IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty mogą być dokonane jedynie zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm. – tekst jednolity), za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2. Stosownie do treści art. 144 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:1) Zmiany w zakresie podwykonawców, wskazanych w ofercie do realizacji części zamówienia, na wniosek złożony przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca powołał się na spełnienie warunków udziału w postepowaniu na zasadach art. 22a ustawy Pzp, nowo wskazany podwykonawca musi wykazać spełnienie tych warunków. Zamawiający zaakceptuje i wyda na piśmie zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli otrzyma potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy z poprzednim podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (zgodnie z zapisami umownymi).2) Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ kodeksu cywilnego.3) Zmiany terminu wykonania umowy w następującym zakresie: a) w przypadku opóźnienia w przekazaniu terenu budowy, z przyczyn niezależnych od Stron umowy – wydłużenie terminu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności będących podstawą zmiany,b) w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – wydłużenie terminu, o czas nie dłuższy niż czas wstrzymania robót,c) wystąpienia awarii uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, nie zawinionej czynnościami od Stron umowy– wydłużenie terminu o czas konieczny na usunięcie awarii,d) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec, ani którym nie można było przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w całości lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć – wydłużenie terminu o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania i usunięcia przeszkód,e) rezygnacja przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – skrócenie terminu wykonania umowy,f) z powodu zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót objętych umową: - zmniejszenia zakresu, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych i niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego - skrócenie terminu wykonania umowy, - zwiększenia zakresu, roboty powiązane z przedmiotem niniejszej umowy na podstawie zawartego aneksu - wydłużenie terminu,g) wystąpienia konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa – wydłużenie terminu o czas niezbędny na realizację przedmiotu umowy w nowej technologii, h) z powodu innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu umowy a niezależnych od stron m.in.:- wystąpienie nadzwyczajnych niesprzyjających warunków atmosferycznych, które odbiegają w sposób istotny od warunków panujących na danym terenie o danej porze roku, uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych objętych umową. Obowiązek wykazania nadzwyczajnie niesprzyjających warunków należy do Wykonawcy, w szczególności za pomocą danych z Instytutu Meteorologii Gospodarki Wodnej (wyciąg Instytutu).- w przypadku znalezienia na terenie budowy przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych pochodzenia wojskowego, których usuwanie będzie miało wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy.4) Zmiana wynagrodzenia w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto),2) zmniejszenia zakresu robót - wynagrodzenie zawarte w umowie zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość robót, o które pomniejszono zakres Przedmiotu Umowy. Pomniejszenie nastąpi z uwzględnieniem stawek poszczególnych pozycji przedłożonego przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego.3) zwiększenia zakresu robót - niezbędne jest wyrażenie zgody przez Zamawiającego w formie zatwierdzonego protokołu konieczności oraz podpisanego aneksu do niniejszej umowy.4) konieczności wykonania robót zamiennych, gdy na skutek okoliczności wcześniej nieznanych stronom dla prawidłowego wykonania zamówienia konieczne jest wykonanie robót przy zastosowaniu odmiennego rozwiązania.Wynagrodzenie zostanie wówczas ustalone w oparciu o roboty zamienne wycenione przy uwzględnieniu aktualnych średnich cen pracy sprzętu budowlanego i materiałów budowlanych dla danego województwa zawartych w zeszytach SEKOCENBUD, a gdyby roboty te nie były tam ujęte, przy uwzględnieniu innych powszechnie dostępnych informacji.5) rezygnacja przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy.Wynagrodzenie zostanie pomniejszone o wartość robót zaniechanych, zgodnie z wyceną zawartą w kosztorysie uproszczonym Wykonawcy.3. Zamawiający nie ma obowiązku rozpatrywania wniosku o przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli Wykonawca w ciągu 7 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności, o których mowa w poszczególnych punktach powyżej nie przedłoży szczegółowego wniosku o przedłużenie terminu wykonania umowy. 4. Wszelkie zmiany zostaną wprowadzone na poniższych zasadach:a) zmiany w umowie mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu Stron,b) zmiany w umowie mogą być dokonane jedynie na piśmie w formie aneksów pod rygorem nieważności,c) jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zgodne z przepisami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-12, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: