IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięćtysięcy złotych 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniejjednej z wymienionych poniżej okoliczności oraz określa warunki tych zmian: 1) W przypadkuzmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotuUmowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem Umowy. W takimprzypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w § 4Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzeniaza roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 2) W przypadku zmianyregulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy, wprowadzonych pozawarciu Umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji Umowy, Zamawiającydopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji Umowy, wysokości wynagrodzenia, określonego w §4 Umowy, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, określonego w § 2 ust. 1 Umowy.3) W przypadku przestojów lub opóźnień w realizacji przedmiotu Umowy, wywołanychprowadzonymi równolegle pracami budowlanymi lub montażowymi przez inne podmioty lubprzyczynami niezależnymi od stron Umowy bądź zależnymi wyłącznie od ZamawiającegoZamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy,określonego w § 2 ust. 1 Umowy, odpowiednio o okres opóźnienia spowodowanego jedną z ww.przyczyn. 4) W przypadku obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotuUmowy, zastosowania rozwiązań zamiennych, Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu prac, przyczym wyłącznie w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami, wymaganiamitechnicznymi oraz normami, prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy lub zmianęwynagrodzenia, określonego w § 4 Umowy, w zakresie uwzględniającym zmieniony zakres prac orazjeżeli wskutek wprowadzenia zmian w zakresie prac wystąpi opóźnienie, bądź przewidywany okresrealizacji zmienionego zakresu prac będzie dłuższy od dotychczasowego, Zamawiający dopuszczamożliwość zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, określonego w § 2 ust. 1Umowy poprzez wydłużenie odpowiednio o okres takiego opóźnienia lub o okres o jaki czaskonieczny dla wykonania przedmiotu Umowy po wprowadzonych zmianach będzie dłuższy od czasuwykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed taką zmianą. 5) W przypadku, gdy z przyczyntechnicznych, które nie mogły być przewidziane przez Zamawiającego pomimo dołożenia należytejstaranności lub które ujawniły się podczas wykonywania prac lub gdy jest to korzystne dla interesupublicznego lub interesu Zamawiającego w zakresie w jakim korzyść może polegać na: a) zmianachmających wpływ na przyspieszenie wykonania, b) zmianach mających wpływ na obniżenie kosztuponoszonego przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie, lub użytkowanie, c) zmianachmających wpływ na poprawę sprawności, wydajności wykonanych robót dla Zamawiającego, d)zmianach mających wpływ na poprawę bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnieniaprocesu budowy, e) zmianach mających wpływ na poprawę bezpieczeństwa użytkowania, f) zmianachmających wpływ na poprawę parametrów technicznych, g) zmianach mających wpływ na poprawęparametrów funkcjonalno-użytkowych, h) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologicznylub zmiany obowiązujących przepisów, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobuwykonania przedmiotu Umowy, zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy lub zmianę wynagrodzeniaokreślonego w § 4 Umowy oraz jeżeli wskutek wprowadzenia tych zmian wystąpi opóźnienie lubwydłużenie czasu koniecznego dla wykonania przedmiotu Umowy, Zamawiający dopuszcza zmianęterminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy poprzez wydłużenie o okres takiego opóźnienia lubo okres, o jaki czas konieczny dla wykonania przedmiotu Umowy po wprowadzonych zmianachbędzie dłuższy od czasu wykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed taką zmianą. 6) W przypadku działania siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzneniemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez Stronę lub Strony Umowy, azaistniałe po zawarciu Umowy, w szczególności takie jak: a) wojny, działania wojenne, inwazje, b)terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe, c) rozruchy, z wyjątkiem tych, które są ograniczonewyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, d)zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, zwyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji, e) działania siłprzyrody, w tym huragany lub powodzie, f) ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub teżspory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona Umowy nie mogłazapobiec, Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania umowy jednakże tylko w takimzakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej, Wykonawca mógł wykonać przedmiot Umowy wsposób prawidłowy oraz jeżeli w wyniku działania siły wyższej wystąpi opóźnienie, dopuszcza zmianęterminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, określonego w § 2 ust. 1 Umowy, poprzezprzedłużenie o okres takiego opóźnienia. 7) W przypadku natrafienia podczas wykonywania pracprzez Wykonawcę na przeszkody w postaci niezinwentaryzowanego mienia, stanowisk lub zabytkówarcheologicznych i podobnych przeszkód, o ile istnienie tego rodzaju przeszkód nie mogło byćprzewidziane przez Zamawiającego pomimo dołożenia należytej staranności, Zamawiający dopuszczazmianę sposobu wykonania Umowy w niezbędnym zakresie tak, aby Wykonawca po ustaniu lubusunięciu przeszkód mógł wykonać prawidłowo przedmiot Umowy. 8) W przypadku wystąpienianiemożliwych do przewidzenia warunków terenowych, w szczególności istnienia podziemnych sieci,instalacji, urządzeń lub niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, Zamawiający dopuszczamożliwość zmiany wynagrodzenia, określonego w § 4 Umowy oraz jeżeli w wyniku opisanychpowyżej przeszkód wystąpi opóźnienie w robotach, Zamawiający dopuszcza zmianę terminuzakończenia realizacji przedmiotu Umowy, określonego w § 2 ust. 1 Umowy poprzez przedłużenie ookres takiego opóźnienia. 9) W przypadku przestojów lub opóźnień w wykonywaniu prac przezWykonawcę będących następstwem błędów w wymaganiach Zamawiającego, jednakże z wyłączeniembłędów jakie doświadczony Wykonawca dokładając należytej staranności powinien wykryć w trakciebadania wymagań Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia,określonego w § 4 Umowy oraz jeżeli wskutek opóźnień w wykonywaniu prac wystąpi opóźnienie lubwydłużenie czasu koniecznego dla wykonania przedmiotu Umowy, Zamawiający dopuszcza zmianęterminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, określonego w § 2 ust. 1 Umowy, poprzezwydłużenie o okres takiego opóźnienia lub o okres o jaki czas konieczny dla wykonania przedmiotuUmowy po wprowadzonych zmianach będzie dłuższy od czasu wykonania przewidzianego dlaWykonawcy przed taką zmianą. 10) W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z określonych robót —nastąpi pomniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy owartość tych robót wynikającą z Kosztorysu Ofertowego stanowiącego zał. nr 1 do Umowy. 11) Wprzypadku robót zamiennych — rozliczenie zostanie dokonane metodą różnicową pomiędzy wartościąrobót pierwotnie przewidzianych, ustaloną w oparciu Kosztorys Ofertowy, a wartością robótzamiennych wynikającą z kosztorysu robót zamiennych przygotowanego przez Wykonawcę w oparciuo następujące założenia: stawki robocizny ustalone są na takim poziomie jak w KosztorysieOfertowym, stawki materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za dany kwartał, a wprzypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu ośrednie stawki i ceny rynkowe dla danych robót i następnie zaakceptowanego przez Zamawiającego,która to wartość zostanie doliczona/odliczona do/od wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 12) Wprzypadku konieczności zlecenia robót dodatkowych, Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzeniaokreślonego w § 4 Umowy i terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, określonego w § 2ust. 1 Umowy, poprzez wydłużenie o okres niezbędny do dokończenia robót. 13) W przypadkuuzgodnienia pomiędzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu Umowy, określonego w § 2ust. 1 Umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę skutkującą skróceniem terminu realizacji przedmiotuUmowy o uzgodniony okres. 14) W przypadku, gdy w Umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskielub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień Umowy, w których występują takieoczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe. 15) W przypadku ewentualnego zawarcia przezZamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu,Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie: a) sposobu rozliczania lub warunków dokonywaniapłatności, b) terminu realizacji niniejszej Umowy, określonego w § 2 ust. 1 Umowy, 16) Zamawiającyprzewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień nieistotnych Umowy (nie stanowiących zmianistotnych niniejszej umowy). 17) W przypadku zmiany kierownika budowy/robót (jedynie zauprzednią pisemną zgodą Zamawiającego) na wniosek Wykonawcy w przypadku: a) choroby lubinnych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy/robót, b) nie wywiązywania się kierownikabudowy/robót z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana kierownika budowy/robotstanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 18) Wprzypadku zmiany kierownika budowy/robót na wniosek Zamawiającego w przypadku, gdy niewykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienićkierownika budowy/robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającegoterminie. 19) W przypadku zmian kierownika budowy/robót, o których mowa w ust. 17 i 18, nowykierownik budowy/robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty. 20) Wprzypadku zmian dotyczących podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-24, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: