Remont Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-44/2021)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-44/2021)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-08-27
  • ZamawiającySzpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-10
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-44/2021)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012298697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cegłowska 80

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-809

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maciek.harowicz@bielanski.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bielanski.med.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-44/2021)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9a99cf8-f5af-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy
podadresem:https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i
procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności. 2. Wykonawca przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu
Marketplanet One Place, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z
portalu Marketplanet One Place przestrzegać postanowień tej instrukcji. 3. Maksymalnyrozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz
komunikacji wynosi: 100MB. 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci
elektronicznej w formatach danych zgodnych z katalogiem formatów wskazanych w załączniku nr 2 do
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
lnteroperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017
r.,poz.2247), szczególności: .pdf, .docx, .rtf, .xps lub odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-44/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont Kuchni Centralnej Szpitala

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont instalacji elektrycznej w zakresie wymiany zasilaczy awaryjnych UPS

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1) W zakresie części 1, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego o wartości robót brutto co najmniej 200.000,00 zł. W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

2) W zakresie części 2, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane, polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych obejmujących wymianę zasilaczy UPS zabezpieczających urządzenia medyczne w obiekcie budowlanym o wartości robót brutto co najmniej 100.000,00 zł. każda. W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Przez jedną robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu.

3) W zakresie części 2, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 (jedną) osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia elektryczne G1 o napięciu do 1 kV lub wyższym, dozorowe i eksploatacyjne.
2. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się dyspozycję art. 117 ust. 3 ustawy, z uwzględnieniem art. 117 ust. 4 ustawy. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i ust. 4 ustawy, potwierdzający że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 Pzp.
UWAGA: Oświadczenie wymienione w pkt 3.1) powyżej składa wykonawca, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot, na którego zasobach polega wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 3.1) dotyczące tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. *licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) karty katalogowe producenta oferowanych zasilaczy awaryjnych UPS oraz akumulatorów, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8_część 2) - dotyczy części 2.
Jeżeli przedstawione karty katalogowe producenta nie potwierdzają niektórych parametrów wymaganych w SWZ, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia producenta o spełnianiu wymagań.
2) Zamawiający nie przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych po złożeniu oferty. Oznacza to, że przedmiotowe środki dowodowe złożone wraz z ofertą zawierające „braki formalne” tj. brak dokumentu lub niekompletny dokument, który nie pozwala przesądzić merytorycznie, że oferowane urządzenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania - nie będą uzupełniane.
3) Niekompletny dokument oznaczać będzie niezłożenie przedmiotowego środka dowodowego.
4) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, oferta złożona przez wykonawcę zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c ustawy Pzp.
5) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą
w przypadku gdy wykonawca, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ. Zgodnie z postanowieniami roz. 4 pkt 8 SWZ wykonawcy jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
7) Zamawiający nie przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych po złożeniu oferty. Oznacza to, że przedmiotowe środki dowodowe złożone wraz z ofertą zawierające „braki formalne” tj. brak dokumentu lub niekompletny dokument, który nie pozwala przesądzić merytorycznie, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania - nie będą uzupełniane.
8) W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym (pkt 16) rozwiązań równoważnych, Zamawiający uzna że zaoferowane przez wykonawcę materiały i inne elementy składające się na przedmiot zamówienia są zgodne z opisanymi w SWZ.
9) W przypadku gdy wykonawca w Formularzu Ofertowym (pkt 16) wskaże rozwiązania równoważne – a nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, oferta złożona przez wykonawcę zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, brak podstaw
wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 pkt 5 i 7 ustawy, zobowiązany jest
potwierdzić każdy z tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany:
1) terminów, o których mowa w § 2 ust. 1 Umowy, jeżeli w trakcie realizacji Umowy zaistnieje
konieczność ich przedłużenia z uwagi na:
a) powstanie po stronie Zamawiającego okoliczności o których mowa w par. 2 ust. 3 mających
wpływ na dotrzymanie przez Wykonawcę terminów określonych w Umowie.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z powyższych okoliczności termin wykonania Umowy
może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia jej wykonania, nie
dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności;
2) sposobu spełnienia świadczenia w zakresie zmian technicznych lub technologicznych
spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
a) niedostępnością na rynku urządzeń lub materiałów wskazanych w dokumentach zamówienia,
spowodowaną zaprzestaniem ich produkcji lub wycofaniem z rynku,
b) w przypadku wprowadzenia rozwiązań innowacyjnych pod względem technologicznym lub o
lepszych parametrach niż określone w dokumentach zamówienia i mających wpływ na poprawę
jakości urządzeń,
c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym
zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto;
d) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia;
e) z powodu zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, w tym przesunięcia
wykonania określonych prac pomiędzy etapami robót lub wstrzymania wykonania prac, na
wniosek Zamawiającego,
f) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie, w
szczególności gdy zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może być wymuszona nie
dotrzymaniem terminów przekazania pomieszczeń przez Zamawiającego, w których będą
realizowane prace remontowe będące przedmiotem niniejszego postępowania,
g) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo
zachowania należytej staranności,
h) ze względów technologicznych związanych ze specyfiką procesu budowlanego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI