Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22
w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22
w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b527753-d58a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont ogrodzenia przy Szkole Podstawowej Nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać
komputerWykonawcy:Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/snakomputer;komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym
przezproducenta;Zainstalowanaprzeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer,
Firefox,GoogleChrome lub MSEdge; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki
wformacie.pdf; 2)Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych•Wielkość
pojedynczegoplikuzamieszczanegow systemie nieprzekraczająca 100 MB; • Dopuszczalne formaty
plików: txt, rtf,pdf,xps, odt, ods, odp,doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,
svg, wav, mp3,avi,mpg, mpeg, mp4,m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,
xsd, gml, rng,xsl,xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc3) Kodowanie i czas odbioru danych
•Plikzałączony izapisany przezWykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –
formatkodowania UTF8.Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu
przezZamawiającego po upływieterminuskładania ofert; •Oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformęstanowi datę oraz dokładnyczas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwerasynchronizowanego odpowiednimźródłemczasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Więcej
informacjiznajduje się w pkt. 3 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA
OPRZETWARZANIUDANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA w pkt. 29 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.36.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie.
Informacje ogólne
Remont ogrodzenia Szkoły Podstawowej nr 96, ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie, dz. ew. nr 31 obręb 1-09-66.
Celem remontu istniejącego ogrodzenia Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie jest naprawa złego stanu technicznego.
Ogrodzenie będące przedmiotem zamówienia przebiega po granicy działki. Ponadto istnieją jeszcze ogrodzenia wewnętrzne wydzielające trafostację i parking dla pracowników. Ogrodzenia przebiegają w większości na styku z prywatnymi posesjami. W ogrodzeniach są bramy i furtki przewidziane do wymiany lub remontu. Przy ogrodzeniu rosną liczne drzewa i krzewy. Od strony sąsiadujących posesji do ogrodzenia w wielu miejscach zamontowano panele. Po obu stronach ogrodzenia często występują różnice wysokości (do ok 25 cm).
Ogrodzenie otaczające działkę na betonowej podmurówce wysokości ok 160 cm. Podmurówka betonowa, wykonywana na miejscu, szerokości ok 20 cm. Przy każdym słupie poszerzenie o wymiarach 20 x 20 cm. Słupy podwójne z teowników stalowych. Rozstaw słupów co ok 2,5 m. W niektórych miejscach żelbetowe słupki wysokości ok 180 cm. Panele w postaci ram z kątowników stalowych wypełnionych sztachetami z ceowników lub prętów zbrojeniowych. Wszystkie elementy metalowe ze stali czarnej malowane.
Ogrodzenie wydzielające trafostację z trzech stron od terenu szkoły wysokości ok 3 m. Podmurówka betonowa, wykonywana na miejscu, szerokości ok 20 cm. Słupy i panele stalowe, wykonywane z różnych improwizowanych elementów.
Ogrodzenie jest w większości w złym stanie. W podmurówkach ubytki. Elementy stalowe skorodowane z licznymi ubytkami. Ogrodzenie szczególnie od strony wschodniej zniszczone przez korzenie drzew. W kilku miejscach ogrodzenie poprzerastane gałęziami.
Dane liczbowe
Łączna długość ogrodzenia 576,0 m.b. Liczba bram 4 szt. Liczba furtek 2 szt.
Przeznaczenie i program użytkowy
Przeznaczenie i lokalizacja nie ulegają zmianie. Jedynie zmieniono przebieg ogrodzenia przy dużych dębach.
Ogrodzenie wysokości ok. 170 cm wykonane z systemowych przęseł ze stalowych profili zamkniętych i słupków stalowych. Przewidziano wykorzystanie istniejących cokołów.
Przewidziano montaż nowych bram i furtek.
Ponadto zaplanowano montaż szlabanu automatycznego na drodze wewnętrznej.
Inne cechy terenu
Szerokość furtek i brak progów pod nimi umożliwia dostęp na teren szkoły osobom niepełnosprawnym.
Obszar na którym znajduje się działka nie podlega opiece Konserwatora Zabytków.
Remont nie wpływa na środowisko i otaczający ją teren oraz nie stwarza zagrożenia dla zdrowia ludzi. Brak emisji zanieczyszczeń gazowych. Brak emisji hałasu, wibracji i promieniowania. Brak wpływu na pozostawiony drzewostan i glebę. Odprowadzenie wód deszczowych, istniejące, bez zmian powierzchniowo na teren działki własnej.
Działka nie znajduje się w granicach terenu górniczego.
Ochrona pożarowa, nie dotyczy – wyłącznie tereny zewnętrzne, otwarte.
Zakres robót:
-oczyszczenie terenu przy ogrodzeniu
- przesunięcie trzech przęseł przy drzewach (ogrodzenie w części parkingu przy wejściu)
-czyszczenie, odtłuszczanie, malowanie całości ogrodzenia
- naprawa furtki – montaż nowej klamki
- wymiana furtki na nową
- montaż dwóch nowych bram o szerokości 490 i 250 cm wraz z wymianą słupków stalowych
- wymiana 12 uszkodzonych paneli na nowe, dostosowane do istniejącego ogrodzenia
- obejście dębów ogrodzeniem dostosowanym do istniejącego ogrodzenia
- naprawa uszkodzonych cokołów
- dostawa i montaż paneli drewnianych wys. 180 cm
-demontaż i ponowny montaż tabliczek informacyjnych na ogrodzeniu
-montaż siatki piłkochwytu
-montaż szlabanu automatycznego
-zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót
Rozwiązania konstrukcyjne i materiałowe
Prace rozbiórkowe, przygotowawcze
Do demontażu ogrodzenia można przystąpić dopiero po przywiezieniu na teren budowy materiałów niezbędnych do wykonania konkretnego odcinka. Ma to na celu skrócenie do minimum czasu gdy nie będzie ogrodzenia.
Przed przystąpieniem do rozbiórki ogrodzenia należy zdemontować i zabezpieczyć w celu ponownego montażu wszystkie tabliczki informacyjne. Po wykonaniu ogrodzenia należy je zamontować ponownie.
Wszystkie wymiary należy potwierdzić w naturze. Dotyczy to szczególnie rozstawy słupów na istniejących cokołach gdyż słupy muszą znajdować się na wysokości poszerzeń cokołów.
Rozbiórki cokołów przy ogrodzeniu parkingu
Cokoły przeznaczone do rozbiórki należy zdemontować na całej ich głębokości (ok. 1,0 m). Cokoły betonowe, wylewane na miejscu.
Cały materiał rozbiórkowy należy wywieźć z terenu budowy.
Oczyszczenie terenu
Przy cokołach z biegiem czasu nagromadził się materiał głównie pochodzenia organicznego (liście, uschłe trawy, ziemia itp.). W wielu miejscach całkowicie zasłaniając cokół.
Pas szerokości min. 1 m od ogrodzenia należy uporządkować.
Naniesiony materiał wraz z trawą należy usunąć i wywieźć z terenu budowy. Drzewa i krzewy należy pozostawić.
Naprawa istniejących cokołów i słupów
Istniejące cokoły (nie przeznaczone do rozbiórki) i słupy podlegają naprawie. Elementy o konstrukcji betonowej, otynkowane.
Słupy o wymiarach w rzucie ok. 20 x 20 cm i wysokości ok. 200 cm, zakończone czterospadowo –wyrobione w tynku. Podmurówka wystająca ponad grunt na ok. 20 cm bez nakrywy. Szerokość podmurówki 20 cm, z poszerzeniami do 40 cm w miejscach słupków stalowych.
Wszystkie widoczne powierzchnie podmurówki i słupów należy oczyścić i usunąć luźne fragmenty. Ubytki i spękania uzupełnić zaprawą betonową.
Wszystkie widoczne powierzchnie cokołów i słupów należy pomalować farbami do betonu, bezbarwnymi lub w kolorze szarym. Malowanie wykonać również na min. 5 cm części podziemnej cokołów i słupów.
Fundamenty i cokoły nowe
Fundamenty wiercone
Dla słupów przewidziano fundamenty betonowe punktowe (stopy). Identyczny fundament przewidziano dla ram bram.
Fundament okrągły, wiercony, o średnicy ok. 35 cm, bezszalunkowy. Górna powierzchnia fundamentu powinna znajdować się ok. 10 cm poniżej gruntu lub chodnika. Spód fundamentu min. 90 cm poniżej poziomu gruntu. Fundament wykonany z betonu klasy nie niższej niż C16/20, niezbrojony.
Ogrodzenie stalowe
Słupy
Element wykonany z profilu stalowego, kwadratowego 60 x 60 mm. Grubość ścianki min. 2 mm. Zabetonowane (beton klasy min. C16/20). Do każdego słupa należy przyspawać 4 marki z otworami do montażu paneli. Elementy zespawane ze sobą. Spawy szlifowane.
Elementy stalowe ocynkowane i malowane na kolor uzgodniony z Dyrektorem placówki. Słupy zakończone daszkiem z tworzywa sztucznego, mrozoodpornego.
Panele
Elementy zespawane ze sobą. Spawy szlifowane. Ramy wyposażone w łączniki mocujące do słupów, każda rama 4 łączniki. Całość ram ocynkowana i malowana proszkowo na kolor uzgodniony z Dyrektorem placówki. Mocowanie ram do słupów za pomocą śrub nierdzewnych lub ocynkowanych. W jednym panelu należy wykonać otwór dostosowany do wielkości elektrycznej skrzynki przyłączeniowej.
Bramy rozwieralne
Należy wykonać 2 dwuskrzydłowe bramy rozwieralne. Bramy wysokości 180 cm i szerokości odpowiednio 490 cm i 250 cm. Wymiary sprawdzić w naturze.
Bramy wykonane z ram z profili stalowych min. 40 x 40 mm x 2. Wypełnienie identycznymi sztachetami jak reszta ogrodzenia. Każde skrzydło wyposażone w min. 3 zawiasy. Zamknięcie za pomocą pręta blokowanego w tulei zabetonowanej w gruncie i nakładki z ceownika stalowego.
Elementy zespawane ze sobą. Spawy szlifowane. Elementy stalowe ocynkowane i malowane fabrycznie na kolor uzgodniony z Dyrektorem placówki.
Zamknięcie wyposażone w uchwyt - miejsce dla kłódki i samą kłódkę. Bramy otwierane do środka.
Furtki
W ogrodzeniu zaprojektowano dwie furtki jednoskrzydłowe. Każda furtka wysokości 180 cm i szerokości w osiach słupów 100 cm. Minimalna szerokość w świetle skrzydła to 90 cm.
Pojedyncza furtka wykonana z ram z profili stalowych min. 40 x 40 2 mm. Każde skrzydło wyposażone w min. 3 zawiasy. Wypełnienie identycznymi sztachetami jak reszta ogrodzenia. Elementy zespawane ze sobą. Spawy szlifowane. Elementy stalowe ocynkowane i malowane fabrycznie na kolor uzgodniony z dyrektorem placówki.
Zamknięcie za pomocą zamka z klamką i wkładką patentową. Furtki otwierane do środka.
Montaż szlabanu
Instalacja zasilania
Dla zasilanie instalacji należy dobudować w rozdzielnicy głównej zabezpieczenie nadprądowe 1 fazowe 16 A ch.”B” dla zasilenia szlabanu. Zasilanie wykonać przewodem YKY 4x4 mm2.
Układanie linii kablowych
Na zewnątrz projektowane linię układać w rurach osłonowych typu DVR 75 mm, na głębokości minimum 60 cm. Dla ułożenia linii konieczne jest rozebranie i ponowne ułożenie chodnika z betonowej kostki brukowej.
Szlaban
Samoblokujący szlaban elektromechaniczny.
Produkt wyposażony w min.:
Obudowę z ocynkowanej i lakierowanej stali.
Wbudowaną centralę sterującą z jednokanałowym dekoderem radiowym.
Fotokomórkę blokującą zamykanie.
Moduł SOS.
Sprężyny wyważające ramię.
Ramie szlabanu płaskie z gumami ochronnymi lub tubowe wykonane z rury aluminiowej średnicy min. 60 mm malowanej na biało z naklejkami odblaskowymi.
Lampę ostrzegawczą, pomarańczową.
5 pilotów sterujących.
Parametry produktu:
Zasilanie 230V.
Silnik min. 24V.
Minimalny czas otwarcia 3 s.
Długość ramienia 3,5 – 4,0 m.
Montaż do gruntu za pomocą fundamentu betonowego.
Siatki piłkochwytów
Siatki zamocować do linek naciągowych (góra i dół). Siatka ochronna do piłki nożnej, polipropylenowa, bezwęzłowa. gł. 100/100 Grubość linki min. 4 mm. Kolor zielony. Wysokość siatki 210 cm.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Pełny opis przedmiotu zamówienia w pkt. 6 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928220-6 - Elementy ogrodzeń
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna ilość punktów
Pc – ilość punktów w kryterium „cena brutto”
Pg – ilość punktów w kryterium „okres gwarancji”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie ogrodzenia o wartości robót min. 100 000 zł brutto.
UWAGA!
¹ Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonaną należycie.
2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą:
a) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020.1333 j. t. ze zm.);
oraz
b) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020.1333 j. t. ze zm.);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ) - o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 9.1 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.3 lit. a) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 5 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6) W przypadku, o którym mowa w pkt. 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 7 do SWZ).
7) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
8) Oświadczenie o którym mowa w pkt. 10.2. lit a) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w pkt. 25 SWZ oraz w§ 14 projektowanych postanowień umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
c) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
e) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ.
2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Magdalena Górska – inspektor w Wydziale Infrastruktury,
tel. 22/ 443-72-40
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Piotr Magiera – główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych,
tel. 22 443-73-34
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl