Remont śluzy małej – stopień wodny Krapkowice. Etap III

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont śluzy małej – stopień wodny Krapkowice. Etap III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-29
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00113721
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont śluzy małej – stopień wodny Krapkowice. Etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont śluzy małej – stopień wodny Krapkowice. Etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0138da56-e47d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Roboty budowlane związane z utrzymaniem oraz inwestycyjne prowadzone na terenie ZZ Opole, RZGW Gliwice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy
Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.2. Korzystanie z
Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem
przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.3. Korzystanie z Platformy nie wymaga
zarejestrowania konta na Platformie. 4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający
zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.5.Celem skomunikowania się
z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z
ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia,
zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również
Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do
Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą,
uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.7. Zamawiający zaleca sporządzenie
korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.8. Zamawiający informuje, że
adres e-mail wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i
otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z
Wykonawcami.9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150
MB.10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub
oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.57.2021.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Remont śluzy małej – stopień wodny Krapkowice. Etap III”.

Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje m.in.:

1) Roboty przygotowawcze
 Odpompowanie wody ze śluzy
 Utrzymywanie śluzy w stanie odpompowanym w okresie prowadzenia robót
 Nadzór autorski projektanta nad robotami budowlanymi
2) Odbudowa narożnika lewego i prawego głowy górnej
 Rozbiórki uszkodzonych ciosów kamiennych oraz pozostałości cegieł, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie
 Zmycie ciśnieniowe powierzchni wodą
 Odbudowa naroży z odzyskanych i nowych ciosów kamiennych, materiały dostarczane transportem wodnym
 Odbudowa ścian cegłą klinkierową, materiały dostarczane transportem wodnym
 Wykonanie natryskiem hydrofobowej warstwy zabezpieczającej
 Załadunek i odwóz gruzu z rozbiórki z opłatą za składowanie
3) Naprawa ścian czołowych głowy górnej, ścian bocznych od strony lądu oraz ścian wewnętrznych głowy górnej
 Rozbiórka olicowani ścian z cegły klinkierowej, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie
 Zmycie ciśnieniowe powierzchni skutych
 Odbudowa ścian cegłą klinkierową, materiały dostarczane transportem wodnym
 Naprawa rys i pęknięć metodą iniekcji uszczelniającej
 Naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej
 Rewitalizacja metodą konserwatorską w tym oczyszczenie powierzchni murów szczotkami stalowymi, zabicie mikroorganizmów na licu ścian, usunięcie roślin, chemiczne związanie szkodliwych soli preparatem do odsalania murów, wzmacnianie strukturalne lica cegły zmurszałej, uzupełnianie małych ubytków zaprawą do uzupełnień, wykucie starych spoin oraz ponowne spoinowanie, scalanie kolorystyczne powierzchni ceglanych, wykuwanie pojedynczych cegieł i naprawa tych miejsc
4) Rozbiórki
 Skucie okładziny na koronach głów i pasach górnych komory śluzy, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie
 Rozbiórka zniszczonych chodników wzdłuż peronów i demontaż krawężników, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie
 Demontaż skrzynek cumowniczych, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie
 Rozbiórka części skrzydełka na głowie dolnej, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie
5) Oczyszczenie ścian i korony głów oraz odbudowa i spoinowanie ścian
 Zmycie ciśnieniowe powierzchni ścian i oczyszczanie powierzchni metodami fizyko - chemicznymi
 Naprawa rys i pęknięć metodą iniekcji sklejającej oraz iniekcji uszczelniającej
 Naprawa lokalnych ubytków oraz odbudowa w miejscach pęknięć cegłą klinkierową wraz ze spoinowaniem, transport wodny materiałów
 Naniesienie warstwy hydrofobowej
 Rewitalizacja metodą konserwatorską w tym oczyszczenie powierzchni murów szczotkami stalowymi, zabicie mikroorganizmów na licu ścian, usunięcie roślin, chemiczne związanie szkodliwych soli preparatem do odsalania murów, wzmacnianie strukturalne lica cegły zmurszałej, uzupełnianie małych ubytków zaprawą do uzupełnień, wykucie starych spoin oraz ponowne spoinowanie, scalanie kolorystyczne powierzchni ceglanych, wykuwanie pojedynczych cegieł i naprawa tych miejsc
 Odbudowa korony głów cegłą klinkierową, transport wodny materiałów
 Uzupełnienie ubytków z kamienia naturalnego ciosów narożnych zwieńczających wnęki drabinek, transport wodny materiałów
6) Płyta denna
 Wykonanie pokryw z blachy zabezpieczających wyloty w dnie z transportem wodnym materiałów
7) Osadzenie nowych skrzynek cumowniczych w ścianie śluzy
8) Odbudowa górnych pasów ścian komory
 Odbudowa górnych ścian cegłą klinkierową, materiały dostarczane transportem wodnym
 Naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej
9) Uzupełnienie krawędzi, klamer na wnękach i wymiana okuć wnęk na koronach głów
 Demontaż uszkodzonych stopni i montaż nowych z transportem wodnym materiałów
 Wymiana okuć wnęk na koronach głów z transportem wodnym materiałów
 Przykrycie wnęk
10) Naprawa i spoinowanie schodów z głowy górnej na perony
 Rewitalizacja metodą konserwatorską w tym oczyszczenie powierzchni murów szczotkami stalowymi, zabicie mikroorganizmów na licu ścian, usunięcie roślin, chemiczne związanie szkodliwych soli preparatem do odsalania murów, wzmacnianie strukturalne lica cegły zmurszałej, uzupełnianie małych ubytków zaprawą do uzupełnień, wykucie starych spoin oraz ponowne spoinowanie, scalanie kolorystyczne powierzchni ceglanych, wykuwanie pojedynczych cegieł i naprawa tych miejsc
 Spoinowanie materiałami o podwyższonej wodoszczelności
11) Odtworzenie peronów i wylewki
 Odtworzenie peronów cegłą klinkierową wraz ze spoinowaniem, materiały dostarczane transportem wodnym
 naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej
 wykonanie chodników z betonu wylewanego na mokro, dostarczenie materiałów transportem wodnym
 odbudowa chodnika z płyt betonowych 20 x 20 cm, dostarczenie materiałów transportem wodnym
 wykonanie krawężników, dostarczenie materiałów transportem wodnym
12) Odtworzenie skrzydełka
 Skucie cegły klinkierowej, załadunek na barkę i transport na nabrzeże przeładunkowe, przeładunek na samochody i odwóz na wysypisko z opłatą za składowanie
 Odbudowa okładziny klinkierowej ściany skrzydełka oraz korony z transportem wodnym materiałów
 Naniesienie hydrofobowej warstwy zabezpieczającej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zamówienia
w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
2 robót budowlanych polegających na remoncie i/lub przebudowie obiektu hydrotechnicznego objętego prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków, o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda.
2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi:
a) kierownik budowy (jedna osoba) posiadający:
 minimum 3-letni staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi (licząc od daty uzyskania uprawnień) na obiektach hydrotechnicznych
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, udzielone w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne wydane wg wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm.), wraz z informacjami na temat jej wykształcenia doświadczenia
i kwalifikacji zawodowych

b) kierownik robót (jedna osoba) posiadający:
 odpowiednie kwalifikacje do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej
w budownictwie
 odpowiednie kwalifikacje wynikające z ustawy z 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 ze zm.) oraz z rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987), pozwalające na objęcie obowiązków kierownika robót,
 co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, która będzie wykonywać swoje obowiązki osobiście, wraz z informacjami na temat jej wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych.

Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych
w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie
z Ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) lub ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650 oraz
z 2014 r. poz. 1004), dopuszcza się także kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
Treść zawarta w informacji musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.3 SWZ.
2. wykaz robót budowlanych, zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 ppkt 1) SWZ.
3. wykaz osób, zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 ppkt 2) SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:1.1. pkt 10.2.1 SWZ zdanie 2 – składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy;1.2. pkt 10.3.2 SWZ – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokumenty, o których
mowa w pkt 12.1.2 SWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich
złożeniem.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do
wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, ustawy Pzp, zastępuje się
je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy. Postanowienia pkt 12.1 SWZ odnoszące się do wymaganych
terminów ważności poszczególnych dokumentów stosuje się.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 20 000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych
w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału,
tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcę dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez:
Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach
Nr: 54 1130 1017 0020 1510 6790 0003.
W tytule przelewu należy wpisać:
„Wadium w sprawie nr GL.ROZ.2810.57.2021.MB”.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.
8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w
ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta
spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani
do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.3. Pełnomocnictwo lub inny
dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo
należy złożyć razem z ofertą.4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ,
wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną
(nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich
potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr
2B do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców
ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw
wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.6. Każdy z
Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku
oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców
występujących wspólnie.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji
których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
3. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w §13 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Oferta: 1.1. Na ofertę składają się:1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do
SWZ,2) Kosztorys ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2A do SWZ.2. Oświadczenia lub
dokumenty składane razem z ofertą:2.1. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania
oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń
lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub
dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np.
uchwała właściwego organu Wykonawcy;2.2. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub
załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;2.3. oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z
Załącznikiem nr 2B do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109
ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2.4. Oświadczenie, zgodne w
treści z Załącznikiem Nr 8 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych
podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się
na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.2.5. dowód potwierdzający, że Wykonawca
realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który
stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów.Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi Załącznik Nr 8 do
SWZ.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący
wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów oraz określa w szczególności:2.5.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu
udostępniającego zasoby;2.5.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez
niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;2.5.3. czy i
w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w
odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji na zabytkowym budynku kościoła - Warszawa, Błonie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję firmy do wykonania elewacji. Realizacja na zabytkowym budynku kościoła. Inwestycja na terenie Warszawy, Błonie. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI