Remont schodów wejściowych do budynku „D” Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont schodów wejściowych do budynku „D” Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-09
  • ZamawiającyZagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058644
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont schodów wejściowych do budynku „D” Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczny@zco-dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont schodów wejściowych do budynku „D” Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e2cb948-b7cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzyZamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,oświadczeń, wniosków, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanieZamawiającego oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a) platformęzakupową: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg z użyciem formularza Wyślij wiadomośćdostępnego na stronie dotyczącej postępowania. UWAGA: formularz Wyślij wiadomość nie służy doskładania ofert. b) pocztę elektroniczną: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisemelektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Komunikacja pomiędzy Zamawiającym awykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń, wniosków,dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a) platformę zakupową:https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg zużyciem formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stroniedotyczącej postępowania. UWAGA:formularz Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert. b) pocztęelektroniczną:zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnego rozporządzenia oochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1. Administratorem danychosobowych jest Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza wDąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, tel/fax 32 621 20 48, e-mail:szpital@zco-dg.pl 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Panadanych osobowych w zakresie działania Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im.Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025924/01 z dnia 2021-03-312021-03-31 Biuletyn ZamówieńPublicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym napodstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneSz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul.Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może sięPani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych na adres poczty elektronicznejiod@zco-dg.pl3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązującychprzepisów prawa i zawartych umów.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacjiumów zawartych z kontrahentami,5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa wpkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmiotywykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i wcelach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, 6. Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a po tym czasieprzez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa,7. W związkuz przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: •prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;• prawo dożądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lubniekompletne;• prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), wprzypadku gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposóbprzetwarzane, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,• prawo do przenoszenia danych– w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:• prawo sprzeciwu wobecprzetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:1) zaistniejąprzyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych napodstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzypublicznej przez Administratora, 2) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnieuzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiemsytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów maja interesy lub podstawowe prawa iwolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdyosoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym zprawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargido organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.9. Podanie przezPanią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danychosobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.10. Pani/Pana dane mogą byćprzetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/30/ZCO/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pt. ,,Remont schodów wejściowych do budynku „D” Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium: „cena” – C; „okres gwarancji i rękojmi” – G1. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie: Kryterium Waga[%] Liczbapunktów Sposób oceny wg wzorucena - C 60% 60 Cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert, C = ----------------------------------------- x 100 x 60% Cena badanej oferty Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 pkt.Każda wyższa otrzyma ilość punktów wyliczoną wg. proporcji matematycznej w stosunku do ceny najniższej.Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej. gwarancja i rękojmia – G 40% 40 36 miesięcy gwarancji – 0 pkt 42 miesięcy gwarancji – 10 pkt 48 miesięcy gwarancji – 20 pkt 54 miesięcy gwarancji – 30 pkt 60 miesięcy gwarancji – 40 pktZamawiający przyzna punkty w tym kryterium w oparciu o informacje podane w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ). W zakresie kryterium „gwarancja i rękojmia” okres gwarancji i rękojmi musi być wyrażony w całych miesiącach (min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy). Zaoferowanie okresu dłuższego niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 40 punktów. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty ilości miesięcy gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia – Zamawiający przyjmie minimalną ilość 36 miesięcy.2. Całkowita liczba punktów jakie uzyska oferta będzie stanowiła sumę ilości punktów jakie oferta uzyskała w obu kryteriach. 3. Punktacja przyznawana ofertom w powyższych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4.Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5.Najwyższa liczba zsumowanych punktów w obu kryteriach oceny wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności technicznej lub zawodowej – a1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5-ch lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia tj. roboty budowlano – montażowe o wartości robót brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł a2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.dysponuje co najmniej jedną (1) osobą (wyznaczoną przez Wykonawcę) posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawniające do wykonania przedmiotu zamówienia, oraz przedłożył wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę, z określonym w nim terminem ważności

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V pkt. 2.d ppkt. d1) SWZ Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmioty, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 SWZ.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami powyższy wykaz przedstawia z tymi wykonawcami którzy bezpośrednio uczestniczyli w tych robotach. b) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V pkt. 2.d ppkt. d2) SWZ Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniaćwarunki udziału w postępowaniu określone w punkcie V niniejszej SWZ oraz złożyć dokumenty ioświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi wpunkcie VI SWZ.2. Ponadto ww. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika doreprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja prowadzonabędzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.4. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniuokreślonego w Rozdziale V pkt. 2d) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, dorealizacji której te zdolności są wymagane.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia, w przypadku, o którym mowa w pkt. 4, dołączają do oferty oświadczenie, z któregowynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6. Oferta musi być podpisana w takisposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przezkażdego z Wykonawców lub pełnomocnika).7. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez wykonawców, oświadczenia o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 1 SWZskłada każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia orazspełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać złożeniaprzed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującejwspółpracę tych Wykonawców.9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniaponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenianależytego wykonania umowy (o ile takie zostało ustanowione przez Zamawiającego).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:1) konieczność zmiany terminu bez zmiany wynagrodzenia umownego z powodu:a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia - wojna, klęska żywiołowa, strajki – z tym zastrzeżeniem, że strony wyłączają z katalogu siły wyższej epidemię wirusa SARS-CoV-2,b) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego,c) zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,2) rezygnacja z wykonania części robót – ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje;3) zawieszenie przez Zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania przeszkody w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy bez zmiany wynagrodzenia;4) zmiana technologii wykonania robót, lub zmiana materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych, z ewentualną (zależną od akceptacji Zamawiającego) zmianą wynagrodzenia;5) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług;3. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu.4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.5. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-08

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym - Międzybrodzie Bialskie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI