Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-09-07
  • ZamawiającyWojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-20
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samorządowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65a4106f-00ee-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017517/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczenia z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, były przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanym dalej RODO) Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa, tel. 22 504 41 00, e-mail: poczta@wfosigw.pl
2) Wyznaczono Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@wfosigw.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa przekracza 130 000 złotych netto.
4) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne w celu wzięcia udziału w procedurze, o której mowa w pkt 3.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu wymienionego w pkt 3, aż do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych.
6) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane (w niezbędnym zakresie do realizacji celu wskazanego w pkt 3) podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz Administratora, tj. usługi: IT, pocztowe. Ponadto, dane mogą zostać udostępnione innym podmiotom uprawnionym do dostępu do danych osobowych na podstawie właściwych przepisów prawa polskiego.
7) Pani/Pana dane osobowe nie są wykorzystywane w celu podejmowania decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
9) Ma Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych,
b) sprostowania danych osobowych,
c) usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”),
d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
e) przenoszenia danych osobowych,
f) sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony
danych osobowych.
- może być realizowane w oparciu i na zasadach określonych w RODO.
Klauzula informacyjna z art. 14 RODO
Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanym dalej RODO) Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa, tel. 22 504 41 00, e-mail: poczta@wfosigw.pl
2) Wyznaczono Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@wfosigw.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa przekracza 130 000 zł.
4) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym lecz niezbędnym w celu wzięcia udziału w procedurze, o której mowa w pkt 3.
5) Przetwarzane będą następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
Klauzule informacyjne zawarte zostały w Rozdziałach 36 oraz 37 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-8/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej a następnie robót budowlanych polegających na remoncie i adaptacji pomieszczeń z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie.
Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres rzeczowy inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Na Wykonawcy, w ramach realizacji niniejszego zamówienia publicznego spoczywa obowiązek opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową obejmujących co najmniej:
• niezbędne do prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych badania i ekspertyzy techniczne,
• wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych,
• wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
• wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych oraz dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną,
• wykonanie robót towarzyszących w tym wykończeniowych, adaptacyjnych i instalacyjnych zgodnie z uprzednio wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową (w szczególności: zaprawa dziur, malowanie, położenie płytek, obróbka glifów drzwi) obejmującą wszelkie pozostałe roboty budowlano – montażowe, materiały i urządzenia;
• wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami serwisu i użytkowania zainstalowanych urządzeń,
• uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót w tym uzyskanie pozwolenia na budowę, wymaganych odbiorów i pozwolenia na użytkowanie.
• sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji oraz w okresie zgłaszania wad.
Budynek zlokalizowany w Warszawie przy ul. Ogrodowej 5/7 będący siedzibą WFOŚiGW nie jest wpisany na listę zabytków, a teren obejmujący działki 84/1, 84/2, 84/3, 84/4, 84/5 oraz 85, 86, 87, 88 obręb 6-01-02 w Warszawie nie leży na obszarze objętym ochroną konserwatorską. Wszelkie prace projektowe, a następnie roboty budowlane i instalacyjne należy wykonywać w taki sposób, aby spełniały obowiązujące normy i przepisy oraz charakteryzowały się najwyższą jakością z uwagi na charakter modernizowanego obiektu i jego funkcję. Nieruchomości objęte niniejszym zamówieniem publicznym są własnością Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Warszawie i Zamawiający posiada pełne prawo do dysponowania nimi na cele budowlane.
W związku z prowadzeniem prac polegających na remoncie pomieszczeń z przeznaczeniem na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie będącego własnością Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie nie planuje się zmian w zagospodarowaniu terenu wokół obiektu. Po wykonaniu robót objętych zamówieniem publicznym Wykonawca przywróci teren do stanu sprzed wykonania prac. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach ceny ryczałtowej poza robotami zasadniczymi oraz pracami budowlano-montażowymi wykonał wszystkie roboty towarzyszące i odtworzeniowe w szczególności: odbudował i wiernie odtworzył uszkodzone podczas transportu i demontażu/montażu urządzeń drogi, chodniki, opaski wokół budynków, odtworzył trawniki, zieleńce i ewentualne nasadzenia, sprzątnął teren budowy po zakończeniu robót (w tym wywóz i utylizacja odpadów), zdemobilizował zaplecza, składowiska odpadów itd. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny projektowy zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia majątkowych praw autorskich oraz świadczenia nadzoru autorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz we wzorze umowy – stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach.
1) Kryterium ceny C=( Cn/Cb)x60
gdzie:
C – ilość punktów za cenę brutto (max 60 pkt.)
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert
Cb – cena brutto badanej oferty
2) Kryterium terminu gwarancji jakości G (max 40 pkt.)
Liczba punktów za kryterium termin realizacji zostanie obliczona wg następujących zasad:
36 miesięcy – 0 pkt.
48 miesięcy – 20 pkt.
60 miesięcy – 40 pkt.
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy – oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wskazany przez Zamawiającego okres gwarancji, tj. 36 miesięcy i Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający wpisze ten termin w projekt umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, natomiast do celów oceny ofert uzna, iż Wykonawca zaoferował okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, opis warunku: Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli:
• wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał: jedną robotę budowlaną w ramach której wykonano roboty (alternatywnie) związane z budową lub rozbudową lub przebudową lub remontem budynku. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 350 000,00 zł brutto.
• Skieruje do realizacji zamówienia:
Projektanta w specjalności architektonicznej – co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wraz z przynależnością do odpowiedniej Izby Zawodowej zgodnie
z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do projektowania
w specjalności architektonicznej;
Projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z przynależnością do odpowiedniej Izby Zawodowej zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
Projektanta w specjalności sieci i instalacji elektrycznych – co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci
i instalacji elektrycznych bez ograniczeń wraz z przynależnością do odpowiedniej Izby Zawodowej zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do projektowania w specjalności sieci i instalacje elektryczne;
Projektanta w specjalności instalacji sanitarnych – co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń wraz z przynależnością do odpowiedniej Izby Zawodowej zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do projektowania w specjalności instalacji sanitarnych;
Kierownika budowy – co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wraz z przynależnością do odpowiedniej Izby Zawodowej zgodnie
z art. 12 ust. 7 ustawa Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
Kierownika robót elektrycznych i energoelektrycznych - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wraz z przynależnością do odpowiedniej Izby Zawodowej zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawa Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220).W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych (Dz.U. 2019 poz.1117 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej, jeżeli:
− nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
− posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20 a ust. 2-3 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony Formularz ofertowy;
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postepowaniu;
3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy);
5) w przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, przedstawia także dla takiego podmiotu oświadczenie, o którym mowa w pkt 2;
6) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy);
7) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
8) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;
2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
4) wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, do oferty dołączają oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy);
5) Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo;
6) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.;
7) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie:
1) zmiana umówionego wynagrodzenia,
2) zmiana zakresu rzeczowego umowy,
3) zmiany wymaganego terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy,
4) zmiany osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje Umowę,
5) zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym zmiany technologiczne oraz zmiany
w przedmiarach robót nie będące zmianami istotnymi w rozumieniu art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane
6) innych zmian Umowy, w tym związanych ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane na skutek zaistnienia następujących zdarzeń:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
3) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy;
4) wystąpienia konieczności zmiany osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot Umowy;
5) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w OPZ, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do ich usunięcia;
6) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne i celowe i które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy;
7) wydłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy o czas powstały w wyniku nie zawarcia umowy w pierwotnym terminie związania ofertą o czas pierwotnie zakładany do wykonania przedmiotu zamówienia;
8) wystąpieniem okoliczności, związanych z działaniem organów administracji,
w szczególności:
- przekroczeniem terminów przez organy administracji w wydawaniu decyzji, zezwoleń itp.,
- odmową wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień m.in. na skutek błędów w OPZ;
9) wydłużenie terminu odbioru końcowego ponad termin wskazany w umowie, w tym wydłużenie terminu na usunięcie wad i usterek podczas odbioru końcowego;
10)działaniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie ;
11)wystąpieniem warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych na skutek wystąpienia przez okres co najmniej 5 kolejnych dni temperatury powietrza poniżej -5oC, co zostanie wykazane przez Wykonawcę dokumentami wystawionymi przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Warszawie na ich potwierdzenie;
12)wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
13)zmiana warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia związaną z:
a) koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii;
b) koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa;
c) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy; z punktu widzenia Zamawiającego, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu umowy;

Szczegółowy zakres i rodzaj zmian umowy zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia kopii stosownych uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, osób o których mowa w Rozdziale 8 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI