Remont pomieszczeń w budynku nr 5, zlokalizowanym przy ul. Ku Słońcu 33a w Szcze

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont pomieszczeń w budynku nr 5, zlokalizowanym przy ul. Ku Słońcu 33a w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • Zamawiający15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047897
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku nr 5, zlokalizowanym przy ul. Ku Słońcu 33a w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 261452312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.zianowicz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynku nr 5, zlokalizowanym przy ul. Ku Słońcu 33a w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1f26e12-9e17-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013571/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont pomieszczeń w budynku nr 5 zlokalizowanym przy ul. Ku Słońcu 33a w Szczecinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, między Zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/15wog2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminuskładania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.3. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”, określił w SWZ w rozdziale 8 niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, 4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduje się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r.w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemówteleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. 2247);6. Wśród formatów powszechnych, a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikachzostaną uznane za złożone nieskutecznie.7. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf8. W celu ewentualnej kompresji danychZamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz naograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.10. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku orazłatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki winnych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.11. Zamawiającyzaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 12. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zostały określone w rozdziale 3 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01-ZP-RB-04-21/33

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem remontu pomieszczeń w budynku nr 5, który zlokalizowany jest przy ul. Ku Słońcu w Szczecinie, zostały określone w dokumentacji postępowania, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ, który obejmuje Specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót i rysunki. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty.W zakresie, w którym w załącznikach do SWZ wskazano nazwy własne lub inne oznaczenia bezpośrednio lub pośrednio wskazujące na konkretnego producenta, Zamawiający informuje, że nazwy zostały podane wyłącznie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacja techniczną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421147-6 - Instalowanie krat

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunkiudziału w postępowaniu i uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryteriówokreślonych przez Zamawiającego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki odnoszące się do zdolności technicznej i zawodowej:  Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał (na zał. nr 4 do SWZ), że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty (co najmniej) jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto.Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków sklasyfikowanych w PKOB Dział 12. Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę budowlaną wykonywaną przez Wykonawcę na podstawie jednej umowy/zlecenia. UWAGA:  Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (na zał. nr 3 do SWZ), że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane tj.:• minimum 1 osoba , która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć (na wezwanie):1) wykaz robót budowlanych według załącznika nr 4, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 lit. d tiret pierwszy SWZ.2) wykaz osób według załącznika nr 3, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. d tiret drugi SWZ .

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest złożyc wraz zofertą:1) Formularz ofertowy, zgodny ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ.2)Oświadczenia wstępne Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie/podmiotów udostępniających zasoby (załączniki nr 2 do SWZ).3) Pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy)4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)5) Oryginałgwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 200,00 zł (słownie: dwatysiące dwieście złotych)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Wadiummoże być wnoszone, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach (art.97 ust 7 ustawy Pzp):1) w pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjachubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.).Wadium wnoszone wpieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez NBPO/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000, do upływu terminuwyznaczonego na składnie ofert, tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jakoostateczny termin składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać „wadium w postępowaniu01-ZP-RB-04-21/33”Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się terminzaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasemtrwania rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownymwyprzedzeniem.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, niżskładający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania, wskazaćnazwę podmiotu, na rzecz którego wadium jest wnoszone.Wadium wnoszone w jednej z formwymienionych w pkt 9.3 ppkt. 2, 3, powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne napierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca:1) odmówi podpisania umowyna warunkach określonych w ofercie,2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia,3) zawarcie umowystanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,4) wykonawca w odpowiedzina wezwanie, o którym mowa w art.107 ust.2 lub art.128 ust.1 ustawy pzp, z przyczyn leżącychpo jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środkówdowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust.1oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, innych dokumentów lub oświadczeń, lub niewyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3, co spowodowało brakmożliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.Jeżeli wadium jestwnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okreszwiązania ofertą i obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art.98 ust 6 ustawy Pzp.Jako beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenianależy wskazać: Skarb Państwa – 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie, adres: ul.Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin.Zamawiający zwraca wadium wykonawcy z urzędu lub nawniosek, zgodnie z art.98 ust 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz zodsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust 6 ustawy Pazp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja lubspółki cywilne). W takim przypadku wykonawcy powinni:1) Ustanowić pełnomocnika doreprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty (oryginał w postacielektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisuelektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przezOgłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanenotariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentówzłożonych wraz z ofertą. 2) Złożyć wspólną ofertę według niniejszej SWZ, przy czym dokumentydotyczące własnej firmy, a w szczególności:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału ioświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, b) listę podmiotów należących do tej samejgrupy kapitałowej, w rozumieniu art. 108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp,c) odpis z właściwegorejestru,d) oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wskazane w pkt 7SWZ)składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie (w formieelektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym). Oświadczenie o spełnianiu warunków orazbraku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu orazbrak podstaw do wykluczenia.Pozostałe dokumenty i oświadczenia (np. formularz oferty) składapełnomocnik w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Wykonawcywspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonaniezamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcja) dołączają do do oferty oświadczenie, zktórego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ - umowa wzór.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 68 ustawy Pzp, za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/15wog do upływu terminu składania ofert.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wizja lokalna Zamawiający w celu możliwości bezpośredniego zapoznania się z przedmiotemzamówienia przez Wykonawców, przeprowadzi wizję lokalną terenu budowy, którego dotyczyzamówienie. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 22.04.2021 r., godz. 09:00. Miejscerozpoczęcia wizji lokalnej: Brama Główna JW. 4057, ul. Ku Słońcu 33a, Szczecin. Osobąupoważnioną do przeprowadzenia wizji lokalnej jest Pan Stanisław Krzyżanowski (tel. 261 45 5313) lub osoba przez niego upoważniona. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest wymogiemobligatoryjnym i nie skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający wymaga od wykonawcy, któregooferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej oferty.
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam fachowca do ustawienia i wymiany uszczelek w oknach plastikowych - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam fachowca do ustawienia i wymiany uszczelek w oknach plastikowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI