Remont wybranych pomieszczeń nr 140, 204, 245, 247, 249, 251, 253, 255 w budynku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont wybranych pomieszczeń nr 140, 204, 245, 247, 249, 251, 253, 255 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-08-26
  • ZamawiającyPolitechnika Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00451554
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont wybranych pomieszczeń nr 140, 204, 245, 247, 249, 251, 253, 255 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583486152

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@eti.pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pg.edu.pl/centrum-zp

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wybranych pomieszczeń nr 140, 204, 245, 247, 249, 251, 253, 255 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aae3de7d-a3a3-431f-8ff9-de751ed0df2d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036123/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont wybranych pomieszczeń w budynku WETI A

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie oznaczone jest numerem sprawy (numerem referencyjnym)
CRZP/158/009/R/24. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy powinni
posługiwać się tym numerem sprawy lub numerem ogłoszenia. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem platformazakupowa.pl, zwanej dalej
Platformą, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings lub poczty elektronicznej. Zaleca się, aby
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość”. W
sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku braku działania Platformy, Strony mogą komunikować się ze sobą także za pomocą poczty
elektronicznej. Adres e-mail do komunikacji: szp@eti.pg.edu.pl. Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektr.
znajdują się w rozdz. XVI SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim.
2. Postępowanie, oznaczone jest numerem sprawy (numerem referencyjnym):
CRZP/158/009/R/24.
3. Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie drogą
elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej: Platforma) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings oraz poczty elektronicznej. Wykonawca, który zamierza złożyć ofertę w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymanie
konta na platformie zakupowej oraz korzystanie z platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia lub numerem sprawy.
6. Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są: Olga Warszewska, Bogusława Litwińska, adres e-mail:
szp@eti.pg.edu.pl.
7. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość”,
nie za pośrednictwem adresu email. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku braku działania Platformy, Strony mogą
komunikować się ze sobą także za pomocą poczty elektronicznej. Adres e-mail do komunikacji: szp@eti.pg.edu.pl.
8. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej
za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji Zamawiający uzna datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie
przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
9. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał
na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
10. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, za wyjątkiem Internet Explorer, ze względu na zakończenie z dniem 17 sierpnia
2021 r. wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft.
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
11. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) musi zaakceptować warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznać go za wiążący,
b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Szczegółowe informacje w rozdziale XVI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza
11/12;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail:
iod@pg.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr CRZP/136/009/R/24 „Remont wybranych pomieszczeń nr 501,532,534, 536
549 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej”, prowadzonym w trybie podstawowym
bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres trwałości projektu, na rzecz którego dokonywany jest zakup
będzie dłuższy, to co najmniej do końca okresu trwałości tego projektu;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o
których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:
1) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe,
to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia);
2) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie
uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CRZP/158/009/R/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4223000 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 338166,70 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I.Zakres prac pom. 140 i 204:
wyniesienie mebli wraz z ponownym wniesieniem po zakończonych pracach,zabezpieczenie istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej oraz elementów osprzętu elekt., itp.zabezpieczenie czujek p.poż.,uzupeł ubytków i naprawa spękań na ścianach i sufitach wraz z wyrównaniem powierzchni oraz gruntowaniem remontowanych pom,demontaż podłogi, oczyszczenie podłoża i naprawa uszkodzeń,uzupełnienie ewentualnych ubytków (bruzd) po ułożeniu inst elektr,-demontaż rolet okiennych/karniszy.
demontaż paneli podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi,demontaż umywalki wraz z baterią umywalkową,demontaż oświetlenia górnego, okablowania elektrycznego i sieci komputerowej demontaż kratki wentylacyjnej,
W ramach robót rozbiórkowych przewiduje się dla pom nr 204:
demontaż wykładziny PCV wraz z listwami przypodłogowymi,demontaż rolet okiennych,demontaż oświetlenia górnego, okablowania elektrycznego i sieci komputerowej demontaż kratki wentylacyjnej.
2. Zakres prac do wykonania dla pom 140:
naprawa miejsc uszkodzonych (rysy i pęknięcia),montaż wykładziny podłogowej igłowanej strukturalnie, w płytkach 50x50 cm wraz z cokołami 10 cm,-montaż kratki wentylacyjnej,zakup i montaż umywalki i baterii stojącej wraz z podłączeniem,zakup szafki pod umywalkę i montaż w pomieszczeniu,-wykonanie fartucha ochronnego z glazury o wymiarach ok. 1,0 x 1,5 m przy umywalce,-wyrównanie ścian i sufitów poprzez ułożenie gładzi gipsowej (szpachlowanie i szlifowanie),ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,malowanie ścian i sufitu wraz z przygotowaniem podłoża,-malowanie grzejników i rur inst. c.o. w kolorze ścian,wyrównanie powierzchni parapetów wraz z malowaniem,wyk wentylacji pom poprzez montaż nawiewników okiennych,-montaż ośw. górnego, okab elektrycznego i sieci komputerowej,wywóz i utylizacja gruzu,sprzątanie i mycie po zakończeniu wszystkich prac.
Zakres prac do wykonania dla pomieszczenia 204:
naprawa miejsc uszkodzonych,montaż wykładziny podłogowej z PCV wraz z wywinięciem na ścianę ,montaż kratki wentylacyjnej,wyrównanie ścian i sufitów poprzez ułożenie gładzi gipsowej (szpachlowanie i szlifowanie),-ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,malowanie ścian i sufitu wraz z przygotowaniem podłoża,-malowanie grzejników i rur inst. c.o. w kolorze ścian,-wyrównanie powierzchni parapetów wraz z malowaniem,wykonanie wentylacji pom poprzez montaż nawiewników okiennych,-montaż rolet okiennych,-montaż oświetlenia górnego, okablowania elektrycznego i sieci komputerowej,wywóz i utylizacja gruzu,-sprzątanie i mycie po zakończeniu wszystkich prac.
3. Instalacji klimatyzacji w pom 204 w budynku WETI A PG:
Pom. nr 204, korytarz poz. 200 , pom. 112 na poz. 100 ,zadaszenie wejścia do budynku (kondygnacja 100)zakup dostawę i montaż klimatyzatora typu SPLIT wykonanie inst. freonowej , odprowadzenia skroplin , oraz zasilania i sterowania- roboty demontażowe, rozbiórkowe i towarzyszące niezbędne do wykonania zadania takie jak wykuwanie otworów , wykonanie bruzd w ścianach , demontaż sufitów podwieszanych i ponowny ich montaż, itp. wykonanie inst. odprowadzenia skroplin- prace zabezpieczające i porządkoweinst. oświetlenia podstawowego; inst. gniazd wtyczkowych 1 fazowych; inst. okablowania strukturalnego (LAN); inst. ochrony od porażeń prądem elektrycznym inst. tablic rozdzielczych.
II.Zakres robót dla pom. nr 245:
demontaż listew przypodłogowych,demontaż elementów podłogi przyklejonych do podłoża,naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki,zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,wykonanie nowej posadzki z paneli winylowych, AC5/33, grubość min 4mm, kolor dąb naturalny, montaż listew przypodłogowych, h=10 cm, gr min 1,5 cm, biała, wykonana z wysokiej jakości drewnopochodnej płyty MDF, podwyższona odporność na wilgoć,wyregulować i poprawić zawiasy w oknach, demontaż rolet sufitowych, wymalowanie pom sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną,szpachlowanie i wymalowanie farbą olejną na biało parapetów,wymalowanie farbą olejną: w kolorze ścian – rur instalacyjnych i grzejników żebrowanych,inst. oświetlenia podstawowego; inst. gniazd wtyczkowych 1 fazowych; inst. okablowania strukturalnego (LAN); inst. ochrony od porażeń prądem elektrycznym inst. tablic rozdzielczych.
III.Zakres robót dla pom nr 247:
wymalowanie pom sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną szpachlowanie i wymalowanie farbą olejną na biało parapetów,nowa ścianka działowa z pok 247 i 249, w miejscu starej ścianki wykonanie ścianki działowej o grubości min 150 mm na ruszcie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną, z pokryciem obustronnym podwójną płytą gipsowo-kartonową z przesunięciem zakładów połączeń,wyregulować i poprawić zawiasy w oknach, demontaż rolet okiennych, naprawa uszkodzeń tynku,wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,wymalowanie farbą olejną: w kolorze ścian – rur instalacyjnych i grzejników żebrowanych. inst. oświetlenia podstawowego; inst. gniazd wtyczkowych 1 fazowych; inst. okablowania strukturalnego (LAN); inst. ochrony od porażeń prądem elektrycznym inst. tablic rozdzielczych.
IV.Zakres robót dla pom. nr 249:
demontaż listew przypodłogowych,demontaż elementów podłogi przyklejonych do podłoża,
naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki,zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,wykonanie nowej posadzki z paneli winylowych, AC5/33, grubość min 4mm, kolor dąb naturalny, montaż listew przypodłogowych, h=10 cm, gr min 1,5 cm, biała, wykonana z wysokiej jakości drewnopochodnej płyty MDF, podwyższona odporność na wilgoć,demontaż meblościanki dzielącej z pok 247,nowa ścianka działowa z pok 249 i 251, w miejscu starej ścianki wykonanie ścianki działowej o grubości min 150 mm na ruszcie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną, z pokryciem obustronnym podwójną płytą gipsowo-kartonową z przesunięciem zakładów - połączeń,wyregulować i poprawić zawiasy w oknach, demontaż rolet okiennych, naprawa uszkodzeń tynku,wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,wymalowanie pom sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną,szpachlowanie i wymalowanie farbą olejną na biało parapetów,wymalowanie farbą olejną: w kolorze ścian – rur instalacyjnych i grzejników żebrowanych,montaż w ścianie 1 kratki wentylacyjnejmontaż nowej umywalki nablatowej,montaż baterii w umywalce ułożenie nowych płytek na ścianie wokół umywalki (miedzy szafkami dolnymi, a górnymi) o wym. min 60x60cm (120x200 cm)zamontowanie na inst wodociągowej zaworów odcinających, montaż nowych podejść wodno-kanalizacyjnych,montaż paneli led, lamp sufitowych, natynkowych, 4 szt. 120 x 30 cm lampy z p. 249 przenieść do p. 253 inst. oświetlenia podstawowego; inst. gniazd wtyczkowych 1 fazowych; inst. okablowania strukturalnego (LAN); inst. ochrony od porażeń prądem elektrycznym instalacja tablic rozdzielczych.
V.Zakres robót dla pom. nr 251:
demontaż listew przypodłogowych przy wyburzanej ścianie,naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki,wykonanie nowej ściany sąsiadującej z pok 253, zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nowy fragment posadzki,wykonanie ścianki działowej o grubości min 150 mm ruszcie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną, z pokryciem obustronnym podwójną płytą gipsowo-kartonową z przesunięciem połączeń,wykonanie uzupełnienia posadzki z PANELI podobnych do istniejącychnaprawa uszkodzeń tynku,wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,wymalowanie pom sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną,szpachlowanie i wymalowanie farbą olejną na biało parapetów,wymalowanie farbą olejną: w kolorze ścian – rur instalacyjnych i grzejników żebrowanych,montaż w ścianie 1 kratki wentylacyjnej inst. oświetlenia podstawowego; inst. gniazd wtyczkowych 1 fazowych; inst. okablowania strukturalnego (LAN); inst. ochrony od porażeń prądem elektrycznym instalacja tablic rozdzielczych.
VI.Zakres robót dla pom. nr 253:
demontaż szafy od strony pok 251 i ściany sąsiadującej z pok 255, usunięcie listew przypodłogowych,demontaż płytek podłogowych przyklejonych do podłoża,skucie ściany i montaż nowych nowych rur do nowej umywalki,naprawa miejsc uszkodzonych i oczyszczenie podłoża posadzki,zagruntowanie podłoża i wykonanie warstwy z masy samopoziomującej pod nową posadzkę,w miejscu zdemontowanej abudowy meblowej wykonanie ścianki działowej grubości min 150 mm ruszcie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną,z pokryciem obustronnym podwójną płytą gipsowo-kartonową,wykonanie nowej posadzki z paneli winylowych, AC5/33, grubość min 4mm, kolor dąb naturalny, montaż listew przypodłogowych, h=10 cm, gr min 1,5 cm, biała, wykonana z wysokiej jakości drewnopochodnej płyty MDF, podwyższona odporność na wilgoć,demontaż z sufitu lamp oświetleniowych, a po wykonaniu gładzi gipsowych i malowaniu, montaż nowych lamp rastrowych z p. 249,naprawa uszkodzeń tynku,wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie,ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,wymalowanie pom sufitu białą farbą emulsyjną, ścian farbą emulsyjną trudno ścieralną szpachlowanie i wymalowanie farbą olejną na biało parapetów,wymalowanie farbą olejną: w kolorze ścian – rur instalacyjnych i grzejników żebrowanych,montaż w ścianie 1 kratki wentylacyjnejmontaż nowej umywalki z półpostumentem,montaż baterii do istniejącej instalacji wodnej w ścianie ułożenie nowych płytek na ścianie wokół umywalki o wym. min 20x30cm (120x200 cm)zamontowanie na inst wodociągowej zaworów odcinających, montaż nowych podejść wodno-kanaliz. inst. oświetlenia podstawowego; inst. gniazd wtyczkowych 1 fazowych; inst. okablowania strukturalnego (LAN); inst. ochrony od porażeń prądem elektrycznym inst. tablic rozdzielczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) Cena oferty (C)
2) Gwarancja (G)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą skierowaną do realizacji zamówienia i posiadającą określone poniżej kwalifikacje zawodowe:
a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w nieograniczonym zakresie, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie,
c) Wykonawca będzie dysponował kierownikiem robót z wymaganymi kwalifikacjami i uprawnieniami wydanymi przez SEP:
- grupa G1 - do wykonania prac na stanowisku: eksploatacji i konserwacji sieci, urządzeń i
instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV,
oraz
- grupa G2 - eksploatacja i konserwacja urządzeń chłodniczych o mocy do 50 kW.
oraz
- posiada: - „certyfikat dla personelu”, o którym mowa w art. 20 w wyżej wymienionej ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych z dnia 15 maja 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 881) tj. z dnia 28 września 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1951)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą prace ogólnobudowlane i elektryczne, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto.

Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie, uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. Zamawiający, określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t. j. z dnia 2020.08.03) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646 t. j. z dnia 2021.09.08).
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 4 niniejszego rozdziału.
7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
ogłoszono, do ww. przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.
10. Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
1) w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
3) Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. powyżej odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalności w formie spółki cywilnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1
ustawy Pzp Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków
dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy do ułożenia płytek w lokalach mieszkalnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją poszukujemy podwykonawcy do ułożenia płytek w lokalach mieszkalnych. Proszę dzwonić. Prace na terenie Gdańska. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI