Remont zabezpieczający pozostałości murów budynku zabytkowego dworu zlokalizowanego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont zabezpieczający pozostałości murów budynku zabytkowego dworu zlokalizowanego w miejscowości Wojcieszyn dz. 469/7, gmina Pielgrzymka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2022-04-28
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00120008
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont zabezpieczający pozostałości murów budynku zabytkowego dworu zlokalizowanego w miejscowości Wojcieszyn dz. 469/7, gmina Pielgrzymka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zabezpieczający pozostałości murów budynku zabytkowego dworu zlokalizowanego w miejscowości Wojcieszyn dz. 469/7, gmina Pielgrzymka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8b464b1-ba55-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Wojcieszyn dz. 469/7, gmina Pielgrzymka-remont zabezpieczający pozostałości murów budynku dworu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.kowr.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ . Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 403875,94 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wojcieszyn dz. 469/7, gmina Pielgrzymka – remont zabezpieczający pozostałości murów budynku dworu wpisanego do rejestru zabytków decyzją nr A/3442/683/L z dnia 29.12.1983r.

STAN ISTNIEJĄCY
Budynek dworu został wzniesiony w XVII wieku i przebudowany w XIX. W roku 1983 dwór został wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/3442/683/L. Obecnie z obiektu pozostały jedynie fragmenty ścian przyziemia oraz piwnice w południowym skrzydle. Ściany fundamentowe oraz sklepienia piwnic wykonano z granitu. Ściany przyziemia wykonano z piaskowca. Cegły pojawiają się nielicznie w ościeżach i blendach oraz na sklepieniach krzyżowych pod południowym tarasem. Piwnice zachowały się w relatywnie dobrym stanie, jednak spoiny sklepień wykazują ślady wypłukiwania przez wody opadowe i doszło do zawalenia fragmentu sklepienia przy południowo-wschodnim trasie. Z elementów kamieniarki wykończeniowej zachowały się jedynie resztki ościeży z bloków granitowych na południowo-wschodniej elewacji oraz większość ościeży w piwnicy. Na resztkach murów od północnej strony oraz przy zachodnim tarasie zachowały się pozostałości tynków. Obiekt wewnątrz murów jest zasypany gruzem z ziemią i silnie zarośnięty samosiewami drzew i krzewów, które mocno ograniczają dostęp.
DANE LICZBOWE
- Powierzchnia zabudowy 745 m2
- Maksymalna wysokość od poziomu gruntu 4,2 m

ZAKRES ROBÓT I ROZWIĄZANIA TECHNICZNO-MATERIAŁOWE
PRACE ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE
Na czas prowadzenia robót należy wygrodzić teren budowy.
Zakres robót obejmuje wycięcie samosiewów drzew i krzewów z bezpośredniego sąsiedztwa (do 2m od murów zewnętrznych) oraz wnętrza obiektu, łącznie z całym obszarem atrium.

Usunięcie zespołów zaroślowych i krzewów dotyczy powierzchni około 1500 m2 (bez czarny, leszczyna pospolita, wierzba iwa oraz samosiewy drzew liściastych - jesion wyniosły, klon pospolity) w wieku do 7 lat – wzrastających w obrębie korony murów, wnętrza oraz otoczenia ruin dworu oraz wykoszenie części działki porośniętej roślinnością zielną (ok. 385 m2) wraz z zebraniem pokosu. Na wycinkę została wydana decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ( kopia w załączeniu).
Przy prowadzeniu prac należy zachować ostrożność, by nie uszkodzić ruin murów dworu. Pniaki pozostałe po ścince należy posmarować preparatem przyśpieszającym proces rozkładu drewna.

W następnej kolejności, zarówno sąsiedztwo dworu jaki i wnętrze, wymagają usunięcia zalegającego gruzu, ziemi i śmieci. Z części podpiwniczonej (na planie oznaczonej na czerwono) gruz należy usunąć aż do odsłonięcia sklepień piwnicy. Z pozostałej części dworu, gruz należy usunąć do poziomu ok. 25cm poniżej ternu na zewnątrz ścian obwodowych. Piwnice wymagają przede wszystkim uprzątnięcia śmieci, ale także gruzu pod zawalonym sklepieniem. Przy usuwaniu gruzu należy odsortować kamienie pochodzące z zawalonego sklepienia.

ZABEZPIECZENIE POZOSTAŁOŚCI MURÓW
Tynki ze ścian należy usunąć tylko w przypadku gdy są odspojone. W miejscach częściowego uszkodzenia (ubytki lica, krawędzie tarasów – na rysunkach oznaczone kolorem fioletowym) naprawy i uzupełnienia należy w miarę możliwości wykonać z materiału odzyskanego z gruzu. Stosując nowy materiał, należy dostosować go pod względem rodzaju i kolorystyki do zachowanych elementów. Luźne kamienie należy oczyścić i ponownie wmurować. Do prac murarskich należy stosować zaprawy murarskie wapienno-trasowe. Spoiny oczyścić na głębokość około 30mm i po nawilżeniu wodą wyspoinować zaprawą na bazie wapna trasowego. Kolor zaprawy należy dostosować do koloru obecnych spoin. Do wypełnienia spoin na koronie muru należy stosować wodoszczelne zaprawy trasowe do spoinowania. Na południowej elewacji należy naprawić zniszczone ościeże okna piwnicznego. Uszkodzone części (nadproże i podokiennik) należy uzupełnić przez sztukowanie materiałem kamiennym i odtworzyć brakujący boczny słupek. Kamień należy dostosować pod względem koloru i gatunku do zachowanych ościeży. Przy odtwarzaniu należy wzorować się na sąsiednich okach.

ZABEZPIECZENIE SKLEPIENIA PIWNIC
W części dworu oznaczonej na planie kolorem czerwonym znajdują się piwnice przykryte kamiennymi sklepieniami. Sklepienia są w relatywnie dobrym stanie, jednak narażone są na działanie wód opadowych przesiąkających przez gruzowisko, co ma na nie destrukcyjny wpływ. W związku z powyższym przewidziano w projekcie, oprócz naprawy dotychczasowych uszkodzeń, wykonanie nad piwnicami warstwy izolacyjnej. W pierwszej kolejności należy odtworzyć zawalony fragment sklepienia, korzystając z materiału odzyskanego z gruzowiska. Do murowania należy korzystać z zapraw wapienno-trasowych, podobnie jak w przypadku ścian na zewnątrz obiektu. Ubytki spoin w pozostałych sklepieniach należy uzupełnić tą samą zaprawą.
Na sklepieniach należy ułożyć warstwę wyrównującą z kruszywa keramzytowego stabilizowanego cementem. Warstwa wyrównująca powinna zapewniać spadek 2% w kierunku północno-zachodnim
(w stronę atrium). Poziom warstwy na północno-zachodniej krawędzi winien być 25cm poniżej korony ograniczającego muru. W razie konieczności mur należy podmurować stosując materiał pozyskany z gruzowiska i zaprawę wapienno-trasową. Na keramzycie wykonać gładź cementową grubości 5cm zbrojoną przeciwskurczowo siatką stalową 150x150mm z prętów 4mm. Na gładzi ułożyć izolację z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS. W ścianie ograniczającej od północnego zachodu należy wykonać odpływy z ceramicznych rurek drenarskich 75mm co 2m. Na izolacji ułożyć warstwę odsączającą ze żwiru (ok 5cm) oraz geowłókninę zabezpieczającą przed wrastaniem korzeni samosiewów. Na geowłókninę rozłożyć warstwę ok 15cm humusu i posiać trawę. Konstrukcję zabezpieczenia pokazano na przekroju – rys.B6.

OGRANICZENIE DOSTĘPU DO PIWNIC
Okna piwniczne należy zamurować w sposób umożliwiający przepływ powietrza. Na przykład cegłą dziurawką, układaną prostopadle do lica ściany. W wejściu do piwnicy, pod tarasem przewidziano obsadzenie drzwi zamykanych na kłódkę. Należy zamontować pełne drzwi z desek wraz z drewnianą ościeżnicą.

ZAGOSPODAROWANIE WNĘTRZA
Poziom gruntu w kwaterach między ścianami należy wyrównać podbudową z piasku gruboziarnistego, na wysokości ok 25cm poniżej korony ograniczających murów. Na piasku ułożyć geowłókninę zabezpieczającą przed wrastaniem korzeni samosiewów. Na geowłókninę rozłożyć warstwę ok 20cm humusu i posiać trawę.

Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA-RĘKOJMIA

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną w zakresie, w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków na kwotę (brutto) przynajmniej 200 tys. złotych.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:
a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wskazana osoba winna wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zapisami § 24 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych
b) Zgodnie z zapisami § 13 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków – kierować robotami budowlanymi oraz wykonywać nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków mogą osoby, które odbyły co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków – Zamawiający będzie weryfikował doświadczenie zawodowe kierownika robót na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca
dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków w postępowaniu, które stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej jednej roboty budowlanej w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków na kwotę (brutto) przynajmniej 200 tys. złotych, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.
a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wskazana osoba winna wykazać się co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zapisami § 13 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków
b) Zamawiający będzie weryfikował doświadczenie kierownika budowy na podstawie wypełnionego wykazu opisującego doświadczenie kierownika budowy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W taki przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale X SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-28 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt
4. W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:
Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób .
Termin realizacji zamówienia – 8 miesiące i krócej – 16 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 7 miesięcy – 8 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt.
Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy), będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 8 miesięcy.
Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne.
5. W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pkt
Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt
Przykład
Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.
Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.
Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.
Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy)
będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI