Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont w trybie awaryjnym mostu stalowego z pomostem drewnianym w ciągu drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona w m. Jastrzębia w km 2+745
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwdowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont w trybie awaryjnym mostu stalowego z pomostem drewnianym w ciągu drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona w m. Jastrzębia w km 2+745
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74d036ed-80c4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000892/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Bieżąca konserwacj pomostu drewnianego poprzez wymianę drewna w m. Jastrzębia w ciągu drogi powiatowej nr 1727K
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatwadowicki.pl/ogloszenia-o-przetargach/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnegopod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej email:zamowienia.publiczne@powiatwadowicki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jestStarosta Wadowicki z siedzibą przy ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, email:biuro@powiatwadowicki.pl; www.powiatwadowicki.pl, tel. (33) 873 42 30 fax. (33) 823 24 33. - inspektorem ochrony danych osobowych w Powiat Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach jest Pan Paweł Pławny pawel.plawny@.powiatwadowicki.pl Szczegóły w SWZ - Informacja dotyczącaprzetwarzania danych osobowych RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje remont w trybie awaryjnym mostu stalowego z pomostem drewnianym w ciągu drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona w m. Jastrzębia w km 2+745 w szczególności: frezowanie nawierzchni grub. 5cm rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 5cm rozbiórka podbudowy tłuczniowej grub. 5cm rozbiórka pomostu drewnianego z drewna fi 22cm rozbiórka poręczy drewnianych - prawostronnych i lewostronnych rozbiórka bezpiecznika szer. 0,50m – prawostronnego i lewostronnego rozebranie belek podchodnikowych fi 10cm rozebranie podłużnic 10x10cm wykonanie pomostu z krawędziaków fi 22cm zaimpregnowanych poza placem budowy wykonanie bezpiecznika prawostronnego i lewostronnego o szer. 0,5m z bali 50mm impregnowanych wykonanie poręczy drewnianych prawostronnych i lewostronnych impregnowanych wykonanie belek pochodnikowych fi 10cm impregnowanych wykonanie podłużnic o wym. 10x10cm impregnowanych wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 6cm wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 6cm konserwacja (oczyszczenie, piaskowanie i malowanie) dźwigarów z dwuteowników stalowych 300mm wykonanie muru oporowego z betonu i zbrojonego prętami stalowymi zabezpieczenie powierzchni betonu przyczółków zaprawą cementowo-piaskową ułożenie korytek kolejowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium: CenaC = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium Wydłużenie okresu gwarancji na roboty Przyznane pkt za wydłużenie okresu gwarancji na roboty (G) = (Gb : Gn) x wagagdzie:G - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,Gb – gwarancja na roboty budowlane podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczanyGn – najdłuższa gwarancja na roboty zaoferowana w postępowaniuwaga – 30Wymagany okres gwarancji na roboty – nie mniejszy niż 36 miesięcy.Okres gwarancji na roboty udzielony na ponad 60 miesięcy nie będzie punktowany.W przypadku zaoferowania wymaganego okresu gwarancji tj (36 miesięcy), zamawiający przyznaje w tym kryterium 0 pkt nie stosując wyżej wskazanego wzoru.c) Kryterium Skrócenie terminu realizacji zamówienia Przyznane pkt za skrócenie terminu realizacji (T) = (Tsb : Tsn) x wagagdzie: Tsb – skrócenie terminu realizacji zamówienia badanej oferty Tsn – najdłuższe skrócenie terminu realizacji zamówienia waga – 10Uwaga!: W przypadku skrócenia przez Wykonawcę terminu wykonania zamówienia o więcej niż 5 dni roboczych, punkty będą liczone jak dla skrócenia 5 – cio dniowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty (G)
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy (T)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4