Remont Sali 5 i 7 w Rektoracie Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont Sali 5 i 7 w Rektoracie Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/33/AL
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyPolitechnika Śląska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00050822
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont Sali 5 i 7 w Rektoracie Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/33/AL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Sali 5 i 7 w Rektoracie Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/33/AL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c808dba-b17a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 BU/0016 Wydział Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej, Gliwice, Akademicka 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.administracja.polsl.pl/zamowienia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a)Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacjioraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa sięprzy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy PrzetargowejPolitechniki Śląskiej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl.Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. b) Do połączenia używany jestszyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. CertyfikatSSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający kontona Platformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia i wycofania oferty, a takżefunkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającymw pozostałych obszarach. c) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w zakładce „Instrukcje” na Platformie Przetargowej. d)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150 MB. e)Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych na PlatformęPrzetargową jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, zawiadomienia, dokumentulub oświadczenia przez Wykonawcę. f) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie,dokument lub oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego.Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzeniadostarczenia wiadomości. Za datę przekazania zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmujesię datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki zserwera pocztowego Zamawiającego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwempoczty elektronicznej Zamawiającego wynosi 10 MB. g) Zastrzega się, że Zamawiający i Wykonawca wtrakcie prowadzenia postępowania oraz realizacji umowy, na każdym jej etapie oraz w każdej formiekomunikują się w języku polskim, przy czym dopuszcza się używanie w oświadczeniach, ofertachoraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7października 1999 roku o języku polskim.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IA1/B/21/33/AL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: − roboty rozbiórkowe ścian isufitów,− tynkowanie i malowanie ścian,− wykonanie nowych posadzek z pokryciem wykładziną,− dostawa rolet elektrycznych,− wymiana instalacji elektrycznej oraz wykonanie nowej sieciLAN,− wykonanie instalacji klimatyzacji,− wykonanie zabudowy meblowej. 2. Termin wykonaniazamówienia: do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: W okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy robót budowlanych, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych ujętych w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem, w sytuacji gdy wystąpi potrzeba ich wykonania, a Zamawiający będzie dysponowałodpowiednimi środkami finansowymi. Zamówienia w łącznej wysokości maksymalnie do 30% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego będą każdorazowo udzielane w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalanych indywidualnie dla każdego zamówienia w zaproszeniu do negocjacji. Udzielaniezamówień następować będzie z uwzględnieniem poniższych zasad i czynników cenotwórczych: a)wielkości nakładów rzeczowych, tj. robocizny, materiałów i pracy sprzętu, wynikać będą z załączonegodo zaproszenia do negocjacji przedmiaru robót, b) wskaźniki cenotwórcze, ceny materiałów i najmusprzętu nie będą mogły być wyższe niż te występujące w kosztorysie ofertowym dotyczącymzamówienia podstawowego, c) ceny materiałów i najmu sprzętu niewystępujące w kosztorysieofertowym dotyczącym zamówienia podstawowego, nie będą mogły przekraczać poziomu średniegocen według cenników Sekocenbudu za kwartał poprzedzający wystosowanie zaproszenia donegocjacji lub faktur/ ofert handlowych dotyczących sprzedaży materiałów i wykonania usługniewystępujących w ww. cenniku Sekocenbudu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robótbudowlanych z czego każda:- o wartości ogółem min. 50.000,00 zł brutto,- obejmująca robotyogólnobudowlane wraz z wymianą instalacji elektrycznej. 1.2. ZDOLNOŚĆ ZAWODOWADysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą z każdej branży)posiadającymi: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej,- instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych ielektroenergetycznych, i wpisanymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa – jeżeli odrębneprzepisy nakładają obowiązek takiego wpisu; b) kwalifikacje do wykonywania prac w zakresieurządzeń i instalacji na stanowiskach eksploatacji (E): urządzenia i instalacje elektryczne onapięciu do 1 kV, potwierdzone przez uprawnioną instytucję; c) kwalifikacje do wykonywaniaprac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach dozoru (D): urządzenia i instalacjeelektryczne o napięciu do 1 kV, potwierdzone przez uprawnioną instytucję.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia odpisu lubinformacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środkówdowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ichprawidłowość i aktualność. Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Zamawiający nie wzywa do złożeniapodmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ileWykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp dotych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunkudotyczącegoZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ, o której mowa powyżej w pkt 5.4.) niniejszego ogłoszenia, Zamawiającywezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia WYKAZUROBÓTBUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz załączeniem DOWODÓW określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wcelu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego ZDOLNOŚCI ZAWODOWEJ, októrej mowa powyżej w pkt 5.4.) niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, któregooferta została najwyżej oceniona do złożenia WYKAZU OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dooferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania ww. wykonawców, którepowinno być przez nich udzielone (podpisane). Jeżeli została wybrana ofertawykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracętych wykonawców. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialnośćza wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W odniesieniudo warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościachtych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których tezdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z któregowynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Każdyz wykonawców występujących wspólnie musi z osobna wykazać brak podstaw wykluczeniaz postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w ww. pkt 2. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt5.5.)niniejszego ogłoszeniu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Oświadczenie to potwierdzać ma spełnianie warunków udziału w postępowaniuoraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia zdarzeń siły wyższej – o czas trwania przeszkody; w rozumieniu niniejszej umowy „siła wyższa” jest tozdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne wobec stron i niemożliwe do zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet w wypadku maksymalnej staranności stron; strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu; obie strony będą zwolnione od odpowiedzialności za niewykonanie umowy w takim zakresie, w jakim nastąpiło to na skutekzdarzeń siły wyższej, b) wystąpienia robót zamiennych lub dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych – o czas trwania przeszkody; wydłużenie terminu wykonania umowy możenastąpić maksymalnie o tyle dni, ile było dni, w których wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne wraz z czasem potrzebnym na usunięcie skutków zaistnienia niekorzystnych warunków i dotyczy wyłącznie robót, co do których wystąpiła konieczność wstrzymania spowodowana danymi warunkami. Niekorzystne warunki atmosferyczne oznaczają warunki, wktórych niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod względem przepisów i zasad BiHP, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologią lub zasadami sztuki budowlanej. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się między innymi: nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry – uniemożliwiająceprowadzenie robót budowlanych w ogóle, bądź bez niewspółmiernych nakładów. W przypadku prowadzenia robót budowlanych wymagających zachowania określonego reżimu temperaturowego, wartość (lub wartości) dziennej temperatury, która uznana będzie za niekorzystne warunki atmosferyczne ustalana będzie indywidualnie na podstawie dokumentówtechnicznych dla realizowanej technologii robót. Wykazanie zaistnienia okolicznościuniemożliwiających prowadzenia prac, a tym samym umożliwiających zmianę terminu realizacjiumowy leży po stronie Wykonawcy. W okresie wystąpienia niekorzystnych warunkówatmosferycznych, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania ich zaistnienia poprzezprzedłożenie Zamawiającemu danych publikowanych na stronie IMGW. O wystąpieniu zjawiskauznanego za niekorzystne warunki atmosferyczne Wykonawca niezwłocznie poinformujeZamawiającego i dokona wpisu w dzienniku budowy. Zamawiający ma prawo weryfikacji ustaleń nt. zjawisk uznanych za niekorzystne warunki atmosferyczne na podstawie danych z IMGW (właściwych dla miejsca budowy), w szczególności średniej temperatury dziennej, d) wydania decyzji przez służby konserwatorskie lub nadzoru budowlanego, mające wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, e) wycofania z rynku lub zakończenia produkcji materiałów lub urządzeń,których użycie przewidziano w toku realizacji przedmiotu umowy i konieczności zastąpienia ich innymi, o ile mają wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, f) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezawinionych przez Wykonawcę, uniemożliwiających rozpoczęcie, wykonanie w terminie lub kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy (...) UWAGA! Ze względu na ograniczoną liczbę znaków możliwych do wpisania w niniejszym polu, pełny zakres zmian zawarty jest w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/, zgodnie z treścią instrukcji pn. Udział w trybie podstawowym bez negocjacji, znajdującą się w zakładce „Instrukcje” na ww. Platformie. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji wodno -kanalizacyjnej w nowo budowanym domu- Ługi-Radły
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji wodno -kanalizacyjnej w nowo budowanym domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI