprowadzić po ścianie i podłączyć do istniejących złączy kontrolnych. W przypadku ich braku lub niesprawności wykonać nowe uziomy szpilkowe. Układ instalacji odgromowej pokazano na rzucie Po zmontowaniu instalacji odgromowej należy przeprowadzić jej kontrolę i badania rezystancji uziomów.Informacje o odpadach Zgodnie z Art. 3, pkt. 32 Ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797) wykonawca prac budowlanych i rozbiórkowych jest wytwórcą odpadów powstałych przy wykonywanej działalności i zgodnie z art. 279 ust. 2 Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2020 poz. 1219) ponosić będzie wszystkie obciążenia związane z korzystaniem ze środowiska. W trakcie prowadzonych na terenie obiektu prac wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia powstających odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach. W wyniku prowadzonych robót powstanie głównie gruz ceramiczny, drewno odpadowe oraz odpady kwalifikowane jako niebezpieczne (płyty cementowoazbestowe).Do zakresu obowiązków wykonawcy należeć będzie między innymi:- wykonanie robót budowlanych,- odbiór odpadów własnym transportem z załadunkiem wytworzonych odpadów, wywóz odpadów na bieżąco po zgromadzeniu odpowiedniej partii wysyłkowej, tak aby transport był ekonomicznie uzasadniony,- przyjęcie odpowiedzialności za wykonanie czynności związanych z gospodarowaniem odpadami, w tym: odbiorem, transportem,Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania Wspólny Słownik Zamówień: według CPV 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 4.1 Informacje dodatkowe. 1) Realizowane prace powinny spełniać wymagania obowiązujących przepisów, norm oraz być zgodne z zasadami sztuki budowlanej2) W przypadku wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w dokumentacji technicznej, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych.3) Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja w terenie i w razie wątpliwości lub braków w dokumentacji, złożenie pisemnego zapytania.4) Wykonawca we własnym zakresie utrzyma należyte oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy.5) Wykonawca zobowiąże się w podpisanej przez strony umowie, do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres udzielonej gwarancji minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej rękojmi minimum 36 miesięcy.6) W przypadku stwierdzenia przez wykonawców podczas wizji lokalnej konieczności wykonania prac niewymienionych w dokumentacji technicznej, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się oferenta przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy PZP.7) Z uwagi na zagrożenie dla środowiska naturalnego, z wyrobami z azbestu należy postępować oraz wszystkie czynności wykonać zgodnie z: Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierajęce azbest (Dz.U. 2011 nr 8 poz. 31) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2010 nr 162 poz. 1089.) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. 2005 nr 216 poz. 1824). Innymi obowiązującymi przepisami, niewymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem4.2 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, a Wykonawca będzie zobowiązany przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020. 1320), we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- roboty budowlane (ciesielskie, dekarskie) 2) W celu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności wymienione w ust. 1 z określeniem okresu ich zatrudniania oraz wymiaru czasu pracy, ustalonych w umowie o pracę, zarówno z Wykonawcą jak i z podwykonawcą. Wykaz zostanie złożony w terminie do 7 dni od daty podpisania z Zamawiającym umowy nie później niż w dniu wydania placu budowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie osób, które będą wykonywały przy realizacji zamówienia czynności wymienione w ust. 1 na podstawie umowy o pracę.3) W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek w terminie 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie każdą zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności które będą Oni wykonywać.4) Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób.5) Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz będzie stanowiło podstawę rozwiązania umowy zgodnie z zapisami projektu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2542627,26
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej 1.1 Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryterium "CENA", „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”, „GWARANCJA- RĘKOJMIA”, 1.2 Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SIWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + T (uzyskana ilość punktów w kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”)+ G (uzyskana ilość punktów w kryterium „GWARANCJA-REKOJMIA”)kryterium „CENA” – waga 60%kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” – waga 16%kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” – waga 24%1.3 W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt1.4 W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób . Termin realizacji zamówienia – 10 miesięcy i krócej – 16 pkt.Termin realizacji zamówienia – 11 miesięcy – 8 pkt.Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy – 0 pkt.Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (12 miesięcy) podany w Części I pkt 5 niniejszej SIWZ, będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne. 1.5 W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pktZaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt Przykład Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy) będą podlegały odrzuceniu jako niezgodnie z SIWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie, w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków wpisanych do rejestru zabytków lub odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów dachów na obiektach wpisanych do rejestru zabytków na kwotę (brutto) przynajmniej 500 tys. złotych każda. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj:a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wskazana osoba winna wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zapisami § 24 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych b) Zgodnie z zapisami § 13 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków – kierować robotami budowlanymi oraz wykonywać nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków mogą osoby, które odbyły co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków – Zamawiający będzie weryfikował doświadczenie zawodowe kierownika robót na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2019r., poz. 577),
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp., Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu napodstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1 i 2 wzór określony w załączniku nr Nr 2 i 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3 Dokumenty na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej 3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, tj:1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków wpisanych do rejestru zabytków lub budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy remontów dachów na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków na kwotę (brutto) przynajmniej 500 tys. złotych każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wskazana osoba winna wykazać się co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zapisami § 13 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytkówb) Zamawiający będzie weryfikował doświadczenie kierownika budowy na podstawie wypełnionego wykazu opisującego doświadczenie kierownika budowy.3.2 Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3.1, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca -odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
GWARANCJA-RĘKOJMIA 24,00
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 16,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli ogrodowych w naturalnym drewnie- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli ogrodowych w naturalnym drewnie chodzi o bejce / lakier naturalny kolor jasny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI