Remont płaszczyzny prób silników, drogi dojazdowej w rejonie APRON-A oraz studzienek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont płaszczyzny prób silników, drogi dojazdowej w rejonie APRON-A oraz studzienek kanalizacyjnych drogi startowej na terenie lotniska wojskowego w m. Krasnołęka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMalbork
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • Zamawiający22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont płaszczyzny prób silników, drogi dojazdowej w rejonie APRON-A oraz studzienek kanalizacyjnych drogi startowej na terenie lotniska wojskowego w m. Krasnołęka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48261536789

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont płaszczyzny prób silników, drogi dojazdowej w rejonie APRON-A oraz studzienek kanalizacyjnych drogi startowej na terenie lotniska wojskowego w m. Krasnołęka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e53627b6-f44e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014310/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont płaszczyzny prób silników na terenie lotniska wojskowego w m. Krasnołęka.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/22blt

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/22blt

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d)włączona obsługa JavaScript,
e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 27 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 27 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.65.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia podstawowego jest wykonanie remontu uszkodzonych płyt betonowych płaszczyzny prób silników oraz płaszczyzny APRON-B na terenie lotniska 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.

Opis planowanych robót w zakresie zamówienia podstawowego :

1. Remont uszkodzonych płyt betonowych płaszczyzny prób silników:
a) mechanicznej rozbiórki nawierzchni z betonu cementowego
z wywozem rumoszu za pomocą samochodów samowyładowczych na terenie lotniska;
b) oczyszczenie obrzeży pozostałych płyt betonowych z pozostałości masy zalewowej,
c) rozbiórki warstwy poślizgowej z betonu asfaltowego
z wywozem na terenie lotniska;
d) ułożenie warstwy poślizgowej poprzez utrwalenie powierzchniowe kationową emulsją asfaltową 1 kg/m2 z posypką grysem;
e) wykonanie nawierzchni z betonu cementowego B–35 grubości do 22 cm
(z dowiązaniem rzędnej wysokości i równości z pozostałymi płytami nawierzchni); Wykonanie nawierzchni zgodnie z normą obronną NO–17–A204:2015,
f) nacięcie szczelin dylatacyjnych płaszczyzny prób silników skurczowych pełnych z założeniem kordu i wypełnieniem szwów masą zalewową odporną na paliwa. Wykonanie robót zgodnie z normą obronną NO–17–A204:2015,
g) wykonanie pielęgnacji nawierzchni płyt betonowych poprzez dwukrotny natrysk hydrofobowy preparatem do hydrofobizacji nawierzchni betonowych.
2. Remont drogi dojazdowej w rejonie APRON–A:
a) frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 7 cm z wywozem materiału;
b) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno sfrezowanej nawierzchni;
c) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych o grubości do 7 cm;

3. Remont studzienek kanalizacyjnych powierzchniowego systemu odwodnienia liniowego drogi startowej (trzy studzienki):
a) cięcie nawierzchni z mas mineralno bitumicznych na głębokość 10 cm;
b) ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych o grubości 10 cm;
c) ręczne rozebranie podbudowy betonowej grubości 12 cm;
d) osadzenie studzienek ściekowych, ulicznych, betonowych średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu – 3 szt.;
e) wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji grubość po zagęszczeniu 0,80 m;
f) wykonanie podbudowy bez dylatacji grubość po zagęszczeniu 0,12 m;
g) uzupełnienie nawierzchni masą mineralno bitumiczną.


UWAGA: materiały wykorzystane do remontu uszkodzonych płyt, w szczególności masa zalewowa i środek hydrofobowy winny posiadać dopuszczenie do stosowania na lotniskowych nawierzchniach betonowych wydanych przez Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na wykonaniu remontu drogi dojazdowej z betonu asfaltowego, na terenie lotniska 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
- Zamówienie prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

Opis planowanych robót w zakresie zamówienia w opcji:

a) mechanicznej rozbiórki nawierzchni z betonu cementowego
z wywozem rumoszu za pomocą samochodów samowyładowczych na terenie lotniska – APRON–C;
b) oczyszczenie obrzeży pozostałych płyt betonowych z pozostałości masy zalewowej,
c) rozbiórki warstwy poślizgowej z betonu asfaltowego o grubości do 4 cm
z wywozem na terenie lotniska – APRON–C;
d) ułożenie warstwy poślizgowej poprzez utrwalenie powierzchniowe kationową emulsją asfaltową 1 kg/m2 z posypką grysem o frakcji 2–4 mm– APRON–C;
e) wykonanie nawierzchni z betonu cementowego B–35 grubości do 22 cm
(z dowiązaniem rzędnej wysokości i równości z pozostałymi płytami nawierzchni) – APRON–C. Wykonanie nawierzchni zgodnie z normą obronną NO–17–A204:2015;
f) nacięcie szczelin dylatacyjnych płaszczyzny APRON–C skurczowych pozornych,
z założeniem kordu i wypełnieniem szwów masą zalewową odporną na paliwa. Wykonanie robót zgodnie z normą obronną NO–17–A204:2015;
g) wykonanie pielęgnacji nawierzchni płyt betonowych poprzez dwukrotny natrysk hydrofobowy preparatem do hydrofobizacji nawierzchni betonowych.

Roboty zlecone w ramach prawa opcji muszą spełniać wszystkie wymogi jak dla zadania podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) Cena (C) – waga kryterium 60%
b) Gwarancja i rękojmia (G) – waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:


a) Wiedza i doświadczenie:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie roboty budowlane polegające na wykonaniu:

- 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu robót drogowych, nawierzchniowych
w technologii betonu cementowego B-35, na wartość co najmniej 50.000,00 zł brutto każda.

Wykonawca może okazać się robotami budowlanymi wykonanymi na większe wartości i z większym zakresem, jednak ważne jest to aby w ich składzie były roboty wskazane jak wyżej.

− W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) lub powoływania się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek dotyczący posiadanych zdolności zawodowych, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1.3. lit. a) w pełni samodzielnie.
− Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych usług objętych odrębnymi umowami Wykonawcy, bądź wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców, w celu wykazania spełnienia danego warunku.

UWAGA: Zamawiający uwzględni tylko prace zakończone.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy, zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,
Oświadczenie składają odrębnie:
– wykonawca,
– każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli
dotyczy),
– podmiot trzeci, na którego potencjał powołuj się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy),
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
Oświadczenie składają odrębnie:
– wykonawca
– każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
– podmiot trzeci, na którego potencjał powołuj się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy (jeżeli dotyczy).
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ; (jeżeli dotyczy).
5) Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby na podst. art. 118 ust. 3 do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zgodnie z załącznikiem nr 11
do SWZ; (jeżeli dotyczy).
6) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika
z przedstawionych dokumentów rejestrowych; obejmujące swym zakresem umocowanie
do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy)
7) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; obejmujące swym zakresem umocowanie reprezentowania w postępowaniu, złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy).
8) Dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna,
w oryginale w postaci elektronicznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego
Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk
nr konta: 58 1010 1140 0173 1413 9120 3000 z dopiskiem
„wadium w postępowaniu na wykonanie: Remont płaszczyzny prób silników, drogi dojazdowej w rejonie APRON-A oraz studzienek kanalizacyjnych powierzchniowego systemu odwodnienia liniowego drogi startowej na terenie lotniska wojskowego w m. Krasnołęka, sygnatura sprawy: 22.BLT.SZP.2612.65.2021”.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku
Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty, musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.;
b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest 22. Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork;
g) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(art. 58 Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała całą swą treścią tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało,
że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji
te uprawnienia są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 i 6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
 dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw
do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
 dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe
i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione
do reprezentowania tych Wykonawców.
8. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą,
co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
9. Wszelka korespondencja prowadzona przez Zamawiającego będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/22blt

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiążemy współpracę z brygadami do wykonywania elewacji: lekka-mokra - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiążemy współpracę z brygadami do wykonywania elewacji: lekka-mokra. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI