Remont ogrodzenia od strony ul. Moniuszki oraz wykonanie nowego zjazdu i bramy wjazdowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont ogrodzenia od strony ul. Moniuszki oraz wykonanie nowego zjazdu i bramy wjazdowej na posesję Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Sienkiewicza 21 w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-11-03
  • ZamawiającyUNIWERSYTET ŁÓDZKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00390837
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia od strony ul. Moniuszki oraz wykonanie nowego zjazdu i bramy wjazdowej na posesję Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Sienkiewicza 21 w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426354290

1.5.8.) Numer faksu: 426354305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.sochala@uni.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ogrodzenia od strony ul. Moniuszki oraz wykonanie nowego zjazdu i bramy wjazdowej na posesję Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Sienkiewicza 21 w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb4bc679-4ad5-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.uni.lodz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu, w
tym składanie ofert , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznych.2.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl, zwanej dalej Platformą, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności
logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz
innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w
zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcj

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: : https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037682/01 z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą przy ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź;2)
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mozna się kontaktować za
pomocą poczty elektronicznej:
iod@uni.lodz.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego pod nazwą
“Remont ogrodzenia od strony ul. Moniuszki oraz wykonanie nowego zjazdu i
bramy wjazdowej na posesję Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Sienkiewicza 21 w
Łodzi”
- nr postępowania 33/DIR/UŁ/2022 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest
to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit.
c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
zwanej dalej ustawą PZP).4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74
ustawy PZP;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp
tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, czas przechowywania
obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego6) obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
PZP;7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w
oparciu o art. 75 ustawy PZP, przy czym zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem
wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia
postępowania o udzielenie
zamówienia.b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy PZP, przy
czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;c) na
podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2, prawo to może zostać
ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 oraz art. 74 ust.3 ustawy PZP, przy czym prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a
także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na
Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma
zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 33/DIR/UŁ/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu i przebudowy łazienek
w pomieszczeniach Inspektoratu BHP UŁ w budynku przy ul. Matejki 32/38 w Łodzi, w celu
dostosowania ich do obowiązujących przepisów oraz wydzielenia pomieszczania socjalnego dla
pracowników Inspektoratu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr
10 do SWZ), kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji
elektronicznej na Platformie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454100-5 - Odnawianie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych usług
lub robót bud: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1
pkt 7 Ustawy stanowiących nie więcej niż owlanych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia
podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
poniższe warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 Ustawy.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
jeżeli:- w odniesieniu do warunku zdolności technicznej lub zawodowej: 1.
1. wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (okresy wyrażone w latach liczy
się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres
działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych zawierających remont
budynku użyteczności publicznej pod ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków
lub remont ogrodzenia objętego ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków, o
wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania,
miejsca i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2. wykaże, że dysponuje na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, tj. posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje:
a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji
niniejszego zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu w okresie
ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert funkcji kierownika budowy na co najmniej 2
budowach o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda (łącznie przez okres minimum 1
roku), których zakres obejmował remont budynku użyteczności publicznej pod ochroną
Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków lub remont ogrodzenia objętego ochroną
Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków oraz która posiada uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważnymi, a także posiadającą
kwalifikacje o których mowa w art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037682/01 z dnia 2021-04-21
2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
b) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję nadzoru archeologicznego przy realizacji
niniejszego zamówienia, która posiada uprawnienia o których mowa w art. 37e Ustawy o
ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
c) wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych w ostatnich 3
latach przed upływem terminu składania ofert (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od
dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu), a w przypadku gdy okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wynosi minimum 5 osób (wraz z
kadrą kierowniczą).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiący dowód potwierdzający brak
podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo
zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, w zakresie wskazanym przez
zamawiającego – ( wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2, 3 do SWZ)..
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych:
1.1 Wykazu wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od
dnia w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie 2 robót budowlanych zawierających remont budynku użyteczności publicznej pod ochroną
Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków lub remont ogrodzenia objętego ochroną
Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda z
podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz z załączeniem dowodów określających,
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego a nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów –inne odpowiednie dokumenty.
Wskazane w wykazie roboty budowlane winne spełniać warunki określone w pkt. VII.3.2.4)1. SWZ.Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych z innymi wykonawcami wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
1.2 Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz podstawie do dysponowania tymi
osobami (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ).
1.3 Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz
liczebności kadry kierowniczej w ostatnich trzech latach (okresy wyrażone w latach liczy wstecz od dnia w
którym upływa termin składania ofert) a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ).
2.4 Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r poz. 275) z innym wykonawcą , który złożył odrębną ofertą, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego
do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ).2.5 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli dane zawarte w Odpisie lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej załączonym wraz z ofertą pozostają aktualne

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiący dowód potwierdzający brak
podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez
zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, w zakresie wskazanym przez zamawiającego – ( wg
wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:
a) Wypełniony Formularz oferty, (Załącznik nr 1 do SWZ), b) Oświadczenia Wykonawcy
(Załącznik nr 2 I 3 do SWZ), c) Kosztorysy nakładcze w układzie branżowym dla robót
(Załącznik nr 11 do SWZ), d) Harmonogram rzeczowo-finansowy, e) Dokument potwierdzający
wniesienie wadium, f) Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby (jeżeli dotyczy) (Załącznik nr 2 i 3a
do SWZ), g) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w art. 118 ust.
3 Ustawy (jeżeli dotyczy) – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ, h) Odpis lub
informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w
imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania chyba, że zamawiający może je
pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał
dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika z dokumentów, o których mowa z zdaniu pierwszym, zamawiający żądać od
wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do
reprezentowania wykonawcy. Przepis o którym mowa w zdaniu drugim stosuje się
odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego. Przepisy o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim
stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na
zasadach określonych wart.118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem
udostępniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w
następującej wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł i 00/100). Wpłacona przez
wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037682/01 z dnia 2021-04-21
2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego.2.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt
2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej
lub kilku następujących formach: a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach
ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020, poz. 299, z późn. zm.). 4. Z treści gwarancji winno wynikać
nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w
terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty
wadium w okolicznościach określonych w art.98 ust. 6 Ustawy. W przypadku wniesienia
wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie
obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 Ustawy.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie
gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3.b)- 3.d), wykonawca przekazuje
zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium
wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał
dowodu przelewu załączyć do składanej oferty. Wadium należy wpłacić przelewem na
rachunek bankowy Zamawiającego:, nr konta: Pekao 20 1240 6292 1111 0011 0029 5974z
adnotacją - wadium do postępowania – 33/DIR/UŁ/2022. W przypadku wnoszenia wadium w
formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu
pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie
pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku
bankowym.7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku
bankowym. 8. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób
nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą
lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy,
Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków,
o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, natomiast spełnianie
warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt VII.3 SWZ.3. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o
którym mowa w pkt. VIII.1.1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.4. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie
Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt VIII.2. SWZ, przy
czym:5.1 podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt VIII.2.1 - VIII.2.3 SWZ składa
odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach
opisanych w pkt VIII..2 SWZ,5.2 podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt VIII.2.4.
– VIII.2.5 SWZ składa każdy z nich.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, warunek o których mowa w pkt VII.3.2.4)1 niniejszej SWZ zostanie
spełniony jeżeli spełni go jeden z Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać brak podstaw do
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037682/01 z dnia 2021-04-21
2021-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
wykluczenia go z postępowania na podstawach wskazanych w SWZ. Analogicznie w
przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach technicznych lub zawodowych
podmiotów udostępniających zasoby celem wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w
pkt VII.3.2.4)1 SWZ, to podmiot udostępniający ma spełnić ten warunek samodzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia - opisane w § 21 projektu
umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-03 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-03 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Środki ochrony prawnej zawarte są w Dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI