Remont ulicy Kwiatowej w Legionowie na odc. od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont ulicy Kwiatowej w Legionowie na odc. od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegionowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-07
  • ZamawiającyGmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-22
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ulicy Kwiatowej w Legionowie na odc. od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Kwiatowej w Legionowie na odc. od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f669604a-1b99-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001598/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Naprawa nawierzchni jezdni i zjazdów fragmentu ul. Kwiatowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.legionowo.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: [...]4.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy
użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo5. Przesłanie przez Wykonawcę
pytań o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji w inny sposób niż
wskazany, może skutkować nie dotarciem oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji do
komisji przetargowej w wyznaczonym terminie. Korespondencja taka, nie będzie brana pod uwagę
przez komisję przetargową podczas czynności badania i oceny ofert.6. Oferty, oświadczenia, o których
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym
mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej "zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby",
pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust.
1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.7. Informacje, oświadczenia lub
dokumenty, inne niż określone w ust. 6, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z
dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako
tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej tj. przy użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo8. W
przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane
kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem
wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.[...]12. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające
korzystanie ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo to 1) dowolna przeglądarka
internetowa w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki
typu „cookies”2) łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kb/s,3) komputer klasy PC lub
MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor o taktowaniu min. 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.4) Platforma
jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.13. Występuje limit
objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.14. Szczegółowe informacje techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbioru dokumentów przy użyciu strony
https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo znajdują się w Regulaminie oraz instrukcjach dostępnych
na portalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Rz.271.33.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Kwiatowej w Legionowie na odc. od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej.
2. W ramach zamówienia przewidziano remont ulicy Kwiatowej w Legionowie na odcinku od ul. Zakopiańskiej do ul. Gajowej w celu poprawy warunków bezpieczeństwa ruchu poprzez poprawę stanu technicznego elementów układu drogowego. Zakres remontu uwzględnia remont elementów układu drogowego na odcinku ok. 500 m długości, tj. jezdni, chodników i zjazdów, bez wprowadzenia istotnych zmian w geometrii układu drogowego. Przewidziano remont jezdni, przełożenie chodników i zjazdów oraz wymianę krawężników przy zachowaniu istniejących geometrii. Opracowanie zakłada odtworzenie istniejącej geometrii jezdni z zachowaniem normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych. W rejonie skrzyżowania z ul. Gajową w celu uspokojenia ruchu przewidziano wyniesione skrzyżowanie. W ramach zakresu robót przewidziano również odtworzenie istniejącego progu zwalniającego oraz wykonanie elementów uspokojenia ruchu, tzw. „szykan” w celu zakrzywiania toru jazdy pojazdów samochodowych. W celu zabezpieczenia jezdni i ścieżki rowerowej pomiędzy jezdnią, a ścieżką przewidziano wykonanie opaski z kostki brukowej w miejscu opaski z kruszywa łamanego. Lokalnie przewidziano korektę łuków na skrzyżowaniach w celu dostosowania ich parametrów do obowiązujących normatywów.
3. Na odcinku od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej przewidziano remont nawierzchni chodników z wykorzystaniem materiału z rozbiórki. W celu uzupełnienia brakujących ilości nawierzchni należy użyć materiału udostępnionego przez zamawiającego. Lokalnie zakłada się uzupełnienie podbudów. Zakłada się również wymianę krawężników i obrzeży drogowych w rejonie przekładanych chodników. Spadek poprzeczny chodnika – 2,0% w kierunku jezdni, szerokość nawierzchni chodnika min. 2,0 m.
4. Na odcinku od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej przewidziano remont nawierzchni zjazdów z wykorzystaniem materiału z rozbiórki. W celu uzupełnienia brakujących ilości nawierzchni należy użyć materiału wykonawcy. Lokalnie zakłada się uzupełnienie podbudów. Zakłada się również wymianę krawężników i/lub obrzeży drogowych w rejonie przekładanych zjazdów. Spadek poprzeczny zjazdów należy dostosować do istniejących uwarunkowań terenowych, maks. 5,0% (podłużny). Szerokość nawierzchni zjazdów należy odtworzyć zgodnie ze stanem istniejącym lub dostosować do istniejących bram wjazdowych.
Planowana jest miejscowa przebudowa ścieżki rowerowej w celu dostosowania niwelety do projektowanego wyniesionego skrzyżowania.
Na remontowanym odcinku drogi przewidziano wymianę istniejących wpustów ulicznych.
Miejsca łączenia nowych i starych nawierzchni bitumicznych oraz istniejących nawierzchni bitumicznych z elementami brukarskimi należy uszczelnić bitumiczną masą zalewową.
W ramach robót budowlanych przewiduje się do wykonania:
• roboty przygotowawcze,
• roboty rozbiórkowe,
• wykonanie korytowania pod projektowane konstrukcje nawierzchni,
• ułożenie krawężników, obrzeży,
• wykonanie warstw podbudowy,
• wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
• wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów,
• regulacje urządzeń infrastruktury technicznej oraz częściowa wymiana elementów odwodnienia,
• roboty wykończeniowe,
• wdrożenie stałej organizacji ruchu.
Szczegółowy zakres robót określa plan zagospodarowania terenu (obejmujący odcinek od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej), przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekt stałej organizacji ruchu (obejmujący odcinek od ul. Gajowej do ul. Zakopiańskiej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej będzie
postępować zgodnie z wymaganiami ustawy oraz kierować się przesłankami określonymi w kryteriach
oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej.
Ocena zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
2. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności zawodowej - zamawiający wyraża jako minimalne poziomy:
1) Wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej,
każda obejmująca wykonanie nawierzchni utwardzonej asfaltowej o powierzchni min. 2.000 m2
3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej - zamawiający wyraża jako minimalne poziomy:
1) Dysponowanie kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności
inżynieryjnej drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.
4. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których
mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub
odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej.
5. W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej,
Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a
ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów
budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:
1) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej
wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania
robotami budowlanymi, oraz
2) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku
decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób
wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach
zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług
transgranicznych.
6. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie
postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie
przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy
może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez
wykonawcę oraz braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 57 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnych na dzień składania ofert:
1) oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącego
spełniania warunków udziału oraz braku podstaw wykluczenia w postępowaniu, zgodnie z
załącznikiem nr 2 do SWZ – dokument w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
Uwaga
I. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym
mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te
potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia.
2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
przedstawia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ -
dokument w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego
zasoby.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne) dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy -
załącznik nr 5 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami na potrzeby
realizacji danego zamówienia w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie oraz oceny, czy stosunek
łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca
składa wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ pn. „Wzór zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia” – dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym tego podmiotu – lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Treść dokumentu powinna określać w szczególności:
– zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
– sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
– czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykaz dokumentów i oświadczeń które wykonawca składa w
postępowaniu na wezwanie zamawiającego (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.) w celu potwierdzenia
okoliczności, o których mowa w art. 57 pkt 2 ustawy Pzp (dot. spełnienia warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia) - aktualnych na dzień ich złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wypełniony
załącznik nr 6 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty -
załącznik nr 7 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
Uwaga do pkt 2)
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych
wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa, dotyczy robót budowlanych, w których
wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -
załącznik nr 8 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej
wykonawcy - załącznik nr 9 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Uwaga:
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię
wymaganych uprawnień osób wskazanych w wykazie osób, o którym mowa w pkt 3

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie zakupowej następujące oświadczenie i dokumenty:
1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ);
2) gwarancję lub poręczenie, jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz,
3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ);
4) oświadczenie podmiotu na którego zasoby wykonawca się powołuje dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr nr 3 do SWZ) – jeżeli dotyczy,
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) / jeśli dotyczy
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczące robót budowlanych, które wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 5 do SWZ) / jeśli dotyczy
7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy;
8) uproszczony kosztorys ofertowy
UWAGA! Uproszczony kosztorys ofertowy w przypadku jego niezłożenia, nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:
17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych i 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Konsorcjum)
17. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w ust. 2-3.
18. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
19. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy -załącznik nr 5 do SWZ - dokument w postaci elektronicznej lub poświadczenia zgodności
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej opatrzony kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
20. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia przez wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w sposób określony w ust. 18.
7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie:
1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te
potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej
wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w ofercie w postaci elektronicznej lub
poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej
opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może
dokonać również notariusz;
4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść
pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których
pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do
reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa;
5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego
zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.;
6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać
następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
c) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: dokumenty i oświadczenia wymienione w
§ 11 ust. 1 pkt 1, ust. 4 pkt 1 – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we
własnym imieniu;
d) dokumenty wspólne takie jak: formularz oferty; uproszczony kosztorys ofertowy; dokumenty i
oświadczenia wymienione w § 11 ust. 1 pkt 2, ust. 2-3, ust. 4 pkt 2-4 SWZ - składa pełnomocnik
wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy
wspólnie w imieniu każdego z wykonawców,
7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do
nich zastosowanie zasady określone w pkt 1-6;
8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została
wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii
umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian:1) terminu w wykonaniu przedmiotu umowy w przypadku nieprzewidzianych przez strony
okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,2) terminu w wykonaniu przedmiotu umowy w
przypadku konieczności dotrzymania reżimu technologicznego dla robót drogowych i warstw
asfaltowych, tj. gdy nastąpi spadek temperatury uniemożliwiający wykonywanie nawierzchni
asfaltowej zgodnie z technologią danego producenta określoną w karcie technologicznej lub
wystąpi niedopuszczalna wilgotność podłoża wynikająca z technologii danego producenta
zawarta w karcie technologicznej oraz przy uwzględnieniu wymagań wynikających z zapisów
STWiOR,
3) zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią
następujące przypadki:
a) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, utrata uprawnień,
b) nie wywiązywanie się osób z obowiązków wynikających z umowy,
c) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków;
4) dopuszcza się zmianę osoby kierownika robót w trakcie realizacji umowy pod warunkiem
posiadania przez nowego kierownika robót wymaganych przez Zamawiającego uprawnień,
5) dopuszcza się zmianę albo rezygnację z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca
powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest
zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia,
6) dopuszcza się możliwość zlecenia w czasie trwania niniejszej umowy części zamówienia
innym podwykonawcom, po wcześniejszym zgłoszeniu Zamawiającemu podzlecanych robót,
7) dopuszcza się zmianę zakresu świadczenia oraz sposobu realizacji umowy w sytuacji zmiany
przepisów Rozporz. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, opublikowania
nowych interpretacji oraz wytycznych dotyczących ww. Rozporządzenia,
8) dopuszcza się zmiany umowy zgodnie z art. 15r. ustawy o zmianie ustawy o szczególnych
rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,
innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych
ustaw z dnia 31 marca 2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 568).
2. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-
5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Uzasadniony wniosek o zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2 zgłaszany jest w
ciągu 30 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. Uzasadnienie winno zawierać
szczegółowe wyliczenie wpływu zmiany opisanej w ust. 2, na koszty wykonania zamówienia
przez Wykonawcę.
4. Dopuszcza się zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych, których nie
uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
1) zmiana Wyko. nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w
szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia lub instalacji
zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
2) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów
dla Zam.,
3) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej
umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-07 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-07 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady murarzy. Realizacja: Praca na budynkach mieszkalnych oraz użyteczności publicznej. Miejsce realizacji Warszawa i woj. podkarpackie. Termin rozpoczęcia współpracy do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI