Remont sali kameralnej i studia nagrań - I-szy etap remontu/ modernizacji/ przebudowy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont sali kameralnej i studia nagrań - I-szy etap remontu/ modernizacji/ przebudowy budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. M. Karłowicza w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-15
  • Numer ogłoszenia556648-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556648-N-2020 z dnia 2020-07-15 r.

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach: Remont sali kameralnej i studia nagrań - I-szy etap remontu/ modernizacji/ przebudowy budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. M. Karłowicza w Katowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Remont sali kameralnej i studia nagrań - I-szy etap remontu/ modernizacji/ przebudowy budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. M. Karłowicza w Katowicach
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 28192100000000, ul. ul. Teatralna  16 , 40-003  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 259 96 51, , e-mail sekretariat@psm.katowice.pl, , faks 32 259 68 41.
Adres strony internetowej (URL): http://www.psm.katowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
szkoła publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.psm.katowice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.psm.katowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub listownie lub kurierem
Adres:
40-003 Katowice, ul. Teatralna 16

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali kameralnej i studia nagrań - I-szy etap remontu/ modernizacji/ przebudowy budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. M. Karłowicza w Katowicach
Numer referencyjny: PSM-A.26.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont sali kameralnej i studia nagrań - I-szy etap remontu/ modernizacji/ przebudowy budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. M. Karłowicza w Katowicach.Etap I swoim zakresem obejmuje przebudowę małej Sali kameralnej ze studiem nagrań i korytarzem (częściowo) na 3 piętrze budynku oraz piwnicy i dachu.Budynek szkoły muzycznej to obiekt pięciokondygnacyjny, podpiwniczony, wybudowany około 1965r. Budynek posiada elewację południową, wschodnią, północną i częściowo zachodnią. Od strony zachodniej przylega do budynku sąsiedniego (piąta kondygnacja wystająca ponad sąsiedni budynek). Wymiary budynku: długość 58,43m; szerokość 11,42m; wysokość 21,35m. Ściany zewnętrzne murowane z betonu komórkowego o grubości ok. 38 cm, obustronnie tynkowane. Ściany wewnętrzne murowane, tynkowane. Stropy żelbetowe. Schody zewnętrzne i wewnętrzne żelbetowe, posadzka zróżnicowana z lastrika, wykładzin PCV, płytek ceramicznych i drewnianych. Okna w budynku zostały wymienione na okna z PCV. Ściany zewnętrzne zostały częściowo ocieplone tj. od strony południowej, wschodniej i częściowo zachodniej budynku. Ściany cokołu obłożone płytkami elewacyjnymi. Na elewacji północnej oraz w strefie wejściowej znajdują się mozaiki budynku przedstawiające wartość historyczną i artystyczną. Schody zewnętrzne zlokalizowane po stronie południowo wschodniej budynku, wykonane są z żelbetu i obłożone płytami granitowymi młotkowanymi.Zakres prac obejmuje w szczególności:a. Prace na 3 piętrze budynku:demontaż ścian, sufitów podwieszanych wraz z kanałami instalacji wentylacji mechanicznej, sufitów akustycznych (płyta żelbetowa i belki), posadzki wraz z wylewką;Sala kameralnazmiana geometrii pomieszczenia z dostosowaniem go do aktualnych wymogów akustycznych,wyburzenie wszystkich części ścian działowych,demontaż drzwi,demontaż sufitu podwieszanego,demontaż lamp,demontaż posadzki,demontaż 6 okien i wszystkich parapetów,demontaż głośników,wykonanie nowych ścian działowych,montaż drzwi w tym również drzwi akustycznych i p.poż. wraz z progiem akustycznym,wykonanie sufitu podwieszanego i elementów akustycznych,montaż lamp,wykonanie posadzki akustycznej,w części widowni parkiet mocno wklejany, dąb lakierowanyw części estrady parkiet mocno wklejany, dąbwykonanie posadzki we wnękach bocznych sceny,montaż 6 okien i wszystkich parapetów,wykonanie adaptacji akustycznej,montaż głośników,montaż lamp,przebudowa instalacji technicznych. Przedsionek ciszy południowymontaż posadzki akustycznej, antystatycznej, zmywalnej,montaż sufitu pokrytego w całości ustrojami akustycznymi, pochłaniającymi dźwięk w szerokim zakresie częstotliwości. Wymagana chłonność akustyczna klasy A.montaż ścian pokrytych w całości ustrojami akustycznymi, pochłaniającymi dźwięk w szerokim zakresie częstotliwości. Wymagana chłonność akustyczna klasy A.montaż lamp,montaż instalacji technicznych,Montaż drzwi akustycznych EIS 30. Przedsionek ciszy północnydemontaż posadzki,montaż posadzki akustycznej, antystatycznej, zmywalnej,montaż sufitu pokrytego w całości ustrojami akustycznymi, pochłaniającymi dźwięk w szerokim zakresie częstotliwości. Wymagana chłonność akustyczna klasy A,montaż ścian pokrytych w całości ustrojami akustycznymi, pochłaniającymi dźwięk w szerokim zakresie częstotliwości. Wymagana chłonność akustyczna klasy A.montaż lamp,montaż instalacji technicznych,Montaż drzwi akustycznych EIS 30 Studio nagrańzmiana geometrii pomieszczenia z dostosowaniem go do aktualnych wymogów akustycznych,wyburzenie ściany działowej od strony korytarza i sali kameralnej,demontaż drzwi akustycznych,demontaż szafy,demontaż elementów adaptacji akustycznej,wykonanie nowej ściany od strony korytarza i sali kameralnej,montaż nowych drzwi akustycznych dubeltowych wraz z progiem akustycznym,montaż elementów adaptacji akustycznej umieszczonych – miejsce montażu nie ulega zmianie,montaż szafy - szafa pozostaje bez zmian oprócz modułu końcowego bocznego – blendy, należy ją dostosować do przestrzeni między drzwiami a ścianą sąsiadującą z salą kameralną,montaż lamp,w przypadku uszkodzenia wykładziny podłogowej konieczna będzie jej wymiana na równoważną,przebudowa instalacji technicznych,wykonanie sufitów podwieszanych akustycznych.Komunikacjazmiana geometrii pomieszczenia z dostosowaniem go do aktualnych wymogów akustycznych,montaż posadzki - posadzka: vinyl kompaktowymontaż lampprzebudowa instalacji technicznychwykonanie sufitów podwieszanych akustycznychmontaż odbojnikówprzebudowa instalacji technicznych. Instalacje sanitarne instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła z pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludziinstalacja wody lodowej na potrzeby zasilania chłodnic glikolowych w centralach wentylacyjnychinstalacja ciepła technologicznego na potrzeby zasilania nagrzewnic w centralach wentylacyjnychinstalacja sanitarnej w piwnicy Instalacje elektryczne położenie nowych instalacji oraz opraw oświetleniowychrozbudowa i dostosowanie rozdzielnic do zakładanych potrzeb w tym branży sanitarnej i elektroakustycznejzasilanie systemów elektroakustycznychoświetlenie awaryjnegniazda wtykoweuziemienie Instalacje elektroakustyczne położenie tras kablowychrozbudowa obecnego systemu elektroakustycznego (podgląd video połączony w jeden system studia nagrań i Sali kameralnej z wykorzystaniem obecnie użytkowanego sprzętu elektroakustycznego)b. Piwnica Wyburzenia- wyburzenie części ścian działowych,- powiększenie otworów w żelbetowych ścianach przy dylatacyjnych (przeprowadzenie kanałów wentylacyjnych)- wykucie otworu dla kanału wentylacji- wykucie dwóch nowych otworów drzwiowychRoboty budowlane- wykonanie nowych ścian działowych i ściany oddzielenia pożarowego,- wymiana drzwi w tym również drzwi p.poż.,drzwi 90x200cmdrzwi 90x200cm EIS 30- przebudowa instalacji technicznych.c. Dach:Wyburzenia- wykucie otworów w stropie do prowadzenia instalacji wentylacji,Roboty budowlane- wykonanie konstrukcji wsporczej dla agregatu wody lodowej,- wykonanie ogrodzenia zabezpieczającego dostęp do agregatów,- zabezpieczenie wykonanych elementów przed czynnikami zewnętrznymi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45214200-2
45400000-1
45331100-7
45331210-1
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  7   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
7

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w Postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych.
Informacje dodatkowe W przypadku, gdy dokumenty przedłożone przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej opisanego w pkt 8.1. lit. b) powyżej będą wskazywać wysokość środków finansowych lub zdolności kredytowej w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia kwoty w walucie obcej przy zastosowaniu kursu średniego NBP danej waluty w stosunku do PLN publikowanego na dzień upływu terminu składania ofert.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:i. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej 2 (dwa) zamówienia obejmujące wykonanie robót budowlanych o wartości robót co najmniej 1.500.000,00 PLN brutto każda, polegających na remoncie, przebudowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej (według definicji zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1065 z późn. zm.), obejmujących co najmniej prace w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, z zastrzeżeniem iż co najmniej 1 (jedno) zamówienie obejmowało wykonanie ww. robót budowlanych w ogólnodostępnym obiekcie kulturalnym o minimum 75 miejscach na jednej widowni (typu: sale koncertowe, opery, teatry, filharmonie, klasa 1261, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, Dz. U. 1999 nr 112 poz. 1316 z późn. zm.); ii. dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia: • do pełnienia funkcji Kierownika budowy - 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie licząc od dnia uzyskania uprawnień budowlanych i która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy dla inwestycji w zakresie budowy lub remontu lub przebudowy lub rozbudowy lub nadbudowy co najmniej jednego budynku, gdzie wartość robót budowlanych wynosiła minimum 1.500.000 zł brutto, a zakres robót budowlanych obejmował co najmniej roboty ogólnobudowlane, a także roboty w zakresie branży elektrycznej i sanitarnej; • do pełnienia funkcji specjalisty w branży sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie licząc od dnia uzyskania uprawnień budowlanych;• do pełnienia funkcji specjalisty w branży sanitarnej, tj. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych - 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie;• do pełnienia funkcji specjalisty ds. akustyki - 1 (jedną) osobą, która posiada wyższe wykształcenie techniczne w specjalności akustyka lub inżynieria dźwięku oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty ukończenia studiów wyższych w zakresie kierowania pracami montażowymi adaptacji akustycznej oraz strojeniem akustyki wnętrz i która w okresie ostatnich 5 lat kierowała pracami polegającymi na wykonaniu adaptacji akustycznej dla co najmniej 3 ogólnodostępnych obiektów kulturalnych o minimum 75 miejscach na jednej widowni (typu: sale koncertowe, opery, teatry, filharmonie, klasa 1261, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, Dz. U. 1999 nr 112 poz. 1316 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby uprawnienia osób, o których mowa powyżej były uprawnieniami zgodnymi z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186) lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia poszczególnych funkcji w odpowiednim zakresie, lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
I. Na wezwanie zamawiającego, złożone w trybie art. 26 ust. 2 pzp lub art. 26 ust. 2f pzp wykonawca składa następujące dokumenty:i. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany powyżej w ppkt i., składa dokument, o którym mowa w pkt i w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. ii. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (art. 24 ust. 1 pkt 15) pzp);iii. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (art. 24 ust. 1 pkt 22) pzp);iv. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 pzp.II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:i. w pkt I.i. powyżej – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 pzp – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;ii. w pkt I.iv SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt I dotyczące okresów wystawienia poszczególnych dokumentów stosuje się odpowiednio.W oparciu o art. 24 ust. 11 pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
i. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty ii. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości wymaganej przez Zamawiającego. iii. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. UWAGA: wykaz osób Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:i. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;ii. Formularz Cenowy;iii. dokumenty, z których będzie wynikało umocowanie osoby podpisującej ofertę do dokonania tej czynności; iv. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;v. w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów trzecich – dowody, w tym w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego, z których będzie wynikało oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;vi. na podstawie art. 26 ust. 2f Pzp - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Szczegółowy opis dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawcę wskazany został w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).Szczegółowe informacje w zakresie form oraz sposobu wniesienia wadium zostały zawarte w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Doświadczenie personelu – doświadczenie kierownika budowy 20,00
Cena 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1) PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy, w tym w szczególności postanowień dotyczących wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, terminu realizacji, terminu przekazania Terenu Robót oraz sposobu realizacji Robót, w następujących sytuacjach:a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Robót lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy;b) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Umowie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;c) pojawienie się nowości technicznych lub nowszej technologii wykonania zaprojektowanych Robót, których wprowadzenie do Umowy byłoby korzystne dla Zamawiającego, w tym pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji Robót lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy;d) konieczność zrealizowania Robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w Umowie w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy;e) dokonanie zmiany technologii ze względu na nowelizację prawa przy zachowaniu standardów, jakości i trwałości wykonywanych robót zgodnie z wymogami Umowy;f) działania siły wyższej uniemożliwiającej bądź utrudniającej realizację Robót. Poprzez siłę wyższą rozumie się zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron umowy, które nastąpiło po zawarciu Umowy lub którego skutki ujawniły się po zawarciu Umowy, uniemożliwiające wykonanie Umowy w całości lub części, na stałe lub pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności Stron. Za przejawy siły wyższej Strony uznają w szczególności:• klęski żywiołowe, w tym trzęsienia ziemi, huragan, powódź i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne,• akty władzy państwowej, w tym stan wojenny, stan wyjątkowy, itd.,• działania wojenne, akty sabotażu, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagrażające porządkowi publicznemu,• strajki powszechne lub inne niepokoje społeczne;g) możliwość wprowadzenia zmian wpływających korzystnie na środowisko, zużycie energii lub obniżające koszty użytkowania Robót przy zachowaniu standardów, jakości i trwałości wykonywanych Robót zgodnie z Umową;h) zmiana przepisów prawa wpływająca na sposób realizacji Robót, skutkująca w szczególności koniecznością dokonania modyfikacji projektu, wprowadzenia zmian konstrukcyjnych, zmian materiałów, technologii wykonania, dodatkowych zabezpieczeń;i) kolizja realizowanych Robót z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego pracami/remontami/działaniami;j) konieczność wykonania robót niewchodzących w zakres przedmiotu Umowy, aczkolwiek niezbędnych dla należytego wykonania Robót (roboty dodatkowe);k) opóźnienie wykonania Robót na skutek prac realizowanych przez innego wykonawcę (nie dotyczy pośrednich i bezpośrednich podwykonawców Wykonawcy);l) innych przyczyn zewnętrznych, niezależnych wyłącznie od Zamawiającego a zarazem niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających bądź utrudniających realizację Robót;m) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Robót;n) innych przyczyn natury obiektywnej, w tym zewnętrznych, niezależnych wyłącznie od Zamawiającego a zarazem niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających bądź utrudniających przekazanie Terenu Robót w terminie wskazanym w Umowie;o) zmiany urzędowej stawki podatku VAT; p) jakichkolwiek innych sytuacji, dla których w Umowie wskazano na możliwości zmiany Umowy.q) Poza okolicznościami wskazanymi powyżej Strony przewidują jednocześnie możliwość wprowadzania zmian Umowy w innych okolicznościach, które zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa pozwalają na zmianę Umowy.Strony przewidują następujące warunki wprowadzania zmian do Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę lub okoliczności uzasadniających zmianę określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa:a) termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania Robót w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie danego zakresu Umowy w pierwotnie ustalonym terminie oraz wyłącznie jeżeli Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za te okoliczności na podstawie Umowy;b) termin przekazania Terenu Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania okoliczności, które uniemożliwiły lub utrudniły przekazanie Terenu Robót w pierwotnie ustalonym terminie oraz wyłącznie jeżeli Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za te okoliczności na podstawie Umowy;c) każda ze zmian Umowy może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia umownego. W przypadku rezygnacji Zamawiającego z wykonania części Robót wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;d) zwiększenie wynagrodzenia jest możliwe jedynie w przypadku, gdy wprost przewidziano taką możliwość w Umowie lub jest to możliwe w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności w przypadku realizacji robót niewchodzących w zakres Robót, aczkolwiek niezbędnych dla należytego wykonania Umowy;e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, których możliwość dokonania przewidziano w Umowie wprowadzane na mocy aneksu do Umowy zostaną skalkulowane przez Wykonawcę wg następujących zasad:a. o ile będzie to możliwe, zostaną oparte o wartości poszczególnych zakresów Robót określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy;b. jeżeli skorzystanie z wartości Robót zgodnie z kosztorysem Wykonawcy nie będzie możliwe lub uzasadnione, to zmiany - o ile będzie to możliwe - zostaną oparte o ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowane przez Wykonawcę, lecz nie wyższe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla województwa śląskiego dla kwartału poprzedzającego termin sporządzenia wyceny;c. w przypadku niemożliwości ustalenia zmiany wynagrodzenia w oparciu o pkt a powyżej albo o pkt b powyżej, zmiana wynagrodzenia zostanie określona w oparciu o wycenę przedstawioną przez Wykonawcę zawierającą uzasadnienie i udokumentowanie zmiany kosztów Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę poprawę tynków, malowanie i częściowe docieplenie kamienicy - Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę poprawę tynków, malowanie i częściowe docieplenie kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI