Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Sokołowskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Sokołowskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-10-06
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00343406
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Sokołowskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.piekarz@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Sokołowskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a5ead3a-327e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064382/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ul. Sokołowskiego i Batorego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
Więcej informacji na temat wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje sie w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl, stanowiących Załącznik nr 10 i 10a do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówienia na „Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Sokołowskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu” - Zp/61/TP/22 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1. Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Sokołowskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu” - Zp/61/TP/22 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
3. Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.
4. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5. Dane osobowe, wynikające ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z załącznikami, będą przechowywane przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powyżej 4 lat, przechowywana jest przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli środki finansowe zostały pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja będzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznających te środki i mogą wynosić okresy dłuższe niż 4 lata. Po tym terminie dane będą protokolarnie niszczone.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania ( poprawiania ) swoich danych osobowych, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym. Prawo do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników...........W związku z ograniczeniami dalsze szczegółowe informacje znajdują się w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/61/TP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Sokołowskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania Zamawiającego zostały szczegółowo wskazane w niżej wymienionych załącznikach, będące integralnymi częściami SWZ:
1) Załącznik nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
2) Załącznik nr 1b do SWZ – Dokumentacja projektowa
2) Załącznik nr 1c do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Specjalność budowlana)
3) Załącznik nr 1d do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Specjalność – instalacje sanitarne)
4) Załącznik nr 1e do SWZ – Przedmiar
Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na dokumentację zamówienia, którą należy odczytywać wraz z modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania.
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania:
Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ul. Batorego i Sokołowskiego
Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego przy ul. Sokołowskiego w Wałbrzychu
w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Pracownię Projektową Instalacyjną mgr inż. Magdalena Klonowska – Nieczypor z siedzibą w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 1 C
pt: Przebudowa pomieszczeń Zakładu Patomorfologii w części dotyczącej prosektury Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego przy ul. Sokołowskiego w Wałbrzychu
Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie opracowanej na zlecenie Szpitala dokumentacji projektowej j/n:
1/ Projektu Budowlanego wraz z Projektem Zagospodarowania Terenu będącymi załącznikami do Decyzji pozwolenia na budowę.
2/ Projektu Zagospodarowania Terenu
3/ Projektu Architektoniczno-Budowlanego Wielobranżowego
4/ Przedmiaru
5/ Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
Zakres prac budowlanych będzie obejmował w szczególności:
- opracowanie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia / BIOZ /
- prace przygotowawcze w tym wytyczenie punktów głównych oraz organizację placu budowy w sposób nie kolidujący z pracą Szpitala
- ustawienie tablic informacyjnych
- wykonanie w niezbędnym zakresie dojazdów i zabezpieczenie przewidzianych w projekcie miejsc roboczych i lokalizacji sprzętu
- rozbiórkę kolidujących z zadaniem obiektów, elementów drogi, ogrodzeń wraz z odtworzeniem w niezbędnym zakresie
- likwidację zaplecza budowy
- pozostałe prace wyszczególnione w dokumentacji projektowej jak również wypełnienie wszelkich wymogów i zobowiązań z niej wynikających
W cenie ofertowej Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie roboty budowlano-montażowe, koszty bezpośrednie i pośrednie związane z wszelkimi badaniami, pomiarami oraz działaniami zmierzającymi do wykonania przedmiotu zamówienia w
sposób kompletny dla celu jakiemu ma służyć.
Zamawiający bezwzględnie wymaga dokonania wizji lokalnej i potwierdzenia jej odbycia przez uprawnionego pracownika Szpitala.
Pomieszczenia prosektorium wymagają remontu, w trakcie, którego należy w miarę możliwości, w obrębie istniejących pomieszczeń poprawić jego funkcję .
Zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami, szpital liczący ponad 700 łóżek, powinien mieć prosekturę II typu z 2 stołami sekcyjnymi.
W istniejącym , działającym obiekcie znajduje się jedna sala sekcyjna o pow. 26,61 m2 z jednym stołem do przeprowadzania sekcji. Lekarz przychodzący na sekcję wchodzi do budynku prosektorium drzwiami dla obsługi prosektorium, brak dla niego wydzielonych
pomieszczeń szatni i zespołu sanitarnego ( wc, natrysku i umywalki ) zlokalizowanych przed wejściem do sali sekcyjnej.
Istniejąca toaleta z natryskiem wykorzystywana jest przez pracowników prosektorium.
W celu spełnienia tego warunku, w projekcie remontu założono uruchomienie
istniejącego, nie użytkowanego wejścia z zewnątrz, zlokalizowanego tuż za chłodnią dostawioną do budynku prosektorium. Do tego wejścia prowadzi utwardzony chodnik, biegnący przy budynku administracyjnym szpitala. Wejście to będzie służyło osobom
przychodzącym z zewnątrz na sekcje. Nad drzwiami wejściowymi należy zainstalować kurtynę powietrzną, aby chronić przebywających w pomieszczeniu ludzi przed nadmiernym dopływem chłodnego powietrza.
W pomieszczeniu, do którego prowadzi to uruchomione wejście z zewnątrz
zorganizowano szatnię i węzeł sanitarny ( kabinę wc, natrysk i umywalkę).
Po przebraniu się w odzież ochronną, gumowe fartuchy i kalosze osoby uczestniczące w sekcji przechodzą przez śluzę z umywalką do mycia rąk do sali z jednym stołem sekcyjnym, w której dokonuje się sekcji szpitalnych.
Ponieważ Szpital posiada umowę na prowadzenie sporadycznych sekcji prokuratorskich postanowiono wydzielić dodatkowo salę do tych sekcji, co poprawi warunki sanitarne
panujące w obiekcie. Sala ta nie będzie miała normatywnej powierzchni , po
wyburzeniu ścianek działowych i przyłączeniu części powierzchni sąsiednich pomieszczeń będzie awaryjną dodatkową salą sekcyjną o powierzchni 16,83 m2 , która jednocześnie umożliwi przeprowadzenie remontu w działającym obiekcie.
Do obydwu sal prowadzą dwa wejścia – jedno z szatni dla osób uczestniczących w sekcji, drugie do wprowadzenia zwłok na sekcję i wyprowadzania po sekcji.
W istniejącym prosektorium nie ma pracowni mikroskopowej, histopatologicznej, nie ma pokoju formalinowego. Materiał pobierany w czasie sekcji badany jest na zewnątrz
w innych obiektach posiadających takie pracownie.
W salach sekcyjnych należy ustawić urządzenia chłodnicze przeznaczone
do przechowywania pobranego materiału, przed przekazaniem go do badania .
W ramach remontu należy uporządkować pomieszczenie socjalne , biurowe
i pomieszczenia sanitarne wydzielone dla pracowników .
Wejście dla pracowników pozostaje w tym samym miejscu. Pomieszczenie dla
pracowników i pomieszczenie biurowe również ma dotychczasową lokalizację. Pomieszczenie dla pracowników, po wymianie podłogi, wymalowaniu ścian należy wyposażyć w dwie szafki odzieżowe, wersalkę i prawidłowo wyposażony kącik przygotowywania napojów i posiłków – umywalka do mycia rąk, laminowany blat z 1-kom. zlewozmywakiem i ociekaczem, imbryk elektryczny, kuchenka mikrofalowa,
wisząca szafka na naczynia i chłodziarka ustawiona pod blatem.
Biuro po remoncie należy wyposażyć w nowe meble – dwa biurka ustawione bokiem do okna, tak żeby światło dzienne padało z prawej strony, krzesła, stolik i dwa foteliki,
Przy pokoju dla pracowników naprzeciw wejścia do pokoju biurowego , po wyburzeniu ścian ( jak na załączonym rysunku) należy zlokalizować łazienkę dla pracowników (muszla ustępowa, kabina natryskowa i umywalka do mycia rąk).
Na rysunku pokazano lokalizację dwóch nowych pomieszczeń dostępnych z komunikacji , t,j. pomieszczenia porządkowego, uzyskanego po wyburzeniu ściany pomiędzy 0.12 i 0.13 i wyposażonego w zlew gospodarczy zainstalowany na wys. 45-50 cm od posadzki, regał na środki do utrzymania czystości, wieszaki na sprzęt porządkowy i umywalkę do mycia rąk oraz pomieszczenia na odpady niebezpieczne, które będą
poddawane utylizacji na mocy umowy z wyspecjalizowaną firmą . Pomieszczenie to należy wyposażyć w urządzenie chłodnicze i w pobliżu wejścia, w części komunikacyjnej zainstalować umywalkę .
Dotychczasowe pomieszczenie gospodarcze (0.11) przeznacza się na magazyn chemii. Pomieszczenie do mycia i ubierania zwłok( 0.10), z wyjściem na zewnątrz, pozostaje w tym samym miejscu , z tym, z do tego pomieszczenia będą tylko wydawane zwłoki.
Wstęp do tego pomieszczenia dozwolony jest tylko pracownikom Zakładu i przedsiębiorstw pogrzebowych.
W czasie remontu należy dokonać wymiany drzwi, czyli dostosować szerokości otworów drzwiowych do obowiązujących przepisów . WYTYCZNE BUDOWLANE I INSTALACYJNE WYKOŃCZENIA WNĘTRZ:
Pomieszczenia zakładu przeznaczone do pracy powinny odpowiadać następującym warunkom:
_ w salach sekcyjnych podłogi powinny być nienasiąkliwe i łatwo zmywalne,
wykonane ze spadkiem 1,5% w kierunku wpustu podłogowego ( antypoślizgowe płytki ceramiczne lub inny materiał o podobnych właściwościach). Wpusty podłogowe hermetyczne,
_ w salach sekcyjnych oraz w pomieszczeniach, w których przechowywane są
zwłoki ściany powinny być zmywalne do pełnej wysokości ( płytki ceramiczne lub inne łatwo zmywalne i odporne na działanie środków dezynfekcyjnych). Sufity powinny być malowane farbą, zmywalną , paro przepuszczalną,
_ we wszystkich pomieszczeniach podłogi powinny być z wykładzin łatwo
zmywalnych, trwałych i odpornych na środki dezynfekcyjne oraz chemikalia (
antypoślizgowe płytki ceramiczne lub inne materiały o tych właściwościach).
Podłogi ze spadkiem 1,5 % w kierunku kratek ściekowych, cokoliki przy ścianach do wys. 5-10 cm. W zapleczu sanitarnym ściany zmywalne do wys. 2,0 m ( płytki ceramiczne), powyżej malowane farbą paro chłonną.
W szatni ściany malowane farbą zmywalną, sufity farbą paro chłonną. Podłoga zmywalna z cokolikiem 5-10 cm. – antypoślizgowe płytki ceramiczne lub inny materiał o podobnych właściwościach,
_ pomieszczenia powinny być wyposażone w baterie ze złączką do węża
i kanalizacyjne wpusty podłogowe oraz umywalki do mycia rąk z bieżącą wodą
ciepłą i zimną z bateriami mieszającymi, przy umywalkach dozowniki z mydłem w płynie i dozowniki ze środkiem dezynfekcyjnym. W sali sekcyjnej i umywalni przy zespole sanitarnym baterie uruchamiane przy pomocy łokcia, pedału nożnego lub fotokomórki, do suszenia rąk przy umywalkach należy zainstalować suszarki elektryczne. Pomieszczenia, w których używane są narzędzia i sprzęt wielokrotnego użycia należy wyposażyć w zlewozmywak z baterią.
_ we wszystkich pomieszczeniach otwierane okna powinny być zaopatrzone w siatki przeciwko owadom,
_ we wszystkich pomieszczeniach ( sala sekcyjna i zaplecze) będzie wykonana ,
wentylacja mechaniczna
_ sala sekcyjna powinny być wyposażone w wentylację mechaniczną cichobieżną ,odpowiadającą następującym warunkom:
- wywiew zapewniający dziesięciokrotną wymianę powietrza na .................W związku z ograniczeniami więcej w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena:

Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie:
Cena najniższa z ofert
--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną min. 200 000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej (112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne
warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:
- Wykaz robót budowlanych, oraz dowody poświadczające, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie na kwotę 300 000,00 zł każda z robót wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane ;

- Wykaz zawierający wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję:
Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno budowlane, skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowej, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tą osobą ;
Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, określone przepisami Prawa budowlanego, lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w/w specjalności.
Wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej

1) Wizja lokalna winna być przeprowadzona przed upływem terminu zadawania pytań.
2) Termin przeprowadzenia wizji po jego wcześniejszym uzgodnieniu – nie później niż 48 h od zgłoszenia.
Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Zygmunt Borsuk - Kierownik Działu Obsługi Szpitala,
tel. 603332907; (74) 6489726.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy P.z.p.:

1. Wykaz robót budowlanych, oraz dowody poświadczające, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie na kwotę 300 000,00 zł każda z robót wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz że roboty budowlane wskazane przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności zawierające informację o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego.

2. Wykaz zawierający wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję:
Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno budowlane, skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowej, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – stanowi załącznik nr 8.
Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, określone przepisami Prawa budowlanego, lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w/w specjalności – stanowi załącznik nr 8.

3. Sytuacja ekonomiczna:
na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 zł.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-06 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-06 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta musi zawierać:

Lp. Nazwa (rodzaj) dokumentu
1. Wypełniony wzór oferty – załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy – załącznik nr 4a (złożyć, jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 5 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy Konsorcjum lub Spółki Cywilnej.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 6 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.
5.
Tabela podwykonawcy – stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

6.
Oświadczenie o dokonaniu wizji - stanowi załącznik nr 9 do SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych na działce w Świdnicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI