IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).Szczegółowe informacje w zakresie form oraz sposobu wniesienia wadium zostały zawarte w SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Okres gwarancji i rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie personelu – doświadczenie kierownika budowy |
20,00 |
Cena |
60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1) PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy, w tym w szczególności postanowień dotyczących wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, terminu realizacji, terminu przekazania Terenu Robót oraz sposobu realizacji Robót, w następujących sytuacjach:a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Robót lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy;b) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Umowie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;c) pojawienie się nowości technicznych lub nowszej technologii wykonania zaprojektowanych Robót, których wprowadzenie do Umowy byłoby korzystne dla Zamawiającego, w tym pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji Robót lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy;d) konieczność zrealizowania Robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w Umowie w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy;e) dokonanie zmiany technologii ze względu na nowelizację prawa przy zachowaniu standardów, jakości i trwałości wykonywanych robót zgodnie z wymogami Umowy;f) działania siły wyższej uniemożliwiającej bądź utrudniającej realizację Robót. Poprzez siłę wyższą rozumie się zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron umowy, które nastąpiło po zawarciu Umowy lub którego skutki ujawniły się po zawarciu Umowy, uniemożliwiające wykonanie Umowy w całości lub części, na stałe lub pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności Stron. Za przejawy siły wyższej Strony uznają w szczególności:• klęski żywiołowe, w tym trzęsienia ziemi, huragan, powódź i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne,• akty władzy państwowej, w tym stan wojenny, stan wyjątkowy, itd.,• działania wojenne, akty sabotażu, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagrażające porządkowi publicznemu,• strajki powszechne lub inne niepokoje społeczne;g) możliwość wprowadzenia zmian wpływających korzystnie na środowisko, zużycie energii lub obniżające koszty użytkowania Robót przy zachowaniu standardów, jakości i trwałości wykonywanych Robót zgodnie z Umową;h) zmiana przepisów prawa wpływająca na sposób realizacji Robót, skutkująca w szczególności koniecznością dokonania modyfikacji projektu, wprowadzenia zmian konstrukcyjnych, zmian materiałów, technologii wykonania, dodatkowych zabezpieczeń;i) kolizja realizowanych Robót z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego pracami/remontami/działaniami;j) konieczność wykonania robót niewchodzących w zakres przedmiotu Umowy, aczkolwiek niezbędnych dla należytego wykonania Robót (roboty dodatkowe);k) opóźnienie wykonania Robót na skutek prac realizowanych przez innego wykonawcę (nie dotyczy pośrednich i bezpośrednich podwykonawców Wykonawcy);l) innych przyczyn zewnętrznych, niezależnych wyłącznie od Zamawiającego a zarazem niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających bądź utrudniających realizację Robót;m) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Robót;n) innych przyczyn natury obiektywnej, w tym zewnętrznych, niezależnych wyłącznie od Zamawiającego a zarazem niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających bądź utrudniających przekazanie Terenu Robót w terminie wskazanym w Umowie;o) zmiany urzędowej stawki podatku VAT; p) jakichkolwiek innych sytuacji, dla których w Umowie wskazano na możliwości zmiany Umowy.q) Poza okolicznościami wskazanymi powyżej Strony przewidują jednocześnie możliwość wprowadzania zmian Umowy w innych okolicznościach, które zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa pozwalają na zmianę Umowy.Strony przewidują następujące warunki wprowadzania zmian do Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę lub okoliczności uzasadniających zmianę określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa:a) termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania Robót w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie danego zakresu Umowy w pierwotnie ustalonym terminie oraz wyłącznie jeżeli Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za te okoliczności na podstawie Umowy;b) termin przekazania Terenu Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania okoliczności, które uniemożliwiły lub utrudniły przekazanie Terenu Robót w pierwotnie ustalonym terminie oraz wyłącznie jeżeli Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za te okoliczności na podstawie Umowy;c) każda ze zmian Umowy może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia umownego. W przypadku rezygnacji Zamawiającego z wykonania części Robót wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;d) zwiększenie wynagrodzenia jest możliwe jedynie w przypadku, gdy wprost przewidziano taką możliwość w Umowie lub jest to możliwe w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności w przypadku realizacji robót niewchodzących w zakres Robót, aczkolwiek niezbędnych dla należytego wykonania Umowy;e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, których możliwość dokonania przewidziano w Umowie wprowadzane na mocy aneksu do Umowy zostaną skalkulowane przez Wykonawcę wg następujących zasad:a. o ile będzie to możliwe, zostaną oparte o wartości poszczególnych zakresów Robót określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy;b. jeżeli skorzystanie z wartości Robót zgodnie z kosztorysem Wykonawcy nie będzie możliwe lub uzasadnione, to zmiany - o ile będzie to możliwe - zostaną oparte o ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowane przez Wykonawcę, lecz nie wyższe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla województwa śląskiego dla kwartału poprzedzającego termin sporządzenia wyceny;c. w przypadku niemożliwości ustalenia zmiany wynagrodzenia w oparciu o pkt a powyżej albo o pkt b powyżej, zmiana wynagrodzenia zostanie określona w oparciu o wycenę przedstawioną przez Wykonawcę zawierającą uzasadnienie i udokumentowanie zmiany kosztów Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-30, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: