Remont sal gimnastycznych przy Zespole Szkół nr 1 i Zespole Szkół nr 2 w Przysusze...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont sal gimnastycznych przy Zespole Szkół nr 1 i Zespole Szkół nr 2 w Przysusze oraz przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych i Mistrzostwa Sportowego w Lipinach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzysucha
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-01-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Przysuski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-04
  • Numer ogłoszenia500115-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 500115-N-2018 z dnia 2018-01-04 r.

Powiat Przysuski: Remont sal gimnastycznych przy Zespole Szkół nr 1 i Zespole Szkół nr 2 w Przysusze oraz przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych i Mistrzostwa Sportowego w Lipinach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przysuski, krajowy numer identyfikacyjny 67022319000000, ul. Aleja Jana Pawła II  10 , 26400   Przysucha, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 752 553, e-mail zp@powiatprzysuski.eu, faks 486 753 672.
Adres strony internetowej (URL): bp.przysucha.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.przysucha.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.przysucha.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiat Przysuski, Siedziba Władz Powiatu Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, pokój nr 32 (Sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sal gimnastycznych przy Zespole Szkół nr 1 i Zespole Szkół nr 2 w Przysusze oraz przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych i Mistrzostwa Sportowego w Lipinach
Numer referencyjny: ZP-1.272.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Remont sal gimnastycznych przy Zespole Szkół nr 1 i Zespole Szkół nr 2 w Przysusze oraz przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych i Mistrzostwa Sportowego w Lipinach” Zamówienie zostało podzielone na zadania: Zadanie nr1 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 w Przysusze Zadanie nr2 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Przysusze Zadanie nr3 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych i Mistrzostwa Sportowego w Lipinach Zadanie nr1 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 w Przysusze Kod CPV: 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych; 45321000-3 Izolacja cieplna; 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne; 45111300-1 Roboty rozbiórkowe; 45442100-8 Roboty malarskie; 45312310-3 Ochrona odgromowa; Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót: - termomodernizacja dachu sali gimnastycznej, - renowacja podłogi sali gimnastycznej, - malowanie ścian i sufitów sali gimnastycznej, Zadanie nr2 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Przysusze Kod CPV: 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych; 45321000-3 Izolacja cieplna; 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne; 45111300-1 Roboty rozbiórkowe; 45442100-8 Roboty malarskie; 45410000-4 Tynkowanie; 45223821-7 Elementy gotowe – wyposażenie boisk; 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne; 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych; 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego; 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych; 45317000-2 Inne instalacje elektryczne; 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych; Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót: - termomodernizacja dachu sali gimnastycznej i zaplecza, - renowacja podłogi sali gimnastycznej, - malowanie ścian i sufitów sali gimnastycznej i zaplecza, - wymiana luksferów między zapleczem i salą gimnastyczną, - wymiana drabinek gimnastycznych i koszy, - wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych: rozdzielnice zasilające, wewnętrzne linie zasilające, oświetlenia podstawowego, oświetlenia ewakuacyjnego, oświetlenia kierunkowego, gniazd wtyczkowych i odbiorów 230 V, przeciwprzepięciową, ochrony od porażeń prądem elektrycznym i połączeń wyrównawczych. Zadanie nr3 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych i Mistrzostwa Sportowego w Lipinach Kod CPV: 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych; 45321000-3 Izolacja cieplna; 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne; 45111300-1 Roboty rozbiórkowe; 45442100-8 Roboty malarskie; 45410000-4 Tynkowanie; 45431000-7 Kładzenie płytek, 45312310-3 Ochrona odgromowa; Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót: - termomodernizacja dachu sali gimnastycznej, - renowacja podłogi sali gimnastycznej, - wymiana glazury i posadzek płytkowych zaplecza, - malowanie ścian i sufitów sali gimnastycznej i zaplecza, - wymiana drabinek gimnastycznych i koszy, słupków do siatkówki, - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących realizacji wybranych przez Wykonawcę zadań. Roboty powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.1; 4.2 (branża budowlana i elektryczna); 4.3) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.1; 5.2.1, 5.2.2 (branża budowlana i elektryczna); 5.3) do SIWZ. Termin realizacji zamówienia Zadanie nr1 – od 16.04.2018r do 10.07.2018r. Zadanie nr2 – od 01.06.2018r. do 31.08.2018r. Zadanie nr3 – od 01.06.2018r do 31.08.2018r. przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego zakończenia i rozliczenia poszczególnych zadań. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.

II.5) Główny kod CPV: 45261210-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45321000-3
45453000-7
45111300-1
45442100-8
45312310-3
45410000-4
45223821-7
45315100-9
45315700-5
45311100-1
45311200-2
45317300-5
45317000-2
45316000-5
45431000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług/robót budowlanych, które stanowić będą nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zakres w/w prac może dotyczyć robót wymienionych w opisie przedmiotu. W/w roboty zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie przeprowadzonej procedury o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia „z wolnej ręki"
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga: a) aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę – dotyczy to następujących rodzajów robót (czynności): Zadanie nr1 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 w Przysusze Termomodernizacja dachu sali gimnastycznej: rozbiórka pokrycia z papy, zerwanie szlichty cementowej wraz z izolacjami, rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki, czyszczenie ręczne powierzchni poziomych betonowych, naprawa podłoża betonowego o powierzchni zniszczonej, izolacje cieplne z dwugęstościowej wełny skalnej 0,038 W/mK gr. 20 cm poziome z płyt klejonych klejem bitumicznym do podłoża betonowego, izolacje cieplne z dwugęstościowej wełny skalnej 0,040 W/mK wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho -każda następna warstwa, przymocowanie płyt z wełny mineralnej za pomocą łączników metalowych do betonu, montaż klocków do mocowania obróbek, pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe (papa podkładowa mocowana mechanicznie) naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną – obróbki z papy wierzchniego krycia z zastosowaniem klinów spadkowych i listew dociskowych, obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm, rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej powlekanej, rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej powlekanej, dwukrotne malowanie farbą olejną wentylatorów dachowych, rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 10 m, Instalacja odgromowa: demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim na papie na betonie, demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z płaskownika lub pręta mocowanych na dachu płaskim, montaż wsporników naciągowych z dwoma złączkami przelotowymi napręż. na dachu betonowym krytym papą lub blachą, montaż zwodów poziomych naprężanych z pręta o śr.do 10mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim, montaż wsporników przelotowych pośredniczących na dachu betonowym krytym papą lub blachą, łączenie pręta o śr.do 10mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych, montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji uziemiającej i odgromowej, Remont wewnętrzny sali: przygotowanie sali do malowania - demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót drabinek, siatek osłonowych, osłon grzejnikowych itp., przygotowanie podłoża - zabezpieczenie okien folią malarską przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych, jednopomostowe rusztowania wewnętrzne rurowe do robót wykonywanych na sufitach przy wysokości do 7 m, jednopomostowe rusztowania wewnętrzne rurowe – pomosty dodatkowe do robót wykonywanych na ścianach przy wysokości rusztowania do 7, system parkietowy. Cyklinowanie mechaniczne zgrubne, parkiet lity, pomieszczenie powyżej 8 m2, system parkietowy. Cyklinowanie mechaniczne wykończeniowe, parkiet lity, pomieszczenie powyżej 8 m2, system parkietowy. Doszczelnienie parkietu z deszczułek, system parkietowy. Trzykrotne lakierowanie bez stosowania podkładu ( łącznie z malowaniem linii boisk ) Zadanie nr2 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Przysusze I. Branża budowlana Termomodernizacja dachu: rozbiórka pokrycia z papy, zerwanie szlichty cementowej wraz z izolacjami, rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki, czyszczenie ręczne powierzchni poziomych betonowych, naprawa podłoża betonowego o powierzchni zniszczonej, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z dwugęstościowej wełny skalnej 0,038 W/mK gr. 20 cm poziome z płyt klejonych klejem bitumicznym do podłoża betonowego, płyta ze skalnej wełny mineralnej grub. 50 mm 0,040 W/ mK do izolacji stropodachów niewentylowanych (dachów płaskich) bezpośrednio pod powłokowe pokrycia dachowe -następna warstwa, przymocowanie płyt z wełny mineralnej za pomocą łączników metalowych do betonu, montaż klocków do mocowania obróbek, pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe (papa podkładowa mocowana mechanicznie), naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną – obróbki z papy wierzchniego krycia z zastosowaniem klinów spadkowych i listew dociskowych, obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm, rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej powlekanej, rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej powlekanej, wykonanie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kat. III na kominach ponad dachem płaskim, rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 10 m, Instalacja odgromowa: demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim na papie na betonie, demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z płaskownika lub pręta mocowanych na dachu płaskim, montaż wsporników naciągowych z dwoma złączkami przelotowymi napręż. na dachu betonowym krytym papą lub blachą, montaż zwodów poziomych naprężanych z pręta o śr. do 10mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim, montaż wsporników przelotowych pośredniczących na dachu betonowym krytym papą lub blachą, łączenie pręta o śr. do 10mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych, montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji uziemiającej i odgromowej, Remont wewnętrzny sali: przygotowanie sali do malowania - demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót drabinek, siatek osłonowych, osłon grzejnikowych itp, rozebranie ścianki z luksferów, witryny aluminiowe wypełnione poliwęglanem litym gr. 15 mm, wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kat. III na murach na podłożu z cegieł lub betonowym na stykach murów z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokolikami podłogowymi, przygotowanie podłoża - zabezpieczenie okien folią malarską, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników rurowo-żebrowych, dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o średnicy do 50 mm, dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych, oczyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji kratowych (stan wyjściowy powierzchni, odtłuszczanie konstrukcji kratowych, malowanie pędzlem farbami do gruntowania i podkładowymi ftalowymi konstrukcji kratowych, malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami ftalowymi konstrukcji kratowych, jednopomostowe rusztowania wewnętrzne rurowe do robót wykonywanych na sufitach przy wysokości do 7 m, jednopomostowe rusztowania wewnętrzne rurowe – pomosty dodatkowe do robót wykonywanych na ścianach przy wysokości rusztowania do 7 m, system parkietowy. Cyklinowanie mechaniczne zgrubne, parkiet lity, pomieszczenie powyżej 8 m2, system parkietowy. Cyklinowanie mechaniczne wykończeniowe, parkiet lity, pomieszczenie powyżej 8 m2, system parkietowy. Doszczelnienie parkietu z deszczułek, system parkietowy. Trzykrotne lakierowanie bez stosowania podkładu ( łącznie z malowaniem linii boisk). II. Branża elektryczna Rozdzielnice i tablice piętrowe: przygotowanie podłoża do zabudowania rozdzielni aparat, tablica R1, tablica TWO, mocowanie w istniejącej tablicy TG rozłącznika bezpiecznikowego R 323 25 A 3P+N, mocowanie w tablicy R1 na gotowym. podłożu aparatów o masie do 2.5 kg bez częściowego rozebrania i podłączenia (il. otworów mocujących do 2), mocowanie w tablicy TWO na gotowym. podłożu aparatów o masie do 2.5 kg bez częściowego rozebrania i podłączenia (il. otworów mocujących do 2), Oprzewodowanie: układanie przewodów YKYżo 5x10 mm2 w listwach, układanie przewodów YDYżo 3x2,5 mm2 w rurach, układanie przewodów YDYżo 3x2,5 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-betonowym, przewody kabelkowe YDYżo 5x1,5mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-betonowym, przewody kabelkowe YDYżo 4x1,5 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-betonowym, przewody kabelkowe YDYżo 3x1,5 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-betonowym, przewody kabelkowe YDY 2x1,0 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu nie-betonowym, układanie przewodów LgY 6 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu betonowym, Oprawy oświetleniowe: przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe (ilość mocowań 4), przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe (ilość mocowań 2), montaż projektorów 250 W metalohalogenowych asymetrycznych. Instalacje w halach powyżej 4 m, oprawy świetlówkowe nastropowe szczelne 2x 36W 6700lm, oprawy oświetleniowe nastropowa 2x36W, 6700lm, IP 20 z rastrem, oprawy oświetleniowe ledowe - plafoniera LED1200lm, 13W,IP44, montaż opraw oświetleniowych ledowych - ewakuacyjna nastropowa LED1-1H, montaż opraw oświetleniowych ledowych - kierunkowych z piktogramem, Osprzęt instalacyjny: przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu na zaprawie cementowej lub gipsowej z wykonaniem ślepych otworów mechanicznie w betonie, przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plast. w podłożu z cegły, montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych, montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych o śr.do 80mm; il. wylotów 4, przekrój przewodu 2.5 mm2, odgałęźniki bryzgoszczelne z tworzywa sztucznego o 3 wylotach przykręcane, montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych podtynkowych świecznikowych w puszce instalacyjnej z podłączeniem, montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych podtynkowych schodowych, dwubiegunowych w puszce instalacyjnej z podłączeniem, łączniki i przyciski jednobiegunowe do przygotowanego podłoża, łączniki i przyciski świecznikowy do przygotowanego podłoża, montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-bieg.z uziemieniem przykręcanych 16A/2.5mm2 z podłączeniem, montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-bieg.z uziemieniem przykręcanych 16A/2.5mm2 z podłączeniem, montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych bryzgoszczelnych 2-bieg.z uziemieniem przykręcanych 16A/2.5mm2 z podłączeniem, montaż podkładki pod wyłączniki światła Instalacja wyrównawcza: montaż na rurach uchwytów uziemiających skręcanych śr. do 100mm, montaż na rurach uchwytów uziemiających skręcanych śr. do 500 mm, przewody izolowane jednożyłowe o przekroju żyły do 4 mm2 układane w tynku, Roboty uzupełniające: ręczne wykucie wnęki o objętości do 1.00 dm3 w podłożu betonowym, ręczne wykucie wnęki - dodatek za każdy następny 1 dm3 w podłożu betonowym (do 5 dm3), mechaniczne wykucie bruzd dla rur o śr.do 18 mm w cegle, mechaniczne wykucie bruzd dla rur o śr. do 28 mm w betonie, mechaniczne wykucie bruzd dla rur o śr.do 47 mm w betonie, zaprawianie bruzd o szerokości do 25 mm, zaprawianie bruzd o szerokości do 50 mm, zaprawianie bruzd o szerokości do 100 mm, zaprawianie bruzd - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej, mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach z cegły o długości przebicia do 2 ceg. - śr.rury do 40 mm, mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach z cegły o długości przebicia do 2 1/2 ceg. - śr.rury do 40 mm, mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych o długości przebicia do 30 cm - śr.rury do 100 mm, montaż kanałów instalacyjnych z PCW naściennych na podłożu z cegły, rury winidurowe o śr. do 47 mm układane p.t. w betonie w gotowych bruzdach, bez zaprawiania bruzd, rury winidurowe o śr. do 28 mm układane p.t. w betonie w gotowych bruzdach, bez zaprawiania bruzd, rury winidurowe o śr. do 20 mm układane p.t. w betonie w gotowych bruzdach, bez zaprawiania bruzd, podłączenie przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej pod zaciski lub bolce (przekrój żył do 2.5 mm2), podłączenie przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej pod zaciski lub bolce (przekrój żył do 16 mm2), wypełnienie przejść kabli i przewodów przez ściany i stropy ognioochronną pianą o odporności ogniowej 120 min, Roboty demontażowe: demontaż łączników instalacyjnych o natężeniu prądu do 25 A - ilość przyłączonych przewodów do 2, demontaż gniazd wtyczkowych podtynkowych o natężeniu prądu do 63 A ilość biegunów 2, demontaż opraw świetlówkowych z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym, demontaż opraw żarowych porcelanowych lub plafonier przykręcanych, odłączenie przewodów o przekroju żył do 16 mm2 od listew zaciskowych w tablicach elektrycznych, demontaż przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 24 mm2 z podłoża ceglanego lub betonowego ze zdjęciem uchwytów, wykuciem kołków lub odkręceniem śrub, demontaż przewodów kabelkowych z podłoża ceglanego lub betonowego, demontaż płyty izolacyjnej we wnęce o powierzchni do 1.0 m2, demontaż rozdzielnic bezpiecznikowych Zadanie nr3 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych i Mistrzostwa Sportowego w Lipinach Termomodernizacja dachu sali: rozbiórka pokrycia z papy, zerwanie szlichty cementowej wraz z izolacjami, rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp.z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki, czyszczenie ręczne powierzchni poziomych betonowych. naprawa podłoża betonowego o powierzchni zniszczonej do 0.5 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z dwugęstościowej wełny skalnej 0,038 W/mK gr. 20 cm poziome z płyt klejonych klejem bitumicznym do podłoża betonowego, płyta ze skalnej wełny mineralnej grub. 50 mm 0,040 W/ mK do izolacji stropodachów niewentylowanych (dachów płaskich) bezpośrednio pod powłokowe pokrycia dachowe -następna warstwa, przymocowanie płyt z wełny mineralnej za pomocą łączników metalowych do betonu, montaż klocków do mocowania obróbek, pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe (papa podkładowa mocowana mechanicznie), obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm, rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej powlekanej, rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej powlekanej, rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 10 m, Instalacja odgromowa: demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim na papie na betonie, demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z płaskownika lub pręta mocowanych na dachu płaskim, montaż wsporników naciągowych z dwoma złączkami przelotowymi napręż .na dachu betonowym krytym papą lub blachą, montaż zwodów poziomych naprężanych z pręta o śr. do 10mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim, montaż wsporników przelotowych pośredniczących na dachu betonowym krytym papą lub blachą, łączenie pręta o śr. do 10mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych, montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji uziemiającej i odgromowej, Remont wewnętrzny sali: przygotowanie sali do malowania - demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót drabinek, siatek osłonowych, osłon grzejnikowych itp., przygotowanie podłoża - zabezpieczenie okien folią malarską, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o średnicy do 50 mm, czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji kratowych (stan wyjściowy powierzchni B), odtłuszczanie konstrukcji kratowych, malowanie pędzlem farbami do gruntowania i podkładowymi ftalowymi konstrukcji kratowych, malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami ftalowymi konstrukcji kratowych, jednopomostowe rusztowania wewnętrzne rurowe do robót wykonywanych na sufitach przy wysokości do 7 m, jednopomostowe rusztowania wewnętrzne rurowe – pomosty dodatkowe do robót wykonywanych na ścianach przy wysokości rusztowania do 7 m, rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów, uzupełnienie parkietu w posadzce do 5 m2 w jednym miejscu- deszczułki system parkietowy. Cyklinowanie mechaniczne zgrubne, parkiet lity, pomieszczenie powyżej 8 m2, system parkietowy. Cyklinowanie mechaniczne wykończeniowe, parkiet lity, pomieszczenie powyżej 8 m2, system parkietowy. Doszczelnienie parkietu z deszczułek, system parkietowy. Trzykrotne lakierowanie bez stosowania podkładu ( łącznie z malowaniem linii boisk), Remont wewnętrzny zaplecza: przygotowanie podłoża - zabezpieczenie okien folią malarską, rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki, licowanie ścian płytkami na klej - przygotowanie podłoża, licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20 cm na klej metodą zwykłą, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układane na klej -przygotowanie podłoża, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki 30x30 cm, układane na klej metodą zwykłą, cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych z płytek 30x30 cm - cokolik 15 cm układane na klej z przecinaniem płytek -przygotowanie podłoża, cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych z płytek 30x30 cm - cokolik 15 cm układane na klej z przecinaniem płytek metodą zwykłą, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o średnicy do 50 mm, wymiana ustępu z miską porcelanową 'Kompakt', wymiana umywalki porcelanowej ze wspornikami z syfonem z tworzywa, wymiana baterii umywalkowej lub zmywakowej, Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby. b) zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Naruszenie przez Wykonawcę lub Podwykonawców w/w zapisów uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy po upływie dodatkowego terminu wyznaczonego na usunięcie tych naruszeń. Zamawiający jest uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Poza dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ), b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, c) Dowody wpłaty wadium na zadanie, których dotyczy oferta, d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. e) Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego czy wybór Jego oferty prowadził będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług składając wypełniony - załącznik nr3 do formularza oferty (oświadczenie należy złożyć w oryginale) Uwaga: Jeżeli w zakresie któregoś z oferowanych do realizacji zadań wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług wówczas Wykonawca powinien złożyć wypełniony załącznik nr3 do formularza oferty do każdego z oferowanych zadań oddzielnie. Jeżeli natomiast wybór oferty Wykonawcy w zakresie wszystkich oferowanych do realizacji zadań nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, wystarczy wówczas złożyć jeden wypełniony załącznik nr3 do formularza oferty (dotyczący wszystkich oferowanych zadań), f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP załącznik nr2 do SIWZ składa każdy z podmiotów składający wspólną ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na każde z oferowanych do realizacji zadań w wysokości odpowiednio: Zadanie nr1 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 zł) Zadanie nr2 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł) Zadanie nr3 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A. Oddział w Przysusze ul. Krakowska 33 Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto za realizację zamówienia 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust1 pkt1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 1) Zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2) Zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzań, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie, stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w formie pisemnej, c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, d) konieczności uzyskania zmian lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania, f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, g) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, h) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacja zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia) , i) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i/lub niewypałów, j) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, k) Wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i/lub terenowych, l) Wystąpienia przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych , nie zawinionych przez Wykonawcę, ł) Wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych kontraktem W/w zmiany do umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: a) – ad. Pkt1) – zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) – ad. Pkt2) – zmiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększenia bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększenia ceny, c) – ad. Pkt2) – w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy określonego w niniejszej umowie, d) – ad. Pkt3): - lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania - lit. b) – o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia, - lit. c), d), e), f), g), h), i), j), k), l), ł) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej wyżej termin okresu przewidzianego na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. Pozostałe zmiany: a) Zmiany dotyczące zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, b) Zmiany dotyczące rezygnacji z podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę przy pomocy podwykonawców, c) Zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, przy czym zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca na potencjale którego opierał się Wykonawca składając ofertę będzie możliwa, ale jedynie pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu , które były wymagane przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ. d) Zmiany osób wymienionych w §5 umowy (inspektor nadzoru, kierownik budowy) w przypadku zaistnienia takiej konieczności (choroba, śmierć, inne zdarzenia losowe) Warunki dokonania zmian: A. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, B. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni zaistnienie powyższych okoliczności, C. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-19, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 6) j SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP) dla których przewidziano wyłącznie formę pisemną. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SIWZ. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: Powiat Przysuski, Siedziba Władz Powiatu Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, pokój nr 32 (Sekretariat) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: zp@powiatprzysuski.eu – dokumenty powinny być zeskanowane po ich podpisaniu przez uprawnioną osobę, a faksem na nr (48) 675 36 72. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w rozdz. 7) 7 SIWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Grzegorz Borycki – e-mail: zp@powiatprzysuski.eu ; faks (48) 675 36 72
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr1 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 w Przysusze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 w Przysusze Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót: - termomodernizacja dachu sali gimnastycznej, - renowacja podłogi sali gimnastycznej, - malowanie ścian i sufitów sali gimnastycznej, Kod CPV: 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych; 45321000-3 Izolacja cieplna; 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne; 45111300-1 Roboty rozbiórkowe; 45442100-8 Roboty malarskie; 45312310-3 Ochrona odgromowa; Roboty powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4.1 do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45261210-9, 45321000-3, 45453000-7, 45111300-1, 45442100-8, 45312310-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-04-16
data zakończenia: 2018-07-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za realizację zamówienia 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr2 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Przysusze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Przysusze. Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót: - termomodernizacja dachu sali gimnastycznej i zaplecza, - renowacja podłogi sali gimnastycznej, - malowanie ścian i sufitów sali gimnastycznej i zaplecza, - wymiana luksferów między zapleczem i salą gimnastyczną, - wymiana drabinek gimnastycznych i koszy, - wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych: rozdzielnice zasilające, wewnętrzne linie zasilające, oświetlenia podstawowego, oświetlenia ewakuacyjnego, oświetlenia kierunkowego, gniazd wtyczkowych i odbiorów 230 V, przeciwprzepięciową, ochrony od porażeń prądem elektrycznym i połączeń wyrównawczych. Kod CPV: 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych; 45321000-3 Izolacja cieplna; 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne; 45111300-1 Roboty rozbiórkowe; 45442100-8 Roboty malarskie; 45410000-4 Tynkowanie; 45312310-3 Ochrona odgromowa; 45223821-7 Elementy gotowe – wyposażenie boisk; 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne; 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych; 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego; 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych; 45317000-2 Inne instalacje elektryczne; 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych; Roboty powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4.2 (branża budowlana i elektryczna) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5.2.1, 5.2.2 (branża budowlana i elektryczna) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45261210-9, 45321000-3, 45453000-7, 45111300-1, 45442100-8, 45410000-4, 45223821-7, 45315100-9, 45315700-5, 45311100-1, 45311200-2, 45317300-5, 45317000-2, 45316000-5, 45312310-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-06-01
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za realizację zamówienia 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr3 Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych i Mistrzostwa Sportowego w Lipinach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych i Mistrzostwa Sportowego w Lipinach Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót: - termomodernizacja dachu sali gimnastycznej, - renowacja podłogi sali gimnastycznej, - wymiana glazury i posadzek płytkowych zaplecza, - malowanie ścian i sufitów sali gimnastycznej i zaplecza, - wymiana drabinek gimnastycznych i koszy, słupków do siatkówki, - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, Kod CPV: 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych; 45321000-3 Izolacja cieplna; 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne; 45111300-1 Roboty rozbiórkowe; 45442100-8 Roboty malarskie; 45410000-4 Tynkowanie; 45431000-7 Kładzenie płytek, 45312310-3 Ochrona odgromowa; Roboty powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4.3 do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45261210-9, 45321000-3, 45453000-7, 45111300-1, 45442100-8, 45410000-4, 45431000-7, 45312310-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-06-01
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za realizację zamówienia 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20 - Pułtusk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Lędzinach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przysucha: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Przysucha
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowę ulicy Chopina wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Kościelną w Kramsku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Lędzinach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI