Remont ogrodzenia zewnętrznego zlokalizowanego na terenie Obozowiska nr 2 w Wędr

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont ogrodzenia zewnętrznego zlokalizowanego na terenie Obozowiska nr 2 w Wędrzynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-01-18
  • ZamawiającyRejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00330993
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia zewnętrznego zlokalizowanego na terenie Obozowiska nr 2 w Wędrzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970391038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-043

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 261648388

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzizielonagora.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ogrodzenia zewnętrznego zlokalizowanego na terenie Obozowiska nr 2 w Wędrzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bda492c1-66f6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00330117/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont ogrodzenia zewnętrznego zlokalizowanego na terenie Obozowiska nr 2 w Wędrzynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rzi_zielonagora/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rzizielonagora.wp.mil.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Ofertę należy złożyć
za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na Platformie zakupowej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rzizielonagora. Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy
zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rzi_zielonagora. Zamawiający może również
komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem danych osobowych Wykonawców jest REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY,
UL. B.CHROBREGO 7, 65-043 ZIELONA GÓRA
dane osobowe Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn Remont ogrodzenia zewnętrznego zlokalizowanego na terenie Obozowiska nr 2 w Wędrzynie wymagającego stosowania procedur ustawy
Prawo Zamówień Publicznych.
odbiorcami danych osobowych Wykonawców będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę z dnia 11 września 2020 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe Wykonawców będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpośrednio dotyczących
Wykonawców jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych Wykonawców decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawcy posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawcy
uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawców narusza przepisy RODO;
Wykonawcom nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców jest art. 6 ust. 1 lit. c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/TP2/WEN/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia zewnętrznego zlokalizowanego na terenie Obozowiska nr 2 w Wędrzynie.
Lokalizacja realizacji przedmiotu zamówienia: dz. 99/3 i 139/5 w obrębie ewidencyjnym 0054 Żubrów, Gmina Sulęcin, Powiat Sulęciński, Województwo Lubuskie.

1.1. Stan istniejący
Ogrodzenie zewnętrzne wykonane jest z siatki z drutu stalowego na słupach żelbetowych. Do górnej części słupów żelbetowych i nitek drutu kolczastego podwieszono zwoje drutu ostrzowego concertino. Drugie zwoje drutu ostrzowego ułożono przy ogrodzeniu od strony wewnętrznej.
Parametry:
- obwód ogrodzenia wraz z bramami - ok. 1065 m.
1.2. Potrzeby i wymagania.
Przewidywany zakres robót obejmuje między innymi:
1) Roboty budowlane
• wykonanie ogrodzenia zewnętrznego z paneli ogrodzeniowych z drutu ocynkowanego gr. 5mm z cokołem i fundamentami z gotowych elementów prefabrykowanych w odległości ok 1,5 m od ogrodzenia z siatki na słupach żelbetowych,
• wykonanie i montaż bram wjazdowych oraz furtek,
• montaż zabezpieczeń ogrodzenia z drutu kolczastego,
• demontaż drutu concertino podwieszonego do ogrodzenia na słupach żelbetowych i jego montaż na ogrodzeniu wykonywanym,
• demontaż drutu concertino leżącego przy ogrodzeniu na słupach żelbetowych i jego montaż przy ogrodzeniu wykonywanym od strony wewnętrznej,
• plantowanie terenu w sąsiedztwie ogrodzenia.
2) roboty rozbiórkowe i demontażowe
• rozbiórka ogrodzenia zewnętrznego z siatki na słupach żelbetonowych
• rozbiórka bram, furtek
UWAGA: OGRODZENIE MOŻNA ROZEBRAĆ PO WYKONANIU OGRODZENIA PANELOWEGO
3) kierowanie robotami budowlanymi;
4) obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem pomiaru powykonawczego do celów odbiorowych;
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr. 9 zamieszczonym
na stronie platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/rzi_zielonagora.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, do wysokości nie większej niż 300.000,00 zł brutto pod warunkiem posiadania środków finansowych na ich wykonanie. Na okoliczność ich wystąpienia zostanie zawarta umowa w trybie z wolnej ręki.
2. Zakres prac dla zamówienia podobnego może dotyczyć robót / usług stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego, ale także prac zbliżonych do nich charakterem czy też prac tego samego rodzaju, ale wykonywane w innej technologii.
3. Do zakresu prac objętych zamówieniem podobnym zalicza się.:
a) roboty budowlane, które będą wymagane do prawidłowego działania i eksploatacji obiektu (ziemne, rozbiórkowe, nawierzchniowe, montażowe, budowlane),
b) pozyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, pomiarów powykonawczych / geodezyjnych.
4. Przed zawarciem umowy wykonawca zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające złożone oświadczenie w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
5. Warunki umowne będą analogiczne do warunków zawartych we wzorze umowy zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Opis warunków udziału.
1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający żąda, aby Wykonawca oświadczył, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz że Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości minimum 500 tys. zł bez podlimitów na jedno zdarzenie – (oświadczenie w treści oferty).
3) Zdolność techniczna lub zawodowa
a) Zdolność techniczna
Zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował minimum trzy roboty budowlane, których zakres polegał na remoncie lub budowie lub ogrodzeń, na kwotę nie mniejszej niż 200 tys. zł każda z robót oraz podał ich rodzaj, wartość, datę, miejsce wykonania, nazwę podmiotów, na rzecz których wykazane roboty zostały wykonane, oraz załączył dowody potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.


b) Kwalifikacje zawodowe
Zamawiający żąda, aby Wykonawca oświadczył, iż dysponuje na czas realizacji zamówienia osobą zdolną wykonać zamówienie tj. że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadające aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego) wraz z podaniem informacji na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Warunek określony w pkt. 2 ppkt 3 lit. a tego rozdziału, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie, lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę
i doświadczenie (podwykonawcę), lub samodzielnie przez minimum jednego
z Wykonawców występujących wspólnie.
4. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona
na podstawie analizy dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
5. Z treści dokumentów wymienionych w rozdziale IX musi wynikać jednoznaczne,
że wykonawca spełnia ww. warunki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta
została najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów– inne dokumenty – zał. nr 5 SWZ.
UWAGA! W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty wskazane w ww.
wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W razie
konieczności w szczególności, gdy wykaz lub dowody, o których mowa w tym rozdziale budzą
wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie
nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się
bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były lub miały być wykonane, o
przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – zał. nr 6 SWZ
3) oświadczenie o ubezpieczeniu – oświadczenie w treści oferty.
UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy
potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polisy lub umowy ubezpieczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby wraz z ofertą każdy
z wykonawców załączył:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu – zał. nr 3 SWZ
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 tego rozdziału, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 tego rozdziału, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy lub informacje o możliwości jego uzyskania za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 670 z późn. zm.) bądź podaniem linku do powszechnej i bezpłatnej bazy danych gdzie wskazany dokument jest dostępny w formie elektronicznej;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (teks jedn. Dz. U. z 2021 r.
poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 4 SWZ;
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego – zał. nr 7 SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że
stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania
ofert w kwocie 9.000,00 zł. Szczegóły określa rozdział XVIII SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w pkt 1 tego rozdziału, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 tego rozdziału, także
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3. Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX pkt. 1 ppkt 1 oraz pkt 4 ppkt 1) -3) SWZ
obowiązują dla każdego partnera konsorcjum bądź wspólnika spółki cywilnej.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji,
których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 tego rozdziału, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo do oferty oświadczenie, (w treści oferty), z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
wykonawców występujących wspólnie.
7. Wszyscy wykonawcy występujący wspólnie będą ponosić odpowiedzialność solidarną za
wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
8. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”;
w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie
pełnomocnika konsorcjum.
9. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera – Generalnego
Wykonawcę) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub
do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego
zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą.
10. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których
oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza w wypadku dołączenia do oferty pełnomocnictwa
tylko do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przedłożą
stosowne pełnomocnictwo do podpisania umowy.
11. Jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony, jako partner kierujący (lider –
Generalny Wykonawca), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz
instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów.
12. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem
(liderem – Generalnym Wykonawcą).
13. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
14. W przypadku zawierania umów z podwykonawcami, wykonawcy, o których mowa w art. 58
ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego), zobowiązani są solidarnie do zapłaty wynagrodzenia na rzecz podwykonawców.
Zobowiązanie do dokonania solidarnej zapłaty, o którym mowa w zadaniu poprzednim, jest
niezależne od tego, czy umowa z podwykonawca zostanie zawarta przez wszystkich, część lub
tylko jednego wykonawcę (członka konsorcjum)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień
do zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 12 miesięcy i wystąpiła jedna z niżej wymienionych okoliczności, która będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę:
a) zmiana stawki podatku od towaru i usług – na podstawie kwoty określonej w ofercie, Zamawiający przeliczy kwotę brutto wynagrodzenia Wykonawcy z uwzględnieniem zmienionej stawki VAT
b) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
e) jako skutek okoliczności opisanych w pkt 9 oraz wykonanie dodatkowych, nieprzewidywanych prac koniecznych do właściwego wykonania zamówienia
Warunkiem wykonania zmian w ppkt. b), c) i d) jest udowodnienie przez Wykonawcę wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia.
2) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego), siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS;
3) osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy;
4) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy (w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SWZ oraz wzorze umowy dotyczących podwykonawstwa:
a) rezygnacja z podwykonawstwa
b) zmiana zakresu podwykonawstwa
5) zmiana finansowania zamówienia, harmonogramu realizacji prac na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Planie Rzeczowym na dany rok budżetowy, tj.:
- zmian które nastąpiły po dniu podpisania umowy;
- zmiany terminu realizacji wynikającej z pkt 6
- zmniejszenie zakresu umowy
6) zmiana terminu realizacji zamówienia w tym terminów pośrednich wynikających
z harmonogramu prac w przypadku:
a) wykonania zamiennych bądź zwiększających zakres prac, wynikających z narad technicznych, inwentaryzacji stanu istniejącego, tzn. z powodu zmian w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, które warunkują wykonanie całości zamówienia ( w tym zmian materiałowych);
b) konieczności skoordynowania prac z innymi robotami budowlanymi realizowanymi na terenie jednostki wojskowej,
c) wydanie postanowienia o wstrzymaniu prac z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego,
d) konieczność uzyskania dodatkowego dokumentu np. wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy,
e) wykonanie zamówień dodatkowych koniecznych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia,
Z uwagi na przekroczoną długość pola w ogłoszeniu na Ezamówienia pozostałe warunki zawarte są w SIWZ rozdział XXVII

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rzizielonagora na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-18 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się zgodnie
z deklaracją wykonawcy jednak nie później niż w terminie 150 dni od dnia podpisania umowy*.
Zamawiający określa wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 150* dni od dnia podpisania umowy.
UWAGA !
a) Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
b) Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 100 kWp - Bytom Odrzański
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 100 kWp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI