Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont z przebudową gminnej oczyszczalni ścieków w Śniadowie
Sekcja I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚNIADOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 11
1.5.2.) Miejscowość: Śniadowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-411
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 3090800
1.5.8.) Numer faksu: 86 217 61 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sniadowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont z przebudową gminnej oczyszczalni ścieków w Śniadowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-469a7518-5c87-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000033/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Śniadowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.sniadowo.pl/bip/index.php?k=93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - gmina@sniadowo.pl.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna RODO;Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – zwanym dalej RODO – ustala się niniejszą klauzulę: I. Administrator danych osobowychUrząd Gminy w Śniadowie, ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo, tel. 86 300800.II. Inspektor Ochrony DanychUrząd Gminy w Śniadowie, ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo, III. Cele i podstawy przetwarzania1. Celem przetwarzania danych jest: realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa.2. Podstawą przetwarzania jest:a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego,oraz w szczególności:b) ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.).IV. Okres przechowywania danych Zebrane dane będą przechowywane do chwili realizacji zadania zgodnie z celem i podstawą przetwarzania, określonym w pkt. III, na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.).V. Odbiorcy danychPani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom upoważnionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych1. Podanie przez Panią/Pana danych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji usługi/zadania.2. W przypadku umowy podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne w celu jej zawarcia.3. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGIZ./271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Remont z przebudową gminnej oczyszczalni ścieków w Śniadowie”, zakres robót będzie obejmował:1) budowę zbiornika retencyjnego wraz z instalacją pomp przepompowujących ścieki, o pojemności do 50 m3, 1) instalację urządzeń badających ph. ścieków dowożonych, 2) budowę laguny, 3) wymianę urządzenia Sitopiaskownik (sitopiaskownik instalowany na powierzchni z separatorem piasku oraz prasopłuczką), pracujący w niskiej temperaturze,4) wymianę automatyki i elektryki przy sito piaskowniku, 5) wykonanie stacji zlewczej wyposażona w system rejestracji dostaw ścieków dowożonych,6) remont reaktora biologicznego polegający na wymianie kolektorów oraz wszelkich elementów metalowych na elementy kwasoodporne, wymiana dyfuzorów, wymiana przegród pomiędzy komorami (wszystkie łączenia wykonać w materiałach kwasoodpornych), wymiana pokrycia dachowego, wymiana skorodowanej obudowy reaktora oraz gruntowne czyszczenie (piaskowanie) i malowanie konstrukcji, barierek reaktora), 7) modernizację reaktora (powiększenie zdolności dopływowych poprzez wykorzystanie komory G1 na komorę beztlenową, a komór KF (2 szt.) na zwiększenie pojemności roboczej bioreaktora,8) zmiana przeznaczenia komór beztlenowych (defosfotacji) na komorę nitryfikacji i denitryfikacji symultanicznej,9) adaptacja komory G1 na komorę beztlenową i skierowanie osadu nadmiernego z bioreaktora na lagunę (z pominąć komory stabilizacji),10) wymiana przepływomierza osadu nadmiernego,11) wymiana czujników poziomu ścieków (2 szt.),12) wymiana tlenomierzy,13) wymiana automatyki i elektryki oczyszczalni,14) zwiększenie zdolności napowietrzania (dmuchawy + kolektory),15) instalacja zdalnego systemu wizualizacyjnego pracy oczyszczalni i przepompownie ścieków na terenie oczyszczalni (2 stanowiska —1 biuro, 1 laptop do mobilnego stosowania) oraz systemu powiadamiania sms o awariach (min. 10 rodzajów powiadomień wraz z odwołaniem alarmów),16) włączenie komory stabilizacji osadu do komór nitryfikacji w celu zwiększenia powierzchni czynnej bioreaktora,17) odnowienie budynku wielofunkcyjnego - technicznego, zakres robót obejmuje:a. przykrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej,b. odnowienie elewacji budynku (siatka, klej, struktura),c. odnowienie ścian wewnątrz budynku, likwidacja widocznych pęknięć, malowanie,18) odnowienie przykrycia z wymianą klapy, wywietrzników przepompowni ścieków na terenie oczyszczalni,19) inne niezbędne prace przy remoncie i przebudowie oczyszczalni nie ujęte powyżej a mające wpływ efekt końcowy wykonanych robót związany z uzyskaniem pozytywnego efektu ekologicznego jak również wyglądu estetycznego wyremontowanego obiektu i zagospodarowanego terenu, w tym przebudowa istniejącej nawierzchni utwardzonej na terenie oczyszczalni. Uwaga: remont oczyszczalni należy tak zaplanować aby umożliwić ciągłość technologiczną oczyszczania ścieków dopływających do oczyszczalni.5.2 Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na remont i przebudowę gminnej oczyszczalni ścieków w Śniadowie, w tym:a) obsługa geodezyjna,b) inne niezbędne dokumentacje, operaty, pozwolenia, sprawdzenia wynikającez przepisów w celu uzyskania pozwolenia na budowę,c) projekty budowlane (3 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę,d) projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.),e) inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędnedo prawidłowego wykonania zadania,f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egz.),g) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej na dysku CD (1 szt.)5.3 Pełnienie nadzoru autorskiego.5.4 Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową remontu z przebudową gminnej oczyszczalni ścieków.5.5 Dostawa oraz montaż urządzeń i instalacji.5.6 Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przepisami parametrów oczyszczonych ścieków.5.7 Obsługa geodezyjna powykonawcza.5.8 Uzyskanie pozwolenia lub zaświadczenia na użytkowanie (przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskiem).2.9 Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni ścieków.2.10 Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni.2.11 Wykonanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji obiektu.2.12 Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz. (wraz z wersją elektroniczną na dysku CD 2 szt.)2.13 Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji.2.14 Inne, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji2.15 Wykonywanie w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych.4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4