Remont śluzy małej – stopień wodny Zawada. Etap II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont śluzy małej – stopień wodny Zawada. Etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-24
  • Numer ogłoszenia552775-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552775-N-2020 z dnia 2020-06-24 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach : Remont śluzy małej – stopień wodny Zawada. Etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska   80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (22) 37 20 260, e-mail gliwice@wody.gov.pl, faks +48 (22) 37 20 295.
Adres strony internetowej (URL): www.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.przetargi.wody.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przetargi.wody.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, zgodnie z wymaganiami SIWZ. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Opolu ul. Odrowążów 2, 45-089 Opole

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont śluzy małej – stopień wodny Zawada. Etap II
Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.60.2020.MS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Remont śluzy małej – stopień wodny Zawada. Etap II”.Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje m.in.:1) Roboty rozbiórkowe  Wykucie, demontaż istniejących elementów stalowych: okuć, blach, krat, barierek zejściowych i innych, oraz ponowny ich montaż wraz z robotami towarzyszącymi, Skucie okładziny klinkierowej gr. do 25 cm na: schodach, ścianach, koronach GG i GD strona lewa oraz prawa, wraz z robotami towarzyszącymi, Skucie betonowych płyt gr. do 26 cm przy schodach, GG, strona lewa i prawa wraz z robotami towarzyszącymi, Załadunek, transport i wywóz materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów wraz z opłatą za składowanie, Zmycie ciśnieniowe wodą rozkutych powierzchni ceglanych, czyszczenie strumieniowo – wodne wysokociśnieniowe,  Wykucie, demontaż istniejących ciosów granitowych: czyszczenie strumieniowo cierne, oraz ponowny ich montaż wraz z robotami towarzyszącymi. 2) Roboty brukarskie – chodnik na peronie śluzy przy schodach głowy górnej  Ułożenie geowłókniny igłowanej z polipropylenu o masie powierzchniowej min 250 g/m2 wytrzymałości na rozciąganie min. 20 kN/m i wytrzymałości na przebicie statyczne min. 3,5 KN (np. BENTEC PP/NW 21 lub równoważnej) Ułożenie obrzeży betonowych (nowych) o wym. 100x30x8 cm na podbudowie betonowej z oporem Vbet=4,08 m3 wraz z robotami towarzyszącymi Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej Polbruk gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. warstwy 5 cm oraz na podbudowie z tłucznia o frakcji 0-31.5 warstwa gr. 15cm wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi3) Roboty malarskie – głowa dolna śluzy Piaskowanie dwustronne granulatem bezkwarcowym powierzchni poziomych (blachy i kraty) na koronie głowy dolnej o wym. w rzucie - usunięcie wcześniej nałożonych powłok, Malowanie dwustronne powierzchni stalowych elementów (blach i krat) na koronie o wym. w rzucie, łącznie z okuciami metalowymi wnęk, Stosować farby epoksydowe grubopowłokowe, przeznaczone do długotrwałego zabezpieczenia konstrukcji eksploatowanych w wodzie rzecznej, minimalna grubość warstwy 500 μm,4) Roboty malarskie - głowa górna śluzy  Piaskowanie dwustronne granulatem bezkwarcowym powierzchni poziomych (blachy i kraty) na koronie głowy dolnej o wym. w rzucie - usunięcie wcześniej nałożonych powłok, Malowanie dwustronne powierzchni stalowych elementów (blach i krat) na koronie o wym. w rzucie, łącznie z okuciami metalowymi wnęk, Stosować farby epoksydowe grubopowłokowe, przeznaczone do długotrwałego zabezpieczenia konstrukcji eksploatowanych w wodzie rzecznej, minimalna grubość warstwy 500 μm, łącznie z robotami towarzyszącymi. Cena wraz z kosztami rusztowania.5) Odtworzenie powierzchni ceglanych na głowie dolnej śluzy Odbudowa poziomych powierzchni korony i pionowych powierzchni ściany (wg rys ), cegła klinkierowa (za cegłą zaprawa) wraz ze spoinowaniem, Odbudowa krawędzi koron na styku powierzchni poziomych korony ze ścianą pionową (na głębokość 13 cm i 26 cm w poziomie, długość rolki z cegły 18,7 mb),  Betonowanie na styku powierzchni poziomych głowy ze ścianami, w miejscach z ubytkami, na powierzchniach poziomych beton C 20/25 wraz z robotami towarzyszącymi, Zmycie ciśnieniowe wodą odbudowanych powierzchni oraz, staranne czyszczenie powierzchni przeznaczonych do uzupełnienia spoinowania, Uzupełnienie spoinowania, Wykonanie dylatacji szer. 1-1,5 cm między skrzydełkiem i głową dolną prawą (głębokość ograniczona wałkiem z polietylenu) zamknięta od góry elastyczną masą np.. Typu Sikkaflex lub Pasticol K2D (lub równoważne),  Naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej natryskiem przewidzieć użycie rusztowań. 6) Roboty konstrukcyjne murowe na schodach głowy górnej Betonowanie przy GG, wykonanie podbudowy z betonu C 20/25 pod pierwszym stopniem przy schodach na lewej i prawej stronie głowy górnej wraz z robotami towarzyszącymi,  Wykonanie nawierzchni z okładziny klinkierowej na schodach, Zmycie ciśnieniowe wodą odbudowanych powierzchni ceglanych, czyszczenie strumieniowo wodne wysokociśnieniowe,  Naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej natryskiem schodów z okładzin klinkierowych, 7) Odtworzenie powierzchni ceglanych na głowie górnej śluzy  Odbudowa poziomych powierzchni korony i pionowych powierzchni ściany (wg rys ), cegła klinkierowa (za cegłą zaprawa) wraz ze spoinowaniem, Odbudowa krawędzi koron na styku powierzchni poziomych korony ze ścianą pionową (na głębokość 13 cm i 26 cm w poziomie, długość rolki z cegły 50,89 mb), Betonowanie na styku powierzchni poziomych głowy ze ścianami, w miejscach z ubytkami, na powierzchniach poziomych beton C 20/25,  Zmycie ciśnieniowe wodą odbudowanych powierzchni oraz staranne czyszczenie powierzchni przeznaczonych do uzupełnienia spoinowania, Uzupełnienie spoinowania, Naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej natryskiem przewidzieć użycie rusztowań (wraz z kosztami zakupu i dostawy materiału).

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45442200-9
45262500-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zamówienia w wysokości co najmniej 50 000,00 zł.Uwaga: W przypadku złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawcy wykazują łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:1 robotę budowlaną o wartości brutto minimum 100 000,00 zł, (lub 2 roboty budowlane o wartości brutto minimum 50 000,00 zł każda) której przedmiotem zamówienia było wykonanie robót budowlanych, których zakres obejmował budowę, odbudowę, przebudowę lub remont budowli hydrotechnicznych np. śluz, jazów, przepompowni na rzekach lub kanałach.2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi:kierownik budowy (jedna osoba) posiadający: minimum 3-letni staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi (licząc od daty uzyskania uprawnień) w tym min. roczne doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na obiektach hydrotechnicznych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, udzielone w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne wydane wg wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz być zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm.).Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) lub ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650 oraz z 2014 r. poz. 1004), dopuszcza się także kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).Uwaga: W przypadku podania wartości robót budowlanych w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, wykonawcy wykazują łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert zgodnie z zapisami pkt 7.2.2 SIWZ.2. wykaz robót budowlanych (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 6 w Części V SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,3. wykaz osób (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 7 w Części V SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. Informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczeniewykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowaw art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniuo udzielenie zamówienia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 w Części V SIWZ). WYKONAWCAZAGRANICZNY 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ – składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentu, o którym mowa w pkt 12.1 SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającymodpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lubprzed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 12.1 SIWZ odnoszące się do wymaganego terminuważności dokumentu stosuje się. OFERTA WSPÓLNA Zamawiający, dopuszcza możliwość składaniaoferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawyPzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1. Wykonawcywystępujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawieprzedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przezZamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty. 3.Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takiepełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w pkt 9.3.8 SIWZ. 4. Wodniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SIWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnieprzez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawcówskładających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.5SIWZ. 5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenieWykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(zgodne w treści z Załącznikami Nr 2 i 3 w Części V SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celemwstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie niepodlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp orazspełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w zakresie, w którym każdy z nichwykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. ażdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw dowykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenialub dokumenty wymienione w pkt 10.3 i 10.4 SIWZ składa każdy z Wykonawców występującychwspólnie. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCHPODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIAPODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegaćna zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja zobowiązaniastanowi Załącznik Nr 5 w Części V SIWZ). 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcyprzez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcęspełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotupodstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. Wodniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują robotybudowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności technicznelub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnieniaprzez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawywykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1)zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 2) zobowiązał się do osobistegowykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakieZamawiający określił w postępowaniu. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innychpodmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszczainformację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 10.2.4 i 10.2.5 SIWZ. 7. Wcelu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadachokreślonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniuumożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączącyWykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobówinnego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przywykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniuzamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniudo warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapiepostępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie częścizamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome,podać firmy podwykonawców. PEŁNOMOCNICTWO Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lubzałączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik. Pełnomocnik może byćustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lubnotarialnie poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentusporządzony przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:2.1. pieniądzu;2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;2.3. gwarancjach bankowych;2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.5 SIWZ musi być złożony w oryginale w siedzibie Zarządu Zlewni w Opolu, ul. Odrowążów 2, Sekretariat (I piętro, pok. 8). Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach Nr: 54 1130 1017 0020 1510 6790 0003.W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w sprawie nr GL.ROZ.2810.60.2020.MS”.5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy stanowiącego Część II SIWZ.2. Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.3. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 13 Wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domu jednorodzinnego SSO/SSZ - Wiązowna
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domu jednorodzinnego SSO/SSZ. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI