Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜„Remont stopnia wodnego km 20+300 na rzece Wschodniej, Utrzymanie rzeki Sanicy wraz z konserwacją jazu piętrzącego w km. 16+800”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜krzysztof.madej@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜„Remont stopnia wodnego km 20+300 na rzece Wschodniej, Utrzymanie rzeki Sanicy wraz z konserwacją jazu piętrzącego w km. 16+800”
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-60d63809-cce9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00010273/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.38 Roboty budowlane na terenie NW Staszów - RZGW Kraków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜www.przetargi.wody.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜www.przetargi.wody.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Zgodnie zart. 61 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej "ustawąPzp", komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, zapośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:https://przetargi.wody.gov.pl/. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania zOgłoszenie nr 2021/BZP 00077258/01 z dnia 2021-06-092021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - UsługiPlatformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dlaWykonawców.Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Dokumentyzwiązane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowympostępowaniem.Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt14.1 – 14.6specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki„Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami. Za datę wpływuwszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeńskładanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie. Zamawiającyzaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf,.xls.Zamawiający informuje, że adres e-mail: wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie doprzesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest toadres do komunikacji z Wykonawcami. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemPlatformy wynosi 150 MB. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowaniadokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jakozałączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowańdokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu PrezesaRady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Informacja dotycząca przetwarzania danychosobowych.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej„RODO”, informuję,że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PaństwoweGospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa,REGON: 368302575, NIP:527-282-56-16; b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WPmożliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego oznaczonego numerem postępowania KR.ROZ.2810.17.2021 prowadzonym na podstawieprzepisów ustawy z dnia11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;d) odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca rokukalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówień publicznych; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób automatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h) posiada Pani/Pan: -napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawieOgłoszenie nr 2021/BZP 00077258/01 z dnia 2021-06-092021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiart. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie zprawa do sprostowania lub uzupełnienianie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawyz dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralnościprotokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzaniedanych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO) nie przysługuje Państwu: - wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPaństwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜KR.ROZ.2810.43.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest „Remont stopnia wodnego km 20+300 na rzece Wschodniej” Przedmiotowy zakres prac obejmuje:• remont konstrukcji betonowych i żelbetowych jazu• naprawę uszkodzeń powierzchniowych poprzez ręczną reprofilację powierzchni konstrukcji betonowych jazu i powierzchni przyczółków betonowych jazu • wykonanie iniekcji w poziomej dylatacji przyczółków jazu• demontaż i montaż konstrukcji kładki stalowej dla pieszych, wyważenie i scalenie na nowych żelbetowych przyczółkach i stalowej podporze• czyszczenie ręczne i malowanie konstrukcji pełnościennych kładki jazu
4.2.6.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:C - Cena – kryterium 60%;D – Doświadczenie kierownika robót budowlanych – kryterium 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie kierownika robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:C - Cena – kryterium 60%;D – Doświadczenie kierownika robót budowlanych – kryterium 40 %;4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie rzeki Sanicy wraz z konserwacją jazu piętrzącego w km. 16+800” Przedmiotowy zakres prac obejmuje:• wykoszenie porostów ręcznie wraz z wygrabieniem ze skarp cieku• wydobycie z dna cieku roślin korzeniących się – hakowanie • ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych wraz z wywiezieniem materiału• skucie i reprofilacja (wypełnienie ubytków) pow. pionowych przyczółków jazu zaprawą polimerową• spawanie stopy prowadnicy jazu• wykonanie i założenie szandorów na jazie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów: C - Cena – kryterium 60%;D – Doświadczenie kierownika robót budowlanych – kryterium 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie kierownika robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów: C - Cena – kryterium 60%;D – Doświadczenie kierownika robót budowlanych – kryterium 40 %;4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4