Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Wolności 1 w Pniewach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630174614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolnośći 1
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opspneiwy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opspniewy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Wolności 1 w Pniewach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9afff2a1-8535-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00181456/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Wolności 1 w Pniewach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń
składanych w postępowaniu;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń
składanych w postępowaniu;
5) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
6) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
7) przesyłania odwołania/inne odbywała się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem
poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: ops@opspneiwy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdz. II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z rozdz. II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.262.TP.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń położonych na parterze budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w
Pniewach przy ul. Wolności 1. Zakres prac objętych niniejszym postepowaniem określony został w dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze.
UWAGA. Poza zakresem remontu są prace elewacyjne, wymiana okien oraz zmiany w zagospodarowaniu terenu.
WYKAZ PRAC REMONTOWYCH:
WIATROŁAP
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Demontaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą o symbolu D4 (drzwi do ponownego wbudowania),
2. Poszerzenie istniejącego otworu – wykucie części ściany, zgodnie z rys. A-02. UWAGA – W ścianie zewnętrznej
wiatrołapu planuje się wykucie nowego otworu drzwiowego, należy wykonać wg odrębnej dokumentacji)
3. Demontaż istniejącej posadzki z płytek ceramicznych
Roboty budowlane i wykończeniowe
1. Przed wykuciem otworu należy wstawić nowe nadproże stalowe, zgodnie z rys. A-03, A-09 UWAGA – ostateczny spód
nadproża i ilość belek nadprożowych określić ostatecznie po zrobieniu odkrywek.
2. Uzupełnienie ubytków i szpachlowanie w miejscu demontażu drzwi i montażu nowego nadproża,
3. Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną całego pomieszczenia,
4. Położenie nowych płytek gresowych w kolorze popielatym na całej powierzchni posadzki, z cokołem wys. 10cm
KL. SCHODOWA + KORYTARZ
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Demontaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą o symbolu D5 (drzwi do ponownego wbudowania),
2. Poszerzenie istniejącego otworu – wykucie części ściany, zgodnie z rys. A-02, A-09
3. Demontaż istniejącego grzejnika
4. Demontaż istniejących płytek podłogowych
5. Demontaż szafki z gaśnicą i szafki alarmu (do przeniesienia)
6. Włączniki oświetlenia do przesunięcia
Roboty budowlane i wykończeniowe
1. Przed wykuciem otworu należy wstawić nowe nadproże stalowe, zgodnie z rys. A-03, A-09 UWAGA – ostateczny spód
nadproża i ilość belek nadprożowych określić ostatecznie po wykonaniu odkrywek
2. Uzupełnienie ubytków i szpachlowanie w miejscu demontażu drzwi i montażu nowego nadproża
3. Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną całego pomieszczenia
4. Położenie nowych płytek gresowych w kolorze popielatym na całej powierzchni posadzki (poza schodami drewnianymi), z
cokołem wys. 10cm
5. Przesunięcie istn. grzejnika, zgodnie z rys. A-0
6. Montaż bramki antypanicznej, zgodnie z rys. A-03 lub wykonanie zabudowy stolarskiej zejścia do piwnicy (wg decyzji
Inwestora). UWAGA-w momencie wykonywania zabudowy stolarskiej zejścia, grzejnik nie powinien być przenoszony
(ogrzewanie korytarza i kl. schodowej)
7. Montaż szafki z gaśnicą i szafki alarmu w miejscu wskazanym na rys. A-03
8. Przesunięcie włączników oświetlenia 2szt., zgodnie z rys. A- 03
9. Montaż dodatkowego sufitowego punktu świetlnego, zgodnie z rys. A-3, należy podłączyć go włącznika światła dla
korytarza
BIURO OBSŁUGI MIESZKAŃCA
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Demontaż istniejącej posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokołem
2. Wykucie nowego otworu drzwiowego w ścianie działowej do pom. nr 0.4 o wym. 100x210cm
3. Włącznik oświetlenia oraz oświetlenie sufitowe do przesunięcia
Roboty budowlane i wykończeniowe
1. Montaż nowych drzwi (o symbolu D2), specyfikacja zgodnie z rys. A-04
2. Wykonanie nowej ścianki działowej między pomieszczeniami 0.3 i 0.2, o lekkiej konstrukcji z płyt GK na ruszcie stalowym,
wypełnienie z wełny mineralnej.
3. Przygotowanie otworu drzwiowego w w/w ściance działowej pod montaż drzwi drzwi o symbolu D5 (z demontażu)
4. Uzupełnienie ubytków i szpachlowanie w miejscu wykucia nowego otworu drzwiowego oraz w miejscu wykonania nowej
ścianki działowej
5. Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną całego pomieszczenia
6. Położenie wykładziny PCV z cokołem wys. 10cm, na uprzednio wyrównanej powierzchni posadzki
7. Przesunięcie włącznika oświetlenia 1szt. i oświetlenia sufitowego 1szt., zgodnie z rys. A-03
8. Wykonać instalację teletechniczną
BIURO „OSL”
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Demontaż istniejących drzwi z ościeżnicą o symbolu D7 (do ponownego wbudowania)między pomieszczeniami nr 0.4 i
0.5
Roboty budowlane i wykończeniowe
1. Zamurowanie części istniejącego otworu drzwiowego między pomieszczeniami nr 0.4 i 0.5 (pustaki gazobetonowe odm.
600 obustronnie tynkowane)
2. W pozostawionym otworze należy zamontować nowe drzwi o symbolu D2, specyfikacja zgodnie z rys. A-4
3. Uzupełnienie ubytków i szpachlowanie w miejscu otworu drzwiowego
4. Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną całego pomieszczenia
5. Wykładzina PCV pozostaje bez zmian (należy zabezpieczyć w trakcie prowadzonych prac)
6. Wykonać instalację teletechniczną
KLUB SENIORA
BIURO KLUBU SENIORA
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Wydzielenie pomieszczeń za pomocą ścianki mobilnej – montaż podkonstrukcji stalowej istniejącym stropem, zgodnie z
rys. A-03, A-09
2. Obudowa podkonstrukcji stalowej za pomocą płyt GK
3. Uzupełnienie ubytków i szpachlowanie w miejscu mocowania ścianki mobilnej
4. Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną całego pomieszczenia
5. Wykładzina PCV pozostaje bez zmian (należy zabezpieczyć w trakcie prowadzonych prac)
6. Wykonać instalację teletechniczną
KLUB SENIORA
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Uzupełnienie ubytków i szpachlowanie w miejscu powiększenia otworu drzwiowego
2. Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną całego pomieszczenia
3. Wykładzina PCV pozostaje bez zmian (należy zabezpieczyć w trakcie prowadzonych prac)
HOL
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Demontaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą o symbolu D6 (drzwi do ponownego wbudowania),
2. poszerzenie istniejącego otworu – wykucie części ściany, zgodnie z rys. A-02
Roboty budowlane i wykończeniowe
1. Przed wykuciem otworu należy wstawić nowe nadproże stalowe, zgodnie z rys. A-03, A-09 UWAGA – ostateczny spód
nadproża i ilość belek nadprożowych określić ostatecznie po wykonaniu odkrywek
2. Montaż nowych drzwi (o symbolu D7), specyfikacja zgodnie z rys. A-04 UWAGA-wielkość otworu potwierdzić po
sprawdzeniu wymiarów drzwi istniejących D7
3. Uzupełnienie ubytków i szpachlowanie w miejscu demontażu drzwi i montażu nowego nadproża
4. Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną całego pomieszczenia
KORYTARZ
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Demontaż gaśnicy i koca gaśniczego (do przeniesienia)
Roboty budowlane i wykończeniowe
1. Wykonanie nowej ścianki działowej w konstrukcji lekkiej z płyt GK między pomieszczeniami nr 0.7A i 0.7B, z otworem na
drzwi o symbolu D6 (z demontażu)
2. Montaż drzwi o symbolu D6 UWAGA-wielkość otworu potwierdzić po sprawdzeniu wymiarów drzwi istniejących D6
3. Uzupełnienie ubytków i szpachlowanie w miejscu demontażu drzwi i montażu nowego nadproża
4. Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną całego pomieszczenia
5. Montaż włącznika oświetlenia 1szt., zgodnie z rys. A-03, dla nowo wydzielonego pomieszczenia
KUCHNIA
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Demontaż okienka podawczego
Roboty budowlane i wykończeniowe
1. Zamurowanie otworu okiennego
2. Malowanie ściany w której zamurowano otwór farbą emulsyjną
BIURO „KIPUS, OUS”
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych – umywalek, ubikacji, podgrzewacza ciepłej wody, kratki ściekowej
2. Demontaż wszystkich ścianek działowych (ścianki murowane gr. 6cm, wys. 2,0m)
3. Demontaż drzwi ze ścianek działowych – 2szt.
4. Odcięcie otworu wentylacyjnego (podłączenie go do pom. nr 0.8B)
5. Demontaż płytek z posadzki i ścian
6. Demontaż zamknięcia otworu drzwiowego między pom. nr 0.9 i 0.2
Roboty budowlane i wykończeniowe
1. Montaż drzwi o symbolu D4 (drzwi z demontażu – przed montażem sprawdzić ich gabaryty i potwierdzić wielkość istn.
otworu drzwiowego). W razie potrzeby należy dostosować wielkość istn. otworu do wielkości drzwi (sp. wielkość nadproża).
2. Uzupełnienie ubytków i szpachlowanie w miejscu wykucia nowego otworu drzwiowego
3. Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną całego pomieszczenia
4. Położenie nowej wykładziny PCV z cokołem wys. 10cm, po uprzednim wyrównaniu podłoża
5. Przebudować oświetlenie sufitowe – rozłożyć równomiernie 2 lampy sufitowe
6. Dołożyć gniazda wtykowe – 4szt. po uzgodnieniu lokalizacji z Inwestorem
7. Podłączyć pomieszczenie do alarmu
8. Wykonać instalację teletechniczną
KOMUNIKACJA
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Demontaż istn. ścian działowych o gr. 6 i 12cm
2. Demontaż istn. drzwi wewnętrznych – 3szt.
3. Demontaż istn. urządzeń sanitarnych – umywalki, ubikacja, pisuar
4. Demontaż z grzejnika – 1szt. do przełożenia
5. Demontaż płytek ceramicznych z posadzki i ścian
6. Demontaż i przebudowa instalacji elektrycznej
7. Demontaż i przebudowa instalacji sanitarnych
Roboty budowlane i wykończeniowe
1. Wykonanie nowej ścianki działowej murowanej, obustronnie tynkowanych, zgodnie z rys. A-03
2. Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną całego Pomieszczenia
3. Wykonanie nowej posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych, z cokołem wys. 10cm
4. Przełożenie oświetlenia sufitowego
WC DAMSKIE
Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
1. Demontaż istn. ścian działowych o gr. 6 i 12cm
2. Demontaż istn. drzwi wewnętrznych – 3szt.
3. Demontaż istn. urządzeń sanitarnych – umywalki, ubikacja, pisuar
4. Demontaż z grzejnika – 1szt. do przełożenia
5. Demontaż płytek ceramicznych z posadzki i ścian
6. Demontaż i przebudowa instalacji elektrycznej
7. Demontaż i przebudowa instalacji sanitarnych
Roboty budowlane i wykończeniowe
1. Wykonanie nowych ścianek działowych murowanych, obustronnie tynkowanych, zgodnie z rys. A-03
2. Montaż nowych drzwi o symbolu D3-3szt., zgodnie z rys. A-04
3. Montaż nowych urządzeń sanitarnych (umywalka i ubikacje) UWAGA-umywalki (2szt.) należy montować z punktowymi
podgrzewaczami wody
4. Wykonanie nowych podłączeń wody i kanalizacji sanitarnej (przebudowa istniejących)
5. Malowanie ....
Całość opisu przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienie o
podobnym charakterze do zamówienia podstawowego- do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonywał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy
– w tym okresie 2 roboty budowlane o podobnym charakterze, co przedmiotowe zamówienia o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto każde z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie umowy, zgodnie
ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP.
3. Zamawiający, informuje że w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza się łączne spełnianie warunku przez
Wykonawców.
4. W przypadku powołania się przez Wykonawcę na doświadczenie zdobyte w ramach realizacji robót w konsorcjum, należy wskazać zakres prac faktycznie zrealizowanych przez niego w tym zamówieniu.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdziałem X
SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem X
SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
XVI. Wymagania dotyczące wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł złotych (słownie: sześć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023r., poz. 462 ze zm).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy Duszniki O/ Pniewy nr konta bankowego Nr 24 9072 0002 0509 3985 2000 0001 z dopiskiem: „Remont
pomieszczeń w budynku OPS Pniewy”.
4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Plik (oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej) należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza
składania oferty dostępnego dla niniejszego postępowania na stronie prowadzonego postępowania.
5. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ustawy PZP.
6. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust.6 ustawy PZP
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z rozdz. XII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-30