„Remont śluzy małej – stopień wodny Krępa. Etap V”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont śluzy małej – stopień wodny Krępa. Etap V”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-06-22
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00192015
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont śluzy małej – stopień wodny Krępa. Etap V”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368302575

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Sienkiewicza 2

1.11.4.) Miejscowość: Gliwice

1.11.5.) Kod pocztowy: 44-100

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gliwice@wody.gov.pl lub zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: gliwice.wody.gov.p

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont śluzy małej – stopień wodny Krępa. Etap V”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b13d37e7-e26b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.154 Remont śluzy małej - stopień wodny Krępa. Etap V

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp,
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej –
zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem:
https://przetargi.wody.gov.pl/ w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem
z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”),
Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: gliwice@wody.gov.pl oraz
zamówienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania
informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych
odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa
w SWZ, są to oryginalne dokumenty lub oświadczenia w postaci elektronicznej, tj. w postaci dokumentu elektronicznego. Cyfrowe
odwzorowania dokumentu lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, są to cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń
sporządzonych w postaci papierowej poświadczone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem cyfrowego
odwzorowania dokumentu lub oświadczenia dokonuje się w postaci elektronicznej, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Oferta sporządzana
jest w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w Instrukcji oferenta dostępnej na Platformie. Ofertę należy złożyć w oryginale. Wykonawca, nie później niż wraz z przekazaniem tych informacji, ma
prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W
przypadku zastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca jest zobowiązany przekazać je w
wydzielonym (odrębnym) pliku (podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym) i oznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy
ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adreseme-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania
GL.ROZ.2810.55.2022.EWK prowadzonym na podstawie Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku
kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.55.2022.EWK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 512195,12 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty na zadaniu pn.: „Remont śluzy małej – stopień wodny Krępa. Etap V” polegające na wykonaniu piątego etapu remontu śluzy małej w Krępa. Śluza wchodzi w skład stopnia wodnego Krępa i zlokalizowana jest na lewym brzegu Odry w m. Rozwadza.
Zakres prac obejmujących realizację zadania:

1. Prace przygotowawcze i rozbiórkowa.
 Usunięcie rumowiska z obszaru bezpośrednio przylegającego do zamknięć szandorowych od strony komory śluzy w obrębie głowy górnej,
 Demontaż zamknięcia szandorowego na głowie górnej, w cenie należy uwzględnić dostarczenie zamknięć we wskazane miejsce na stopniu Krępa,
 Montaż zamknięcia szandorowego na głowie dolnej, w cenie należy uwzględnić dostarczenie niezbędnych materiałów, przygotowanie warsztatowe pali skrzynkowych z grodzic GU16-400 o długości ok. 16 m, złożonych na terenie stopnia Krępa, z przeznaczeniem na wykonanie zamknięcia remontowego,
 Wykonanie uszczelnienia zamknięcia remontowego z pali GU16 – 400 przy pomocy geowłókniny oraz tarcicy w ilości 0,21 m3, do wykonania prac przewidzieć użycie zespołu nurkowego z użyciem sprzętu pływającego,
 Wykonanie nasypu z piasku przy uszczelnieniu zamknięcia remontowego z użyciem sprzętu pływającego
 Montaż pomp z użyciem zestawu pływającego i spompowanie wody z komory śluzy,
 Utrzymanie komory śluzy w stanie odpompowania,
 Rozkucie krawędzi głowy na styku powierzchni poziomych korony ze ścianą pionową, kucie na głębokość 13 cm i 26 cm w poziomie,
 Rozkucie pozostałej części powierzchni poziomej klinkierowej okładziny korony głowy dolnej,
 Wykonanie/demontaż istniejących elementów stalowych: okuć, 2 szt. ramek pod postumenty, wałka napędów, barierka na głowie dolnej, blach, i innych elementów oraz ponowny ich montaż, wraz z robotami towarzyszącymi,
 Zmycie ciśnieniowe (hydrodynamicznie) wodą powierzchni skutych korony głowy dolnej,
 Załadunek, transport i wywóz materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów wraz z opłatą za składowanie,
 Montaż, utrzymanie oraz rozbiórka rusztowań,
 Rozkucie klinkierowych okładzin pionowych ścian głowy dolnej na głębokość 15 cm,
 Rozkucie krawędzi ścian przy zamknięciach szandorowych i wnękach na mechanizm zamknięcia motylkowe wrót (na głębokość 13 cm i 26 cm w poziomie, długość rolki z cegły 2,5 mb),
 Załadunek, transport i wywóz materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów wraz z opłatą za składowanie,
 Zmycie ciśnieniowe wodą powierzchni skutych ścian pionowych oraz staranne czyszczenie powierzchni ciosów granitowych.

2. Odtworzenie ścian pionowych GDL i GDP. Prace z użyciem rusztowań
 Zakup, dostawa i odbudowa ścian pionowych z cegły klinkierowej wraz ze zbrojeniem co 4 warstwa i kotwieniem na głębokość ~ 45 cm,
 Zakup, dostawa i odbudowa krawędzi na styku powierzchni poziomych i ścian pionowych z cegły klinkierowej zaokrąglonej,
 Zmycie ciśnieniowe wodą powierzchni pionowych ścian odtworzonych oraz starych przeznaczonych do uzupełnienia spoinowań)
 Zakup, dostawa i uzupełnienie spoinowania na ścianach pionowych,
 Zakup, dostawa i naniesienie natryskiem hydrofobowej warstwy zabezpieczającej,

3. Roboty budowlane betonowe. Prace z użyciem rusztowań.
 Zakup, dostawa i wypełnienie betonem C20/25 z dodatkiem włókien polipropylenowych, wolnych przestrzeni m.in. przy ciosach granitowych i za odbudowanymi ścianami z cegły klinkierowej,
 Zakup, dostawa i wypełnienie betonem C20/25 z dodatkiem włókien polipropylenowych, wolnych przestrzeni (za cegłą) w narożach głowy górnej wraz z dodatkowym kotwieniem za pomocą prętów stalowych,

4. Odtworzenie powierzchni poziomych – korony GDL i GDP.
 Zakup, dostawa i odbudowa poziomych powierzchni korony z cegły klinkierowej (za cegłą zaprawa) wraz ze spoinowaniem,
 Demontaż, renowacja i ponowny montaż ciosów kamiennych wraz ze spoinowaniem oraz robotami towarzyszącymi.
 Zakup, dostawa i odbudowa krawędzi głów na styku ze ścianami pionowymi z cegły klinkierowej zaokrąglonej,
 Zmycie ciśnieniowe wodą odbudowanych powierzchni korony głów oraz powierzchni istniejących wnęk mechanizmów na głowach,
 Zakup, dostawa i uzupełnienie spoinowania powierzchni istniejących wnęk mechanizmów oraz koron na głowach.
 Zakup, dostawa i naniesienie natryskiem hydrofobowej warstwy zabezpieczającej,
 Zakup, dostawa i wykonanie okładziny z cegły klinkierowej na powierzchni istniejących wnęk mechanizmów na głowach wraz z robotami towarzyszącymi.

5. Wykonanie i montaż elementów stalowych.
 Zakup, transport i montaż nowych elementów stalowych wraz z robotami towarzyszącymi. W miejscach mocowania pali na głowie dolnej od strony awanportu i blachy na zamknięciu kanału obiegowego oraz elementy wzmacniające ram i postumentów należy dospawać elementy łączące. Cena obejmuje konieczne materiały montażowe t.j. kotwy, łańcuchy, zaprawę do podlewek pod słupki itp. wraz z robotami towarzyszącym.,
 Demontaż istniejących barierek oraz ponowny ich montaż wraz z wywierceniem otworów i montażem za pomocą kotew gwintowanych , mocowanych przy pomocy preparatów na bazie żywicy epoksydowej (łącznie z kosztem zakupu i dostawą materiału). Cena obejmuje wykonanie wzmacniających połączeń spawanych i konieczną stal montażową.,
 Wykonanie, dostawa (wywiercenie otworów i montaż preparatem na bazie żywicy epoksydowej) kotew gwintowanych fi 20 mm L= 25 cm, mocujących elementy stalowe wraz z robotami towarzyszącymi.

6. Prace malarskie – głowy dolnej śluzy.
 Piaskowanie dwustronne granulatem bezkwarcowym elementów stalowych (blach, łożyska z podstawą, okucia metalowe wnęk) na koronach głowy dolnej
 Malowanie dwustronne natryskiem pneumatycznym farbami do gruntowania epoksydowymi konstrukcji pełnościennych (blach, krat i łożyska z podstawą, okucia metalowe wnęk) np. - ,
- grubopowłokowymi jako podkład dwuskładniowy o grubości powłoki 450 µm po malowaniu
- farbami nawierzchniowymi poliuretanowymi, dwuskładnikowymi do ostatecznego malowania o grubości powłoki 50 µm,
po malowaniu, łączna grubość powłoki po malowaniu= 500 µm, wraz z robotami towarzyszącymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 okres gwarancji – waga 40 %

3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”.

4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.

4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany okres gwarancji w następujący sposób:

1) za zaoferowanie okresu gwarancji do 60 miesięcy od daty odbioru robót - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
2) za zaoferowanie okresu gwarancji do 54 miesięcy od daty odbioru robót – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 30 punktów,
3) za zaoferowanie okresu gwarancji do 48 miesięcy od daty odbioru robót – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
4) za zaoferowanie okresu gwarancji do 42 miesięcy od daty odbioru robót – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 10 punktów,
5) za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji, tj.: do 36 miesięcy od daty odbioru robót – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 punktów.

W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji lub zadeklaruje więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający przyjmie najkrótszy okres gwarancji wskazany w SWZ i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca poda okres gwarancji dłuższy od najdłuższego okresu gwarancji wskazanego w SWZ, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium, a jako okres gwarancji przyjmie okres zadeklarowany w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca poda termin wykonania krótszy od minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji wskazanego w SWZ, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie ze wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dot. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Określenie warunku:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych umożliwiających realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00zł

Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:

1. posiadanie wiedzy i doświadczenia
Określenie warunku:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej:
- jedną robotę budowlaną o wartości brutto minimum 600 000,00 zł, której przedmiotem zamówienia było wykonanie robót budowlanych, których zakres obejmował budowę, przebudowę lub remont budowli hydrotechnicznej np. śluz, jazów, przepompowni na rzekach lub kanałach.
lub
- 3 roboty budowlane o wartości brutto minimum 200 000,00 zł każda, której przedmiotem zamówienia było wykonanie robót budowlanych, których zakres obejmował budowę, przebudowę lub remont budowli hydrotechnicznej np. śluz, jazów, przepompowni na rzekach lub kanałach.
Zadania muszą być zakończone i potwierdzone protokołem odbioru końcowego.

Jako wykonanie robót należy rozumieć wykonanie i zakończenie robót potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego robót.

Uwaga: Wykonawca wskaże wykonane roboty budowlane wraz z podaniem ich zakresu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej wykazuje jeden z nich.

2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Określenie warunku:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia (osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. W tym:

1. Kierownik budowy
Minimalna liczba osób: 1 (jedna osoba)
Wykształcenie: Techniczne
Uprawnienia: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, udzielone w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne wydane wg wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami w branży inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. z dnia 2 grudnia 2021r.. Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.), i w trybie przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do PIIB i wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
Doświadczenie:
minimum 3-letni staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi (licząc od daty uzyskania uprawnień) w tym min. roczne doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na obiektach hydrotechnicznych.
Osoba ta w okresie wykazywanego doświadczenia zawodowego musi posiadać uprawnienia, o których mowa powyżej.


Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzje w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) lub ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. Nr 63, poz. 394 z 2013 r. poz. 1650 oraz z 2014 r. poz. 1004), dopuszcza się również kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo Budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.).

Wskazane w pkt 7.2.4.2 SWZ osoby powinny biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy wskazane osoby nie wykazują się biegłą znajomością języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na własny koszt tłumacza, na cały okres realizacji przedmiotu umowy.

Wymóg dysponowania osobami wskazanymi w pkt 7.2.4.2 SWZ powinien być traktowany przez Wykonawcę jako minimalne wymaganie Zamawiającego dla wykazania spełniania przez niego warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 . Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści Załącznika nr 10 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o treści Załącznika nr 9 do SWZ.
3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
2. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1
pkt 4,5,8 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 15 kwietnia 2022 roku poz. 835) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. oświadczenie, zgodne w treści z oświadczeniem zamieszczonym w Załączniku Nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
5. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby zamieszczono w Załączniku Nr 4 do SWZ.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
5.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
5.2 sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
5.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne w treści z Załącznikiem nr 12 do SWZ, w przypadkach, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium:
w kwocie 5 000,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 gwarancjach bankowych;
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału,
tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcę dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez:
Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach
Nr: 54 1130 1017 0020 1510 6790 0003
W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr GL.ROZ.2810.55.2022.EWK”
5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 ppkt a) i 3 ustawy Pzp.
Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 8, ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części zamówienia.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust.1ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 13 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W celu dokonania właściwej wyceny, zaleca się, przed przygotowaniem i złożeniem oferty dokonanie wizji terenowej przedmiotu zamówienia na następujących zasadach:
a) udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy i jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty, każdy z wykonawców chcący wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązany jest do uprzedniego poinformowania Zamawiającego o chęci uczestniczenia w wizji lokalnej telefonicznie do przedstawiciela Zamawiającego, tj. Panią Joanną Kwiecień-Krawczyk pod nr tel.: 48 (77) 407 47 01 ustalając datę i godzinę przybycia w terminie od 06.06.2022r. do 10.06.2022r.
b) Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia podczas wizji lokalnej. Wszelkie pojawiające się w trakcie wizji lokalnej pytania i wnioski wykonawców winny zostać przesłane w formie elektronicznej do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/ w trybie określonym w ustawie Pzp.
c) Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt,
d) Zamawiający nie zapewnia ubezpieczenia przedstawicieli Wykonawców od jakichkolwiek wypadków czy szkód poniesionych przez Wykonawcę w związku z prowadzoną wizją lokalną,
e) przedstawiciele Wykonawcy nie mają prawa bez uzgodnienia z Zamawiającym do podejmowania w trakcie wizji lokalnej jakichkolwiek działań i czynności na terenie objętym wizją lokalną.
f) W trakcie wizji lokalnej zostanie spisana notatka służbowa przez przedstawiciela Zamawiającego, w której zostaną odnotowane: dane uczestników oraz data przeprowadzenia wizji lokalnej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI