Remont pomieszczeń w budynkach C oraz A przy ulicy Parkowej 5 użytkowanych przez

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont pomieszczeń w budynkach C oraz A przy ulicy Parkowej 5 użytkowanych przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKórnik
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2022-08-09
  • ZamawiającyInstytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00278123
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynkach C oraz A przy ulicy Parkowej 5 użytkowanych przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kórnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-035

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618170033

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: idkornik@man.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.idpan.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Nauka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynkach C oraz A przy ulicy Parkowej 5 użytkowanych przez Instytut Dendrologii Polskiej Akademii Nauk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b347cea9-01b1-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00135360/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Remont pomieszczeń biurowych w budynku C

1.3.3 Remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku A

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b347cea9-01b1-11ed-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Punkt VI SWZ Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, w tym wymaganiach technicznych i organizacyjnych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Punkt XVI SWZ Obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych w procesie udzielania zamówień publicznych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAZP.252.01.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace remontowe w pomieszczeniach w budynku C „Szklarenki” Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk obejmujące dwa etapy. Dla każdego etapu zakres prac określony przedmiarem robót, stanowiącym: Etap I - Załącznik Nr 1a do SWZ, Etap II - Załącznik nr 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Wybór najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia odrębnie) zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) kryterium ceny (C) - waga 60 % na zasadzie im mniej tym lepiej Wykonawcy zostanie przydzielona odpowiednia liczba punktów liczona według wzoru: cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 60 % x 100
2) gwarancja (G) - waga 40 % na zasadzie im więcej tym lepiej Wykonawcy zostanie przydzielona odpowiednia liczba punktów liczona według wzoru: gwarancja najwyższa wśród ofert nieodrzuconych/gwarancja oferty badanej x 40 % x 100, przy czym gwarancja minimalna wynosi: 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż minimalnie wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy ocenie podlegał będzie okres 60 miesięcy.
3. Za ofertę najkorzystniejszą w ramach danej części zamówienia Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach. Ocena Końcowa oferty (OK) = C+G.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace remontowe w pomieszczeniu 115 w budynku A Instytutu Dendrologii Polskiej Akademii Nauk. Zakres prac określony przedmiarem robót przedmiarem robót, stanowiącym załącznik Nr 1c do SWZ. (UWAGA prace będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie.)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Wybór najkorzystniejszej oferty (dla każdej części zamówienia odrębnie) zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) kryterium ceny (C) - waga 60 % na zasadzie im mniej tym lepiej Wykonawcy zostanie przydzielona odpowiednia liczba punktów liczona według wzoru: cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 60 % x 100
2) gwarancja (G) - waga 40 % na zasadzie im więcej tym lepiej Wykonawcy zostanie przydzielona odpowiednia liczba punktów liczona według wzoru: gwarancja najwyższa wśród ofert nieodrzuconych/gwarancja oferty badanej x 40 % x 100, przy czym gwarancja minimalna wynosi: 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż minimalnie wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy ocenie podlegał będzie okres 60 miesięcy.
3. Za ofertę najkorzystniejszą w ramach danej części zamówienia Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach. Ocena Końcowa oferty (OK) = C+G.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. W zakresie części 1 zamówienia - Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą malowanie pomieszczeń, wymianę instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz odnowienie i/lub wykonanie posadzek, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
b. W zakresie części 2 zamówienia - Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą malowanie pomieszczeń, wymianę instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz odnowienie i/lub wykonanie posadzek, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą malowanie pomieszczeń, wymianę instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz odnowienie i/lub wymianę parkietów o wartości nie mniejszej, niż najwyższa wartość robót żądana przez Zamawiającego spośród części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę.
c. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik Nr 4 do SWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - ustawa SUB
Załącznik Nr 5 do SWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (dla każdej części zamówienia odrębnie) do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia tj.: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz wykonanych robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano dokument.
W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano
dokument, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano dokument.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia szczegółowego kosztorysu ofertowego przygotowanego na podstawie złożonej oferty i przedmiaru robót (stanowiącego załącznik do SWZ odpowiednio: dla Części I - załącznik nr 1a i 1b, dla Części II - załącznik nr 1c) w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania wezwania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).
1) Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
2) Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie
z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7) Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ewentualne zmiany umowy następować będą w oparciu o art. 455 Pzp oraz zapisy umowy umieszczone w par. 15 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie płytek i przyklejenie tapety - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pilnie kogoś kto położy ok. 2 m płytek między meblami i przyklei tapetę na ścianę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI