Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoczała
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-01
  • ZamawiającyGmina Koczała
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00399962
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koczała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Człuchowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Koczała

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-220

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 59 857 42 58

1.5.8.) Numer faksu: 59 857 40 73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koczala@koczala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koczala.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12db47af-3a06-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088136/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12db47af-3a06-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Według SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Według SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Według SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RŚ.271.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje:
1) przebudowę i rozbudowę remizy strażackiej w Koczale na dz. nr 260 w tym:
- opracowanie pełnobranżowej dokumentacji budowlanej projektowo kosztorysowej, w zakresie niezbędnym do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę pod nazwą „Rozbudowa i przebudowa remizy strażackiej w Koczale” na działce geodezyjnej nr 260 w miejscowości Koczała, jednostka ewidencyjna - 220305_2, obręb - 0002 Koczała, województwo pomorskie,
- uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę,
- wykonanie robót budowlanych, zgodnie z powyższą dokumentacją, Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz uzgodnieniami z zamawiającym,
2) przebudowę i rozbudowę remizy strażackiej na dz. nr 158/1 i 158/2 w Pietrzykowie w tym:
- opracowanie pełnobranżowej dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej, w zakresie niezbędnym do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę pod nazwą „Rozbudowa i przebudowa budynku remizy strażackiej w Pietrzykowie” na działkach geodezyjnych nr 158/1, 158/2 w miejscowości Pietrzykowo, jednostka ewidencyjna - 220305_2, obręb - 0004 Pietrzykowo, województwo pomorskie,
- uzyskanie pozwolenia na budowę,
- wykonanie robót budowlanych, zgodnie z powyższą dokumentacją, Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz uzgodnieniami z zamawiającym,
- wykonanie instalacji niezbędnej infrastruktury technicznej,
- przeniesienie istniejącego placu zabaw wraz z altaną na dalszą część działki,
- wybudowanie zjazdu z drogi powiatowej na działkę nr 158/1,
3) utwardzenie terenu przed remizą strażacką na dz. nr 56/9 w Starznie w tym:
- opracowanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej w pod nazwą „Utwardzenie terenu przed remizą strażacką w Starznie” na działce geodezyjnej nr 56/9, jednostka ewidencyjna - 220305_2, obręb – 0005 Starzno, województwo pomorskie,
- wykonanie robót budowlanych (utwardzenie terenu ok. 143 m2), z powyższą dokumentacją, Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz uzgodnieniami z zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232141-2 - Roboty grzewcze

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261310-0 - Kładzenie zaprawy

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262320-0 - Wyrównywanie

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem

45262520-2 - Roboty murowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317200-4 - Instalowanie transformatorów elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45343100-4 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych

45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego

45343220-1 - Instalowanie gaśnic

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421112-2 - Instalowanie ram okiennych

45421141-4 - Instalowanie przegród

45421143-8 - Instalowanie zasłon

45421145-2 - Instalowanie rolet

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45441000-0 - Roboty szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający stawia warunki w zakresie:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),
b) zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegającym na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku, w tym użyteczności publicznej, wykonane w ramach jednej umowy lub jednego kontraktu o wartości powyżej 1.000.000,00 zł (słownie: milion złotych 00/100),
- dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
*projektantem w branży architektoniczno–konstrukcyjnej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w ww. specjalności, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, posiadająca doświadczenie w projektowaniu nie krótsze niż 3 lat,
*kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 i 834), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”), posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu ww. robotami budowlanymi oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa,
*kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznej min. w ograniczonym zakresie lub uprawnienia równoważne oraz posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
* kierownikiem robót posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnej min. w ograniczonym zakresie lub uprawnienia równoważne oraz posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 8 do SWZ,
b) wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegającym na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku, w tym użyteczności publicznej, wykonane w ramach jednej umowy lub jednego kontraktu o wartości powyżej 1.000.000,00 zł (słownie: milion złotych 00/100) - załącznik nr 7 do SWZ,
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ,
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do SWZ,
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ,
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy),
d) pełnomocnictwo do podpisania oferty wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS lub CEIDG,
e) pełnomocnictwo dla lidera, w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie – konsorcja i spółki cywilne,
f) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne lub wspólnika spółki cywilnej o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy),
g) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne lub wspólnika spółki cywilnej o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100 złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Koczała w Banku Spółdzielczym w Człuchowie o/Przechlewo nr rachunku: 91 9326 0006 0060 0239 2000 0040 tytuł przelewu: „Wadium – Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała”.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) winno zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji,
b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w ustawie Pzp,
c) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
d) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
e) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
f) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
g) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Koczała,
h) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
7. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców.
3. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem pełnomocnika, o którym mowa w punkcie 1.
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców, łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, na platformie e-Zamówienia, w sposób opisany w punkcie 8.3. Składana oferta powinna być zaszyfrowana.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
GW zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący - Ustka
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący, obróbki blacharskie. Inwestycja w Ustce. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI