Remont pomieszczenia nr 160 FutureLab PK i naprawa balkonu drewnianego w budynku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont pomieszczenia nr 160 FutureLab PK i naprawa balkonu drewnianego w budynku 18-3 ( segment C) na terenie CEBEA Politechniki Krakowskiej ul.Lea 114 Kraków, w formule "zaprojektuj i wykonaj".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyPolitechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00059082
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczenia nr 160 FutureLab PK i naprawa balkonu drewnianego w budynku 18-3 ( segment C) na terenie CEBEA Politechniki Krakowskiej ul.Lea 114 Kraków, w formule "zaprojektuj i wykonaj".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczenia nr 160 FutureLab PK i naprawa balkonu drewnianego w budynku 18-3 ( segment C) na terenie CEBEA Politechniki Krakowskiej ul.Lea 114 Kraków, w formule "zaprojektuj i wykonaj".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01df1dcb-b86c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pk.edu.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”) oraz poczty elektronicznej zampub@pk.edu.pl Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.2.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.4. Dozłożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.5.Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:stały dostęp do sieci Internet, posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki pocztyelektronicznej(e-mail),komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymiwersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.6.Zamawiającydopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf,.doc, .docx., .xlsx, .xml. z zastrzeżeniem, że zamawiający zaleca format .pdf.7. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej.Zamawiającyotrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.8. Wpostępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomieńoraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.9.Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KA-2/023/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienie obejmuje dwa tematy stanowiące całość zamówienia:Temat nr 1Remont pomieszczenia nr 160 w budynku C (18-3) na terenie CEBEA, Politechnika Krakowska, ul. Lea114 w Krakowie oraz modernizacja w ramach zadania inwestycyjnego pn.:” "Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach w budynkach A, B, C, na terenie CEBEA, ul. Lea 114, Kraków w formule zaprojektuj i wykonaj.Zamówienie obejmuje :1) Sporządzenie dokumentacji projektowej wielobranżowej, zakładającej realizację zadania pn.: Remont pomieszczenia nr 160 w budynku C (18-3) na terenie CEBEA, Politechnika Krakowska, ul. Lea114 w Krakowie.2) Wykonanie robót budowlanych zgodnie ze sporządzona dokumentacją, obejmujący remont pomieszczenia nr 160 w budynku C (18-3) przy ul. Lea 114 w Krakowie.Zakres zamówienia:- wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej wskazanego pomieszczenia w budynku C w zakresie niezbędnym do wykonania -dokumentacji - sporządzenie i uzgodnienie dokumentacji projektowej wielobranżowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego- roboty rozbiórkowe i wywozy, demontaże - roboty ogólnobudowlane (murowanie, tynkowanie, malowanie, flizowanie, stolarka drzwiowa, wyposażenie, izolacje p.wodne, posadzki płytkowe- roboty instalacji elektrycznych i towarzyszących (uzupełnienia okablowania, oprawy elektryczne, pomiary powykonawcze)- roboty instalacji sanitarnych i towarzyszących (wod-kan, biały montaż, c.o., c.w.u.)- roboty wentylacji mechanicznej/hybrydowej z wentylatorem wyciągowym/nasadą na dachu budynkuTemat nr 2Naprawa balkonu drewnianego w budynku A (18-1) na terenie CEBEA, Politechnika Krakowska, ul. Lea114 w Krakowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy, rysunek koncepcyjny oraz orientacyjny przedmiar robót (wskaźnikowy), stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ - do pobrania plik: Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówieniaWarunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowaWykonawca winien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, każda o wartości minimum 250 000 zł i obejmująca remont/przebudowę/budowę pomieszczeń biurowych w obiektach użyteczności publicznej/przemysłowych/ usługowych wraz z instalacjami wod-kan, wentylacji mechanicznej oraz instalacjami elektrycznymi.2. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje:a) kierownikiem robót branży budowlanej, posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) kierownikiem robót branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych c) kierownikiem robót branży elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych d) zespołem projektowym złożonym z projektantów:- branży architektonicznej posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, zgodnie z art. 13. Ust. 1 i art. 14 ust. 1 pkt 1) oraz art. 12 ust. 1 pkt 1) Ustawy prawo budowlane ((tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333).- branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z art. 13 ust. 1 i art. 14 ust. 1 pkt 4 ppkt b) oraz art. 12 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo budowlane ((tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333).- branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych zgodnie z art. 13 ust. 1 i art. 14 ust. 1 pkt 4 ppkt c) oraz art. 12 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo budowlane ((tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz osóbWykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ2 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnejDokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 3 Wykaz robót budowanychWykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6 do SWZJeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest:1) złożyć wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3. Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w pkt 12.4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.6. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści Umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:1) wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót budowlanych stanowiących Przedmiot umowy w terminie2) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy terenu budowy 3) powstanie potrzeba przeprowadzenia (uzyskania) dodatkowych badań lub ekspertyz4) wystąpi konieczności dokonania zmiany materiałów zaoferowanych przez Wykonawcę 5) Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w Dokumentacji projektowej koniecznych do prawidłowego zakończenia robót budowlanych stanowiących Przedmiot, które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych w terminie pierwotnie przewidzianym w Umowie6) Wystąpią okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia Umowy pomimo zachowania należytej staranności7) w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę konieczności wykonania robót zamiennych 8) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych robót lub usług 9) w przypadku zawieszenia realizacji zakresu robót budowlanych przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy10)w przypadku zaistnienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy oraz Zamawiającego, a mających wpływ na termin realizacji Przedmiotu umowy11)w przypadku podpisania przez Strony aneksu do umowy i dokonania zmiany treści niniejszej Umowy na podstawie art. 455 ust.1 pkt. 3 lub pkt 4 i art. 455 ust.2 ustawy Pzp12) w przypadku wystąpienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, istotnych wady lub braków Dokumentacji projektowej13)w przypadku wystąpienia konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji Technicznej14)W przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia Umowy pomimo zachowania należytej staranności15)W przypadku wystąpienia konieczność zmiany osób skierowanych do realizacji Przedmiotu umowy17)W przypadku realizacji niniejszej umowy przez Zamawiającego lub podmiot trzeci na podstawie odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac. 18) W przypadku wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego19)W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego warunków umowy: opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego obowiązków wynikających z niniejszej umowy, wystąpienia utrudnień, zawieszenia robót lub w przypadku wystąpienia przeszkód uniemożliwiających wykonywanie przez Wykonawcę umowy zgodnie z jej postanowieniami i w terminach w niej przewidzianych spowodowanych przyczynami za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający. 20)W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w zakresie Przedmiotu umowy lub w sposobie jego wykonania na etapie realizacji robót budowlanych21)w przypadku gdy do realizacji Przedmiotu umowy zachodzi konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub uzgodnienia organu administracyjnego22)jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego23)w przypadku konieczności zmiany Podwykonawcy, zmiany określonego w umowie zakresu i wartość wykonywanych robót przez podwykonawców24)w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w niniejszej umowie oraz wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 3, 4 i art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, powodującej konieczność zmiany wynagrodzenia 25) w przypadkach związanych z COVID-19 pisanych w projekcie umowy26) w przypadku gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów pierwotnie przewidzianych w umowiePełny katalog zmian oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ Projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie musi zostać zrealizowane w następujących terminach:Temat 1 1) wykonanie Dokumentacji projektowej i wydanie jej Zamawiającemu nastąpi w terminie do 45 dni od daty zawarcia umowy2) przekazanie placu budowy nastąpi protokolarnie, w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę kompletu Dokumentacji projektowej i jej zaakceptowania ( odbioru) przez Zamawiającego, potwierdzonej w protokole zdawczo – odbiorczym Dokumentacji Projektowej;3) rozpoczęcie realizacji robót budowlanych objętych Przedmiotem umowy nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania placu budowy Wykonawcy 4) wykonanie całości robót budowlanych objętych Przedmiotem umowy nastąpi w terminie do 90 dni od daty przekazania placu budowy Wykonawcy (wraz z odbiorem końcowym).Temat 2 1) przekazanie placu budowy nastąpi protokolarnie, w terminie do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy;2) rozpoczęcie realizacji robót budowlanych objętych Przedmiotem umowy nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania placu budowy Wykonawcy3) wykonanie całości robót budowlanych objętych Przedmiotem umowy nastąpi w terminie do 30 dni od daty przekazania placu budowy Wykonawcy (wraz z odbiorem końcowym).Oferta w szczególności oferta winna zawierać:a) wypełniony formularz ofertowy– załącznik nr 2 do SIWZb) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - załącznik nr 3 do SWZc) jeśli dotyczy – zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (załącznik nr 4 do SIWZ)d) jeśli dotyczy – pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą , a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie.
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie skalniaka- Trzebinia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie skalniaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI