„Remont, przebudowa i nadbudowa, termomodernizacja oraz przygotowanie do montażu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont, przebudowa i nadbudowa, termomodernizacja oraz przygotowanie do montażu fotowoltaiki budynku przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie Cmentarza Komunalnego w Oświęcimiu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-23
  • Numer ogłoszenia769264-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769264-N-2020 z dnia 23.12.2020 r.

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: „Remont, przebudowa i nadbudowa, termomodernizacja oraz przygotowanie do montażu fotowoltaiki budynku przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie Cmentarza Komunalnego w Oświęcimiu”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 72112533000000, ul. ul. Bema  , 32-602  Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 423 140, e-mail saratowicz.pawel@zuk.oswiecim.pl, faks 338 423 140.
Adres strony internetowej (URL): www.zuk.oswiecim.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka ze 100% udziałem Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zuk.oswiecim.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zuk.oswiecim.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składane są w formie pisemnej, zgodnie z zapisami siwz.
Adres:
siedziba Spółki: Oświęcim, ul. Bema 12A.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont, przebudowa i nadbudowa, termomodernizacja oraz przygotowanie do montażu fotowoltaiki budynku przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie Cmentarza Komunalnego w Oświęcimiu”
Numer referencyjny: 08/PZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont, przebudowa i nadbudowa budynku przedpogrzebowego (w tym zmianie układu funkcjonalnego pomieszczeń wewnątrz budynku, termomodernizacji budynku, podniesienia ścinki attykowej) oraz przygotowania do montażu fotowoltaiki budynku przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie Cmentarza Komunalnego w Oświęcimiu wraz z infrastrukturą techniczną obejmującą miedzy innymi przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej (w tym odgromowej), wodno-kanalizacyjnej, c.o., klimatyzacyjnej, chłodniczej.Parametry techniczne budynku przedpogrzebowego:Parametry techniczne: Przed inwestycją Po inwestycjiPowierzchnia zabudowy 290,35 m2 301,27 m2(powiększona poprzez ocieplenie styropianem)Powierzchnia użytkowa 248,71 m2 256,98 m2Kubatura 1297,86 m3 1569,62m3Wysokość 4,47 m 5,21 m(wzrost o attykę)Ilość kondygnacji 1 bez zmianDziałki inwestycyjne obejmują nieruchomości: w miejscowości Oświęcim, ulica Wiklinowa, działki o numerze ewidencyjnym 675/30, 675/35, Obręb Nr 0001, Oświęcim: jednostka ewidencyjna 121301_1 Oświęcim – miasto. Objęty zamówieniem budynek przedpogrzebowy to parterowy, niepodpiwniczony budynek niski N. Jest to budynek prosty o kubicznej formie i regularnym układzie horyzontalnym. Przekrycie stanowi dach pogrążony schowany za ścianą attykową równej wysokości. Wykończenie elewacji stanowi tynk cementowo - wapienny w kolorze beżowo-szarym. Główne wejście do sali pożegnań odbywa się poprzez stalowe drzwi dwuskrzydłowe zlokalizowane na elewacji południowo zachodniej w sąsiedztwie dużych witryn przeszklonych dwoma warstwami okien: od zewnątrz stalowe okna w kolorze szarym a od wewnątrz okna drewniane. Od strony północno - wschodniej znajdują się dwie bramy garażowe, drzwi drewniane oraz regularny układ okien. Odwodnienie odbywa się za pośrednictwem dwóch rynien spustowych na elewacjach bocznych. Na elewacji wschodnio - południowej znajduje się drabina techniczna prowadząca na dach (do przebudowy) oraz stalowa wiata stanowiąca zamknięcie wentylatora (do usunięcia).3.2. Zakres robót w ramach remontu, przebudowy i nadbudowy, termomodernizacji oraz przygotowaniu do montażu fotowoltaiki przy ul. Wiklinowej 5 obejmuje między innymi:1) demontaż ścian, posadzek, podłóg, wykładzin ściennych w ramach zmiany układu funkcjonalnego pomieszczeń; wykucie ościeżnic i podokienników; odbicie tynków wewnętrznych,2) demontaż rur spustowych, zewnętrznych obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy, gzymsów itp.,3) demontaż istniejącego pokrycia dachu (w tym blacharki oraz instalacji uziemiających i odgromowych),4) roboty murowe w zakresie związanym ze zmianą układu pomieszczeń w budynku, w tym posadowienie ścian, wykucie strzępi w płaszczyźnie ścian, zbrojenie, montaż ścianek działowych, wykonanie/przesklepienie otworów itp.,5) wzmocnienie konstrukcji stropów (stemplowanie, wykonanie słupów),6) przebudowa attyki budynku,7) wykonanie na ścianie południowej budynku fasady aluminiowej, szklonej strukturalnie szkłem trzykomorowym,8) wykonanie naroża budynku wykończonego okładziną z dużych płyt granitowych na ścianie południowo-zachodniej,9) wykonanie elewacji zewnętrznej, w tym ocieplenie płytami styropianowymi, obróbki blacharskie i tynkowanie; docieplenie fundamentów,10) montaż pokrycia dachowego, w tym mocowanie izolacji poziomych ze styropianu oraz obróbki dachowe przy pomocy papy termozgrzewalnej, 11) roboty w zakresie przebudowy przewodów kominowych (w tym wyburzenia, przemurowanie, odgruzowanie przewodów kominowych, wykonanie kanałów wentylacyjnych),12) wykonanie posadzek, w tym posadzek gresowych z kamieni (z cokolikami), posadzek z płyt z cokolikami,13) stolarka okienna i drzwiowa (wymiana i osadzenie okien i drzwi, wykonanie parapetów zewn. i wewn.), włącznie ze stolarką drzwiową wewnętrzną oraz montażem segmentowych bram garażowych (2 szt.),14) wykonanie sufitów podwieszanych i kasetonowych we wskazanych pomieszczeniach,15) wykończenie ścian wewnętrznych w sali wystawiania trumien (w tym tynkowanie, gładzie, licowanie ścienne z płytek) wraz z wykonaniem okładzin ścian i pilastrów z płyt granitowych oraz płyt trawertynowych,16) montaż systemu windy sufitowej TV wraz z wykonaniem instalacji pod nagłośnienie w sali wystawiania trumien,17) remont instalacji elektrycznej,18) modernizacja instalacji c.o. wraz z montażem grzejników,19) instalacja klimatyzacji (w tym klimatyzatory ścienne oraz kasetonowe),20) wykonanie instalacji pomieszczenia chłodni, w tym układu centrali sterowania urządzeniami chłodni oraz agregatów/chłodnic wraz z konstrukcją nośną na dachu budynku,21) roboty instalacyjne w zakresie kanalizacji, w tym montaż urządzeń sanitarnych,22) roboty w ramach modernizacji instalacji wodociągowej,23) wykonanie przyłącza wody,24) roboty malarskie oraz inne roboty wykończeniowe,25) wykonanie i wyprowadzenie punktów monatażowych pod instalację fotowoltaiki na dachu bydynku.26) Zakres robót w ramach ceny ryczałtowej obejmuje ponadto wszystkie inne niezbędne roboty budowlane, instalacyjne lub pomocnicze (zgodnie z zapisami siwz oraz dokumentacji budowlano-wykonawczej) przewidziane jako towarzyszące niniejszemu zamówieniu, w szczególności:a) zasilanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem (doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy, itp.);b) jeśli będzie to niezbędne w toku wykonywania robót przygotowanie i wykonanie dojazdu na plac budowy na podstawie uzgodnień, które Wykonawca winien uzyskać we własnym zakresie;c) nadzór nad przechowywanym na placu budowy mieniem;d) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, szczególna organizacja sposobu wykonywania prac w sposób umożliwiający przeprowadzenie ceremonii pogrzebowych;e) ponoszenie kosztu dowozu, składowania i utylizacji odpadów (uwzględnić miejsce i odległość składowiska);f) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy i skuteczny wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, w tym odtworzenie nawierzchni terenu, trawników, ulic i chodników zniszczonych lub uszkodzonych w toku realizacji prac;g) w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem terenu stosowanie rur ochronnych lub innych dodatkowych zabezpieczeń;h) prowadzenie robót w pobliżu drzew i krzewów w sposób gwarantujący zapobieganie uszkodzeniom systemów korzeniowych,i) zabezpieczenie dróg dojazdowych do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy i podwykonawców,j) utrzymanie w czystości i porządku dróg dojazdowych wykorzystywanych do obsługi budowy, w tym systematyczne spłukiwanie i czyszczenie dróg z brudu, kurzu i zanieczyszczeń powstałych w toku wykonywania robót,k) prowadzenie dokumentacji budowy (m.in. Dziennika budowy) zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i IN, w tym wykonanie wymaganej dokumentacji powykonawczej.Z uwagi na charakter inwestycji a także bliskość Cmentarza Komunalnego, Kaplicy oraz Budynku Administracji Cmentarza, Zamawiający wymaga bezwzględnego zachowania powagi miejsca tj. zachowania ciszy, spokoju, powagi ubioru; zachowanie osób wykonujących roboty stanowiące przedmiot zamówienia powinno licować z powagą tego miejsca.Na terenie inwestycji mogą/będą odbywać się pożegnania osób zmarłych oraz pochówki. Wykonawca winien zaakceptować szereg wyłączeń z tym związanych. Wyłączenia (przerwy skutkujące brakiem możliwości realizacji robót) mogą wynosić nawet do 3 godzin dziennie (przyjąwszy minimum 3 uroczystości pogrzebowe dziennie, w każdy dzień tygodnia).

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45400000-1
45210000-2
45430000-0
45420000-7
45450000-6
45410000-4
45440000-3
45300000-0
45331100-7
45331000-6
45331220-4
45331230-7
45332000-3
45332300-6
45332400-7
45332200-5
44221300-8
45330000-9
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.7 uPzp.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych do 30 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia – tj.:- Roboty budowlane dotyczące zwiększenia lub zmiany zakresu prowadzonych prac,- Roboty budowlane związane ze zmianą lub/i zwiększeniem zakresu robót budowlanych dot. m.in. zmian wynikających z decyzji organów zewnętrznych np. budowlanych i/lub ochrony środowiska itp.- Robót budowlanych i instalacyjnych dotyczących zwiększenia do 50% dodatkowych robót instalacyjnych – w przypadku przeprowadzenia niezbędnych uzgodnień administracyjnych oraz po uzyskaniu pozwoleń/ zezwoleń i innych wymaganych decyzji w przypadku ww. prac.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 140
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający informuje, iż zamówienie będzie finansowane z różnych źródeł finansowania, w tym dotacyjnego, stąd uzgodnienia z instytucjami finansującymi oraz dotacyjnymi zostały wtransponowane w dokumentację postępowania i będą ściśle przestrzegane przez Zamawiającego.Z uwagi na charakter inwestycji a także bliskość Cmentarza Komunalnego, Kaplicy oraz Budynku Administracji Cmentarza, Zamawiający wymaga bezwzględnego zachowania powagi miejsca tj. zachowania ciszy, spokoju, powagi ubioru; zachowanie osób wykonujących roboty stanowiące przedmiot zamówienia powinno licować z powagą tego miejsca.Na terenie inwestycji mogą/będą odbywać się pożegnania osób zmarłych oraz pochówki. Wykonawca winien zaakceptować szereg wyłączeń z tym związanych. Wyłączenia (przerwy skutkujące brakiem możliwości realizacji robót) mogą wynosić nawet do 3 godzin dziennie (przyjąwszy minimum 3 uroczystości pogrzebowe dziennie, w każdy dzień tygodnia).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - posiadać sytuację ekonomiczną lub finansową zapewniającej wykonanie zamówienia wyrażającej się dysponowaniem środkami lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych). Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu potwierdzającego posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy. - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zobowiązani są wykazać posiadaniem wiedzy i doświadczenia, tj.: Wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali następujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia:a) co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną, obejmującą budowę, przebudowę lub rozbudowę czynnego obiektu budowlanego o kubaturze nie mniejszej niż 1200 m3, gdzie wartość takiej roboty budowlanej wynosiła nie mniej niż 700 000,00 zł brutto, b) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu budowlanego, które obejmowały chłodnię zasilaną agregatem, gdzie wartość każdej roboty budowlanej wynosiła nie mniej niż 500 000,00 zł brutto,c) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu budowlanego, które obejmowały wykonanie (zastosowanie) okładzin elewacyjnych z kamienia naturalnego na powierzchni co najmniej 50 m2 każda robota,które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu Wykonawca winien również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania kilku warunków udziału w postępowaniu poprzez wykazanie jednej roboty budowlanej, jeśli spełnia ona wymagania ww. warunków udziału.Przez wykonanie robót budowlanych należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót.Wykonawca winien dysponować osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia: 1) Co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej – osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne równoważne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub zagraniczne równoważne uprawnienia, uznane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy prawo budowlane tj. ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.) lub równoważne uprawnienia w tej specjalności lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który w okresie ostatnich 5 lat pełniąc funkcję kierownika budowy brał udział w realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej czynnego obiektu budowlanego, o wartości co najmniej 500 000,00 zł. brutto.2) Co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika Budowy robót elektrycznych – tj. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba posiadająca:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne równoważne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub zagraniczne równoważne uprawnienia, uznane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy prawo budowlane tj. ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.) lub równoważne uprawnienia w tej specjalności lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który w okresie ostatnich 5 lat pełniąc funkcję kierownika budowy tej specjalności brał udział w realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej czynnego obiektu budowlanego, o wartości co najmniej 500 000,00 zł. brutto.3) Co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika Budowy robót sanitarnych – tj. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych – osoba posiadająca:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne równoważne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub zagraniczne równoważne uprawnienia, uznane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy prawo budowlane tj. ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.) lub równoważne uprawnienia w tej specjalności lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który w okresie ostatnich 5 lat pełniąc funkcję kierownika budowy tej specjalności brał udział w realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej czynnego obiektu budowlanego, o wartości co najmniej 500 000,00 zł. brutto.Wyżej wymienione osoby powinny być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, a kopii ww. dokumentów Zamawiający może żądać od Wykonawcy realizującego zamówienie na etapie podpisywania umowy lub realizacji zamówienia, np. w związku z kontrolami zewnętrznymi itp.W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane.Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy – w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Poza osobą Kierownika budowy w podanych wyżej specjalnościach, Wykonawca zapewni udział w realizacji niniejszego zamówienia niezbędnej ilości osób, posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, jeżeli w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, wystąpi taka konieczność.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy wykonawcab) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (Załącznik nr 3 do siwz)c) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.d) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w siwz, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r. poz. 570). W związku z powyższym, w odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w lit. a, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, Zamawiający odszuka wykonawcę (przedsiębiorcę) w bezpłatnej i ogólnodostępnej bazie danych, tj. Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej prowadzonymi w systemie informatycznym, wykorzystując w tym celu wyszukiwarkę dostępną na właściwych stronach internetowych(KRS: https://ems.ms.govm.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?tt:lbtt,CEIDG: https://prod.ceidg.govm.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx).e) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.f) W związku z powyższym wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są wskazać w ofercie adresy internetowe ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych właściwe dokumentom, o których mowa w Roz. VII pkt. 2 ppkt. 2 lit a). g) Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.4. Wymagania dotyczące dokumentów składanych przez podmioty zagraniczne:1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający żąda dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt V siwz, wg zał. nr 4 do siwz.b) Wykaz osób zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt V siwz, wg zał. nr 5 do siwz.c) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. V siwz.d) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 mln zł (słownie: jeden milion złotych) zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. V siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wymagane:1) Wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do siwz,2) Uproszczony kosztorys ofertowy, wypełniony na podstawie druku – zał. 1a do siwz,3) Oświadczenia wymagane w siwz do złożenia wraz z ofertą,4) Dowód wpłaty wadium,5) Próbki 2 sztuki - jako treść oferty,Próbki (po jednej sztuce) następujących materiałów objętych przedmiotem zamówienia:a) płyty granit polerowany, czarny, o intensywnym układzie użylenia, charakterystyka kolorystyczna zbliżona do rodzaju BLACK FOREST (wymiary próbki/płyty co najmniej 40x40x3 [cm]),b) płyty trawertyn szczotkowany, nieszpachlowany, beż o charakterystyce kolorystycznej zbliżonej do CLASSICO (wymiary próbki/płyty co najmniej 40x40x2 [cm]).Niezależnie od dokonywanej punktowej oceny próbek Zamawiający wymaga, aby każdy z materiałów spełniał wymagania techniczne odpowiednio: 1. Parametry techniczne próbki granitu:• Gęstość surowa (objętościowa) – minimum 2,70 kg/dm3,• Wytrzymałość na ściskanie – minimum 190 N/mm2• Absorpcja wody – maksimum 0,2 %2. Parametry techniczne próbki trawertynu:• Gęstość surowa (objętościowa): minimum 2,45 kg/dm3• Wytrzymałość na ściskanie: minimum 110 N/mm2• Absorpcja wody: maksimum 0,62 %Postulowane:6) Postuluje się (nieobowiązkowe) przedstawienie parafowanego na wszystkich stronach wzoru umowy (zał. nr 6 do siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każda oferta zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegóły dotyczące wadium znajdują się w rozdziale X siwz.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 67,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Doświadczenie kierownika budowy 5,00
Okres wyłączenia chłodni 5,00
Jakość i estetyka kamieni 3,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakres świadczenia wykonawcy określony w umowie co do zasady jest tożsamy z zobowiązaniami wykonawcy określonymi w ofercie oraz określeniem przedmiotu zamówienia zawartym w siwz. Jeśli ustawa nie stanowi inaczej, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia umowa podlega unieważnieniu.2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy o procent wzrostu podatku VAT,2) terminu realizacji zadania, który może ulec zmianie w przypadkach, na które Zamawiający bądź Wykonawca nie mógł mieć wpływu:a) zatrzymania robót przez urzędy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, o długość okresu zatrzymania robót,b) wystąpienie siły wyższej jak również warunków pogodowych i temperatur otoczenia nie pozwalających na zachowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót, trwających dłużej niż 3 następujące po sobie dni robocze. Podstawą żądania przedłużenia terminu umownego jest przerwanie robót przez Zamawiającego, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy; Zmiana terminu realizacji możliwa jest w tym wypadku wyłącznie o okres trwania przerwania robót przez Zamawiającego. c) wystąpienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń. Przykładowo: prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe, zgodne z harmonogramem realizacji inwestycji zrealizowanie przedmiotu zamówienia, zaistniała konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,  z powodu czynności urzędowych lub działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego z własnej inicjatywy, lub na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego; Zmiana terminu realizacji możliwa jest w tym wypadku wyłącznie o okres trwania przerwania robót przez Zamawiającego.d) Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego zakończenia prac, jeżeli niedotrzymanie tego terminu stanowi konsekwencję niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z zawartej umowy; Zmiana terminu realizacji możliwa jest w tym wypadku wyłącznie o okres trwania przerwania robót przez Zamawiającego.3) terminu realizacji, terminów płatności i innych:a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,b) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego (nastąpiła zmiana przepisów powodujących konieczność wprowadzenia innych rozwiązań, niż zakładano w siwz wraz z załącznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert),c) wystąpienie innych zdarzeń nadzwyczajnych:- nastąpiła zmiana przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, - wystąpiły w trakcie trwania robót niezinwentaryzowane obiekty budowlane (np. bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.), archeologiczne oraz infrastruktura techniczna, skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych, odmienne niż w dokumentacji projektowej warunki geologiczne i wodne,- wystąpiła konieczność wykonania projektów zamiennych oraz/lub konieczność wykonania robót zamiennych, zaistniały okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie robót z przyczyn organizacyjnych i technicznych oraz wystąpiły kolizje z równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami.4) zmiany personalnej na stanowisku Kierownika budowy, która może nastąpić za zgodą Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego, wskazujący powody i konieczność dokonania takiej zmiany,5) Konieczności wykonania przez wykonawcę robót zamiennych zgodnie z wzorem umowy,6) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, zastępuje nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;7) zamawiający przejmuje zobowiązania wykonawcy względem jego podwykonawców, co ex lege oznacza zmianę podmiotowości wykonawcy;8) zmiana nie jest istotna w rozumieniu art. 144 ust.1e uPzp;9) Zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa podatkowego mające wpływ na wykonanie przedmiotu umowy.10) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.3. Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana osób do kontaktu itp.);b) zmiana danych teleadresowych oraz osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.5. W przypadku nie możności dokonania zmian zgodnie z zapisami niniejszego punktu lub w przypadku wprowadzenia tych zmian w sposób niedozwolony ustawą, zastosowanie znajdują przepisy art. 144 ust. 2 i 3 uPzp. 6. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w siwz oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem niniejszego postanowienia jest nieważna. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.Uprawnienia zamawiającego odnośnie odstąpienia od umowy i rozwiązania umowy:1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Wykonawca może wówczas żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, jeżeli określona część umowy już została wykonana.2. Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:1) zmiana umowy została dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy;2) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1;3) Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej.W każdym z wymienionych wyżej przypadków wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, jeżeli określona część umowy już została wykonana.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Szczegóły dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa znajdują się w rozdz. XX.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 07:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCHZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1; dalej „RODO”), informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Bema 12A, 32 -600 Oświęcim,2) inspektorem ochrony danych osobowych w ZUK Sp. z o.o.:e-mail: sekretariat@zuk.oswiecim.pl; tel.:+48 33 476 80 83;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI