Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachowego na obiektach Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu-powtórka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Opieki Medycznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 70
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: comzampub@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.comjar.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pokrycia dachowego na obiektach Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu-powtórka.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76d089fb-ea0b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.comjar.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ (wyłącznie pomocne przy składaniu ofert), ePUAPu: /comjar/SkrytkaESP (formularz do komunikacji) oraz poczty elektronicznej – e-mail: comzampub@data.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZaP-84/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pokrycia dachowego na obiektach Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu ul. 3-go Maja 70
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1
Remont pokrycia dachowego stropodachu Pawilonu Zakaźnego – segment „a”, łącznik, segment „b” Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu
Zakres robót obejmuje: wykonanie rozbiórki warstw pokrycia dachowego wraz z demontażem części obróbek blacharskich, demontażem wpustów dachowych oraz zwodów poziomych instalacji odgromowej, wykonanie nowych warstw pokrycia dachowego wraz z zabezpieczeniem przerw dylatacyjnych, montaż obróbek blacharskich, wpustów dachowych oraz zwodów poziomych instalacji odgromowej objętego zgłoszeniem, opisanych szczegółowo w dokumentacji technicznej, STWiORB i umowie, które należy czytać łącznie i uzupełniająco.
Zadanie nr 2
Remont pokrycia dachowego na wydzielonej części stropodachu Pawilonu Wewnętrznego Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu ul. 3-go Maja 70. Zakres opracowania obejmuje prace rozbiórkowe, remontowe, dekarskie, związane z wymianą pokrycia i ociepleniem stropodachu, w tym: demontaż instalacji odgromowej ,rozbiórkę istniejącego pokrycia wraz z obróbkami blacharskimi, rozbiórkę konstrukcji wsporczej istniejącego pokrycia dachu, wykonanie nowej konstrukcji wsporczej pod pokrycie dachu, wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej, wykonanie nowych obróbek blacharskich,
wykonanie nowej instalacji odgromowej, odprowadzenie wód opadowych z dachu objętego zgłoszeniem, opisanych szczegółowo w dokumentacji technicznej, STWiORB i umowie, które należy czytać łącznie i uzupełniająco.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest to, że: Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 550 000 zł.2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: jednej roboty budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (pokrycie dachu papą termozgrzewalną) o wartości co najmniej 500.000,00 zł.
brutto.
3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest to że wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje osobami które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: