Remont ulicy Wiśniowej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim w ramach zadania "Przebudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont ulicy Wiśniowej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim w ramach zadania "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim, ul. Wiśniowa, ul. Młodzieżowa, ul. Sadowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzadek
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-12
  • ZamawiającyGmina i Miasto Szadek
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00119479
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ulicy Wiśniowej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim w ramach zadania "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim, ul. Wiśniowa, ul. Młodzieżowa, ul. Sadowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Szadek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szadek

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-240

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugimszadek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szadek.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Wiśniowej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim w ramach zadania "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim, ul. Wiśniowa, ul. Młodzieżowa, ul. Sadowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5f8f20d-e881-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004552/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont ulicy Wiśniowej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim w ramach zadania "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim, ul. Wiśniowa, ul. Młodzieżowa, ul. Sadowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugimszadek.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugimszadek.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy
ich użyciu zostały opisane w Instrukcji Wykonawcy dostępnej na stronie szadek.biuletyn.net w zakładce zamówienia publiczne

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Remont ulicy Wiśniowej
w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim w ramach zadania "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Szadkowice - Ogrodzim, ul. Wiśniowa, ul. Młodzieżowa, ul. Sadowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony postanawiają, że termin odbioru częściowego oraz końcowego robót zostanie wyznaczony w ciągu siedmiu dni od daty zawiadomienia Zamawiającego o gotowości Wykonawcy do odbioru robót.
2. O osiągnięciu gotowości odbioru Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić Zamawiającego poprzez dokonanie odpowiedniego wpisu w dzienniku budowy oraz
w formie pisemnej dostarczonej do siedziby Zamawiającego. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół zawierający wszystkie ustalenia dokonane w trakcie odbioru.
3. Odbiór robót budowlanych będzie przeprowadzony przez komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Z czynności odbiorowych zostanie sporządzony protokół odbioru.
4. Do odbioru końcowego robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbioru Końcowego komplet dokumentów w tym:
• atesty aprobaty techniczne i świadectwa zgodności zamontowanych materiałów
i urządzeń,
• dokumentację powykonawczą zakresu robót wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy potwierdzonymi i uzasadnionymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru,
• dziennik budowy (jeśli występuje)
• oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami,
• oświadczenia kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu wyrobów dopuszczonych do obrotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 5.
• dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu,
• inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń,
5. Protokół odbioru sporządzi Zamawiający na formularzu określonym przez Zamawiającego i doręczy Wykonawcy w dniu zakończenia odbioru Wszystkie czynności związane z odbiorem będą się odbywały przy współudziale Inspektora Nadzoru Budowy.
6. Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że przedmiot umowy nie osiągnął gotowości do odbioru z powodu nie zakończenia robót, stwierdzenia wad lub nie wywiązania się z obowiązku, o którym mowa w niniejszej umowie, Zamawiający może odmówić odbioru. W takim wypadku Wykonawca pozostaje w opóźnieniu, aż do czasu usunięcia tych wad.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-12 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugimszadek.ezamawiajacy.pl l w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-10

2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szadek: Przebudowa ulicy Prusinowskiej nr 119175E i Wilamowskiej nr 119176E w Szadku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szadek: Dowóz i odwóz uczniów do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2021/2022.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Zagospodarowanie terenu nad jeziorem Lipionek w m. Lipnica”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dobudowa instalacji oświetlenia ulicznego na istniejących słupach energetycznych w Bielsku-Białej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI