Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ulicy Wiśniowej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim w ramach zadania "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim, ul. Wiśniowa, ul. Młodzieżowa, ul. Sadowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Szadek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szadek
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-240
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugimszadek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szadek.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulicy Wiśniowej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim w ramach zadania "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim, ul. Wiśniowa, ul. Młodzieżowa, ul. Sadowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5f8f20d-e881-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004552/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont ulicy Wiśniowej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim w ramach zadania "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim, ul. Wiśniowa, ul. Młodzieżowa, ul. Sadowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugimszadek.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugimszadek.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy
ich użyciu zostały opisane w Instrukcji Wykonawcy dostępnej na stronie szadek.biuletyn.net w zakładce zamówienia publiczne
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Remont ulicy Wiśniowej
w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim w ramach zadania "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim, ul. Wiśniowa, ul. Młodzieżowa, ul. Sadowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony postanawiają, że termin odbioru częściowego oraz końcowego robót zostanie wyznaczony w ciągu siedmiu dni od daty zawiadomienia Zamawiającego o gotowości Wykonawcy do odbioru robót.2. O osiągnięciu gotowości odbioru Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić Zamawiającego poprzez dokonanie odpowiedniego wpisu w dzienniku budowy oraz
w formie pisemnej dostarczonej do siedziby Zamawiającego. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół zawierający wszystkie ustalenia dokonane w trakcie odbioru.
3. Odbiór robót budowlanych będzie przeprowadzony przez komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Z czynności odbiorowych zostanie sporządzony protokół odbioru.
4. Do odbioru końcowego robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbioru Końcowego komplet dokumentów w tym:
• atesty aprobaty techniczne i świadectwa zgodności zamontowanych materiałów
i urządzeń,
• dokumentację powykonawczą zakresu robót wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy potwierdzonymi i uzasadnionymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru,
• dziennik budowy (jeśli występuje)
• oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami,
• oświadczenia kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu wyrobów dopuszczonych do obrotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 5.
• dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu,
• inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń,
5. Protokół odbioru sporządzi Zamawiający na formularzu określonym przez Zamawiającego i doręczy Wykonawcy w dniu zakończenia odbioru Wszystkie czynności związane z odbiorem będą się odbywały przy współudziale Inspektora Nadzoru Budowy.
6. Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że przedmiot umowy nie osiągnął gotowości do odbioru z powodu nie zakończenia robót, stwierdzenia wad lub nie wywiązania się z obowiązku, o którym mowa w niniejszej umowie, Zamawiający może odmówić odbioru. W takim wypadku Wykonawca pozostaje w opóźnieniu, aż do czasu usunięcia tych wad.