Remont poszycia dachowego budynku magazynowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont poszycia dachowego budynku magazynowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 6 w Krakowie przy ul. Aleksandry 2 - etap V
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-10-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-13
  • Numer ogłoszenia596901-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 596901-N-2020 z dnia 2020-10-13 r.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie: Remont poszycia dachowego budynku magazynowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 6 w Krakowie przy ul. Aleksandry 2 - etap V
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35156703100000, ul. ul. Westerplatte  19 , 31-033  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 616 83 00, e-mail mt@psp.krakow.pl, faks 012 616 83 09.
Adres strony internetowej (URL): http://www.psp.krakow.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.psp.krakow.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.psp.krakow.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont poszycia dachowego budynku magazynowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 6 w Krakowie przy ul. Aleksandry 2 - etap V
Numer referencyjny: MT.2370.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego na budynku magazynowym Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 6 w Krakowie polegające na rozebraniu dotychczasowego pokrycia dachowego, rynny wraz z rurą spustową, pokryciu dachu blachą tytan-cynk, wymiany podbudowy płyt OSB, ułożeniu ekranu z maty strukturalnej oraz foli paro przepuszczalnej, ułożeniu warstwy izolacji z wełny mineralnej oraz foli paroizolacyjnej, montażu rynny wraz z rurą spustową, malowaniu konstrukcji stalowej.Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza nr 6 zlokalizowana jest przy ulicy przy ul. Aleksandry 2 w Krakowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu etapu nr 5 opisanego w ekspertyzie technicznej dachu budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr.6 w Krakowie wykonanej przez Rzeczoznawcę Budowlanego. Ekspertyza stanowi załącznik do niniejszego postępowania i stanowi integralną część zamówienia.Wykonawca zobowiązuje się współpracować z Zamawiającym i dokonywać uzgodnień z jego przedstawicielami.Zakres przedsięwzięcia obejmuje wykonanie w szczególności: − Rozebranie pokrycia dachowego - łącznie ok. 260 m2 , − Rozebranie rynny ok. 20 m, − Rozebranie rury spustowej ok. 5m, − Czyszczenie oraz malowanie konstrukcji stalowej, łącznie 8 szt. kratownic – 30m2− Czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej elewacyjnej – ok. 15 m2− Pokrycie dachu płytą OSB ok. 260 m2− Ułożenie na dachu izolacji z foli wentylacyjnej ok. 260 m2 ,− Wykonanie poszycia dachowego wraz z obróbkami z wraz z pasem podrynnowym blachy tytan-cynk ok. 260m2 , − Montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 15 cm – wykonanych z blachy tytan-cynk ok. 20 m, − Montaż rur spustowych okrągłych o średnicy 10 cm - wykonanych z blachy tytan-cynk wraz z czyszczakiem (rewizja) – ok. 5mb− Wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej układanej na sucho ok 145 m2, − Wykonanie warstwy paroizolacji ok. 145 m2− Wykonanie kominków wentylacyjnych systemowych - 4 szt.− Demontaż i montaż nowych płyt sufitowych ok. 145 m2Obowiązki Wykonawcy:a) W ramach zamierzenia inwestycyjnego należy zastosować pod warstwę blachy kompletną matę strukturalną z folią paro przepuszczalną. Zalecone rozwiązanie powinno stanowić pełny system wybranego producenta blachy. Niedopuszczalne jest stosowanie do wbudowania materiałów, które nie są akceptowane przez producenta blachy. Każdy materiał, który ma zostać wbudowany musi posiadać pisemną akceptację producenta (dostawcy) blachy tytanowo-cynkowej oraz uzgodnienie z autorem niniejszej ekspertyzy. b) W ramach prac remontowych należy uwzględnić wymianę kominków wentylacyjnych, obróbek blacharskich na kominach murowanych, malowanie konstrukcji stalowej elewacyjnej, wymianę wyłazu dachowego – jeżeli istnieje, wymianę rynien oraz rur spustowych. c) Przed rozpoczęciem prac modernizacyjnych wykonawca powinien potwierdzić zakładane w opracowanym przedmiarze obmiar ilościowy. Część pozycji kosztorysowych ujęto globalnie dla wszystkich 5 etapów, dotyczy to obróbek blacharskich. Podstawy zakres prac (wymiana poszycia wraz z podbudowa warstwową) został podzielony na wspomniane pięć etapów wynikający z formy architektonicznej oraz ustroju nośnego konstrukcyjnego obiektu. W etapie nr. 5 poza wymiana poszycia wraz z podbudową należy wmontować izolację termiczną grubości 20 cm (wielkość podana w projekcie archiwalnym). d) Istotnym przy planowanym remoncie jest utrzymanie obecnej formy obiektu poprzez zastosowanie rozwiązań systemowych pokrycia z blachy tytanowo-cynkowej. Przy wyborze dostawy systemu blachy na tzw. „rąbek stojący” należy kierować się stosowaniem rozwiązania podwójnego zagięcia stojącego rąbka. Kolorystyka poszycia powinna być zbliżona do obecnej barwy tj. jasny grafit, ciemno szary, antracytowy itp. Wielu producentów ofertuje prawie identyczne rozwiązanie dotyczące paneli dachowych na rąbek stojący o płaskim wykończeniu powierzchni. Nadrzędnym celem powinno być ograniczenie liczby łączenia paneli w układzie poprzecznym. Proponuje się profile z blachy tytanowo-cynkowej o grubości 0,7mm na poszycie dachowe, a w przypadku powierzchni elewacyjnej należy zastosować blachę o grubości 0,8mm. Ostateczna kolorystyka blachy powinna być przedstawiona Inwestorowi do akceptacji poprzez próbnik na gotowym elemencie, gdyż barwa blachy może znacząco różnić się pomiędzy katalogiem, a stanem faktycznym materiałowym. W przypadku zmiany przez Inwestora rodzaju materiału z jakiego zostanie wykonane poszycie obu budynków, należy wszelkie ustalenia wykonawcze uzgodnić z autorem niniejszej ekspertyzy. Alternatywne rozwiązania materiałowe muszą zapewnić odzwierciedlenie formy i pierwotnej estetyki budynku. Zamierzenie inwestycyjne PSP dotyczy remontu uszkodzonego poszycia, bez prowadzenia prac związanych z pojęciem „przebudowy”. e) Łączenia rąbków stojących należy uzupełnić o rozwiązanie systemowe uszczelnienia samego styku wraz z stosowaniem montażu na „podwójny rąbek stojący”, jakie wymaga producent blachy. Jest to warunek konieczny, jaki należy uwzględnić zarówno w ofercie, jak i podczas prac modernizacyjnych. f) Obecnie dostawcy blach tytanowo-cynkowych wymagają zastosowania płyty OSB o grubości minimum 22mm, choć docelowo zalecają stosowanie elementów o grubości 25mm. Wykonawca powinien uwzględnić w swojej ofercie rozwiązanie, które spełni wymagania wybranego producenta blachy. W związku z powyższym, że istniejąca grubość płyt OSB jest mniejsza niż warunki techniczne wymagane przez producentów blachy tytanowo-cynkowej w kosztorysie prac uwzględniono pełna wymianę płyt pod konstrukcji z płyt OSB. Łączenia nowo wbudowanych płyt OSB należy wykonywać bezpośrednio nad krokwiami. Łączenie w przęśle nie jest zalecane, jednakże nie zabronione. W przypadku opisanej sytuacji należy wykonać scalenie płyt poprzez zastosowanie dodatkowego elementu płyt OSB na pełną szerokość modularną, która zapewni pełną skuteczność systemu łączenia na wkręty. Zaleca się zastosowanie płyt OSB - 4. g) Wykonawca prac przed przystąpieniem powinien dokonać oględzin dachu oraz przedstawić propozycję ułożenia płaskich pasów blachy tytanowo-cynkowej i ich rozkroju. Nowe poszycie dachowe powinno odzwierciedlać obecny wygląd przestrzenny i nie naruszać przyjętej formy architektonicznej budynku. Planowane prace są jedynie remontem i nie mogą prowadzić do przebudowy lub rozbudowy dachu. h) Elementy stalowe przy okapie budynku magazynowego wymagają prac konserwacyjno- modernizacyjnych. Należy oczyścić elementy stalowe z rdzy, a następnie pomalować je farbą antykorozyjną oraz wierzchnią farbą koloru ciemno szarego. Prace uwzględniono w szacunkowym kosztorysie prac modernizacyjno-remontowych. i) System rynnowy (rynny oraz rury spustowe) należy powiązać bezpośrednio z wybranym dostawcą poszycia dachowego. j) Istotnym rozwiązaniem technicznym dachu, jakie należy uwzględnić po wykonaniu wymiany poszycia dachowego jest stosowanie systemu napowietrzania grawitacyjnego przestrzeni więźby dachowej. Obecną formę systemu kratek wentylacyjnych w przestrzeni okapu oraz kalenicy należy odzwierciedlić w remontowanym poszyciu dachu. k) Izolacja termiczna powinna być odpowiednio zamocowana, co ograniczy jej przemieszczanie lub deformację, po wbudowaniu powinna zostać zabezpieczona folia paroizolacyjną zgodną z systemem producenta. Materiał przed wbudowaniem musi uzyskać akceptację autora opracowania. Folia paroizolacyjna powinna być ciągła, a łączenia zabezpieczone poprzez odpowiednie zakłady techniczne oraz dodatkowo poprzez klejenie taśmy na styku elementów. l) Wszystkie przejścia instalacyjne i kominowe przez poszycie dachowe, które uwzględniono w niniejszym remoncie należy wykonać według wytycznych producenta blachy tytanowo-cynkowej. Niedopuszczalne są odstępstwa od wymagań postawionych w wytycznych wykonawczych. Proponowane rozwiązania zostały przedstawione w dalszej części opracowania w postaci detali rysunkowych. m) Elementy nośne kratownicowe, stężenia i inne stalowe elementy konstrukcyjne dachu nie obudowane, należy oczyścić z korozji i pomalować farbami antykorozyjnymi oraz farbą powierzchniową. Rodzaj materiału wykonawca zobowiązany jest to uzgodnienia z autorem niniejszego opracowania. Obecny stan techniczny został przedstawiony w dokumentacji fotograficznej w punkcie nr. 5 (fotografia nr. 60 i 61). Wymiary kratownicy zostały przedstawione w dokumentacji projektowej.n) Autor opracowania proponuje, aby uszczegółowienie detali wykonawczych przeprowadzić w ramach nadzoru autorskiego na budowie. W niniejszej dokumentacji zostały przedstawione proponowane rozwiązania techniczne w postaci detali rysunkowych związanych z remontem (wymianą) poszycia dachowego budynku JRG nr.6 . o) Rozmieszczenie haftek ruchomych oraz stałych stosowanych do mocowania blachy należy rozmieścić zgodnie z wymaganiami producenta. p) W kosztorysie prac modernizacyjnych uwzględniono obmiary wynikające z dokumentacji archiwalnej. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania oględzin i wykonania pomiarów weryfikacyjnych. q) Istotnym rozwiązaniem technicznym dachu, jakie należy uwzględnić po wykonaniu wymiany poszycia dachowego jest stosowanie systemu napowietrzania grawitacyjnego przestrzeni więźby dachowej.r) W załączeniu znajdują się przykładowe szczegóły rozwiązań konstrukcyjnych wybranych elementów dachu.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45216121-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-23

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: kierownik budowy - musi posiadać: uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określone przepisami Prawa budowlanego, ponadto musi być aktualnym członkiem właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa.Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji i doświadczenia.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawca zgodnie z art. 22 a ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia. W tym celu musi przedstawić zamawiającemu:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.2. Oświadczenia o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.3. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.4. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia przedmiotowego oświadczenia jedynie w przypadku upłynięcia terminu o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2. Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dotyczących:1) Przedłużenia terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody, w następujących przypadkach:a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu robót, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;b) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy;c) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; d) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,e) zawieszenia prac przez Zamawiającego, o którym mowa w §15 umowy,f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.2) Przedłużenia terminu zakończenia robót o czas wykonania robót budowlanych przy zmianie technologii, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego na podstawie którego je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,b) wystąpienia warunków terenu robót odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji,c) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami (w tym awaria systemów zasilania obiektu w media, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, pożar, zalanie).3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 są dopuszczalne przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa.4. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:a) zmiany adresu, osób reprezentujących Strony w przypadku zmian organizacyjnych, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;b) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w §12 ust. 1 i §13 w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;c) zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie;d) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy związanego z zaniechaniem wykonania robót, zamianą robót lub zmniejszeniem ilości robót, będących przedmiotem niniejszej umowy, jeżeli te zmiany spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy- również obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy;e) w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;f) wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy - również obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), ze względu na:- przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, które w razie ich przyjęcia: przyspieszą ukończenie robót, obniżą koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie robót, poprawią sprawność lub zwiększą wartość ukończonych robót, w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego,- wprowadzenie robót zamiennych o wartości nieprzekraczającej wartości określonej za tożsamy zakres w ofercie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postepowania na tej podstawie została przewidziana.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę Sprzątanie mieszkania - Rabka-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę Sprzątanie mieszkania Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI