Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont oraz doposażenie placu zabaw i skweru przy ulicy Północnej w miejscowości Zielonki-Parcela
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont oraz doposażenie placu zabaw i skweru przy ulicy Północnej w miejscowości Zielonki-Parcela
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-058c8797-dbc5-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031199/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont oraz doposażenie placu zabaw i skweru przy ulicy Północnej w miejscowości Zielonki-Parcela
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont oraz doposażenie placu zabaw i skweru przy ulicy Północnej w miejscowości Zielonki-Parcela
2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej (architektura, branża budowlana, projekt zieleni) i obejmuje dostawę urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, budowę nowych ciągów pieszych, nawierzchni piaskowych i amortyzującej EPDM oraz wykonanie robót budowlanych, prac i czynności wynikających z projektów wykonawczych, szczegółowych specyfikacji technicznych, przedmiaru oraz umowy, tj.:
1) zamówienie gwarantowane:
a) dostawa urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, budowa nowych ciągów pieszych, nawierzchni piaskowych i amortyzującej EPDM oraz wykonanie wszelkich prac ziemnych, porządkowych, geodezyjnych, budowlanych, montażowych, remontowych oraz innych prac i robót zgodnie z opisem, rysunkami i szkicami zawartymi w dokumentacji projektowej, tj. m.in.:
a. dostawa i montaż urządzeń placu zabaw:
- U1 – urządzenie wspinaczkowe ze ślizgiem ‐1 szt.,
- U2 – domek z małym ślizgiem i podestami ‐ 1 szt.,
- U3 – domek z piaskownicą – 1 szt.,
- U4 – huśtawka gniazdo 90 cm 1 szt.,
- U5 – huśtawka podwójna 1 szt.,
- U6 – kostki EPDM – kolor szary 3 szt. 5 szt.,
- U7 – bujak pszczoła 1 szt.,
- U8 – niska przeprawa 1 szt.,
- U9 – pieńki drewniane 1 szt.,
- U10 – most linowy 1 szt.,
- U11 – stół do ping-ponga – relokacja 1 szt.,
- U12 – piłkarzyki – relokacja 1 szt.,
- U13 – regulamin placu zabaw 1 szt.,
- U14 – pół belki do przejścia 3 x 0,8 m,
- U15 – kuchnia plenerowa – 1 szt.,
- U16 – ścieżka sensoryczna,
b. dostawa i montaż elementów małej architektury:
- Ł1 – ławka z oparciem i podłokietnikami 7 szt.,
- Ł2 – ławka bujana – 2 szt.,
- Ko – kosz parkowy – 5 szt.,
- St_r – stojak rowerowy,
- Ogr – ogrodzenie panelowe Ral 7016 1m ‐ 103 m,
- Ogr_f – furta wejściowa 100 cm ‐ 5 x 100 + 1 x 60 cm (z blokadą),
b) wykonanie robót w zakresie kształtowania placu zabaw,
c) odtworzenie zniszczonych lub naruszonych w trakcie realizacji zadania nawierzchni (nawierzchnie chodników i ulic, trawnika) oraz innej infrastruktury;
d) zabezpieczenie istniejącej roślinności zlokalizowanej w sąsiedztwie prowadzonych prac budowlanych na czas budowy;
e) wykonanie wszelkich prac dla zamówienia gwarantowanego zgodnie z dokumentacją projektową, ofertą Wykonawcy oraz umową,
z wyłączeniem z zamówienia gwarantowanego:
a) zakresu prac, czynności i obowiązków opisanych w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, w podrozdziałach:
a. 7.6.1. Tabela specyfikacji materiału roślinnego;
b. 7.6.4. Przygotowanie terenu pod nasadzenia;
c. 7.6.5. Materiał roślinny;
d. 7.6.6. Sadzenie drzew i krzewów;
e. 7.6.7. Pielęgnacja po posadzeniu krzewów i drzew;
f. 7.6.8. Zakładanie trawników;
g. 7.6.9. Pielęgnacja po założeniu trawników;
h. 7.6.10. Sadzenie roślin bylinowych;
i. 7.6.11. Informacja dot. ogólnych zaleceń przy wykonywaniu prac związanych z sadzeniem oraz pielęgnacją roślinności;
b) robót rozbiórkowych elementów do demontażu, oznaczonych w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy jako: zjazd szynowy, konstrukcja wspinaczkowa ze ślizgiem, huśtawki wahadłowej podwójnej, ogrodzenia placu zabaw;
2) zamówienie opcjonalne:
a) wykonanie prac oraz dostarczenie materiału roślinnego w poniższym zakresie:
a. trawnik rekultywacja istniejącego + dosiew fragmentów ‐ 1350 m2
b. korowanie 330 m2
c. ilość drzew 3 szt.
d. iIosć krzewów 675 szt.
e. ilość bylin i traw: 115 szt.
b) wykonanie wszelkich prac ziemnych, ogrodniczych i związanych z urządzeniem zieleni na placu zabaw zgodnie z zakresem prac opisanym w projekcie wykonawczym w podrozdziałach:
a. 7.6.1. Tabela specyfikacji materiału roślinnego;
b. 7.6.4. Przygotowanie terenu pod nasadzenia;
c. 7.6.5. Materiał roślinny;
d. 7.6.6. Sadzenie drzew i krzewów;
e. 7.6.7. Pielęgnacja po posadzeniu krzewów i drzew;
f. 7.6.8. Zakładanie trawników;
g. 7.6.9. Pielęgnacja po założeniu trawników;
h. 7.6.10. Sadzenie roślin bylinowych;
i. 7.6.11. Informacja dot. ogólnych zaleceń przy wykonywaniu prac związanych
z sadzeniem oraz pielęgnacją roślinności;
c) urządzenie zieleni na placu zabaw zgodnie ze standardem, stanowiącym załącznik nr 5 do umowy;
d) objęcie posadzonej roślinności gwarancją:
e) drzew i krzewów - 36 miesięczną gwarancją, w trakcie której Wykonawca w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 2. (wzoru umowy) obejmie posadzoną roślinność opieką gwarancyjną polegającą m.in. na: systematycznym podlewaniu, sukcesywnym usuwaniu chwastów, sukcesywnym usuwaniu odrostów korzeniowych, wymianie uszkodzonych palików i wiązań przy drzewach, uzupełnianiu i poprawianiu palików oraz wiązań przy drzewach, uzupełnianiu kory, poprawianiu mis przy drzewach, opryskach przeciw szkodnikom i chorobom (w razie konieczności), utrzymywaniu roślin w stanie niepogorszonym, wykonywaniu niezbędnych cięć (m.in. sanitarnych), wymianie roślin obumarłych, chorych, uszkodzonych, suchych
i zdeformowanych;
f) bylin i traw ozdobnych – 24 miesięczną gwarancją, w trakcie której Wykonawca
w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 2 (wzoru umowy) obejmie posadzoną roślinność opieką gwarancyjną polegającą m.in. na: systematycznym podlewaniu i pieleniu, usuwaniu wiosennych suchych kęp i kwiatostanów, wykonywaniu cięć, utrzymywaniu roślin w stanie niepogorszonym, uzupełnianiu kory, wymianie roślin obumarłych, chorych, uszkodzonych, suchych i zdeformowanych;
3. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszą SWZ, dokumentacją projektową, projektowanymi postanowieniami umowy, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami w tym przedmiocie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie opcjonalne:
a) wykonanie prac oraz dostarczenie materiału roślinnego w poniższym zakresie:
a. trawnik rekultywacja istniejącego + dosiew fragmentów ‐ 1350 m2
b. korowanie 330 m2
c. ilość drzew 3 szt.
d. iIosć krzewów 675 szt.
e. ilość bylin i traw: 115 szt.
b) wykonanie wszelkich prac ziemnych, ogrodniczych i związanych z urządzeniem zieleni na placu zabaw zgodnie z zakresem prac opisanym w projekcie wykonawczym w podrozdziałach:
a. 7.6.1. Tabela specyfikacji materiału roślinnego;
b. 7.6.4. Przygotowanie terenu pod nasadzenia;
c. 7.6.5. Materiał roślinny;
d. 7.6.6. Sadzenie drzew i krzewów;
e. 7.6.7. Pielęgnacja po posadzeniu krzewów i drzew;
f. 7.6.8. Zakładanie trawników;
g. 7.6.9. Pielęgnacja po założeniu trawników;
h. 7.6.10. Sadzenie roślin bylinowych;
i. 7.6.11. Informacja dot. ogólnych zaleceń przy wykonywaniu prac związanych
z sadzeniem oraz pielęgnacją roślinności;
c) urządzenie zieleni na placu zabaw zgodnie ze standardem, stanowiącym załącznik nr 5 do umowy;
d) objęcie posadzonej roślinności gwarancją:
e) drzew i krzewów - 36 miesięczną gwarancją, w trakcie której Wykonawca w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 2. (wzoru umowy) obejmie posadzoną roślinność opieką gwarancyjną polegającą m.in. na: systematycznym podlewaniu, sukcesywnym usuwaniu chwastów, sukcesywnym usuwaniu odrostów korzeniowych, wymianie uszkodzonych palików i wiązań przy drzewach, uzupełnianiu i poprawianiu palików oraz wiązań przy drzewach, uzupełnianiu kory, poprawianiu mis przy drzewach, opryskach przeciw szkodnikom i chorobom (w razie konieczności), utrzymywaniu roślin w stanie niepogorszonym, wykonywaniu niezbędnych cięć (m.in. sanitarnych), wymianie roślin obumarłych, chorych, uszkodzonych, suchych
i zdeformowanych;
f) bylin i traw ozdobnych – 24 miesięczną gwarancją, w trakcie której Wykonawca
w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 2 (wzoru umowy) obejmie posadzoną roślinność opieką gwarancyjną polegającą m.in. na: systematycznym podlewaniu i pieleniu, usuwaniu wiosennych suchych kęp i kwiatostanów, wykonywaniu cięć, utrzymywaniu roślin w stanie niepogorszonym, uzupełnianiu kory, wymianie roślin obumarłych, chorych, uszkodzonych, suchych i zdeformowanych;
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót, usług i dostaw podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 350 000 zł
i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych, usług i dostaw, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności w zakresie urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, zagospodarowania terenów zielonych, urządzania i konserwacji zieleni, kształtowania placów zabaw, nawierzchni a także inne roboty, usługi lub dostawy (w tym w zakresie innych branż, które nie stanowią przedmiotu zamówienia), które staną się wymagalne do wykonania w związku z prawidłową realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika robót
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z rozdziałem IV SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Karty techniczne wraz z certyfikatem dopuszczenia do stosowania na rynku oraz zgodności z normami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia dla wszystkich oferowanych przez wykonawcę urządzeń zabawowych.
Karty techniczne wraz z certyfikatem dopuszczenia do stosowania na rynku oraz zgodności z normami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia dla wszystkich oferowanych przez wykonawcę elementów małej architektury.
Formularz – Materiały i urządzenia równoważne stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Karty techniczne wraz z certyfikatem dopuszczenia do stosowania na rynku oraz zgodności z normami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia dla wszystkich oferowanych przez wykonawcę urządzeń zabawowych.
Karty techniczne wraz z certyfikatem dopuszczenia do stosowania na rynku oraz zgodności z normami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia dla wszystkich oferowanych przez wykonawcę elementów małej architektury.
Formularz – Materiały i urządzenia równoważne stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) zgodnie z warunkami określonymi w SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Załącznikiem nr do SWZ - projektowane postanowienia do umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-21 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-19
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: wykonania, podstawy wykluczenia i warunki
udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne,
informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice