REMONT SZATNI WRAZ Z NATRYSKAMI I WC PRZY SALI GIMNASTYCZNEJ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
REMONT SZATNI WRAZ Z NATRYSKAMI I WC PRZY SALI GIMNASTYCZNEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-05-30
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH NR 1 IM. MJR. HENRYKA SUCHARSKIEGO W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00156285
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT SZATNI WRAZ Z NATRYSKAMI I WC PRZY SALI GIMNASTYCZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH NR 1 IM. MJR. HENRYKA SUCHARSKIEGO W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187211

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-828

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 644 63 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsg1@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=277&dok=struktura

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT SZATNI WRAZ Z NATRYSKAMI I WC PRZY SALI GIMNASTYCZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e23e567-d140-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00148195/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 REMONT SZATNI WRAZ Z NATRYSKAMI I WC PRZY SALI GIMNASTYCZNEJ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=277&mmi=25612&metka=1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=277&mmi=25612&metka=1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia i przedłożenia dokumentów został szczegółowo opisany w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). 2. W postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortal-u (https://miniportal.uzp.gov.pl), ePUAP-u (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) oraz poczty elektronicznej. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowania (w tym tzw. kopii elektronicznych) opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortal-u oraz Regulaminie ePUAP-u. 4. Oświadczenie (o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie). Zamawiający wskazuje jednak, że wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wymagania RODO zostały określone w SWZ. 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami [por. art. 13 ust. 4 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)].

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSG.1/PN/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 270437,18 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia REMONT SZATNI WRAZ Z NATRYSKAMI I WC PRZY SALI GIMNASTYCZNEJ.
Zakres prac związany realizacją zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji:
a) Opis przedmiotu zamówienia z załącznikami stanowiącymi dokumentację projektową (rysunki/ rzuty),
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c) Przedmiar robót,
d) Wzór umowy.
Dokumenty wymienione powyżej stanowią załączniki do SWZ.
Zakres rzeczowy robót należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania (wnioski) Wykonawców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45432210-9 - Wykładanie ścian

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zakres tych zamówień nie przekroczy 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu zakresu niniejszego zamówienia – w stosunku do tego opisanego w niniejszym postępowaniu (w dokumentacji postępowania). Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym w dokumentacji niniejszego postępowania. Wartość zamówienia bez zamówień z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp wynosi 180 291,45 zł netto. Zamówienia uzupełniające stanowią kwotę 90 145,73 zł netto.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp), tj. w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1 posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną wraz z wykonaniem instalacji sanitarnych, o wartości minimum 80 000,00 zł brutto.
Uwagi! a) Wykonawca może wykazać robotę budowlaną - w zakres której wchodziły różne prace budowlane - pod warunkiem spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 5.1.1. SWZ, pod względem rodzaju robót (budowane + sanitarne) jak i kwoty,
b) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum) ww. warunek spełniony zostanie, jeżeli przynajmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum go spełnia,
c) Poprzez należyte wykonanie ww. zamówień, Zamawiający rozumie ich odbiór przez zamawiających bez zastrzeżeń/bez uwag.
1.2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
a) osobą (która będzie wykonywała zamówienie), pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane),
b) osobą (która będzie wykonywała zamówienie) posiadającą uprawnienia SEP do 1 kV E,
c) osobą (która będzie wykonywała zamówienie) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane.
Uwagi! Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolności technicznej, zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający dopuszcza by jedna (ta sama) osoba łączyła w sobie kompetencje wymagane w punktach powyżej (wszystkie lub niektóre).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w celu wstępnego potwierdzenia). Oświadczenia składane są odpowiednio przez: - samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu (potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu) – jeżeli dotyczy.
2. Oświadczenie o aktualności informacji zawartej w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania. Oświadczenie składane jest odpowiednio przez: - samego Wykonawcę, - każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - podmiot/-y, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

I.1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - zgodnie z SWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z SWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych tego podmiotu(zgodnie z art. 118 ustawy Pzp), w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy (zgodnie z SWZ). 4. Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - zgodnie z SWZ. 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 6. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub innego właściwego rejestru. Zamiast dokumentów wymienionych powyżej, Wykonawca może w Formularzu ofertowym wskazać dane umożliwiające dostęp do dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego (poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych). II. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa: 1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartej w oświadczeniu, o których mowa w pkt 7.4. SWZ (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - zgodnie z SWZ. 2. Wykaz robót - zgodnie z SWZ. 3. Wykaz osób - zgodnie z SWZ. Dokumenty wymagane w postępowaniu oraz sposób ich złożenia został opisany w SWZ udostępnionej na stronie prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (zostały opisane w SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera Wzór umowy, który stanowi załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający przewidział możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 1 w Krakowie - zgodnie z SWZ,
2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dzieli zamówienia na części, ani nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz pociągnąłby za sobą potrzebę skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących ten sam zakres zamówienia. Zagroziłoby to właściwemu wykonaniu zamówienia. Ponadto w przypadku odpowiedzialności w ramach udzielanej gwarancji na wykonane prace, problemem mogłoby być ustalenie jednoznacznego powodu wystąpienia wady i sposobu jej usunięcia, co mogłoby powodować ograniczenie gwarancji dla pozostałego zakresu prac, wykonanych przez innego Wykonawcę. Ze względu na powyższe Zamawiający odstępuje od podziału zamówienia na części udzielane w ramach odrębnych postępowań lub pozwolenia na składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający (w świetle art. 95 ustawy Pzp) przewiduje wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę) w trakcie realizacji zamówienia na podstawie stosunku pracy osób, które wykonują czynności związane z robotami budowlanymi tj. prace fizyczne (prace wyburzeniowe, demontażowe, tynkarskie, montażowe, posadzkarskie, elektryczne, sanitarne i inne roboty wykończeniowe, zgodne z zakresem zamówienia) - zgodnie z SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domków jednorodzinnych - Myślenice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI