Remont schodów w 2 jednostkach IAS Katowice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont schodów w 2 jednostkach IAS Katowice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-08-09
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00125707
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont schodów w 2 jednostkach IAS Katowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Damrota 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont schodów w 2 jednostkach IAS Katowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8860c394-e610-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015380/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie

1.1.9 Remont schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Rybniku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.slaskie.kas.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: - miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
- ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal - adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ky4c7id171
- poczty elektronicznej: a-zp2.ias.katowice@mf.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP posiada dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu ww. środków komunikacji elektronicznej.
3. W niniejszym postępowaniu Wykonawca składa dokumenty, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Forma elektroniczna oznacza dokument złożony w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przejmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:
- rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. „w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
8. Sposób składania poszczególnych dokumentów określają zapisy SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego została opublikowania na stronie Zamawiającego www.slaskie.kas.gov.pl w zakładce Ogłoszenia – Zamówienia publiczne – Profil nabywcy. Link: http://www.slaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-katowicach/ogloszenia/zamowienia-publiczne/profil-nabywcy
Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO zawarte jest w pkt X Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2401-ILZ.260.58.2021, ZKP-14/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 134880,61 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie schodów do budynku Urzędu Skarbowego w Rybniku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 2/1 do SWZ – Przedmiar robót dla części 1
Załącznik nr 3/1 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 1
Załącznik nr 4/1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1
Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy

4.2.5.) Wartość części: 37293,54 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- Cena oferty brutto – waga 60%
- Gwarancja i rękojmia na wykonane prace – waga 40%
Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert wartości przeliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G
gdzie:
P – suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferty brutto” i „Gwarancja i rękojmia na wykonane prace”
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty brutto”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rękojmia na wykonane prace”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane prace

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie schodów i pochylni dla niepełnosprawnych dla budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 2/2 do SWZ – Przedmiar robót dla części 2
Załącznik nr 3/2 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 2
Załącznik nr 4/2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 2
Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt umowy

4.2.5.) Wartość części: 97587,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- Cena oferty brutto – waga 60%
- Gwarancja i rękojmia na wykonane prace – waga 40%
Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert wartości przeliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G
gdzie:
P – suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferty brutto” i „Gwarancja i rękojmia na wykonane prace”
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty brutto”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rękojmia na wykonane prace”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane prace

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 8, 9 i 10 ww. ustawy.
2. posiadają zdolność techniczną do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi być w stanie udokumentować fakt wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie remontu schodów, pochylni, klatki schodowej o wartości nie mniejszej niż:
dla części 1 – 25 000,00 zł,
dla części 2 – 60 000,00 zł
wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie jeden kontrakt lub jedną umowę. Wartości w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu złotego w stosunku do danej waluty na podstawie informacji ogłoszonej przez NBP na dzień zawarcia umowy na wykonane prace. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca.
3. posiadają zdolność zawodową do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj.: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, od których nabycia minęły minimum pełne 3 lata, licząc od dnia otwarcia ofert.
Jako dysponowanie przez Wykonawcę osobami/osobą posiadającymi/posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi Zamawiający ma na myśli dysponowanie tymi osobami/ta osobą w sposób bezpośredni czyli gdy stosunek prawny łączy Wykonawcę bezpośrednio z daną osobą, w szczególności w przypadku umowy o pracę, samozatrudnienie czy umowy o świadczenie usług podpisanych bezpośrednio z osobą.
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia budowlane zapewniające prawo do wykonania na terenie Polski zawodu inżyniera budownictwa wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dot. zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający zażąda:
1. wykaz robót budowlanych (w formie Załącznik nr 8 do SWZ) zgodnie z zapisami 6.1.2 SWZ wraz z dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane należycie tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy,
2. wykaz (w formie Załącznika nr 9 do SWZ) zawierającego wskazanie osoby/osób, która/które będzie/będą pełnić funkcję kierownika budowy/robót i która/które będzie/będą uczestniczyła/uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, zgodnie z zapisami w pkt 6.1.3. SWZ. Wykaz musi zawierać informacje dotyczące kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia tych osób niezbędnych do wykonania zamówienia, a także funkcji (zakres wykonywanych przez nich czynności) oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Uprawnienia osoby/osób wymienionej/wymienionych w wykazie Wykonawca winien złożyć przed przekazaniem terenu budowy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda następujących dokumentów:
1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotyczących Wykonawcy w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 3 i 4 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotyczących urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo – akcyjnej lub prokurenta w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 2 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca w pkt XII Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ wpisał adres strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu bezpłatne pozyskanie ww. dokumentów, Wykonawca nie jest zobowiązany do ich złożenia;
4. oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innymi Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy zgodnie z Kodeksem cywilnym oraz art. 436 i art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na Platformie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu http://miniportalu.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-10 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-07

2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy - Gdynia, Pyrzowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy płyty drogowe Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI